Biechttopic
+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Biechttopic
Biechtje schreef:Mijn moeder heeft een huis toegewezen gekregen hier 500 meter verderop. En ik ben er NIET blij mee. Had liever dat ze aan de andere kant van het dorp ging wonen. Kan er wel om huilen. Dat betekend dat mijn broertje bij mijn zoontje op school komt. Zit er helemaal niet op te wachten dat ze zo dichtbij komt wonen.
Dat kan ik me voorstellen (mijn vriend wil dat bijvoorbeeld ook niet met zijn moeder)! Ben je bang dat ze dan te vaak over de vloer komt?
Gast- Gast
Ik heb echt ontzettend veel nare dingen thuis mee gemaakt. Mijn moeder en haar drama leven komen ineens weer heel dicht bij mijn huis, mijn leven.
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
@ biechtje dat is echt rot! kan je aangeven dat je broertje en zoontej niet bij elkaar in deklas komen?( geen idee qua leeftijden) en hopelijk lukt het om je je een beetje afzijdig te houden,
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@Biechtje dat ongelukkig zit in relatie i.v.m. communiceren vriend.
Heel herkenbaar! Ik heb dat ook gehad en heb na bijna 10 jaar mijn relatie verbroken.
Mijn ex bloeit nu ook op en ziet er nu ook gelukkiger uit, dus ik ben blij de stap genomen te hebben want ook ik ben gelukkig (heb ook een nieuwe relatie)
Heel herkenbaar! Ik heb dat ook gehad en heb na bijna 10 jaar mijn relatie verbroken.
Mijn ex bloeit nu ook op en ziet er nu ook gelukkiger uit, dus ik ben blij de stap genomen te hebben want ook ik ben gelukkig (heb ook een nieuwe relatie)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Toen ik nog samen was met mijn ex heb ik ‘iets’ gehad met een gezamenlijke vriend van ons. De relatie tussen mij en mijn ex liep niet lekker en de gezamenlijke vriend, ik noem hem even B., gaf toe gevoelens voor mij te hebben. Van hem kreeg ik aandacht die ik niet van mijn vriend kreeg, en diep in mijn hart wist ik zelf ook wel dat de relatie tussen mijn ex en mij niet goed zat. Ik heb geprobeerd niets met zijn gevoelens, en later ook mijn gevoelens, te doen maar ik was zo verliefd op B. dat ik uiteindelijk wekelijks meerdere dagen met hem doorbracht. We hebben vaak gezoend en zijn uiteindelijk ook met elkaar naar bed geweest. Eigenlijk wist ik toen al dat ik B. veel leuker vond dan mijn toenmalige vriend, maar ik wilde het niet toegeven aan de buitenwereld. Mijn vrienden en familie zeiden namelijk allemaal al tijden tegen mij dat mijn ex niet geschikt voor mij was, en hoewel ik ergens wel wist dat ze gelijk hadden, wilde ik bewijzen dat we WEL bij elkaar pastten.
B. wilde natuurlijk graag dat ik bij mijn ex wegging, en uiteindelijk was hij het zat om te wachten en heeft hij het contact met mij ‘verbroken’. Ik zet het tussen aanhalingstekens, omdat we nog wel met elkaar spraken, maar heel oppervlakkig.
Een paar maanden later kreeg B. een vriendin, waar hij nu nog steeds mee samen is. Niet lang daarna gingen mijn ex en ik uit elkaar. Dat is nu 2,5 jaar geleden. Inmiddels heb ik ook alweer een tijdje een relatie en ik ben heel gelukkig met mijn vriend.
Maar nu de biecht: Een paar weken geleden kwam ik B. tegen. Hij stond bij de bushalte en ik reed langs met mijn auto. Hij belde me omdat hij me had zien rijden en we bleken allebei naar dezelfde stad te gaan. Ik bood hem dus een lift aan. In de auto was het vrij ongemakkelijk, we wisten beiden niet echt iets te zeggen en hebben echt alleen maar over koetjes en kalfjes gepraat. Toen ik hem had afgezet kreeg ik later een smsje: Lag het aan mij of was dat erg ongemakkelijk? Ik stuurde terug dat het niet aan hem lag. We raakten een beetje aan de praat en sinds toen ben ik helemaal van m’n apropos. Ik mis B. en nu ik hem weer gezien heb komen mijn gevoelens voor hem weer helemaal terug. Ik weet niet wat ik hiermee moet, ik was er heilig van overtuigd dat mijn vriend en ik bij elkaar horen, maar waarom krijg ik dan ineens gevoelens voor een ander?
Gister was ik toevallig bij B. in de buurt en heb ik hem een berichtje gestuurd of hij tijd had om even te praten. Hij zei dat hij zou smsen als hij thuis was, maar tot op heden heb ik niets meer van hem gehoord. Ook al zo vaag!
Ik weet echt even niet meer wat ik moet, ik denk dat ik weer gevoelens voor B. krijg omdat wij het nooit hebben afgesloten. De ene dag was ik nog bij hem en de volgende dag heeft hij alles afgekapt.
Sorry voor het wazige verhaal, en bedankt voor het lezen. Het doet mij al heel goed om alles even van me af te typen.
B. wilde natuurlijk graag dat ik bij mijn ex wegging, en uiteindelijk was hij het zat om te wachten en heeft hij het contact met mij ‘verbroken’. Ik zet het tussen aanhalingstekens, omdat we nog wel met elkaar spraken, maar heel oppervlakkig.
Een paar maanden later kreeg B. een vriendin, waar hij nu nog steeds mee samen is. Niet lang daarna gingen mijn ex en ik uit elkaar. Dat is nu 2,5 jaar geleden. Inmiddels heb ik ook alweer een tijdje een relatie en ik ben heel gelukkig met mijn vriend.
Maar nu de biecht: Een paar weken geleden kwam ik B. tegen. Hij stond bij de bushalte en ik reed langs met mijn auto. Hij belde me omdat hij me had zien rijden en we bleken allebei naar dezelfde stad te gaan. Ik bood hem dus een lift aan. In de auto was het vrij ongemakkelijk, we wisten beiden niet echt iets te zeggen en hebben echt alleen maar over koetjes en kalfjes gepraat. Toen ik hem had afgezet kreeg ik later een smsje: Lag het aan mij of was dat erg ongemakkelijk? Ik stuurde terug dat het niet aan hem lag. We raakten een beetje aan de praat en sinds toen ben ik helemaal van m’n apropos. Ik mis B. en nu ik hem weer gezien heb komen mijn gevoelens voor hem weer helemaal terug. Ik weet niet wat ik hiermee moet, ik was er heilig van overtuigd dat mijn vriend en ik bij elkaar horen, maar waarom krijg ik dan ineens gevoelens voor een ander?
Gister was ik toevallig bij B. in de buurt en heb ik hem een berichtje gestuurd of hij tijd had om even te praten. Hij zei dat hij zou smsen als hij thuis was, maar tot op heden heb ik niets meer van hem gehoord. Ook al zo vaag!
Ik weet echt even niet meer wat ik moet, ik denk dat ik weer gevoelens voor B. krijg omdat wij het nooit hebben afgesloten. De ene dag was ik nog bij hem en de volgende dag heeft hij alles afgekapt.
Sorry voor het wazige verhaal, en bedankt voor het lezen. Het doet mij al heel goed om alles even van me af te typen.
Biechtje- Prater
Ik zou het vooral niet op gaan zoeken. Je bent al een keer de fout in gegaan, doe dat geen tweede keer. Je hebt een lieve vriend die deze pijn niet waard is! Als je serieus verder met je vriend wilt, kap dat contact met B dan per direct af!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Geen contact zoeken lijkt me. Het is nu allemaal nog te voorkomen, ga je er in mee dan haal je je de grootst mogelijke ellende op de hals. Ik snap je overigens heel goed hoor, zeker als dat niet goed afgesloten is. Maar je hebt een relatie, hij heeft een relatie, hij reageert niet op je bericht en waarom zou je met hem willen praten? Het was ongemakkelijk, dat vond hij ook, en er valt eigenlijk niet zoveel te zeggen lijkt me. Jullie hadden even wat, dat kon eigenlijk al niet, het was over, en het is al jaren over. Dat gaat niet anders of minder pijnlijk worden als je erover gaat praten.
Gast- Gast
Jullie hebben ook gelijk hoor, ik moet hem gewoon vergeten en geen contact meer zoeken. Maar het is zo moeilijk. Sinds ik hem gezien heb zijn al mijn gevoelens weer terug gekomen en ik heb steeds zo'n spijt dat ik het toendertijd niet uit heb gemaakt met mijn ex om met B. verder te gaan.
Ik weet wel dat ik het verleden niet kan veranderen, maar op de een of andere manier voel ik de drang om het met hem te bespreken, om mijn gevoelens uit te leggen. Maar inderdaad, ik moet het niet doen. Ik wil mijn huidige relatie niet verpesten en waarschijnlijk idealiseer ik B. ook heel erg in mijn hoofd. We zijn jaren verder, wie weet hoe erg hij veranderd is. Ik wilde alleen dat mijn gevoelens net zo verstandig zouden zijn als mijn hoofd..
Ik weet wel dat ik het verleden niet kan veranderen, maar op de een of andere manier voel ik de drang om het met hem te bespreken, om mijn gevoelens uit te leggen. Maar inderdaad, ik moet het niet doen. Ik wil mijn huidige relatie niet verpesten en waarschijnlijk idealiseer ik B. ook heel erg in mijn hoofd. We zijn jaren verder, wie weet hoe erg hij veranderd is. Ik wilde alleen dat mijn gevoelens net zo verstandig zouden zijn als mijn hoofd..
Biechtje- Prater
Is ook moeilijk. Ben je blij met je relatie nu?
Bedenk dat je B waarschijnlijk enorm geidealiseerd hebt. Je had stiekem iets met hem, heel kort. Dus de kans dat dat in het echt zou werken is natuurlijk heel klein.
Bedenk dat je B waarschijnlijk enorm geidealiseerd hebt. Je had stiekem iets met hem, heel kort. Dus de kans dat dat in het echt zou werken is natuurlijk heel klein.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Is ook moeilijk. Ben je blij met je relatie nu?
Ja ik ben blij met mijn relatie nu, eindelijk een gelijkwaardige relatie waarin ik niet op mijn tenen hoef te lopen. Al had ik dat met B. ook, maar met mijn ex niet.
Wat B. en ik hadden was trouwens niet bepaald kort, ex en ik zijn 4 jaar samen geweest en ik denk dat ik zeker 2 a 2,5 jaar daarvan iets met B. heb gehad. Dat ex daar nooit iets van heeft gemerkt zegt ook wel weer iets over zijn interesse in mij.
Biechtje- Prater
Kan het ook niet zijn dat je je nu af bent gaan vragen hoe het zou zijn gegaan als je toen wel voor B had gekozen?
Verder eens met Eucalypta, de kans is groot dat je iemand gaat idealiseren als je in een niet fijne relatie zit en hij je op dat moment wel kon geven wat je toen nodig had.
Met zulke dingen denk ik altijd maar heel afgezaagd dat het niet voor niks toen niks is geworden.
Verder eens met Eucalypta, de kans is groot dat je iemand gaat idealiseren als je in een niet fijne relatie zit en hij je op dat moment wel kon geven wat je toen nodig had.
Met zulke dingen denk ik altijd maar heel afgezaagd dat het niet voor niks toen niks is geworden.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Biechtje schreef:Eucalypta schreef:Is ook moeilijk. Ben je blij met je relatie nu?
Ja ik ben blij met mijn relatie nu, eindelijk een gelijkwaardige relatie waarin ik niet op mijn tenen hoef te lopen. Al had ik dat met B. ook, maar met mijn ex niet.
Wat B. en ik hadden was trouwens niet bepaald kort, ex en ik zijn 4 jaar samen geweest en ik denk dat ik zeker 2 a 2,5 jaar daarvan iets met B. heb gehad. Dat ex daar nooit iets van heeft gemerkt zegt ook wel weer iets over zijn interesse in mij.
Oh ja, ik snap je wel. Maar dat is natuurlijk niet 'echt'. Ik heb dat zelf ook een jaar gehad, naast mijn huidige relatie. En hoe fantastisch dat ook leek, het had natuurlijk niets te maken met een echte relatie. En was in een echte relatie ook finaal misgegaan. Want je hebt het niet over dagelijkse dingen als 'heb je nu wéér de was niet gedaan' of 'joh, moet je nu alweer uit?", maar alleen over leuke dingen of lekker je 'gevoelens delen' en elkaar steunen enzo. Maar echt hard werken en een relate is het natuurlijk niet.
Gast- Gast
Nee dat is ook zo Euc!
Mermaid, ik denk inderdaad dat ik er nu over aan het mijmeren ben hoe het had kunnen zijn als ik een andere keuze had gemaakt. Ik ben blij met jullie reacties, ik was al bang om veroordeeld te worden omdat ik ben vreemdgegaan.
Voor nu moet ik gewoon geen contact meer zoeken. Toch zit het me wel dwars dat deze gevoelens zo makkelijk terug zijn gekomen terwijl ik zo gelukkig dacht te zijn met mijn vriend. Ik vraag me wel eens af of ik wel geschikt ben voor een monogaam leven.
Mermaid, ik denk inderdaad dat ik er nu over aan het mijmeren ben hoe het had kunnen zijn als ik een andere keuze had gemaakt. Ik ben blij met jullie reacties, ik was al bang om veroordeeld te worden omdat ik ben vreemdgegaan.
Voor nu moet ik gewoon geen contact meer zoeken. Toch zit het me wel dwars dat deze gevoelens zo makkelijk terug zijn gekomen terwijl ik zo gelukkig dacht te zijn met mijn vriend. Ik vraag me wel eens af of ik wel geschikt ben voor een monogaam leven.
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Nee dat is ook zo Euc!
Kan het ook niet zijn dat je gewoon een zwak voor die persoon hebt?
Peanut- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12
Ik word morgen mijn huis uitgezet als ik niet een x-bedrag betaal. Ik ben wanhopig, kan nergens heen, heb geen geld en weet niet wat ik moet doen.
Biechtje- Prater
Het lijkt me dat dat niet heel plotseling komt? Neem aan dat je eerst meer kansen hebt gehad om het te betalen? Heb je geen ouders die je kunnen helpen? Is er geen betalingsregeling oid te treffen (neem aan dat je niet betaald hebt?).........
Gast- Gast
Ik heb een betalingsregeling, die heb ik 1 keer niet na kunnen komen, daarna hebben ze dat, zonder mijn medeweten gestopt en nu loop ik drie maanden 'achter' Ik weet dit net een uurtje.
Biechtje- Prater
Ik heb niemand die me kan helpen, mijn ouders heb zelf zware schulden en ik kan ook niet bij ze terecht.
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Ik heb een betalingsregeling, die heb ik 1 keer niet na kunnen komen, daarna hebben ze dat, zonder mijn medeweten gestopt en nu loop ik drie maanden 'achter' Ik weet dit net een uurtje.
Kan je dit aantonen? Want het lijkt me niet dat ze dat zomaar mogen stopzetten?
Peanut- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12
Heb je geen ouders of andere familie die je willen helpen door geld aan je te lenen?
Gast- Gast
Maar je weet al langer dat je meer dan 1 maand achter loopt dan, lijkt me? Heb je er dan niet achteraan gebeld, dat het gestopt is? Wel klote dat je niemand hebt die je kan helpen. En als je erover belt dan, valt er niet nog wat te regelen? Het lijkt me niet dat ze je 'zomaar' je huis uit zullen zetten...?
Gast- Gast
Ik wacht trouwens nog op een ontzettend groot geldbedrag, maar daar wil de woningbouw niet op wachten, ook al hebben ze schriftelijk bewijs dat het geld er aan komt.
Biechtje- Prater
Dat ik 1 maand achterliep weet ik zelf ook nog maar net, ben de hele ochtend al aan het rondbellen en vragen. Een uurtje geleden heb ik gehoord dat ik er morgen uit moet en dat ik mijn persoonlijke spullen moet pakken en van de rest afstand moet doen.
Biechtje- Prater
Hoe hoog is het bedrag?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2500 euro en van de belastingdienst krijg ik 2700 euro terug.
Een enorm bedrag dus, van beide.
Een enorm bedrag dus, van beide.
Biechtje- Prater
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: