Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mens houdt toch je waffel eens dicht voor een paar minuten!

+33
Cow
Peanut
ProudMom
Burgemeester Irene
Parisienne
redd
Alex
tienie31
Minx
Bolleke
Caro
Caribbeanlover
Lejow
June
Inge
Lady1984
Susan
Caroow
Fiwen
bolus26
Blair
silly-one
Guusje
xxjojootjexx
Rumble
Ilovethe90s
Sjaantje
SoGood
Linnie1985
Elliot
Ibbeltje
Steep
Antibes
37 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Mens houdt toch je waffel eens dicht voor een paar minuten! Empty Mens houdt toch je waffel eens dicht voor een paar minuten!

Bericht  Caribbeanlover zo 4 nov 2012 - 21:22

Arghhh ik word er soms gestoord van. Gister op een verjaardag zat m'n schoonmoeder constant, ja echt constant tegen mijn nichtjes te praten, ook als zij geen eens bij hun in de buurt waren. De andere oma houdt tenminste haar mond regelmatig dicht en zegt alleen wat als het nodig/van toepassing is.

M'n schoonmoeder praat daarbij ook nog eens vrij luid wat irritant is!

Op alles wat mijn nichtjes doen of pakken oid zegt ze wat. Zo dronk gister eentje uit een gele beker ''wat heb jij een mooie gele beker'', ging er een naar de wc ''wat ga jij doen?''.

Loopt de ander met een pop ''wat een mooie pop'', heeft 1 van de 2 wat gepakt ''wat heb jij daar voor moois''.

Eet 1 nichtje een stukje brood ''oh wat heb jij een lekker broodje'', de ander een worstje ''heb jij daar een lekker worstje''.

Echt ohhh soms wil ik haar nek wel omdraaien of zeggen ''mens houdt toch eens op om continu tegen ze te praten daar zitten ze niet op te wachten''. Vaak zegt ze wat tegen ze als ze aan de andere kant van de kamer zijn en dan reageren ze geen eens. Dan denk ik ''je ziet toch wel dat ze verlegen is en dat ze niks wil zeggen hou eens op''.

Ik heb wel eens aan mijn schoonzus gevraagd hoe zij dat vindt dat haar moeder ze zo vaak oppakt. Ze zei dat zij toch wel haar eigen gang gaat, waarop ik zei dat het haar kinderen zijn en als zij het niet wilt dat zij de baas is. Als ik kids had (gelukkig niet voor haar), dan had ik er allang wat van gezegd. Ook als mijn moeder dat deed sprak ik haar erop aan. Kinderen moet je gewoon hun eigen gang laten gaan en dat willen ze vaak ook merk ik aan hun.

Soms oppakken en wat zeggen is echt niet erg, maar zoals zij continu wat zegt is niet leuk voor ze. Gedurende de tijd dat ik daar was heeft ze geen eens haar mond dicht gehouden!

Hoe zijn jullie ouders en schoonouders met jullie kids? Ook zo overdreven?

Ook zet ze continu op schoot terwijl ze liever lopen, want na een paar sec. gaan we er zelf alweer vanaf.

Ik snap dat kleinkinderen leuk kunnen zijn voor grootouders, maar je kan ook overdrijven.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 4 nov 2012 - 21:33; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mens houdt toch je waffel eens dicht voor een paar minuten! Empty Re: Mens houdt toch je waffel eens dicht voor een paar minuten!

Bericht  Antibes zo 4 nov 2012 - 21:32

Gebiedende wijs is zonder t. En dat is al het zinnigs dat ik te zeggen heb in dit topic.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Mens houdt toch je waffel eens dicht voor een paar minuten! Empty Re: Mens houdt toch je waffel eens dicht voor een paar minuten!

Bericht  Caribbeanlover zo 4 nov 2012 - 21:33

Oh

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one zo 4 nov 2012 - 21:47

zucht.

Ik heb hier een tip voor, het ene oor in het andere oor uit.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot zo 4 nov 2012 - 21:50

CBL, ik denk dat jouw irritatie vooral voortvloeit uit het feit dat je je schoonmoeder gewoon totaal niet kunt uitstaan. Alles wat zij doet is in jouw ogen verkeerd.
Dat is best herkenbaar hoor, als ik iemand niet aardig vind kan ik me ook ergeren aan alles wat die persoon doet. Dat komt dan niet direct omdat het écht irritant is wat die persoon doet, maar gewoon omdat ik me aan die persoon in het algemeen erger.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 21:53

Ik kan me wel een beetje voorstellen dat het irritant is. Gister waren wij op een verjaardag waar veel oudere mensen waren. Zij zaten ook elke keer tegen mijn zoon te praten terwijl hij tv keek,aan het kleuren was of met z'n dino's aan het spelen. Iedere keer onderbraken ze dan zijn spel. Dan denk ik ook wel eens van: laat dat kind ff met rust.
Meestal zeg ik er niks van. Als mijn zoon het vervelend vind dat zegt hij of niks of dat hij geen zin heeft. Weet niet hoe oud jouw nichtjes zijn maar als ze het vervelend vinden zouden ze dat dan niet durven zeggen?

Gast
Gast

Bericht  Steep zo 4 nov 2012 - 21:54

En lucht het op om het hier neer te zetten? Want ik denk dat je er niet veel mee kunt namelijk aangezien het niet jouw kinderen zijn. Maar ik moet zeggen dat ik je wel snap, sommige mensen reageren de.hele tijd op (klein) kinderen terwijl die zichzelf lekker aan het vermaken zijn en niet perse die aandacht nodig hebben (of willen).
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  June zo 4 nov 2012 - 22:33

Antibes schreef:Gebiedende wijs is zonder t. En dat is al het zinnigs dat ik te zeggen heb in dit topic.

Ik ook.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Caribbeanlover zo 4 nov 2012 - 22:35

yvonne schreef:Ik kan me wel een beetje voorstellen dat het irritant is. Gister waren wij op een verjaardag waar veel oudere mensen waren. Zij zaten ook elke keer tegen mijn zoon te praten terwijl hij tv keek,aan het kleuren was of met z'n dino's aan het spelen. Iedere keer onderbraken ze dan zijn spel. Dan denk ik ook wel eens van: laat dat kind ff met rust.
Meestal zeg ik er niks van. Als mijn zoon het vervelend vind dat zegt hij of niks of dat hij geen zin heeft. Weet niet hoe oud jouw nichtjes zijn maar als ze het vervelend vinden zouden ze dat dan niet durven zeggen?

Je kan er best vaker wat van zeggen, het is toch jouw kind en niet die van hun. Eentje is te verlegen en de ander is te jong om het te snappen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 4 nov 2012 - 22:36

Steep schreef:En lucht het op om het hier neer te zetten? Want ik denk dat je er niet veel mee kunt namelijk aangezien het niet jouw kinderen zijn. Maar ik moet zeggen dat ik je wel snap, sommige mensen reageren de.hele tijd op (klein) kinderen terwijl die zichzelf lekker aan het vermaken zijn en niet perse die aandacht nodig hebben (of willen).

Ja best wel, moest het ff kwijt. Ik vind dat die kids gewoon met rust gelaten moeten worden, af en toe wat zeggen oke is niet erg, maar niet continu zoals zij dat doet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 4 nov 2012 - 22:37

Caroline. schreef:CBL, ik denk dat jouw irritatie vooral voortvloeit uit het feit dat je je schoonmoeder gewoon totaal niet kunt uitstaan. Alles wat zij doet is in jouw ogen verkeerd.
Dat is best herkenbaar hoor, als ik iemand niet aardig vind kan ik me ook ergeren aan alles wat die persoon doet. Dat komt dan niet direct omdat het écht irritant is wat die persoon doet, maar gewoon omdat ik me aan die persoon in het algemeen erger.

Als mijn moeder dat zou doen of die andere oma van mijn nichtjes zou ik het ook irritant vinden, dus dat ligt niet eraan dat het nu mijn schoonmoeder is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje zo 4 nov 2012 - 22:43

CBL echt laat je schoonmoeder. Ze bedoelt het goed naar de kinderen, probeert contact te hebben met die kinderen. En wat is er mis met het benoemen van O wat mooi of net wat ze zegt.
Het kan misschien wat veel zijn, maar kom op je bent niet elke dag met hen allemaal samen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 22:46

Het klinkt eigenlijk écht wel erg irritant moet ik zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover zo 4 nov 2012 - 22:49

Ibbeltje schreef:CBL echt laat je schoonmoeder. Ze bedoelt het goed naar de kinderen, probeert contact te hebben met die kinderen. En wat is er mis met het benoemen van O wat mooi of net wat ze zegt.
Het kan misschien wat veel zijn, maar kom op je bent niet elke dag met hen allemaal samen.

Dat is waar idd, maar als ik er dan ben irriteer ik mij er mateloos aan. Af en toe wat zeggen is echt niet erg en dat snap ik best,maar dit is zo overdreven................laat die kids toch!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 4 nov 2012 - 22:50

Charlie schreef:Het klinkt eigenlijk écht wel erg irritant moet ik zeggen.

Meen je dat nou of zeg je dat in de zin van ''zeur niet''? Wil het even zeker weten nl.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje zo 4 nov 2012 - 22:50

Caribbeanlover schreef:
Ibbeltje schreef:CBL echt laat je schoonmoeder. Ze bedoelt het goed naar de kinderen, probeert contact te hebben met die kinderen. En wat is er mis met het benoemen van O wat mooi of net wat ze zegt.

Dat is waar idd, maar als ik er dan ben irriteer ik mij er mateloos aan. Af en toe wat zeggen is echt niet erg en dat snap ik best,maar dit is zo overdreven................laat die kids toch!

Ja dat snap ik wel, maar zo doet ze nou eenmaal en ik denk dat je er mee moet dealen of er wat van zeggen Wink maar ja of dat werkt dat laatste Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Caribbeanlover zo 4 nov 2012 - 22:52

silly-one schreef:zucht.

Ik heb hier een tip voor, het ene oor in het andere oor uit.

Tja zit niks anders op eigenlijk. En dan vind mijn man het raar dat ik altijd zo snel weg wil. Vind je het gek, echt lang houd ik het niet vol in haart buurt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood zo 4 nov 2012 - 22:54

bounce
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 4 nov 2012 - 22:55

Ibbeltje schreef:
Caribbeanlover schreef:

Ja dat snap ik wel, maar zo doet ze nou eenmaal en ik denk dat je er mee moet dealen of er wat van zeggen Wink maar ja of dat werkt dat laatste Wink

Zelfs mijn schoonvader heeft het wel eens gezegd tegen haar ivm het steeds oppakken. Het stomme is dat zij beide niet bepaald liefdevol zijn naar hun eigen kids. Mijn moeder moet mij altijd even aanraken, vind ik niet erg en ik ga wel eens voor de grap bij haar op schoot zitten dat soort dingen.

Zij tonen niet echt liefde naar hun kids toe en dat vind ik gek aangezien zij wel de hele tijd loopt te leuren met de kleinkids.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood zo 4 nov 2012 - 22:57

Wat vindt jouw man hier eigenlijk van, CL?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 4 nov 2012 - 23:02

Waarom wil je dat weten? Die ergert zich er niet aan, heeft zoiets............laat haar maar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Blair zo 4 nov 2012 - 23:05

Caroline. schreef:CBL, ik denk dat jouw irritatie vooral voortvloeit uit het feit dat je je schoonmoeder gewoon totaal niet kunt uitstaan. Alles wat zij doet is in jouw ogen verkeerd.

Dat denk ik ook, zoiets als dit:
Mens houdt toch je waffel eens dicht voor een paar minuten! Images?q=tbn:ANd9GcQbq99NkJMwOEZ0N18IEoZFrV-rdpc8swZCtHsdP5HbOaWvC1cO8bxRVtKhRw
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot zo 4 nov 2012 - 23:08

Babydoll schreef:

Dat denk ik ook, zoiets als dit:
Mens houdt toch je waffel eens dicht voor een paar minuten! Images?q=tbn:ANd9GcQbq99NkJMwOEZ0N18IEoZFrV-rdpc8swZCtHsdP5HbOaWvC1cO8bxRVtKhRw

Precies! Hahaha ik moest echt even lachen om dat plaatje! Laughing Maar inderdaad, zo voelt het wel altijd!

CBL, ik kan me in jouw verhaal wel voorstellen dat het sowieso irritant is dat iemand steeds zo tegen die kinderen praat en ze oppakt enzo, maar ik denk echt wel dat het jou meer irriteert omdat het over je schoonmoeder gaat.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Caribbeanlover zo 4 nov 2012 - 23:12

Klopt, maar zoals ik al zei zou ik dat ook hebben als die andere oma dat deed of mijn moeder als ik kids had.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 23:13

Caribbeanlover schreef:
Charlie schreef:Het klinkt eigenlijk écht wel erg irritant moet ik zeggen.

Meen je dat nou of zeg je dat in de zin van ''zeur niet''? Wil het even zeker weten nl.

Ik meen het serieus! Ik vind mijn eigen schoonmoeder ook vreselijk dus I get you, girl. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: