Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

+107
Pollewop
Rosa
Marina
Kikou
hoera2012
Frappuccino
Pannenkoek
rianne287
_Blush_
xCherona
Henk de Mol
mzcharlotte
Pompoen
Roza
Jono
GreenGrass
nien
IlikeBali
Natural
flowerbomb
Peanut
Eponine
Bailey
LaBird
piertje
Knillis
Lady Starstruck
Livine
Pancake
hellowkitty
Sam
Anmy
Rizzo
Katrien
Middleme
Exogenesis
Stitch
Krullebol
Mariposa
Happinaz
Evalynn
_Femme
Troeliewoelies
Inge
Guusje
Kreeftje
mezzoforte
Jezzie
Fenna
Marin
Springflower
dodo
Dennenappel
dharma
slaatje
SaS
Juutjepetuutje
loura
Rumble
Marcellah89
ijsjemeisje
rapa nui
Lot
Green_Pepper
Macelka
Steep
Zora
MamaJ&R
Elin
Elle*
Mouse10
Muis
Serena
Kowalski
Manderijn
Snack a Jack
bolus26
cc
Ilargi
Kexter
Ibbeltje
Angela_1986
Mermaid
Elfje
Rush
Vino
Burgemeester Nicky
Bubbelicious
kwebbeltje
love
Blondie
dyingbride
Ilovethe90s
Foodish
lilaa
PrimaBella
Atelier Madame
Suus
Caramba
June
baboeska
Beamer
Tania
Elliot
Discordia
mouette
VeryCherry
111 plaatsers

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  kwebbeltje di 13 nov 2012 - 19:51

Zora schreef:
kwebbeltje schreef:Hallo iedereen,

Ik ben ook een nieuwe.
Kwebbeltje is de naam, ben alweer 30 jaar (wat oud zeg) , en ben getrouwd en heb een zoon van ruim 6 jaar oud.
Ik werk in de zorg.
Ben zelf meer een meelezer dan een actieve schrijfster, zou wel willen meeschrijven, maar dan denk ik laat maar het komt toch op het zelfde neer. Embarassed

Wozes jij hebt een bewegende avatar!! :cheering:

Haha ik zag dat plaatje en dacht zal ook eens een avater proberen te plaatsen lol!
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  slaatje di 13 nov 2012 - 20:37

Muis schreef:Welkom allemaal! Ik heb geen idee of mensen mij kennen/herkennen, maar zal mezelf ook nog eens voorstellen. Ik ben Muis, 25 jaar en hoogzwanger van ons 1e kindje. Ik ben een fanatieke meelezer vanaf het eerste forum dus heb heel wat mensen van hier volwassen zien worden. Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 281626781

Ik ken jou, ik vind jou lief :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  slaatje di 13 nov 2012 - 20:46

En voor alle andere nieuwkomers, welkom en leuk dat jullie mee gaan schrijven. Steep en Rumble, jullie zijn voor mij zeker niet onbekend hoor!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  dharma di 13 nov 2012 - 20:55

Hier ook nog een meelezer.
Ik ga ook proberen meer te posten en inderdaad met zo'n welkom en taart! moet dat wel goed komen. Wink
Ik ben Dharma en lees ook al mee sinds het oude forum.
Ik ben 23 jaar woon in E.de en studeer in W.ageningen.
Ik woon samen met mijn vriend en 2 f.retjes.
dharma
dharma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 68
Registratiedatum : 11-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Dennenappel di 13 nov 2012 - 21:17

Hee, wat leuk allemaal nieuwe mensen!

Welkom!

Hopelijk wordt het vanaf nu aan wat gemakkelijker om af en toe wat te posten en tenslotte verslaafd te raken Wink
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  dodo di 13 nov 2012 - 21:20

Na een aantal jaren mee gelezen te hebben wil ik vanaf nu ook actiever posten.


Mijn naam Dodo inmiddels net 30 jaar oud, getrouwd en we hebben een zoontje van 21 maanden. Ook hebben we 2 honden en een binnen konijn.


Verder ben ik door dit forum al verslaafd geraakt aan haken en de Intens M&M's Laughing en heb ik mijn zoontje volgens Replay leren eten Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 3079029344
dodo
dodo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 26
Punten : 26
Registratiedatum : 15-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 21:21

Haha Dodo, wat leuk! Kom je ook meeschrijven in het brei en haak topic? Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  dodo di 13 nov 2012 - 21:37

Dat is wel de bedoeling om mee te gaan schrijven in het breien en haken topic! Wat dat betreft haal ik daar heel veel inspiratie uit. Alleen het plaatsen van foto's moet ik nog even leren.
dodo
dodo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 26
Punten : 26
Registratiedatum : 15-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 21:39

Dat leert snel hoor Dodo.

Als de foto ergens online staat, kopieer je de link en als je een reactie typt zie je 16de icoontje een 'foto plaatje' daar klik je op, je plakt de foto link erin en tadaa!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Springflower di 13 nov 2012 - 21:40

Hallo allemaal!
Zal ik me dan ook melden, lees al een jaar of 8 mee en ben, net als vele anderen, mee verhuist van het oude forum hiernaartoe, post zelden iets maar wil hier verandering in brengen.. Very Happy

Iets over mijzelf: ben 25 jaar, woon samen met mijn vriend en we hebben een vogeltje en een konijn.
Werk als secretaresse op een architectenbureau en ben gek op reizen.
Springflower
Springflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Marin di 13 nov 2012 - 21:41

Goed topic zeg! :cheering:
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Zora di 13 nov 2012 - 21:42

Gezelliggggg!! Dharma, wat een leuke avatar!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Fenna di 13 nov 2012 - 21:42

Ik kom ook 'uit de kast' Laughing

Ik ben al jaren een meelezer en wil wel vaker mee gaan schrijven maar doe het eigenlijk nooit. Ik ben 30 jaar, getrouwd en heb een dochter van 18 maanden.

Ik heb ook door het forum mijn dochter rapley leren eten haha!
Fenna
Fenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 22:09

Wow! Echt Supercool, zoveel nieuwe mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Jezzie di 13 nov 2012 - 22:20

Ik schrijf altijd vooral in 'zwangerschap & mama's'
Maar ik zal proberen wat vaker hier mee te kletsen!Very Happy
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  mezzoforte di 13 nov 2012 - 22:40

Goed initiatief ook dit topic, en leuk dat er veel nieuwe mensen bijkomen zo smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kreeftje wo 14 nov 2012 - 1:09

Hallo!

Ik kom ook gezellig meedoen, ben niet helemaal nieuw, maar schrijf niet zo heel veel mee.

Ik ben 30 jaar, woon samen met mijn vriend, en hij heeft 2 dochters die de helft van de tijd bij ons wonen. Werk full time in de horeca. Enne... als verder iemand iets van me wil weten hoor ik het wel!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Guusje wo 14 nov 2012 - 1:16

Ik heb al veel vaker gezegd dat ik fanatieker ga posten, maar doe dit eigenlijk nooit omdat ik mijn mening vaak niet zoveel vind toevoegen... Maar ik zal proberen meer te posten, want ik vind het forum wel gezellig smile
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Inge wo 14 nov 2012 - 1:17

Goed topic Euc :cheering:

welkom nieuwe forummers, gewoon gezellig mee blijven posten allemaal :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Troeliewoelies wo 14 nov 2012 - 1:19

Ik heb me een paar maanden geleden heel enthousiast voorgesteld, maar sindsdien niets meer gepost. Ook ik moet een schop onder mijn kont hebben om niet alleen mee te lezen, maar ook eens mee te posten! Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 281626781
Troeliewoelies
Troeliewoelies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 30
Registratiedatum : 15-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  _Femme wo 14 nov 2012 - 1:25

Snack a Jack schreef:
Bubbelicious schreef:Wat een leuk topic!!

Ik hang er een beetje tussenin. Ik ben niet nieuw maar ben ook (nog) niet bekend. Soms een meelezer, soms schrijf ik mee.

+1. Dit heb ik dus ook.

Ik ook!

Wat leuk dat er zoveel meiden over de drempel gestapt zijn cheers

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:34

_Femme schreef:
Snack a Jack schreef:
Bubbelicious schreef:Wat een leuk topic!!

Ik hang er een beetje tussenin. Ik ben niet nieuw maar ben ook (nog) niet bekend. Soms een meelezer, soms schrijf ik mee.

+1. Dit heb ik dus ook.

Ik ook!

Wat leuk dat er zoveel meiden over de drempel gestapt zijn cheers

Ik vind jullie alledrie niet onbekend hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Evalynn wo 14 nov 2012 - 1:36

PrimaBella schreef:Ik zie mezelf ook meer als meelezer, terwijl ik ook al over de 400 posts heb Cool
Bij vlagen schrijf ik in sommige topics actief mee en andere keren schrijf ik weken niets.
Volgende week wordt ik geopereerd en kom ik 4 week thuis te zitten. Waarschijnlijk zal ik dan ook wel wat meer te vinden zijn op het forum Very Happy

(Edit: bijna 500 posts al :O Misschien ben ik toch niet zoveel meelezer als ik dacht! Haha)
What she said!
Ik weet eigenlijk niet hoeveel posts ik heb. Maar ook niet heel erg veel volgens mij...
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Happinaz wo 14 nov 2012 - 2:45

Net al in het: 'het valt me op..." topic geantwoord dat ik niet goed weet of ik nou een kastzitter ben of niet. In ieder geval een oude garde, paar keer geswitched van naam en dus weinig posts op mijn naam en niet heul actief.

Dus nou ja, hier nog maar eens dan! Ik ben er hoor! Doe mij die taart maar. Is er ook een fatboy i.p.v die afgrijselijke stoel?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Caramba wo 14 nov 2012 - 2:50

Happinaz schreef:Net al in het: 'het valt me op..." topic geantwoord dat ik niet goed weet of ik nou een kastzitter ben of niet. In ieder geval een oude garde, paar keer geswitched van naam en dus weinig posts op mijn naam en niet heul actief.

Dus nou ja, hier nog maar eens dan! Ik ben er hoor! Doe mij die taart maar. Is er ook een fatboy i.p.v die afgrijselijke stoel?

Jij bent sowieso geen kastzitter, je reageert zo af en toe eens in een topic.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 5 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum