Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 6 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:45

Paper Crown schreef:Ik zou direct de belastingdienst bellen dat ze met spoed het geld moeten betalen. Leg gewoon heel duidelijk uit wat er gaande is en densnoods storten ze 't volledig naar de woonstichting.
Daarom vroeg ik ook al of ze al een defenitive aanslag heeft gehad. Als ze die heeft gehad krijgt ze het geld binnen 10 werkdagen. Dan weet ze het pas zeker dat ze het krijgt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown wo 14 nov 2012 - 1:45

Pippa schreef:Dan vind ik het sowieso een raar verhaal. Komt er niet morgen een deurwaarder dan? Ik zou gelijk bellen en vragen hoe dat dat kan. Je gaat toch niet zomaar akkoord als je het helemaal niet wist en ervoor gewaarschuwd bent?

Ja, ze komen met politie en deurwaarder, dan kan je het nog aan de deur voldoen als je het hebt en dan gaat het niet door. Maar anders ontruimen ze de woning, en dat is niet leuk. Dan gooien ze alles uit het raam in een container. De buren van mijn ouders zijn er zo uitgezet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:46

Biechtje schreef:Geen definitieve brief waar ook de betaaldatum op staat, maar wel een brief waarin staat dat het uitbetaald wordt.
Dan kan er nog van alles veranderen helaas. Pas als het defenitief is wordt het ook daadwerkelijk uitbetaald en kun je er iets mee. Met deze brief doen deurwaarders helemaal niks...

Gast
Gast

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:46

Paper Crown schreef:Ik zou direct de belastingdienst bellen dat ze met spoed het geld moeten betalen. Leg gewoon heel duidelijk uit wat er gaande is en densnoods storten ze 't volledig naar de woonstichting.

Ik heb ze al in tranen opgebeld, van hot naar het doorverbonden, maar ze kunnen of willen het niet direct naar mij of de woningbouw overmaken. Ik wacht nog op een telefoontje van de woningbouw, maar diegene was net in gesprek en zou me terugbellen.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:46

Ja, maar ik bedoelde komen ze niet eerst beslag leggen, en dat je dan nog even de tijd hebt om te betalen. Dat is altijd de eerste stap toch? En anders word je eruit gezet...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:47

Hopelijk kom je er alsnog met de woningbouw uit!

Gast
Gast

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:47

Forumster schreef:
Biechtje schreef:Geen definitieve brief waar ook de betaaldatum op staat, maar wel een brief waarin staat dat het uitbetaald wordt.
Dan kan er nog van alles veranderen helaas. Pas als het defenitief is wordt het ook daadwerkelijk uitbetaald en kun je er iets mee. Met deze brief doen deurwaarders helemaal niks...

De woningbouw heeft ook gebeld met de belastingdienst en deze bevestiging gekregen, maar het doet ze allemaal niks meer.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:48

Pippa schreef:Ja, maar ik bedoelde komen ze niet eerst beslag leggen, en dat je dan nog even de tijd hebt om te betalen. Dat is altijd de eerste stap toch? En anders word je eruit gezet...

De woningbouw legt volgens mij nooit beslag op spullen, ze flikkeren je meteen je huis uit.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:48

En ik heb net mijn opa en oma gebeld, die zwemmen in het geld, die kunnen het makkelijk missen. Maar ze willen het me waarschijnlijk niet lenen om onduidelijke redenen.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown wo 14 nov 2012 - 1:49

Biechtje schreef:
Pippa schreef:Ja, maar ik bedoelde komen ze niet eerst beslag leggen, en dat je dan nog even de tijd hebt om te betalen. Dat is altijd de eerste stap toch? En anders word je eruit gezet...

De woningbouw legt volgens mij nooit beslag op spullen, ze flikkeren je meteen je huis uit.

Zeker niet meteen. Dat is jouw eigen schuld. Als het tot ontruiming komt, ben je al heel ver.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:49

Wat een vreselijke situatie! Ik zou toch iedereen vragen of je kunt lenen, liever dat dan m'n huis uit zeg.

Gast
Gast

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:50

Paper Crown schreef:
Biechtje schreef:

Zeker niet meteen. Dat is jouw eigen schuld. Als het tot ontruiming komt, ben je al heel ver.

Nee, ik bedoel, dat de optie van 'in beslag nemen' er bij de woningbouw helemaal niet is.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown wo 14 nov 2012 - 1:50

Biechtje schreef:
Paper Crown schreef:
Biechtje schreef:

Nee, ik bedoel, dat de optie van 'in beslag nemen' er bij de woningbouw helemaal niet is.

Waarom willen je opa en oma het je niet lenen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 1:51

Omdat ze niemand geld lenen, zelfs al zou je voor hun neus in de fik staan.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:52

Als er sprake is van een huurachterstand wordt de huurder gedagvaard, de verhuurder eist betaling van de achterstand + ontruiming. Is de kantonrechter het er mee eens dan wijst hij een vonnis waarin betaling van achterstand + ontruiming wordt bevolen.

De deurwaarder reikt het vonnis uit aan de huurder en beveelt tot betaling van de achterstand. Meestal ziet een verhuurder bij volledige betaling af van een ontruiming omdat het ze normaalgesproken alleen gaat om betaling van de achterstand.

Blijft betaling achterwege dan wordt er een datum voor ontruiming gepland en komt de deurwaarder weer bij de huurder langs om stukken af te geven waarin de ontruiming wordt aangekondigd.

Blijft betaling dan nog steeds uit, dan vindt de ontruiming op de geplande datum plaats en wordt de deurwaarder vergezeld van een hulpofficier van justitie en een sleutelsmid (voor het geval de huurder niet thuis is) en een ontruimingsploeg. Er wordt een container besteld en daar gaat het huisraad in dat wordt aangetroffen in de woning.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 14 nov 2012 - 1:52

Waarschijnlijk zwemmen ze daarom in het geld.. Biechttopic - Pagina 6 1371890812

Je ouders hebben ook zware schulden? Heb je vrienden? Een vriend?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 14 nov 2012 - 1:54

Break Of Day schreef:

Als er sprake is van een huurachterstand wordt de huurder gedagvaard, de verhuurder eist betaling van de achterstand + ontruiming. Is de kantonrechter het er mee eens dan wijst hij een vonnis waarin betaling van achterstand + ontruiming wordt bevolen.

De deurwaarder reikt het vonnis uit aan de huurder en beveelt tot betaling van de achterstand. Meestal ziet een verhuurder bij volledige betaling af van een ontruiming omdat het ze normaalgesproken alleen gaat om betaling van de achterstand.

Blijft betaling achterwege dan wordt er een datum voor ontruiming gepland en komt de deurwaarder weer bij de huurder langs om stukken af te geven waarin de ontruiming wordt aangekondigd.

Blijft betaling dan nog steeds uit, dan vindt de ontruiming op de geplande datum plaats en wordt de deurwaarder vergezeld van een hulpofficier van justitie en een sleutelsmid (voor het geval de huurder niet thuis is) en een ontruimingsploeg. Er wordt een container besteld en daar gaat het huisraad in dat wordt aangetroffen in de woning.

Maar dan klopt het verhaal van Biechtje niet. Ze zegt dat ze het nog maar een uur weet. Maar de deurwaarder geeft je toch niet een halve dag de tijd om met het bedrag op de proppen te komen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:54

Nee zeker niet, ik heb het eerder over weken.

Edit: Daarom hoop ik eigenlijk ook nog een heel klein beetje dat het toch nog wel blijkt mee te vallen voor biechtje.

Laatst aangepast door Break Of Day op wo 14 nov 2012 - 1:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Tania wo 14 nov 2012 - 1:54

Ik zag laatst iets over particulier lenen op tv. Dat dat heel veel gedaan wordt nu door mensen die geen lening krijgen bij de bank. Misschien is dat iets? Ik heb geen idee hoor misschien is het een heel slecht plan (misschien andere mensen hier die er iets over weten?), ik roep ook maar wat.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown wo 14 nov 2012 - 1:55

Hmm, dan klopt het verhaal van Biechtje niet. Misschien heeft ze de deurwaarder brieven ook niet opengemaakt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 1:55

Break Of Day schreef:Nee zeker niet, ik heb het eerder over weken.

Ik wilde ongeveer hetzelfde zeggen als jij..

Gast
Gast

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 2:00

Ik maak júist wel mijn post open, ik heb nooit eerder wat over een deurwaarder gehoord, ik heb alleen contact met de woningbouw. De aflossing loopt ook bij hun, niet bij een incassobureau. Als ik het mezelf had kunnen verwijten door mijn post niet te openen had ik het hier ook niet neergezet.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 2:01

Biechtje schreef:Ik maak júist wel mijn post open, ik heb nooit eerder wat over een deurwaarder gehoord, ik heb alleen contact met de woningbouw. De aflossing loopt ook bij hun, niet bij een incassobureau. Als ik het mezelf had kunnen verwijten door mijn post niet te openen had ik het hier ook niet neergezet.

Als dat het geval is, dan weet ik zeker dat je morgen niet wordt ontruimd.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 14 nov 2012 - 2:01

Hoe heb je te horen gekregen dat ze je er morgen uit willen zetten?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Biechtje wo 14 nov 2012 - 2:01

De woningbouw heeft me gebeld.

Biechtje