Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

+107
Pollewop
Rosa
Marina
Kikou
hoera2012
Frappuccino
Pannenkoek
rianne287
_Blush_
xCherona
Henk de Mol
mzcharlotte
Pompoen
Roza
Jono
GreenGrass
nien
IlikeBali
Natural
flowerbomb
Peanut
Eponine
Bailey
LaBird
piertje
Knillis
Lady Starstruck
Livine
Pancake
hellowkitty
Sam
Anmy
Rizzo
Katrien
Middleme
Exogenesis
Stitch
Krullebol
Mariposa
Happinaz
Evalynn
_Femme
Troeliewoelies
Inge
Guusje
Kreeftje
mezzoforte
Jezzie
Fenna
Marin
Springflower
dodo
Dennenappel
dharma
slaatje
SaS
Juutjepetuutje
loura
Rumble
Marcellah89
ijsjemeisje
rapa nui
Lot
Green_Pepper
Macelka
Steep
Zora
MamaJ&R
Elin
Elle*
Mouse10
Muis
Serena
Kowalski
Manderijn
Snack a Jack
bolus26
cc
Ilargi
Kexter
Ibbeltje
Angela_1986
Mermaid
Elfje
Rush
Vino
Burgemeester Nicky
Bubbelicious
kwebbeltje
love
Blondie
dyingbride
Ilovethe90s
Foodish
lilaa
PrimaBella
Atelier Madame
Suus
Caramba
June
baboeska
Beamer
Tania
Elliot
Discordia
mouette
VeryCherry
111 plaatsers

Pagina 1 van 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 4:01

Het is al eens vaker gedaan, maar wil je al een tijdje meeschrijven, maar weet je niet waar te beginnen? Begin dan hier! Je bent welkom enzo, en we beloven plechtig geen ruzie te maken.

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Krabbels-welkom-777303 Wees welkom!

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Images?q=tbn:ANd9GcSDgdG6DQA6pjklDjkG3GUqFUlEZOGZQFtunev7EzrZKCeVKhQtJ5eJV9BI Neem een kopje thee.



Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Hummingbird-cake-sl-l Stukje taart erbij.



Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 1K0820SS-front Ga lekker zitten. Let niet op de rommel!

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Hello-my-name-is_0 Stel jezelf voor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  VeryCherry di 13 nov 2012 - 4:02

Ooooh, die stoel wil ik hebben Very Happy Very Happy Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 4:03

VeryCherry schreef:Ooooh, die stoel wil ik hebben Very Happy Very Happy Very Happy

Wat een afschuwelijke stoel Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 394967

Maar inderdaad gezellig, pak een stoel en post gezellig mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  VeryCherry di 13 nov 2012 - 4:04

Lily schreef:
VeryCherry schreef:Ooooh, die stoel wil ik hebben Very Happy Very Happy Very Happy

Wat een afschuwelijke stoel Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 394967

Maar inderdaad gezellig, pak een stoel en post gezellig mee.

Neeeeee joh!! Luipaardprintje als bekleding en dan is hij nóg leuker Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 4:24

84x gelezen. Daar móet een nieuw iemand tussen zitten.

Kom maar hoor! Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 4:25

Hallo, ik ben Nyah en ik lees voornamelijk mee laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 4:25

Hallo, ik ben Pippa Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 4:26

Nyah, jou ken ik, dus dat telt niet.

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 4:26

Eucalypta schreef:84x gelezen. Daar móet een nieuw iemand tussen zitten.

Kom maar hoor! Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781
Doe even rustig joh, die mensen hebben tijd nodig om een naam te bedenken, zich aan te melden, zich over hun angst heen te zetten om op de knop 'Beantwoorden' te drukken en daarna óók nog op 'Verzenden' te drukken. Geef ze even de tijd...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 4:27

Ah boeee! Waarvan ken je mij nou weer? :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 4:27

Van hier, en je hebt al meer dan 400 berichten gepost. Dat telt niet. Fijn dat je er bent, maar je bent níet nieuw Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 4:28

It's me schreef:
Eucalypta schreef:84x gelezen. Daar móet een nieuw iemand tussen zitten.

Kom maar hoor! Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781
Doe even rustig joh, die mensen hebben tijd nodig om een naam te bedenken, zich aan te melden, zich over hun angst heen te zetten om op de knop 'Beantwoorden' te drukken en daarna óók nog op 'Verzenden' te drukken. Geef ze even de tijd...
Er zijn bijna 2250 accounts. Waarschijnlijk gaat het dus alleen maar om 'inloggen' Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  mouette di 13 nov 2012 - 4:31

Eucalypta, met <100 posts voldoe ik ook nog wel aan het geschetste profiel, toch?

Ik zal me daarom, onder het genot van een kopje thee (waar blijft die taart?) even voorstellen:


Mouette, 26 jaar, woonachtig in het westen van het land samen met vriend, zonder kinderen. Kort geleden afgestudeerd en per 1 december van start bij mijn droombaan!
Ik schrijf af en toe mee bij het trouwen in 2013 topic omdat wij van plan zijn begin volgend jaar te trouwen.


En nu maar hopen dat je me echt niet opeet Wink
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Beamer di 13 nov 2012 - 4:32

Hoi,

Ik lees al een tijdje mee, ik was een tijdje actief op het oude forum.
Ik vind dit een fijn welkom smile
Beamer
Beamer
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 7
Registratiedatum : 28-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 4:33

Eucalypta schreef:Van hier, en je hebt al meer dan 400 berichten gepost. Dat telt niet. Fijn dat je er bent, maar je bent níet nieuw Wink

Shit, dan druip ik wel weer af :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Discordia di 13 nov 2012 - 4:35

Ik post weinig meer tegenwoordig, maar ik ben wel een bekende.

Ben ik nu zwanger?
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Elliot di 13 nov 2012 - 4:36

Wat een leuk topic! Welkom Beamer! Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Tania di 13 nov 2012 - 4:37

Discordia schreef:Ik post weinig meer tegenwoordig, maar ik ben wel een bekende.

Ben ik nu zwanger?

Volgens mijn glazen bol wel! Gefeliciteerd!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 4:39

Beamer schreef:Hoi,

Ik lees al een tijdje mee, ik was een tijdje actief op het oude forum.
Ik vind dit een fijn welkom Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 561177
Ja, welkom!! Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781 Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781 Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781 Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781 Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 4:41

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Welcome-desi-glitters-43



Jeej! Wat fijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 4:42

Discordia schreef:Ik post weinig meer tegenwoordig, maar ik ben wel een bekende.

Ben ik nu zwanger?

Alleen als je geslikt hebt. En het condoom groen uitsloeg.

Maar jij bent gewoon lief hoor, en oud, en meubilair. Maar wel lief. Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 4:42

Nyah schreef:
Eucalypta schreef:Van hier, en je hebt al meer dan 400 berichten gepost. Dat telt niet. Fijn dat je er bent, maar je bent níet nieuw Wink

Shit, dan druip ik wel weer af Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 1270000679

Nee niet doen. Lees het onderstreeptje stukje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Beamer di 13 nov 2012 - 4:49

Rush schreef:
Beamer schreef:Hoi,

Ik lees al een tijdje mee, ik was een tijdje actief op het oude forum.
Ik vind dit een fijn welkom Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 561177
Ja, welkom!! Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781 Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781 Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781 Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781 Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) 281626781

Wat een fijn welkom Very Happy
Goed, iets zinnigs heb ik niet echt te melden, daarom zal ik me even voorstellen.
Ik ben Beamer, 27, werkend in de kinderopvang, woon samen met vriend,kom sinds 2004 op het yesforum waar ik voornamelijk mee lees smile
Beamer
Beamer
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 7
Registratiedatum : 28-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  baboeska di 13 nov 2012 - 4:52

Ok, ik ga ook weer een nieuwe poging doen wat meer te posten!
Ik lees al sinds het oude forum mee, maar post dus zelden iets.
Maar ik ga weer een poging wagen

Ik ben dus Baboeska, 25 jaar, woon in het noorden van het land en werk in de zorg.
Ik woon samen met mn vriend en ga volgend jaar trouwen Very Happy
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  June di 13 nov 2012 - 4:52

Ik schudde door eenzelfde soort topic mijn meelezerstatus van me af.

Meelezers: dit is jullie kans!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum