Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Paper Crown wo 14 nov 2012 - 1:25

Jeetje, wat hoog. Ik had het je wel willen lenen, maar ik denk dat mijn man met zo'n hoog bedrag niet akkoord gaat. Als ze je het huis uit zetten, is het niet zo dat je het niet meer moet betalen, trouwens. Pff. jemig ik hoop echt dat er iemand is die het je kan lenen tot 't geld van de belasting er is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:26

Nee, dat weet ik, en ik wil ook best betalen. Alleen ik heb het geld niet om alles in een keer af te lossen en alleen daar gaan ze mee akkoord.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Paper Crown wo 14 nov 2012 - 1:27

Dat komt omdat je termijnen hebt gemist. Als je een betalingsregeling treft, moet je je daar echt strikt aan houden. Hoe komt het dat je niet wist dat je het had gemist?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:29

Doordat er 1 keer net een tientje te weinig op mijn rekening stond, doordat er wat anders was afgeschreven.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:30

Maar dan heb je toch 3 maanden ook niet betaald? Dat moet je dan toch gezien hebben? Of is het geld automatisch afgeschreven ofzo?

Gast
Gast

Bericht  Bubbelicious wo 14 nov 2012 - 1:30

Wat lief van je pc dat je er zo over denkt. PFff ik zou echt niet weten wat je nog kan doen. In ieder geval niet binnen een dag. Anders zou ik zeggen rood staan, creditcard of lening en die dan direct afbetalen met het geld van de BD.
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:31

Het wordt automatisch afgeschreven en dan hou ik het niet meer bij.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:33

Biechtje schreef:Het wordt automatisch afgeschreven en dan hou ik het niet meer bij.
En dat geld hebben ze wel ontvangen? Dan vind ik het ook maar vreemd van ze dat je jou daar over niet hebben geïnformeerd, aangezien ze het dus stop hadden gezet.

Gast
Gast

Bericht  Tania wo 14 nov 2012 - 1:34

Biechtje schreef:Het wordt automatisch afgeschreven en dan hou ik het niet meer bij.

Dat is natuurlijk ook niet echt handig van je. Ik controleer juist altijd of alles eraf is om dit soort dingen te voorkomen. Misschien voor volgende keer een idee.

Voor nu inderdaad kijken of je ergens kan lenen, de bd bellen wanneer het geld gestort wordt of misschien kun je bij de bank iets regelen met rood staan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:35

Het wordt tegelijk afgeschreven met de huur, maar het zijn wel twee aparte dingen. Ik heb het geld niet gemist omdat er dan weer wat anders afgeschreven wordt.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 1:35

Tania schreef:

Dat is natuurlijk ook niet echt handig van je. Ik controleer juist altijd of alles eraf is om dit soort dingen te voorkomen. Misschien voor volgende keer een idee.

Voor nu inderdaad kijken of je ergens kan lenen, de bd bellen wanneer het geld gestort wordt of misschien kun je bij de bank iets regelen met rood staan.
€2500 rood staan mag ik met een fatsoenlijk salaris niet eens. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Tania wo 14 nov 2012 - 1:36

_Jackie schreef:
En dat geld hebben ze wel ontvangen? Dan vind ik het ook maar vreemd van ze dat je jou daar over niet hebben geïnformeerd, aangezien ze het dus stop hadden gezet.

Oh sorry dan had ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat je het niet bij hield als je een automatsiche machtiging had afgegeven en dat je dus niet had gezien dat het niet was afgeschreven.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Tania wo 14 nov 2012 - 1:37

Rush schreef:
Tania schreef:

€2500 rood staan mag ik met een fatsoenlijk salaris niet eens. No

Nee dat snap ik, maar misschien wel 1000 euro. Dan kan ze misschien regelen dat ze dat kan betalen en later de rest. Of nog 1500 euro van iemand anders lenen.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown wo 14 nov 2012 - 1:37

_Jackie schreef:Maar dan heb je toch 3 maanden ook niet betaald? Dat moet je dan toch gezien hebben? Of is het geld automatisch afgeschreven ofzo?

Ja, maar je kijkt toch je rekeningen na? Tenzij het een klein bedrag was (wat me niet lijkt, aangezien je het over 2500.- hebt) moet je toch gezien hebben in 3 maanden tijd dat het niet is afgeschreven?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:38

Rood staan kan ik niet op zo'n korte termijn, en de belastingdienst kan alleen maar aan de woningbouw aangeven dat het geld er snel aan komt, niet de precieze datum en daar nemen ze dus geen genoegen mee.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:39

Ik kijk elke dag op de app van de bank om te kijken of er iets bij- of afschreven is. Puur om zoiets te voorkomen. Echt vervelend zeg. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:40

Als we het hier hebben over een ontruiming is er al een d.eurwaarder aan te pas gekomen lijkt me. De zaak is al voor de kantonrechter geweest en die heeft een vonnis gewezen waarin je bent veroordeeld tot betaling van de achterstand en waarin de ontruiming wordt bevolen. Dat vonnis is aan je uitgereikt, en tevens is de ontruiming aan je aangezegd.

Als ik het goed begrijp is die morgen dus. Dan heb je m.i. heel wat kansen gemist om de zaak te regelen. Ik besef dat het nu weinig zin heeft je ergens de schuld van te geven of te zeggen dat je beter had moeten opletten/eerder hebt moeten reageren, want dat weet je zelf natuurlijk ook wel.

Ik werk zelf bij een d.eurwaarderskantoor en als de ontruiming morgen is, dan weet ik zelf ook maar al te goed dat het nu echt 5 voor 12 is. Misschien helpt het om toch nog een keer contact te zoeken met de woningstichting en de situatie voor te leggen. Hopelijk tonen ze clementie en trekken ze de ontruiming in bij de d.eurwaarder en krijg je daardoor nog een adempauze.

Verder zou ik het ook niet weten. Als de woningstichting niet wil meewerken en je het geld vandaag niet ergens kunt lenen, vrees ik dat je je huis uit moet. In dat geval zou ik als ik jou was wel proberen vrienden/kennissen op te trommelen om je huisraad en persoonlijke spullen uit huis te halen, anders verdwijnt alles in een container.

Gast
Gast

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:40

Het was een aflossing van 100 euro per maand. Als dat ergens anders door wordt afgeschreven heb/had ik het niet door.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:40

Biechtje schreef:Rood staan kan ik niet op zo'n korte termijn, en de belastingdienst kan alleen maar aan de woningbouw aangeven dat het geld er snel aan komt, niet de precieze datum en daar nemen ze dus geen genoegen mee.
Heb je al een definitieve brief gehad van de BD?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:41

Biechtje schreef:Het was een aflossing van 100 euro per maand. Als dat ergens anders door wordt afgeschreven heb/had ik het niet door.

Je weet toch wel wat je kosten zijn en wat ergens voor wordt afgeschreven? Ik vind 100 euro veel geld. Vind het wel een beetje naïef om niet precies te weten wat je kosten zijn als je al zo in de problemen zit. Dan ben je toch juist heel secuur ermee?

Gast
Gast

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:43

Er is hier niemand aan de deur geweest of heeft post gestuurd van een deurwaarder, ik was altijd heel erg slecht met mijn post openmaken en dergelijke, maar daar heb ik van geleerd. Dat er een vonnis is geweest geloof ik best, alleen dan zonder mijn medeweten. Ben intussen maar mijn spullen aan het inpakken. Ik weet niet eens wat ik mee moet nemen.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown wo 14 nov 2012 - 1:43

Ik zou direct de belastingdienst bellen dat ze met spoed het geld moeten betalen. Leg gewoon heel duidelijk uit wat er gaande is en densnoods storten ze 't volledig naar de woonstichting.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:44

Dan vind ik het sowieso een raar verhaal. Komt er niet morgen een deurwaarder dan? Ik zou gelijk bellen en vragen hoe dat dat kan. Je gaat toch niet zomaar akkoord als je het helemaal niet wist en ervoor gewaarschuwd bent?

Gast
Gast

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:44

Forumster schreef:
Biechtje schreef:Rood staan kan ik niet op zo'n korte termijn, en de belastingdienst kan alleen maar aan de woningbouw aangeven dat het geld er snel aan komt, niet de precieze datum en daar nemen ze dus geen genoegen mee.
Heb je al een definitieve brief gehad van de BD?

Geen definitieve brief waar ook de betaaldatum op staat, maar wel een brief waarin staat dat het uitbetaald wordt.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:45

Biechtje, wat een rotsituatie.. Hoe ben je trouwens op de hoogte gesteld van de ontruiming? Door de woningstichting? En weet je ook bij welke deurwaarder de zaak ligt?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: