Zou de persoon boven jou
+44
Toet
June
Antibes
Poubelle
Urban Naked
Kowalski
Zora
Bliss
Susan
Discordia
Pien
SuperGrover
Caroow
Tabbert
Burn
Stuiterbal
Bazinga
Truttebol
Arwyn
Guusje
Cow
Jade
SoGood
Lonely Goatherd
Jeanette
Lavendel
Snoes
Marin
Tania
Elliot
Bubbelicious
Rush
Lejow
Polly
RYW
Slakje
Blond
Paper Crown
Atelier Madame
Roza
Pompoen
Caresses
Lady4
Blair
48 plaatsers
Pagina 16 van 20
Pagina 16 van 20 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20
Re: Zou de persoon boven jou
Susan schreef:Punk'd schreef:
haha nee joh! Ik eet de laatste tijd veel te veel mexicaans dus de strakke buik is op het moment ver te zoeken.. Komt wel weer in februari (met oog op de zomer ).. Ben nu lekker bezig met een winterlaagje
Jij lijkt mij ook een gezellig persoon. Ik zou het heel erg leuk vinden om met jou over 'schrijven' te praten (Dat is iets wat mij - als ik mijn aandacht erbij heb - ook intereseert en wat ik leuk vind om te doen. Helaas is mijn spelling niet echt om over een huis te schrijven). Ik wil ook nog steeds een boek van je lezen maar ik weet je naam niet.. (PM met een leuke titel misschien? haha )
Ik heb maar één boek geschreven, dat heet Het weblog van Annemiek. Is al van een tijdje terug (2006) en als ik het nu zelf lees vind ik het ook vrij flauw. Ik schrijf nu doktersromans, maar dat zijn meer een soort tijdschriftjes, die schrijf ik onder een pseudoniem. Als je het leuk vindt kan ik wel waarschuwen als er eentje in de winkel ligt.
Ja! Dat zou ik echt leuk vinden
Ik ga je boek toch ook even opzoeken. Ben er benieuwd naar.
Gast- Gast
Rejoy, lijkt me heel lief. Jong, maar heel volwassen voor haar leeftijd. Ik denk dat we te verschillend zijn om echt vriendinnen te hebben, maar dat komt meer omdat jij al verder bent met kinderen. Al vind ik kinderen wel erg leuk en interessant
Gast- Gast
Bliss schreef:Punk'd schreef:Helaas is mijn spelling niet echt om over een huis te schrijven
Urban Naked vind ik cool, maar denk dat onze levens te veel van elkaar verschillen.
Met Discordia ben ik een tijdje vriendschappelijk omgegaan (én ze deed mn haar altijd). Volgens mij hadden we wel een klik, maar nu al een tijd geen contact meer.
hahaha zie daar gaan we al!! Alleen spreekwoorden al.. Ik ben daar zo slecht in.. Ik moet dat ook niet proberen
Gast- Gast
Als jij verhalen gaat schrijven, meld ik me hierbij alvast aan om te corrigeren/redigeren
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss, eigenlijk jammer dat we elkaar nog nooit gezien hebben, terwijl we in het zelfde park rondfietsen! Jij sport er, ik sport er. Ik weet niet of we echt vriendinnen kunnen zijn, volgens mij heb je hele andere interesses, dat wel.
Gast- Gast
Urban Naked: Ik denk het niet, ik zou me gauw ongemakkelijk voelen en tegen haar opkijken. Geen goede basis voor een vriendschap.
Discordia: Ik denk zelf dat we heel gezellig kunnen kletsen, maar ik heb het idee dat jij een wat wilder leven hebt dan ik, en ik ben wel iets huiselijker al ben je volgens mij al een stuk volwassener geworden. Ook zou ik af en toe bang zijn voor je scherpe tong.
Susan: Ik denk ook dat wij heel gezellig kunnen kletsen, maar ik zou wel het gevoel hebben erg op mijn woorden te moeten passen omdat jij je best snel aangesproken/gekwetst voelt naar mijn idee. Desondanks vind ik je wel heel lief verder.
Maple: Ik denk dat wij het best kunnen vinden samen, en misschien ook wel vriendinnen zouden kunnen worden. Volgens mij heb jij best veel spontane acties en zouden we in ieder geval kunnen lachen samen
Pien: ik denk het niet, ik denk dat ze een heel ander type is dan ik.
Discordia: Ik denk zelf dat we heel gezellig kunnen kletsen, maar ik heb het idee dat jij een wat wilder leven hebt dan ik, en ik ben wel iets huiselijker al ben je volgens mij al een stuk volwassener geworden. Ook zou ik af en toe bang zijn voor je scherpe tong.
Susan: Ik denk ook dat wij heel gezellig kunnen kletsen, maar ik zou wel het gevoel hebben erg op mijn woorden te moeten passen omdat jij je best snel aangesproken/gekwetst voelt naar mijn idee. Desondanks vind ik je wel heel lief verder.
Maple: Ik denk dat wij het best kunnen vinden samen, en misschien ook wel vriendinnen zouden kunnen worden. Volgens mij heb jij best veel spontane acties en zouden we in ieder geval kunnen lachen samen
Pien: ik denk het niet, ik denk dat ze een heel ander type is dan ik.
Gast- Gast
Bliss schreef:Als jij verhalen gaat schrijven, meld ik me hierbij alvast aan om te corrigeren/redigeren
Graag! haha
Ik kan wel echt verhalen schrijven volgens mij.. Ik vond het op mijn opleiding ook echt leuk om artikelen te schrijven (met name over nieuwe producten of persberichten). Die keek ik altijd netjes na.. Maar als het op verslagen aankomt of echt grote lappen tekst dan ben ik gewoon te ongeduldig om het na te lezen.. Al dat enthousiasme van mij wilt gewoon naar de printer en het inleveren
Edit: en op het forum vind ik het niet de moeite om het na te lezen..
Gast- Gast
Pippa schreef:Bliss, eigenlijk jammer dat we elkaar nog nooit gezien hebben, terwijl we in het zelfde park rondfietsen! Jij sport er, ik sport er. Ik weet niet of we echt vriendinnen kunnen zijn, volgens mij heb je hele andere interesses, dat wel.
Hé, sport jij daar ook? Of wacht, jij gaat naar het zwembad, of niet? Heb ik ook een tijd gedaan daar, moet m'n badenkaart nog steeds opmaken. We zijn idd wel andere types volgens mij, maar je lijkt me wel een leuke meid!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Urban Naked schreef:Op dit forum ben ik alleen Urban Naked geweest, maar op het vorige forum en het forum daarvoor was ik Marjolaine.Rejoy. schreef:Ub: was jij eerst iemand anders? Want ik weet eigenlijk niets over jou, behalve dat je in de mama-pijler mee schrijft.
Woohoo finally!! Ik dacht soms al dat jij het was En nu een kindje? Leuk zeg! Ik zal meteen even heel eerlijk opbiechten dat ik ooit op het oude forum een foto van jou heb opgeslagen omdat ik je kapsel zo geweldig vond
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Het valt me echt op dat ik van sommige mensen te weinig weet. Ik lees posts van ze maar vervolgens vergeet ik altijd welke post nou bij wie hoort. Ik wil bij iedereen wel reageren maar ik heb bij sommigen echt geen idee... Zora weet ik niet. Met Zelda zou ik het best goed kunnen vinden, al weet ik zeker dat zij meer outgoing is dan ik, outgoing in de zin van geregeld op stap gaan, terwijl ik echt een huismusje ben.
Gast- Gast
Ik denk niet dat Maple en ik vriendinnen zouden zijn. Ik denk dat we daarvoor te verschillend zijn
Gast- Gast
Maple schreef:Het valt me echt op dat ik van sommige mensen te weinig weet. Ik lees posts van ze maar vervolgens vergeet ik altijd welke post nou bij wie hoort. Ik wil bij iedereen wel reageren maar ik heb bij sommigen echt geen idee... Zora weet ik niet. Met Zelda zou ik het best goed kunnen vinden, al weet ik zeker dat zij meer outgoing is dan ik, outgoing in de zin van geregeld op stap gaan, terwijl ik echt een huismusje ben.
Kan ik me goed voorstellen hoor Post al een tijd een stuk minder actief. Op het vorige forum toen ik nog Jipster was wisten mensen geloof ik wel meer van mij; logisch dus en ook wel prima zo.
Zora- Ratel
Zora, komt op mij over als een lieve meid, ik denk wel dat we misschien vriendinnen kunnen zijn..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hahahaha nou dan ben ik heel benieuwd welk kapsel dat dan wel mag zijn Maar het is een leuk compliment (ps niet echt iets met die foto doen he, ik ben nu anoniem!). Heb jij je haar nu exact hetzelfde als ik?Zora schreef:Woohoo finally!! Ik dacht soms al dat jij het was En nu een kindje? Leuk zeg! Ik zal meteen even heel eerlijk opbiechten dat ik ooit op het oude forum een foto van jou heb opgeslagen omdat ik je kapsel zo geweldig vond
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Urban Naked is supercool, heel mooi, intelligent en reuze grappig. Heb altijd de grootste lol als ik met haar ben en samen met Rood is het helemaal hilarisch. Ben heel blij dat we vriendinnen zijn
Gast- Gast
Ik vind Sunprincess cool! Onze denkwijzen komen niet altijd overeen (zij vegetariër en dierenliefhebber in hart en nieren, denk dat ze een hartverzakking krijgt als ze hoort hoe wij de muizen hier om zeep helpen ) maar ze heeft zeker een goed hart en dat vind ik heel belangrijk.
Gast- Gast
Met carrie zou ik volgens mij wel vriendinnen kunnen zijn. Ze heeft gevoel voor humor, is bewust bezig met dingen waar ik ook mee bezig ben en houdt wel van een feestje.
Gast- Gast
Urban Naked schreef:Hahahaha nou dan ben ik heel benieuwd welk kapsel dat dan wel mag zijn Maar het is een leuk compliment (ps niet echt iets met die foto doen he, ik ben nu anoniem!). Heb jij je haar nu exact hetzelfde als ik?Zora schreef:Woohoo finally!! Ik dacht soms al dat jij het was En nu een kindje? Leuk zeg! Ik zal meteen even heel eerlijk opbiechten dat ik ooit op het oude forum een foto van jou heb opgeslagen omdat ik je kapsel zo geweldig vond
Haha I wish!! Je had eerst langer krullend haar toch? En toen opeens een stuk korter Zo ja, dan pm ik je even! Zo nee, uhh dan pm ik je niet want dan ben je iemand anders
Zora- Ratel
Maple schreef:Carrie is veel te mooi om vriendin van mij te zijn
Als iemand dat nog een keer tegen me zegt ga ik echt huilen.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Met carrie zou ik volgens mij wel vriendinnen kunnen zijn. Ze heeft gevoel voor humor, is bewust bezig met dingen waar ik ook mee bezig ben en houdt wel van een feestje.
Wat leuk, dank je! Ik vind jou ook wel cool, je doet lekker wat je zelf wilt wat betreft je uiterlijk, daar hou ik wel van.
Gast- Gast
Sorry, maar ik denk er hetzelfde over zou me echt een slons voelen tegenover jou.Carrie schreef:Maple schreef:Carrie is veel te mooi om vriendin van mij te zijn
Gast- Gast
Met Punk'd zou ik ook wel vriendinnen kunnen zijn denk ik, we hebben veel dezelfde interesses, lekker oppervlakkig: kleding en make-up en wijn Nee maar je lijkt me echt een leuke meid, we moeten maar snel echt een wijntje gaan drinken met PB.
Gast- Gast
Ik vind Carrie leuk! Volgens mij zou 't wel klikken, ondanks t leeftijdsverschil
Gast- Gast
Zelda schreef:Sorry, maar ik denk er hetzelfde over zou me echt een slons voelen tegenover jou.Carrie schreef:Maple schreef:Carrie is veel te mooi om vriendin van mij te zijn
Maar waarom dan toch? Jij kleedt je toch ook leuk, en jij maakt je toch ook op? Kamt je haar? Dat is echt niet veel anders dan dat ik het doe hoor
Gast- Gast
Pagina 16 van 20 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe denk je dat de persoon boven je heet?
» H&M outfit voor de persoon boven je
» Wat maakt een persoon...
» Vraagje over persoon bijboeken
» Wat koken voor 1 persoon?
» H&M outfit voor de persoon boven je
» Wat maakt een persoon...
» Vraagje over persoon bijboeken
» Wat koken voor 1 persoon?
Pagina 16 van 20
Permissies van dit forum: