Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou de persoon boven jou

+44
Toet
June
Antibes
Poubelle
Urban Naked
Kowalski
Zora
Bliss
Susan
Discordia
Pien
SuperGrover
Caroow
Tabbert
Burn
Stuiterbal
Bazinga
Truttebol
Arwyn
Guusje
Cow
Jade
SoGood
Lonely Goatherd
Jeanette
Lavendel
Snoes
Marin
Tania
Elliot
Bubbelicious
Rush
Lejow
Polly
RYW
Slakje
Blond
Paper Crown
Atelier Madame
Roza
Pompoen
Caresses
Lady4
Blair
48 plaatsers

Pagina 17 van 20 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 17 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:08

Zelda schreef:
Carrie schreef:
Maple schreef:Carrie is veel te mooi om vriendin van mij te zijn Zou de persoon boven jou - Pagina 17 253468018

Als iemand dat nog een keer tegen me zegt ga ik echt huilen.
Sorry, maar ik denk er hetzelfde over :P zou me echt een slons voelen tegenover jou.
Ja, dat idd. Maar ik geloof dat dat eigenlijk meer zegt over mijn eigen gebrek aan zelfvertrouwen.
Datzelfde heb ik trouwens ook we een beetje bij jou, Zelda. Ik vind jou echt een heel eigen uitstraling hebben, en dat heb ik ook wel, maar ik kom niet verder dan de uitstraling van een trol laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:09

Carrie schreef:
Maar waarom dan toch? Jij kleedt je toch ook leuk, en jij maakt je toch ook op? Kamt je haar? Dat is echt niet veel anders dan dat ik het doe hoor Zou de persoon boven jou - Pagina 17 561177
Geen idee eigenlijk, gewoon een gevoel. Het gras is altijd groener bij de buren he :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:10

Maple schreef:Ja, dat idd. Maar ik geloof dat dat eigenlijk meer zegt over mijn eigen gebrek aan zelfvertrouwen.
Datzelfde heb ik trouwens ook we een beetje bij jou, Zelda. Ik vind jou echt een heel eigen uitstraling hebben, en dat heb ik ook wel, maar ik kom niet verder dan de uitstraling van een trol Zou de persoon boven jou - Pagina 17 394967
Dat is lief Maple! En dat laatste is niet waar.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski zo 28 okt 2012 - 8:10

Maar trollen kunnen ook heel lief, leuk, grappig en mooi zijn! Zou de persoon boven jou - Pagina 17 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Toet zo 28 okt 2012 - 8:10

Carrie schreef:
Maple schreef:Carrie is veel te mooi om vriendin van mij te zijn :P

Ik snap die opmerkingen ook niet zo heel goed. Sinds wanneer is vriendschap op uiterlijk gebaseerd? Serieus.. Snap ook goed dat het niet meer leuk is om te horen voor je Carrie. (Je bent wel heel mooi! Maar nu lijkt het net alsof het alleen daarom draait, dat je innerlijk er niet meer toe doet of zo)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:12

Toet schreef:
Carrie schreef:
Maple schreef:Carrie is veel te mooi om vriendin van mij te zijn Zou de persoon boven jou - Pagina 17 253468018

Ik snap die opmerkingen ook niet zo heel goed. Sinds wanneer is vriendschap op uiterlijk gebaseerd? Serieus.. Snap ook goed dat het niet meer leuk is om te horen voor je Carrie. (Je bent wel heel mooi! Maar nu lijkt het net alsof het alleen daarom draait, dat je innerlijk er niet meer toe doet of zo)
Oh nee zo bedoel ik dat echt niet! Het is meer zo dat je meestal iemand zoekt die er qua uiterlijk een beetje hetzelfde eruit ziet, dat bedoel ik meer. Vriendschap is niet op uiterlijk gebaseerd, maar iemand die al een beetje onzeker is zou zich snel geïntimideerd kunnen voelen door een 'knappere' vriendin, begrijp je? Dan zou de vriendschap al snel scheef kunnen groeien.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:14

Toet schreef:
Carrie schreef:

Nee ik vind het oprecht niet leuk meer. Het is vast aardig bedoeld, en natuurlijk is het óók een compliment, en dat vind ik aardig. Maar dit slaat natuurlijk nergens op, en zo lijkt het, ook al zeg ik het niet zelf, dat ik oppervlakkig ben en alleen met modepopjes ofzo om zou willen gaan. En iedereen is mooi op zijn eigen manier. Ik heb hele mooie vriendinnen en vriendinnen bij wie je niet direct ziet dat ze mooi zijn, maar die ik ook heel mooi vind om hun innerlijk. En ergens schaam ik me ook wel, want zo mooi ben ik echt niet, zeker niet zonder make-up. Weet eigenlijk niet waarom ik dat zeg haha.

Gast
Gast

Bericht  Urban Naked zo 28 okt 2012 - 8:15

Zora schreef:Haha I wish!! Je had eerst langer krullend haar toch? En toen opeens een stuk korter Zou de persoon boven jou - Pagina 17 561177 Zo ja, dan pm ik je even! Zo nee, uhh dan pm ik je niet want dan ben je iemand anders Zou de persoon boven jou - Pagina 17 394967
Eh ja nouja ik zou mijn eigen haar nooit omschrijven als lang, maar er gaat (ging!!!) wel geregeld een stuk af, dan zou jij die soort van bob moeten bedoelen, denk ik..
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  June zo 28 okt 2012 - 8:17

Ik snap wel dat je door iemands schoonheid geïntimideerd kunt zijn, maar dat zou ik nou niet bedenken als ik me afvraag of ik met iemand bevriend kan zijn. Bovendien kan ik dan wel tachtig procent van mijn vriendinnen gaan schrappen, die zijn ook zo goed als allemaal prachtig met een mooi figuur.

Met Carrie weet ik niet of ik vriendinnen zou kunnen zijn. Ze zit in een andere levensfase, maar haar leergierigheid en vrolijkheid op het forum spreken me wel heel erg aan. Wat dat betreft dus wel.

Met Toet zou ik wel vriendinnen kunnen zijn Very Happy, maar we hebben het allebei zo druk!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:17

Carrie, nouja, zo is het niet bedoeld in elk geval, dat legde ik in de daaropvolgende post ook uit. Het heeft er niks mee te maken dat jij een modepopje zou zijn. Het is gewoon een stuk onzekerheid bij mij.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle zo 28 okt 2012 - 8:17

Zelda schreef:
Toet schreef:
Carrie schreef:

Oh nee zo bedoel ik dat echt niet! Het is meer zo dat je meestal iemand zoekt die er qua uiterlijk een beetje hetzelfde eruit ziet, dat bedoel ik meer. Vriendschap is niet op uiterlijk gebaseerd, maar iemand die al een beetje onzeker is zou zich snel geïntimideerd kunnen voelen door een 'knappere' vriendin, begrijp je? Dan zou de vriendschap al snel scheef kunnen groeien.

Dat heb ik nog nooit gehoord, en volgens mij doe ik dat ook niet. Kan me ook niet voorstellen dat andere meiden dat wel doen.
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat meiden met minder zelfvertrouwen dat doen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:18

Pixie schreef:
Dat heb ik nog nooit gehoord, en volgens mij doe ik dat ook niet. Kan me ook niet voorstellen dat andere meiden dat wel doen.
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat meiden met minder zelfvertrouwen dat doen.
Ik zeg ook meestal, ik zie dat wel vaker in ieder geval. En het heeft inderdaad te maken met een stuk onzekerheid.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:18

Toet schreef:
Carrie schreef:

Eens, ik heb ook wel echt bloedmooie vriendinnen gehad maar dat was voor mij niet belangrijk. Tuurlijk maakte het me wel eens onzeker maar zolang we niet voor dezelfde mannen gingen was er niets aan de hand.

@ Zelda: Ik ga ook wel met mensen om wie mijn levenswijze niet delen hoor. Het merendeel van mijn omgeving eet vlees en vindt mijn hart voor dieren best mooi maar deelt het niet. Ik ben ook niet iemand wie de discussie altijd aangaat. Zou een eenzaam bestaan worden denk ik. Of ik moet en clubje oprichten smile Over de muizen zou ik je wel aanspreken maar niet tot in den treuren smile

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 28 okt 2012 - 8:20

Urban Naked schreef:
Zora schreef:Haha I wish!! Je had eerst langer krullend haar toch? En toen opeens een stuk korter Zou de persoon boven jou - Pagina 17 561177 Zo ja, dan pm ik je even! Zo nee, uhh dan pm ik je niet want dan ben je iemand anders Zou de persoon boven jou - Pagina 17 394967
Eh ja nouja ik zou mijn eigen haar nooit omschrijven als lang, maar er gaat (ging!!!) wel geregeld een stuk af, dan zou jij die soort van bob moeten bedoelen, denk ik..

Je hebt PM!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:20

Urban Naked schreef:

Ben jij M. ?

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 8:20

Carrie schreef:
Nee ik vind het oprecht niet leuk meer. Het is vast aardig bedoeld, en natuurlijk is het óók een compliment, en dat vind ik aardig. Maar dit slaat natuurlijk nergens op, en zo lijkt het, ook al zeg ik het niet zelf, dat ik oppervlakkig ben en alleen met modepopjes ofzo om zou willen gaan. En iedereen is mooi op zijn eigen manier. Ik heb hele mooie vriendinnen en vriendinnen bij wie je niet direct ziet dat ze mooi zijn, maar die ik ook heel mooi vind om hun innerlijk. En ergens schaam ik me ook wel, want zo mooi ben ik echt niet, zeker niet zonder make-up. Weet eigenlijk niet waarom ik dat zeg haha.

Je moet het je ook niet teveel aantrekken hoor. Ik vind het ook niet helemaal leuk om te horen dat ik te slim zou zijn om vrienden mee te zijn. Is ook ergens als complimentje bedoelt, maar voelt ook alsof ik een asociale nerd/betweter ben die enkel gedoogd wordt hier ofzo...

Maaaar, ik zet me er overheen... Het is vast niet zo bedoeld. :dance:

Laatst aangepast door Antibes op zo 28 okt 2012 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:21

Bliss schreef:
Pippa schreef:Bliss, eigenlijk jammer dat we elkaar nog nooit gezien hebben, terwijl we in het zelfde park rondfietsen! Jij sport er, ik sport er. Ik weet niet of we echt vriendinnen kunnen zijn, volgens mij heb je hele andere interesses, dat wel.

Hé, sport jij daar ook? Of wacht, jij gaat naar het zwembad, of niet? Heb ik ook een tijd gedaan daar, moet m'n badenkaart nog steeds opmaken. We zijn idd wel andere types volgens mij, maar je lijkt me wel een leuke meid!

Klopt, ik ben daar elke dinsdagavond te vinden! En woon er echt 5 minuten vandaan ook. Ja, ik denk dat jij wat meer alternatief/stoer bent, en ik wat meer meisjesachtig/lief, maar ik zou het leuk vinden om een keer wat te drinken samen! Yes

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:22

Antibes, ik denk dat je heel leuk bent als vriendin, maar niet voor mij als vriendin.

Gast
Gast

Bericht  June zo 28 okt 2012 - 8:22

Ik voel me overigens naast mijn vriendinnen ook wel eens onzeker, omdat ze dan mooi én slank én hip zijn, maar dat vermindert onze vriendschap niet.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Toet zo 28 okt 2012 - 8:22

Ik snap bestwel dat jij (Zelda) en anderen het niet zo bedoelen maar het zou op mij wel zo overkomen want vriendschap draait juist niet om uiterlijk. Ja ik weet niet, misschien is het omdat ik zelf niet zo onzeker ben. Ik heb ook hele mooie vriendinnen maar juist omdat zij mijn vriendinnen zijn voel ik me totaal niet door hen geïntimideerd. Ik vind het ook zonde dat iemand zo denkt, want het is helemaal niet nodig jezelf weg te cijferen bij iemand die in jouw ogen mooier is.

Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet zo 28 okt 2012 - 8:22

June schreef:Ik voel me overigens naast mijn vriendinnen ook wel eens onzeker, omdat ze dan mooi én slank én hip zijn, maar dat vermindert onze vriendschap niet.

Maar dat ben jij ook! I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 8:23

June schreef:Ik voel me overigens naast mijn vriendinnen ook wel eens onzeker, omdat ze dan mooi én slank én hip zijn, maar dat vermindert onze vriendschap niet.

Heb ik ook, maar eigenlijk maar héél soms. Want juist die knappe, slanke, hippe meiden die wél mijn vriendin zijn, die zijn zo lief en daar is het gewoon comfortabel mee, dat ik daar niet meer mee bezig ben.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:23

Toet schreef:Ik snap bestwel dat jij (Zelda) en anderen het niet zo bedoelen maar het zou op mij wel zo overkomen want vriendschap draait juist niet om uiterlijk. Ja ik weet niet, misschien is het omdat ik zelf niet zo onzeker ben. Ik heb ook hele mooie vriendinnen maar juist omdat zij mijn vriendinnen zijn voel ik me totaal niet door hen geïntimideerd. Ik vind het ook zonde dat iemand zo denkt, want het is helemaal niet nodig jezelf weg te cijferen bij iemand die in jouw ogen mooier is.

Ja je hebt ook wel gelijk hoor. Is ook niet leuk voor Carrie om de hele tijd te horen natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 8:24

Toet schreef:Ik snap bestwel dat jij (Zelda) en anderen het niet zo bedoelen maar het zou op mij wel zo overkomen want vriendschap draait juist niet om uiterlijk. Ja ik weet niet, misschien is het omdat ik zelf niet zo onzeker ben. Ik heb ook hele mooie vriendinnen maar juist omdat zij mijn vriendinnen zijn voel ik me totaal niet door hen geïntimideerd. Ik vind het ook zonde dat iemand zo denkt, want het is helemaal niet nodig jezelf weg te cijferen bij iemand die in jouw ogen mooier is.

Juist, dat jah, ik kom niet echt uit mijn woorden vandaag.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:25

Ja inderdaad het is ook zonde, het is nergens voor nodig! We zijn allemaal mensen en huilen allemaal, hebben issues, en gaan allemaal naar de wc. Ben bijna opgelucht dat mijn vriendinnen überhaupt vriendinnen met me willen zijn zeg.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 20 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: