Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij van jezelf als persoon?

+13
SoGood
Ugly Betty
Chocolate Cookie
Prosecco
ButterflyEffect
rapa nui
Blond
smooch
Sugarfall
Lotus
Bliss
Jeanette
Sweety
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij van jezelf als persoon? Empty Wat vind jij van jezelf als persoon?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 10:38

Vind je jezelf een leuk persoon, of zijn er eigenschappen die je graag zou willen veranderen, anders zou willen zien?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij van jezelf als persoon? Empty Re: Wat vind jij van jezelf als persoon?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 11:26

Er zijn natuurlijk altijd wel wat aandachtspuntjes, maar over het algemeen vind ik mezelf best een leuk persoon ja smile .

Gast
Gast

Wat vind jij van jezelf als persoon? Empty Re: Wat vind jij van jezelf als persoon?

Bericht  Sweety za 11 dec 2010 - 12:38

Ik vind mezelf niet altijd een leuk persoon. Ik zou wel meer zelfvertrouwen mogen hebben, minder stress ervaren, minder angstig te zijn voor dingen, genieten van het leven, sterker worden...

Maar ik kan wel lachen met vrienden en ik vind mezelf wel aardig en lief. Soms te lief.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jeanette za 11 dec 2010 - 12:39

Ik vertrouw mensen soms te snel en ben soms te lief voor mensen. Daar zou ik meer op moeten letten. Voor de rest ben ik wel tevreden met mijzelf.

Laatst aangepast door Jeanette op za 11 dec 2010 - 12:42; in totaal 1 keer bewerkt
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 12:40

Dat ligt eraan hoe ik naar mezelf kijk. Ik probeer naar mezelf te kijken zoals ik ook naar een vriendin zou doen. Tegenover ander mensen ben ik een stuk minder kritisch, en ik vind dat ik dat zelf ook verdien. En over het algemeen vind ik mezelf best leuk, en ik probeer mezelf niet te zien als een soort verbeterproject waar nog van alles aan moet gebeuren.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 13:01

Mensen vinden mij al snel niet meer leuk omdat ik zo vaag ben. Dat heb ik heel lang als probleem gezien, waardoor ik nog vager begon te worden. Mensen vinden mij al snel niet leuk, omdat mijn uitspraken behoorlijk 'Piranha' zijn, waardoor ik aardiger probeerde te zijn en mijn best deed om aardiger gevonden te worden. Maar toen haatte ik mezelf helemaal.

Goed, ik ben vaag en ja, mijn uitspraken zijn 'piranha'. Maar dit is wie ik ben en iets anders kan ik er simpelweg niet van maken, omdat ik anders mezelf verloochen. En sinds ik dit heb aanvaard, vind ik mezelf weer leuk, met aandachtspuntjes hier en daar, en dat is toch echt wel belangrijker dan leuk en goed zijn voor anderen.

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 11 dec 2010 - 13:20

Hmm, lastige vraag. Over het algemeen vind ik mezelf best leuk qua persoonlijkheid. Ik kan met (en soms om) mezelf lachen, ben meestal aardig en complimenteus naar anderen toe en vind mezelf ook wel sociaal. Mindere eigenschappen zijn dat ik vreselijk onzeker ben en mezelf daar soms echt gek mee maak, ik ben overgevoelig en jank om alles en ik kan wel eens fel uit de hoek komen. De plussen en minnen tegen elkaar afgewogen kan ik aardig met mezelf door één deur (zou verdomd lastig zijn als dat niet zo was!).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Lotus za 11 dec 2010 - 21:30

Ik ben zorgzaam en dat vind ik een goede eigenschap, maar verder vind ik mezelf waardeloos en ik kan niet begrijpen dat anderen mij niet waardeloos vinden. Ik vind dat ik zeur, dat ik slap ben, niet genoeg mijn best doe, dat ik te afhankelijk ben, me teveel als slachtoffer gedraag, te negatief ben, teveel aan mezelf denk, dat ik lelijk ben, dat ik niet genoeg initiatief neem, teveel ruimte inneem, teveel aandacht vraag...
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 21:37

Maar lieve Donderwolkje, waarom blijf je je negatieve punten dan zo benoemen? Het lijkt mij dat als je dat blijft doen je ook niet beter over jezelf gaat de denken. Volgens mij ben jij echt enorm kritisch op jezelf, terwijl dat zo niet nodig is!! Het is echt zonde lieve meid, niet telkens de negatieve dingen blijven benoemen want daar word je niet positiever van.. Knuff

Ik vind mezelf best oké, net zoals Lilith ben ik wel eens te kritisch op mezelf maar dat hoeft eigenlijk helemaal niet want zo slecht doe ik het niet Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 21:49

Ik vind mezelf eindelijk leuk Very Happy .

Vroeger was ik heel onzeker, niet over mijn uiterlijk want ik kreeg genoeg aandacht van jongens, maar wel over mijn innerlijk. Ik dacht dat ik dom was en dat mensen mij niet aardig zouden vinden. Als ik werd uitgenodigd voor een feestje ofzo was ik dan ook heel erg vereerd dat ik mocht komen.

Tijdens mijn tweede studie werd ik zekerder van mijn innerlijk en vond ik mezelf een leuk persoon maar ik was onzeker over mijn uiterlijk omdat ik steeds dikker werd.

En nu heb ik het gevoel dat het eindelijk op elkaar aan gaat sluiten. Dat ik zowel innerlijk als uiterlijk een leuk persoon ben.

Dus ja, ik kan eindelijk met mezelf opschieten en ben eindelijk iets minder kritisch op mezelf. De puzzelstukjes zijn op hun plek aan het vallen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 22:34

Lilith schreef:Dat ligt eraan hoe ik naar mezelf kijk. Ik probeer naar mezelf te kijken zoals ik ook naar een vriendin zou doen. Tegenover ander mensen ben ik een stuk minder kritisch, en ik vind dat ik dat zelf ook verdien. En over het algemeen vind ik mezelf best leuk, en ik probeer mezelf niet te zien als een soort verbeterproject waar nog van alles aan moet gebeuren.
Nouja, dit dus.

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall zo 12 dec 2010 - 0:23

Ik vind mezelf over het algemeen een leuk persoon. Zeker als ik naar mezelf kijk van buitenaf, hoe ik op anderen overkom. Als ik naar mezelf ga kijken dan is het nog weleens anders, ik vind mezelf nog steeds leuk, maar met regelmaat ook enorm irritant, ik vind mezelf vaak te onzeker en ik houd weleens teveel rekening met anderen. Ik denk bijvoorbeeld BIJNA altijd voordat ik iets zeg hoe ik het het beste kan overbrengen, ik ben altijd bang dat ik iemand kwets of dat het verkeerd overkomt, dat vind ik wel een groot punt waaraan ik moet werken want ik heb er alleen maar zelf last van.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  smooch zo 12 dec 2010 - 1:02

Ik vindt mezelf over het algemeen wel een leuk persoon.
Al mag ik wel wat minder perfectionistisch kunnen zijn. Ik stoor me eraan dat ik me snel irriteer aan mensen, maar ik kan er niks aan doen en probeer hier ook op te letten.
Ook kan ik heel bot overkomen terwijl ik het niet zo bedoel. Ik stoor me eraan dat ik altijd de kat uit de boom moet kijken voordat ik me op mn gemak voel en zou wel wat meer spontaner willen zijn.
Maar heb natuurlijk ook goeie kanten waar ik blij mee ben, ik ben zorgzaam hou van gezelligheid, sta bijna altijd voor mensen klaar, ben tevreden met hoe ik eruit zie, ik kom voor mezelf op.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lotus zo 12 dec 2010 - 1:37

Liva schreef:Maar lieve Donderwolkje, waarom blijf je je negatieve punten dan zo benoemen? Het lijkt mij dat als je dat blijft doen je ook niet beter over jezelf gaat de denken. Volgens mij ben jij echt enorm kritisch op jezelf, terwijl dat zo niet nodig is!! Het is echt zonde lieve meid, niet telkens de negatieve dingen blijven benoemen want daar word je niet positiever van.. Knuff

Bedankt voor je lieve reactie. Je hebt helemaal gelijk dat het niet beter wordt als ik de negatieve punten benoem. Ik vind het alleen zo moeilijk om iets positiefs te noemen. Embarassed Ik probeer er wel op te letten hoor, maar op het moment lukt het even niet zo goed.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Blond zo 12 dec 2010 - 1:47

Ik zou wel wat tevredener kunnen zijn met mezelf, meer vertrouwen hebben ik alles. Ik ben heel erg onzeker, en dat verbloem ik door hard te studeren en veel aandacht aan mijn uiterlijk te besteden.
Maar ik durf bijna niemand te vertrouwen en jongens eigenlijk al helemaal niet. En ik heb een verknipte relatie met eten.

Met andere woorden, het kan wel verbeteren,
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 2:11

Bij mij wisselt het heel erg.
Als ik goed in mijn vel zit, vind ik mezelf een leuke gezellige en spontane meid.
Maar als ik mijn mindere dagen heb, vind ik mezelf een saaie negatieve meid die alleen maar met zichzelf bezig is.

Gast
Gast

Bericht  rapa nui zo 12 dec 2010 - 2:12

Ik ben wie ik ben. En daar ben ik in het algemeen tevreden over en ik hou me dan ook niet bezig / denk niet vaak na over wat ik aan me zelf zou willen / moeten verbeteren/ veranderen. Er zijn uiteraard best wel minpunten maar die zelfde punten maken we ook weer sterker en maken me tot wie ik nu eenmaal ben.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 2:12

@ donderwolkje: meid, je bent echt wel de moeite waard. Probeer het eens om te draaien en kijk eens hoe jij mensen ziet. Is er ook maar iemand bij die jij al die negatieve eigenschappen die je jezelf toekent, en ander zou toekennen? Je mag best ontevreden zijn met wat dingen, dat is normaal. Daar kan je eventueel aan werken, en niemand is perfect. Maar ik weet heel zeker, zonder jou te kennen, dat je een vele malen leuker en mooier mens bent dan je denkt.

Ontopic: ik vind mezelf wel oké. Qua uiterlijk heb ik "lelijke" dagen, "kan er mee door" dagen, en "ik voel me mooi" dagen.

Als persoon vind ik dat er van alles beter kan, ik klaag en zeur bijvoorbeeld heel veel en ben erg lui.
Ik ben heel gevoelig en emotioneel, soms zie ik dat als iets goeds, en soms vind ik het heel vervelend en denk ik dat mensen me een aansteller vinden als ik huil om iets.

Positief vind ik dat ik sociaal ben, zorgzaam, ik ben goed met kinderen, af en toe lekker gek, intelligent, en humor heb. Die laatste twee zie je hier op het forum misschien niet altijd, maar ze passen echt wel bij me.

Ook negatief ( maar kan ook gezellig zijn haha ): ik kan mn klep zelden dichthouden en kan reacties hier vaak niet tot 1 of 2 zinnen beperken. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 7:15

Ik vind mezelf saai, oninteressant, te lief, bang, verlegen, eigenlijk niet de moeite waard.
Ik weet dat dit niet klopt met 'de werkelijkheid'. Het is zo dat ik bovenstaande vóel, terwijl ik met mijn verstand weet dat ik vriendelijk ben, grappig, hulpvaardig, dat ik brede interesses heb en dus over veel dingen kan praten. En dat ik dus best wel de moeite waard ben.
Helaas liggen gevoel en verstand (nog) te ver uit elkaar. Sad Ik hoop op een dag met mezelf in het reine te komen, dat ik eindelijk kan zeggen dat ik mezelf op waarde kan schatten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 7:20

Gekje schreef:Bij mij wisselt het heel erg.
Als ik goed in mijn vel zit, vind ik mezelf een leuke gezellige en spontane meid.
Maar als ik mijn mindere dagen heb, vind ik mezelf een saaie negatieve meid die alleen maar met zichzelf bezig is.

+ 1 al voel ik me een stuk beter over mezelf dan een tijdje geleden smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 7:30

Lilith schreef:Dat ligt eraan hoe ik naar mezelf kijk. Ik probeer naar mezelf te kijken zoals ik ook naar een vriendin zou doen. Tegenover ander mensen ben ik een stuk minder kritisch, en ik vind dat ik dat zelf ook verdien. En over het algemeen vind ik mezelf best leuk, en ik probeer mezelf niet te zien als een soort verbeterproject waar nog van alles aan moet gebeuren.
Je verwoordt wat ik probeerde te verwoorden.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 7:48

Ik vind mezelf een instabiel persoontje. Als ik goed in mijn vel zit dan vind ik mezelf een fijne persoonlijkheid die goed en ook inhoudelijk met anderen over van alles kan praten, voor wie het leven één groot feest is en die gezellig is in de omgang, en waar je ook mee kunt lachen, maar ook iemand bij wie je problemen veilig zijn en die goed kan luisteren.

Maar over het algemeen ben ik erg onzeker over mezelf. Onzeker over hoe ik overkom naar anderen, er min of meer van overtuigd dat ik toch de moeite niet waard ben, het niet waard ben om je problemen mee te delen omdat ik toch niet weet wat erop te zeggen en wat te doen, iemand die continu leuk probeert te zijn met alleen maar flauwe grappen, iemand die niet serieus kan zijn en het inlevingsvermogen heeft van een platgemepte ééndagsvlieg.
Diep van binnen wéét ik dat dit gevoel onterecht is, maar juist omdat ik me zo voel, straal ik dit waarschijnlijk ook uit. Voila, cirkeltje compleet.

Gast
Gast

Bericht  Lotus zo 12 dec 2010 - 8:34

Tea-Leaf schreef:@ donderwolkje: meid, je bent echt wel de moeite waard. Probeer het eens om te draaien en kijk eens hoe jij mensen ziet. Is er ook maar iemand bij die jij al die negatieve eigenschappen die je jezelf toekent, en ander zou toekennen? Je mag best ontevreden zijn met wat dingen, dat is normaal. Daar kan je eventueel aan werken, en niemand is perfect. Maar ik weet heel zeker, zonder jou te kennen, dat je een vele malen leuker en mooier mens bent dan je denkt.

Dankjewel... Nee, er is niemand naar wie ik zo negatief kijk als naar mezelf, geloof ik. Er zijn gelukkig wel momenten dat dat negatieve wat minder is, maar op dit moment gaat het gewoon niet zo lekker allemaal en dan ben ik er heel erg goed in om op het negatieve te focussen. Niet zo handig... Embarassed
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  ButterflyEffect zo 12 dec 2010 - 9:09

Darcy schreef:
Gekje schreef:Bij mij wisselt het heel erg.

+ 1

+ nog 1
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 9:26

Ik vind mezelf globaal genomen een leuk persoon. Goede eigenschappen zijn dat ik avontuurlijk ben, zelfstandig, slim en ik kan goed voor mezelf opkomen. Negatieve eigenschappen vind ik dat ik makkelijker kan uitdelen dan incasseren, ik trek me dingen vaak te persoonlijk aan. Ik kan heel erg blijven hangen in het negatieve en een ding mijn hele manier van denken laten overschaduwen.

Over het algemeen vind ik mezelf dus leuk, maar er is nog wel wat werk aan de winkel.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: