Mens houdt toch je waffel eens dicht voor een paar minuten!
+33
Cow
Peanut
ProudMom
Burgemeester Irene
Parisienne
redd
Alex
tienie31
Minx
Bolleke
Caro
Caribbeanlover
Lejow
June
Inge
Lady1984
Susan
Caroow
Fiwen
bolus26
Blair
silly-one
Guusje
xxjojootjexx
Rumble
Ilovethe90s
Sjaantje
SoGood
Linnie1985
Elliot
Ibbeltje
Steep
Antibes
37 plaatsers
Pagina 8 van 9
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Mens houdt toch je waffel eens dicht voor een paar minuten!
Serieus vind je nu aan de hand van dat artikel dat je gelijk hebt. Dat artikel is zo sarcastisch als wat. Je zou een zelfde artikel over schoondochters kunnen schrijven haha
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
meid,geniet ervan
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Caribbeanlover schreef:Dat gezeik over je en u. In anderen landen is het alleen maar je en u bestaat niet. Er zijn maar weinig landen die u gebruiken.
Dan kan mijn schoonmoeder dat wel willen, bij mij hoeft ze daar niet mee aan te komen hoor, ik bepaald nog altijd zelf hoe ik iemand aanspreek.
Dat ik niet goed ben in taal dat vinden jullie, maar dat je als volwassenen niet eens weet dat enigste geen woord is, is gewoon dom. Het woord ''me'' kan soms wel, alleen ik weet niet altijd wanneer.............wat maakt dat nou een reet uit zeg!
Jij denkt dat alleen in Nederland u wordt gezegt?
Laatst aangepast door Anastasya op do 15 nov 2012 - 0:27; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Heb je al champagne gekocht om het te vieren CBL dat je gelijk hebt?
Peanut- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12
Caribbeanlover schreef:http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20121113_066
Haha, zie hier eens hoe het voor een schoondochter kan zijn aangezien er genoeg punten zijn die de schoonmoeder fout doet. Hehe eindelijk is het eens in mijn voordeel!
Poppeschatje, dat is geen artikel, dat is een blog van iemand die ook zo over schoonmoeder denkt als jij. Gewoon ook op een forum.
Dat zijn geen dingen die je schoonmoeder fout doet, je schoonmoeder zou net zo'n lijstje over jou kunnen maken.
Gast- Gast
Ik vind het anders wel een ijzersterk artikel. Vooral reden nummer 20: 'Ze spuit met luchtverfrisser als ze op bezoek komt.'
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dat ze denkt dat ze gelijk heeftPeanut schreef:Heb je al champagne gekocht om het te vieren CBL dat je gelijk hebt?
CBL, blijf maar lekker in die waan. Ik ben benieuwd hoe het lijstje van je schoonmoeder over jou eruit ziet.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Dat ze denkt dat ze gelijk heeftPeanut schreef:Heb je al champagne gekocht om het te vieren CBL dat je gelijk hebt?
CBL, blijf maar lekker in die waan. Ik ben benieuwd hoe het lijstje van je schoonmoeder over jou eruit ziet.
Daar heb je gelijk in. Maar ze zal wel gelijken hebben (in haar opzicht)
Maar god je zou je maar achterkomen dat je schoonmoeder een lijstje heeft over jou die langer is dan je eigen lijstje over haar.
Peanut- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12
Susan schreef:Ik vind het anders wel een ijzersterk artikel. Vooral reden nummer 20: 'Ze spuit met luchtverfrisser als ze op bezoek komt.'
Heel onderbouwd ook. Diepgaand, eigenlijk is er niets op aan te merken. Waterdicht.
Gast- Gast
Ik wou dat mijn schoonmoeder nummer 9 had.....
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Eucalypta schreef:Caribbeanlover schreef:http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20121113_066
Haha, zie hier eens hoe het voor een schoondochter kan zijn aangezien er genoeg punten zijn die de schoonmoeder fout doet. Hehe eindelijk is het eens in mijn voordeel!
Poppeschatje, dat is geen artikel, dat is een blog van iemand die ook zo over schoonmoeder denkt als jij. Gewoon ook op een forum.
Dat zijn geen dingen die je schoonmoeder fout doet, je schoonmoeder zou net zo'n lijstje over jou kunnen maken.
Het is een peiling niet van een forum hoor, dus redenen die jij en ik hadden kunnen noemen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Voel je je nou nooit eens schuldig richting je man, dat je zíjn moeder zo zwart maakt hier?
Gast- Gast
Maple schreef:Voel je je nou nooit eens schuldig richting je man, dat je zíjn moeder zo zwart maakt hier?
Dat hoeft ze toch ook niet? Ze zit hier toch anoniem? Ik lees hier zo vaak verhalen over vervelende schoonmoeders of andere vervelende (schoon)familieleden, dan moeten wel veel mensen zich schuldig gaan voelen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Maple schreef:Voel je je nou nooit eens schuldig richting je man, dat je zíjn moeder zo zwart maakt hier?
Dat hoeft ze toch ook niet? Ze zit hier toch anoniem? Ik lees hier zo vaak verhalen over vervelende schoonmoeders of andere vervelende (schoon)familieleden, dan moeten wel veel mensen zich schuldig gaan voelen.
Nouja, er zit wel een verschil tussen eens even wat klagen over je schoonmoeder, en aldoor klagen over je schoonmoeder, natuurlijk. Ik zou het niet eens durven, zelfs al zou ik iets tegen mijn schoonmoeder hebben dan ben ik als de dood dat mijn vriend dat per ongeluk ene keer leest en ik hem verdriet doe. Want de manier hoe CBL over haar schoonmoeder praat zou ik zelf als kwetsend ervaren, als dat over mijn moeder zou gaan. Het zou mij veel verdriet doen.
Gast- Gast
Ik begrijp wel wat Maple zegt en ben het er ook wel mee eens. Ik heb ook niks met mijn schoonmoeder, maar om me daar zó over uit te laten vind ik echt heel erg ver gaan. Het zou mij ook heel veel verdriet doen als ik zou weten dat mijn vriend zo over mijn moeder zou praten.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
ProudMom schreef:Eucalypta schreef:silly-one schreef:Ik denk CBL dat je, je daarin even vergist. Ik heb niks te maken met de opvoeding van mijn neefjes. Maar als ze niet luisteren naar mij dan ga ik door totdat ze doen wat ik wil. Zo had de oudste een behoorlijke tijd dat hij expres mijn naam verkeerd zei. Samen met mijn zus en zwager ernaast ben ik met de oudste bezig geweest om te zorgen dat hij mij naam goed zei. Net zolang totdat hij het deed, hij wist het namelijk wel. Het heeft hem tranen gekost en mij veel moeite, maar we begrijpen elkaar daarin nu wel. Ik hoef hem nu nog maar één keer aan te spreken daarin en hij doet het goed. Dus als jou schoonmoeder wilt dat de kinderen dank je wel zeggen of haar met u aan spreken dan zullen de kinderen dat echt wel moeten leren. Het is ook een stukje respect naar elkaar toe, die later alleen maar beter zal zijn.
Jij was bij mij zó aan het verkeerde adres geweest.
Wow, inderdaad. Als je dit bij mijn kind gedaan had, had ik jóu even aan het huilen gemaakt. Doe even normaal zeg..
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Nou ja, ook CBL is niet anoniem hoor. Ik ben vooral meelezer (probeer wat meer mee te posten) en ik denk dat degene die al lang op het forum komen zo weten wie CBL is, dus echt anoniem is het niet.Susan schreef:Dat hoeft ze toch ook niet? Ze zit hier toch anoniem?
Gast- Gast
Ik weet haar voornaam en met een beetje moeite is ze zo te vinden op facebook, dus die anonimiteit valt idd wel mee. Als ik het al weet, kan haar schoonmoeder, buurvrouw of wie dan ook haar ook zo tegenkomen hier.Jente schreef:Nou ja, ook CBL is niet anoniem hoor. Ik ben vooral meelezer (probeer wat meer mee te posten) en ik denk dat degene die al lang op het forum komen zo weten wie CBL is, dus echt anoniem is het niet.Susan schreef:Dat hoeft ze toch ook niet? Ze zit hier toch anoniem?
Gast- Gast
Susan schreef:Maple schreef:Voel je je nou nooit eens schuldig richting je man, dat je zíjn moeder zo zwart maakt hier?
Daarbij hij weet hoe ik over haar denk en dat laat ik zo nu en dan wel eens weten. Ze wil nooit ergens moeite voor doen, anderen moeten alles doen alles en ja dat laat ik wel eens weten. Word het erg beu vaak. Moet ze maar zelf eens wat ondernemen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Flower_L schreef:ProudMom schreef:Eucalypta schreef:silly-one schreef:Ik denk CBL dat je, je daarin even vergist. Ik heb niks te maken met de opvoeding van mijn neefjes. Maar als ze niet luisteren naar mij dan ga ik door totdat ze doen wat ik wil. Zo had de oudste een behoorlijke tijd dat hij expres mijn naam verkeerd zei. Samen met mijn zus en zwager ernaast ben ik met de oudste bezig geweest om te zorgen dat hij mij naam goed zei. Net zolang totdat hij het deed, hij wist het namelijk wel. Het heeft hem tranen gekost en mij veel moeite, maar we begrijpen elkaar daarin nu wel. Ik hoef hem nu nog maar één keer aan te spreken daarin en hij doet het goed. Dus als jou schoonmoeder wilt dat de kinderen dank je wel zeggen of haar met u aan spreken dan zullen de kinderen dat echt wel moeten leren. Het is ook een stukje respect naar elkaar toe, die later alleen maar beter zal zijn.
Jij was bij mij zó aan het verkeerde adres geweest.
Wow, inderdaad. Als je dit bij mijn kind gedaan had, had ik jóu even aan het huilen gemaakt. Doe even normaal zeg..
Dit is een primeur: ik word serieus boos om iets dat ik op het forum lees. Je hebt je neefje aan het huilen gemaakt omdat hij je naam verkeerd zei, smileys schieten tekort maar: .
Ongelooflijk dat je denkt dat je hem respect hebt bij gebracht door hem zo respectloos te behandelen.
En dan nog de tenenkrommende zin: we begrijpen elkaar daarin nu wel. Je neefje begrijpt dat jij zo gemeen bent dat hij maar beter gelijk kan doen wat je zegt. Een beetje dezelfde les die kinderen leren in gezinnen waar mishandeld wordt.
Edit: oh, ik lees nu dat het al pagina's hier over gaat, ik las eerst alleen bovenstaande op deze pagina.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Wordt dat niet een beetje uit z'n verband getrokken?
Als een kind iets doet wat je niet leuk vindt en je spreekt hem erop aan, hij luistert vervolgens niet en jij doet daar niks meer mee, dan neemt zo'n kind je toch helemaal niet meer serieus?
Als een kind iets doet wat je niet leuk vindt en je spreekt hem erop aan, hij luistert vervolgens niet en jij doet daar niks meer mee, dan neemt zo'n kind je toch helemaal niet meer serieus?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Mee eens!Je klaagt al jaren over je schoonmoeder,de feestdagen enz.Maar ik heb t idee dat je nooit wat met de tips doet die je krijgt.Tuurlijk is t vervelend dat je haar niet mag,maar doe er dan zelf eens wat aan ipv altijd maar klagen erover dan los je er toch nix mee op???Ik zou in jou geval toch echt eens de confrontatie met haar aangaan en een oplossing zoeken samen voor jullie irritaties naar elkaar toe!Wie weet irriteert zij zich net zo over jou.Caribbeanlover schreef:Susan schreef:Maple schreef:Voel je je nou nooit eens schuldig richting je man, dat je zíjn moeder zo zwart maakt hier?
Daarbij hij weet hoe ik over haar denk en dat laat ik zo nu en dan wel eens weten. Ze wil nooit ergens moeite voor doen, anderen moeten alles doen alles en ja dat laat ik wel eens weten. Word het erg beu vaak. Moet ze maar zelf eens wat ondernemen.
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Jerry schreef:Wordt dat niet een beetje uit z'n verband getrokken?
Waarom niet? Als het alleen daarin zit? Er zijn echt 100 manieren om een kind duidelijk te maken dat je iets niet wilt hebben. Dat kan ook door negeren bijvoorbeeld, dat kan ook door te bedenken dat het gewoon een fase is en er even niets mee te doen.
Kinderen zijn geen monsters die je koste wat kost eronder moet houden omdat ze anders de boel overnemen! Gewoon aardig doen is toch geen probleem? Zo stel je je toch ook niet op tegen een collega die vervelend wordt?
Gast- Gast
Met wie ben je het nou eens?redd schreef:Mee eens!Je klaagt al jaren over je schoonmoeder,de feestdagen enz.Maar ik heb t idee dat je nooit wat met de tips doet die je krijgt.Tuurlijk is t vervelend dat je haar niet mag,maar doe er dan zelf eens wat aan ipv altijd maar klagen erover dan los je er toch nix mee op???Ik zou in jou geval toch echt eens de confrontatie met haar aangaan en een oplossing zoeken samen voor jullie irritaties naar elkaar toe!Wie weet irriteert zij zich net zo over jou.Caribbeanlover schreef:Susan schreef:Maple schreef:Voel je je nou nooit eens schuldig richting je man, dat je zíjn moeder zo zwart maakt hier?
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Jerry schreef:Wordt dat niet een beetje uit z'n verband getrokken?
Waarom niet? Als het alleen daarin zit? Er zijn echt 100 manieren om een kind duidelijk te maken dat je iets niet wilt hebben. Dat kan ook door negeren bijvoorbeeld, dat kan ook door te bedenken dat het gewoon een fase is en er even niets mee te doen.
Kinderen zijn geen monsters die je koste wat kost eronder moet houden omdat ze anders de boel overnemen! Gewoon aardig doen is toch geen probleem? Zo stel je je toch ook niet op tegen een collega die vervelend wordt?
Niks van wat jij zegt is in tegenspraak met wat ik zeg volgens mij... Er zijn inderdaad tig manieren om een kind iets duidelijk te maken, maar als je ervoor kiest om tegen een kind te zeggen dat hij ergens mee moet ophouden en het kind blijft doordrammen (in dit geval een naam verkeerd zeggen), moet je toch wel bij je standpunt blijven?
En 'n kind met een collega vergelijken slaat natuurlijk nergens op...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?
» Toch weer betalen voor ID-kaart
» Vrouw kiest tóch voor middelmatig
» Kijk eens wat ik heb gekregen voor mijn kleine kabouter!!!
» Nog 49 minuten...
» Toch weer betalen voor ID-kaart
» Vrouw kiest tóch voor middelmatig
» Kijk eens wat ik heb gekregen voor mijn kleine kabouter!!!
» Nog 49 minuten...
Pagina 8 van 9
Permissies van dit forum: