Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

+107
Pollewop
Rosa
Marina
Kikou
hoera2012
Frappuccino
Pannenkoek
rianne287
_Blush_
xCherona
Henk de Mol
mzcharlotte
Pompoen
Roza
Jono
GreenGrass
nien
IlikeBali
Natural
flowerbomb
Peanut
Eponine
Bailey
LaBird
piertje
Knillis
Lady Starstruck
Livine
Pancake
hellowkitty
Sam
Anmy
Rizzo
Katrien
Middleme
Exogenesis
Stitch
Krullebol
Mariposa
Happinaz
Evalynn
_Femme
Troeliewoelies
Inge
Guusje
Kreeftje
mezzoforte
Jezzie
Fenna
Marin
Springflower
dodo
Dennenappel
dharma
slaatje
SaS
Juutjepetuutje
loura
Rumble
Marcellah89
ijsjemeisje
rapa nui
Lot
Green_Pepper
Macelka
Steep
Zora
MamaJ&R
Elin
Elle*
Mouse10
Muis
Serena
Kowalski
Manderijn
Snack a Jack
bolus26
cc
Ilargi
Kexter
Ibbeltje
Angela_1986
Mermaid
Elfje
Rush
Vino
Burgemeester Nicky
Bubbelicious
kwebbeltje
love
Blondie
dyingbride
Ilovethe90s
Foodish
lilaa
PrimaBella
Atelier Madame
Suus
Caramba
June
baboeska
Beamer
Tania
Elliot
Discordia
mouette
VeryCherry
111 plaatsers

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Burgemeester Nicky wo 14 nov 2012 - 9:18

MvJ schreef:Ok ik kom ook uit de kast Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 281626781
Ik ben MvJ (hele originele naam - not... als iemand weet hoe ik dit aan kan laten passen dan hoor ik dat graag!)

Je kunt mij of een andere burgemeester even een PM sturen met het verzoek om je naam te veranderen. Geef dan ook aan welke naam je wilt hebben. Of je stuurt een berichtje in een Moderatortopic.

Ik vind het leuk dat er toch gehoor wordt gegeven aan het topic. Toch weer een aantal nieuwe aanmeldingen erbij en wat extra post van de voornamelijke meelezers. Leuk!

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 9:59

Goed topic dit! En leuk dat er toch weer nieuwe menesn bijkomen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Burgemeester Nicky wo 14 nov 2012 - 10:02

Ja zeker leuk. Leuk ook dat ik gelijk een aantal verzoekjes per PM krijg met de vraag om de forumnaam aan te passen omdat mensen toch actiever mee willen posten.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Bailey wo 14 nov 2012 - 13:37

Nou ik zou hierbij dan ook maar uit de kast komen.
Ik ben Bailey, 24 jaar, wonend in het midden van het land, singel en ik woon samen met mijn uberschattige konijnen. Ik lees ook al mee sinds het oude yesforum, maar om een of andere reden post ik eigenlijk nooit. Ondanks ik soms zelfs wel meerdere keren per dag even op het forum loer. Ik zal mijn best doen over de drempel te stappen en vaker te posten.
Bailey
Bailey
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 19
Registratiedatum : 06-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 16:05

Ik ben niet nieuw heb alleen een nieuwe naam. Leuk dat er zoveel nieuwe zijn! Welkom Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  slaatje wo 14 nov 2012 - 20:43

Stitch schreef:Ben niet nieuw, maar schrijf eigenlijk alleen maar mee in het topic voor een kindje in 2012. Dus waarschijnlijk kennen de meesten mij niet. Zit ook meestal via mijn telefoon op het forum, en dat is niet zo makkelijk reageren. Dus dan doe ik het dus maar niet Wink
Ik beloof plechtig dat ik vanaf nu zal proberen wat vaker te posten, al geef ik geen garanties! angel

Ik ben dus Stitch, 25 jaar, en ik woon in de omgeving van Rotterdam met mijn vriend en onze 2 katten. En hopelijk krijgen we dus snel gezinsuitbreiding Wink Ik ben helaas momenteel werkloos, maar heb vrijdag een contractbespreking, dus als het goed is ook weer een baan! Mijn hobbies: naaien, scrappen, bakken ('gewone' taarten, met marsepijn, en cupcakes ed) en sinds kort haken. Een hele hoop dus, al ben ik nergens echt goed in helaas! laughcry
Nou, dat dus.... laughcry

:cheering: Gezellig dat je vaker mee gaat schrijven! En hoop uiteraard dat het snel mag lukken allemaal, maar dat wist je al.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  slaatje wo 14 nov 2012 - 20:48

Anastasya schreef:Ik ben niet nieuw heb alleen een nieuwe naam. Leuk dat er zoveel nieuwe zijn! Welkom Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 281626781

Benieuwd wie jij voorheen was dan, als je dat wilt vertellen natuurlijk :-)

Superleuk dat er zoveel mensen uit de kast zijn gekomen. Welkom allemaal en hoop dat jullie allemaal actief mee gaan schrijven. Zinnigheid of iets nuttigs zeggen is niet nodig hoor, gewoon gezellig om weer wat frisse wind erdoorheen te hebben.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Eponine do 15 nov 2012 - 0:58

En hierbij nog iemand die zich toch maar eens aangemeld heeft.

Ik ben 28, woon alleen in een leuk appartementje in de oudste stad van het land en werk bij een verzekeraar. Daarnaast volg ik ook nog een deeltijdstudie, dus waar ik de tijd vandaan moet gaan halen om te forummen, geen idee. Maar ik ga het gewoon proberen (wel weer een uitstekende afleiding als ik geen zin heb om te studeren).
Eponine
Eponine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Elliot do 15 nov 2012 - 0:59

Anastasya schreef:Ik ben niet nieuw heb alleen een nieuwe naam. Leuk dat er zoveel nieuwe zijn! Welkom Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 281626781

Welkom terug Wink Wie was je voorheen?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Peanut do 15 nov 2012 - 1:08

Ik ben niet nieuw maar een nieuwe naam gevonden die ik leuker vond dan mijn oude naam smile

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Elliot do 15 nov 2012 - 2:12

En wie was jij dan Peanut?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  flowerbomb do 15 nov 2012 - 2:41

Hier nog iemand die voornamelijk meeleest. Ik ben flowerbomb 28 jaar woon in overijssel, studeer nog en werk daarnaast bij een woonvoorziening voor mensen met een verstandelijke beperking. Wilde ook wel vaker meeschrijven maar op de een of andere manier nooit echt gedaan. Ik wil nu zeker wat actiever gaan posten smile
flowerbomb
flowerbomb
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 17
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Natural do 15 nov 2012 - 4:51

Ook ik ben een fervent meelezer. Heb geen flauw idee hoe lang al, minstens 8 jaar en onder een andere naam.
Ik vind het fijn om een aantal keren per week topics te lezen waar ik geĂŻnteresseerd in ben. Verstand op nul en lezen maar.
Hoewel ik nooit een diehard schrijver wordt zoals vele anderen hier, wil ik in de toekomst wel iets vaker gaan reageren.

Ik in het kort:
25 jaar (bijna 26!) - single - school: vierdejaars student deeltijd Social Work - werk: begeleiden van mensen met een beperking.
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  IlikeBali vr 16 nov 2012 - 21:43

Nog een meelezer...

Ik ben 28 jaar, woon samen in het midden van het land, heb een kat, lees al sinds het oude forum lekker mee en neem me vaak voor actiever te worden maar het schiet er steeds bij in....wie weet slaagt deze poging :-)

IlikeBali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 67
Punten : 74
Registratiedatum : 11-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  nien vr 16 nov 2012 - 23:37

Ik wil me ook voorstellen. Ik ben een tijd erg actief geweest op het oude forum. Ik heb een aantal forummers ontmoet en zelfs met eentje een tijd samengewoond. Sinds het nieuwe forum ben ik vooral gaan meelezen, LAME!
Ik ben 28 jaar, ik ben single and fabulous en ik woon in het Zuiden.
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Ibbeltje vr 16 nov 2012 - 23:44

nien wie was je dan voorheen?


Welkom allemaal trouwens smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  nien za 17 nov 2012 - 0:38

Oef... ik had een stomme naam. NiCa4447 ofzoiets. Ik woonde toendertijd in London.
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Pompoen za 17 nov 2012 - 0:47

Oooh maar Nicanummertjezoveel ken ik nog wel hoor! Welcome back!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  GreenGrass za 17 nov 2012 - 1:02

Whow wat een hoeveelheid mensen die uit de kast komen! Het valt me op dat er aardig wat mensen in de gezondheidszorg werken!

Welkom allemaal smile nu actief blijven posten!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  IlikeBali za 17 nov 2012 - 1:22

GreenGrass schreef:Whow wat een hoeveelheid mensen die uit de kast komen! Het valt me op dat er aardig wat mensen in de gezondheidszorg werken!

Welkom allemaal Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 561177 nu actief blijven posten!



Dankjewel! Ik doe in ieder geval mijn bestKom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 3079029344

IlikeBali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 67
Punten : 74
Registratiedatum : 11-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  nien za 17 nov 2012 - 1:28

Dank je Pompoen, ik weet ook nog wel wie jij bent want we hebben een mutual friend geloof ik?
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Jono za 17 nov 2012 - 4:56

Ik kom ook uit de kast. Lees ook al jaren mee en heb een poosje meegeschreven op het oude forum. Maar niet erg actief. Zal nu mn best doen om vaak te posten.

Ik Ben Jono, 27 jaar en woon en werk in het buitenland samen met mijn vriend.

Jono
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Roza za 17 nov 2012 - 4:58

nien schreef:Oef... ik had een stomme naam. NiCa4447 ofzoiets. Ik woonde toendertijd in London.

Kwam jij niet uit V.?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Pompoen za 17 nov 2012 - 5:08

nien schreef:Dank je Pompoen, ik weet ook nog wel wie jij bent want we hebben een mutual friend geloof ik?

Jep!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  nien za 17 nov 2012 - 5:29

Roza schreef:
nien schreef:Oef... ik had een stomme naam. NiCa4447 ofzoiets. Ik woonde toendertijd in London.

Kwam jij niet uit V.?

Ja, klopt!
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 7 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum