Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

+107
Pollewop
Rosa
Marina
Kikou
hoera2012
Frappuccino
Pannenkoek
rianne287
_Blush_
xCherona
Henk de Mol
mzcharlotte
Pompoen
Roza
Jono
GreenGrass
nien
IlikeBali
Natural
flowerbomb
Peanut
Eponine
Bailey
LaBird
piertje
Knillis
Lady Starstruck
Livine
Pancake
hellowkitty
Sam
Anmy
Rizzo
Katrien
Middleme
Exogenesis
Stitch
Krullebol
Mariposa
Happinaz
Evalynn
_Femme
Troeliewoelies
Inge
Guusje
Kreeftje
mezzoforte
Jezzie
Fenna
Marin
Springflower
dodo
Dennenappel
dharma
slaatje
SaS
Juutjepetuutje
loura
Rumble
Marcellah89
ijsjemeisje
rapa nui
Lot
Green_Pepper
Macelka
Steep
Zora
MamaJ&R
Elin
Elle*
Mouse10
Muis
Serena
Kowalski
Manderijn
Snack a Jack
bolus26
cc
Ilargi
Kexter
Ibbeltje
Angela_1986
Mermaid
Elfje
Rush
Vino
Burgemeester Nicky
Bubbelicious
kwebbeltje
love
Blondie
dyingbride
Ilovethe90s
Foodish
lilaa
PrimaBella
Atelier Madame
Suus
Caramba
June
baboeska
Beamer
Tania
Elliot
Discordia
mouette
VeryCherry
111 plaatsers

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Elliot di 20 nov 2012 - 0:55

Haha touché :P
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kikou di 20 nov 2012 - 4:43

Hier nog een meelezer! Ik lees ook al jaaaren mee. Heb vaak de neiging gehad om te reageren, maar 'durfde' nooit een account aan te maken omdat ik bang was dat ik dan misschien nog meer tijd aan het forum zou spenderen. laughcry

Ik ben 25 jaar, net afgestudeerd en woon nu samen met mijn vriend in het buitenland.
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 5:03

Ik vind jou naam en avatar nu al leuk Kikou! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kikou di 20 nov 2012 - 5:21

Dankje Punk'd!

Ik wil graag hier anoniem blijven posten, maar het kriebelt soms wel als ik door de foto topics blader !

Ik heb alleen ooit eens met Kerst bij de familie van mijn ex-vriend opeens tegenover een forummer gezeten.. Volgens mij ben ik nog steeds niet van de schrik bekomen laughcry
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 5:25

hahaha dat is wel heel toevallig!

Maar je kunt bijv. ook outfitjes posten bij Beauty en Mode en je gezicht eraf knippen of bijv. je hoofd zwart maken ofzo Very Happy.. Doen meer mensen daar.

Maar de fototopics met gezichten wordt inderdaad nogal moeilijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kikou di 20 nov 2012 - 5:27

Dat is waar! Ik zal morgen eens een poging wagen, als ik dan nog durf Wink
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kowalski di 20 nov 2012 - 6:06

Ik heb jou geloof ik al eens langs zien komen Kikou, toen viel je me ook al op! Lekker gaan posten hoor Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 3079029344 Kikou is vrij anoniem bounce
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kikou di 20 nov 2012 - 6:26

Kowalski schreef:Ik heb jou geloof ik al eens langs zien komen Kikou, toen viel je me ook al op! Lekker gaan posten hoor Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 3079029344 Kikou is vrij anoniem bounce

Jeej :cheering:

Jij post toch ook nog niet zo lang, Kowalski? Als dat zo, neem ik jou als mijn voorbeeld Very Happy

Ik ga nu gauw richting bed, het is hier alweer nacht namelijk. Morgen ben ik weer van de partij!
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Marina di 20 nov 2012 - 7:14

Hier nog een meelezer. Heb wel een tijdje wat vaker gepost maar laatste tijd toch niet meer.
Was mijn wachtwoord kwijt :P
Nu door dit topic toch maar weer even opgezocht.
Vind het nog steeds een leuk forum en zal proberen wat vaker te posten.

Ben trouwens 25 jaar, getrouwd en kom uit de omgeving van Utrecht
freelance visagiste en gek op make-up, kleding en nagellak Wink
Marina
Marina
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 3
Registratiedatum : 19-11-10

http://www.biancamarina.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kowalski di 20 nov 2012 - 9:01

Kikou schreef:
Kowalski schreef:Ik heb jou geloof ik al eens langs zien komen Kikou, toen viel je me ook al op! Lekker gaan posten hoor Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 3079029344 Kikou is vrij anoniem bounce

Jeej Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 281626781

Jij post toch ook nog niet zo lang, Kowalski? Als dat zo, neem ik jou als mijn voorbeeld Very Happy

Ik ga nu gauw richting bed, het is hier alweer nacht namelijk. Morgen ben ik weer van de partij!

Klopt! Aantal maandjes Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 3079029344

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je woont! Als je dat wilt zeggen natuurlijk...
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kikou di 20 nov 2012 - 15:12

Kowalski schreef:
Kikou schreef:
Kowalski schreef:Ik heb jou geloof ik al eens langs zien komen Kikou, toen viel je me ook al op! Lekker gaan posten hoor Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 3079029344 Kikou is vrij anoniem bounce

Jeej Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 281626781

Jij post toch ook nog niet zo lang, Kowalski? Als dat zo, neem ik jou als mijn voorbeeld Very Happy

Ik ga nu gauw richting bed, het is hier alweer nacht namelijk. Morgen ben ik weer van de partij!

Klopt! Aantal maandjes Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 3079029344

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je woont! Als je dat wilt zeggen natuurlijk...

Dan heb ik het toch goed! Ik vind jouw reacties altijd fijn om te lezen smile

Ik woon in Zuidoost-Azië.
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Marin di 20 nov 2012 - 21:16

Wow wat bijzonder dat je daar woont! Dat is echt totaal de andere kant van de wereld. Ben benieuwd in welk land en wat je daar doet en hoe je het ervaart. Heb je veel met de locals te maken en heb je geen grote culture shock gehad?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 21:54

Hoi! Ik lees ook al jaren mee, en toen ik dit topic zag, dacht ik, waarom ook niet! Dus heb ook maar een account aangemaakt! En je moet ergens beginnen met posten, dus hier! Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Marin di 20 nov 2012 - 22:02

Hello Miss Mango!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kikou di 20 nov 2012 - 22:09

Marin schreef:Wow wat bijzonder dat je daar woont! Dat is echt totaal de andere kant van de wereld. Ben benieuwd in welk land en wat je daar doet en hoe je het ervaart. Heb je veel met de locals te maken en heb je geen grote culture shock gehad?

Ik woon in H.ong K.ong. Een erg leuke, levendige stad! Deze stad is zo verwesterd, dat ik geen last heb gehad van een culture shock. Ik heb tot nu toe vooral contact gehad met expats en met Engels sprekende H.ongk.ongers. Ik ben wel van plan om binnenkort taallessen te nemen, want ik merk af en toe dat de communicatie wat lastiger gaat als ik bijvoorbeeld in een lokaal eettentje of op de markt ben. En ik wil eigenlijk ook wel eens een praatje kunnen maken met mijn Chinese buurman haha.

Het leven is hier totaal anders dan het leven dat ik in Nederland leidde. Het is hier veel drukker en ook is het ontzettend duur om hier te wonen en leven. Je betaalt erg veel om in een schoenendoos te kunnen wonen en boodschappen zijn duur doordat alles geïmporteerd moet worden. Vissticks kosten hier tussen de 4 en 9 euro, om maar een voorbeeld te noemen laughcry . Dat zijn de wat mindere kanten. Aan de andere kant kan je hier 24/7 boodschappen doen/uitgaan/etc, is het nu nog steeds redelijk warm, leer je veel mensen kennen en ben je omringd door mooie natuur en indrukwekkende gebouwen. De wat mindere kanten neem ik hiervoor graag voor lief! smile

Op dit moment geef ik privélessen en heb ik wat freelance opdrachten. Helaas allemaal nog in het zwart, want een werkvisum is hier lastig te krijgen! Ik mag dan ook steeds maar 3 maanden in het land blijven. Overmorgen vlieg ik bijvoorbeeld weer voor even terug naar NL, gek idee!

Ik woon hier trouwens samen met mijn vriend die hier een baan heeft gekregen.
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Marin di 20 nov 2012 - 22:19

Wat gaaf Kikou! Een vriendin van me heeft daar ook gewoond, maar toen ze jonger was. Ik zelf wil er heel graag heen, want volgens mij vind ik het een te gekke stad met die skyline, markten, eettentjes, en die Chinese en Westerse invloeden enzo. Lijkt me zo'n gave stad! Echt super gaaf dat je daar je bestaan zo aan het opbouwen bent. Dat het een stad vol kleine schoenendoosjes was, wist ik wel, maar dat het ook zo duur was qua eten wist ik niet. Leuk dat je privélessen geeft! Engels? Ik ben ook docent geweest.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kikou di 20 nov 2012 - 22:34

Marin schreef:Wat gaaf Kikou! Een vriendin van me heeft daar ook gewoond, maar toen ze jonger was. Ik zelf wil er heel graag heen, want volgens mij vind ik het een te gekke stad met die skyline, markten, eettentjes, en die Chinese en Westerse invloeden enzo. Lijkt me zo'n gave stad! Echt super gaaf dat je daar je bestaan zo aan het opbouwen bent. Dat het een stad vol kleine schoenendoosjes was, wist ik wel, maar dat het ook zo duur was qua eten wist ik niet. Leuk dat je privélessen geeft! Engels? Ik ben ook docent geweest.

Ja, het is echt een toffe stad! Voor jou als fotografe moet het helemaal geweldig zijn!
Ik geef Franse lessen. Hopelijk kan ik snel een visum regelen zodat het allemaal wat makkelijker gaat.
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Marin di 20 nov 2012 - 22:37

Oh wat leuk dat je Frans geeft! Veel plezier daar smile Hoop dat het met je visum snel goed komt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kikou di 20 nov 2012 - 22:37

Marin schreef:Oh wat leuk dat je Frans geeft! Veel plezier daar smile Hoop dat het met je visum snel goed komt.

Dankje Marin!
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Inge do 22 nov 2012 - 7:55

Kikou, wat gaaf dat je in H.K woont.
Wij zijn in september daar op vakantie geweest en ben verliefd geworden op H.K
Wat een geweldig gave stad en dan het eten... hmmm
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Kikou do 22 nov 2012 - 14:53

Inge schreef:Kikou, wat gaaf dat je in H.K woont.
Wij zijn in september daar op vakantie geweest en ben verliefd geworden op H.K
Wat een geweldig gave stad en dan het eten... hmmm

Ik had je foto's gezien inderdaad! Heel erg mooi! Ook de rest van jullie reis trouwens
Ik wilde toen ook al reageren, maar was toen nog een meelezer Yes
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Rosa vr 23 nov 2012 - 1:55

Ik ben ook meer een meelezer, zit vooral op het forum als ik eigenlijk moet studeren zoals nu dus
Maar ik ga ook maar eens wat meer posten, verder woon in het zonnige zuiden :sunny:en ben ik nog studerende (rechten)
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Pollewop di 27 nov 2012 - 0:36

Ok, uit de kast maar dan haha.
Ik ben Pollewop, en op het oude forum was ik (heel) actief als Blij.
Wil wel weer wat actiever mee gaan schrijven smile
Pollewop
Pollewop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 10-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 1:04

Pollewop schreef:Ok, uit de kast maar dan haha.
Ik ben Pollewop, en op het oude forum was ik (heel) actief als Blij.
Wil wel weer wat actiever mee gaan schrijven Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 561177



Had jij niet een zoontje gekregen met een kei schattige naam, of haal ik nu mensen door elkaar? (ik dacht zelfs ook nog een tweede kindje...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Pompoen di 27 nov 2012 - 1:22

Pollewop had jij niet kort haar en sproeten? Is 't eerste wat in me opkomt bij jouw vorige naam maar kan het helemaal mis hebben hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan) - Pagina 9 Empty Re: Kom ook gezellig uit de kast! (als meelezer dan)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum