Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou de persoon boven jou

+44
Toet
June
Antibes
Poubelle
Urban Naked
Kowalski
Zora
Bliss
Susan
Discordia
Pien
SuperGrover
Caroow
Tabbert
Burn
Stuiterbal
Bazinga
Truttebol
Arwyn
Guusje
Cow
Jade
SoGood
Lonely Goatherd
Jeanette
Lavendel
Snoes
Marin
Tania
Elliot
Bubbelicious
Rush
Lejow
Polly
RYW
Slakje
Blond
Paper Crown
Atelier Madame
Roza
Pompoen
Caresses
Lady4
Blair
48 plaatsers

Pagina 15 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 5:21

Punk'd schreef:Met antibes denk ik niet.. Jij bent echt een stuk intelligenter dan ik ben en daarnaast weet ik wel zeker dat wij niet veel dezelfde interesse hebben.. Tenmiste dat denk ik haha Wink .. Ik denk dat jij mij te oppervlakkig zult vinden :P (al mag ik natuurlijk niet voor andere denken.. maar hee dat denk ik nou eenmaal).

Grappig trouwens hoe bijna iedereen hier vooral kijkt naar of de ánder bevriend met haar wil zijn, ipv. of jij met de forummer boven je bevriend wilt zijn.. :P

Ik vind je totaal niet oppervlakkig hoor, maar ik denk wel dat we heel anders zijn en niet veel gezamenlijke interesses hebben inderdaad. Ik ben niet zo dol op mode, make-up en uitgaan. Heb er geen talent voor en voel me daar ook awkward bij, dus dat is voor mij niet echt "iets leuks doen". Dus dat wordt dan wel lastig.. Ben ook al niet sportief... Weet niet wat jij verder nog voor hobby's/interesses hebt?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:55

Met Bliss wel denk ik! Volgens mij hebben wij wel dezelfde interesses qua muziek, hobby's enzo. Ik heb het idee dat wij wel op 1 lijn liggen.

Ik zou met Antibes al vrij snel uitgepraat zijn denk ik......ze is toch te intelligent voor mij Zou de persoon boven jou - Pagina 15 394967 denk dat we qua onderwerpen ook niet op 1 lijn liggen. Ik ben totaal niet bezig met politiek bijvoorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Bliss zo 28 okt 2012 - 6:56

Ja Zelda, dat denk ik ook wel smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:59

Bliss schreef:Ja Zelda, dat denk ik ook wel smile

Bliss ken ik niet zo heel goed, maar ik geloof niet dat we heel veel gemeenschappelijke dingen hebben. Denk dat we best gezellig kunnen kletsen, maar denk niet dat het uit zou groeien tot een hechte vriendschap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Bliss zo 28 okt 2012 - 7:03

Rejoy. schreef:
Bliss schreef:Ja Zelda, dat denk ik ook wel Zou de persoon boven jou - Pagina 15 561177

Bliss ken ik niet zo heel goed, maar ik geloof niet dat we heel veel gemeenschappelijke dingen hebben. Denk dat we best gezellig kunnen kletsen, maar denk niet dat het uit zou groeien tot een hechte vriendschap.

Ik ken jou ook helemaal niet, het enige wat ik weet is dat je kinderen hebt Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Urban Naked zo 28 okt 2012 - 7:03

Met Rejoy: tot op zekere hoogte denk ik wel. Ze is duidelijk in communicatie en dat vind ik prettig, ze durft ook voor haar mening uit te komen. Ik denk alleen dat ze wat serieuzer is dan ik, en ook wat stelliger in opvoedingszaken.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:06

Antibes schreef:
Punk'd schreef:Met antibes denk ik niet.. Jij bent echt een stuk intelligenter dan ik ben en daarnaast weet ik wel zeker dat wij niet veel dezelfde interesse hebben.. Tenmiste dat denk ik haha Wink .. Ik denk dat jij mij te oppervlakkig zult vinden :P (al mag ik natuurlijk niet voor andere denken.. maar hee dat denk ik nou eenmaal).

Grappig trouwens hoe bijna iedereen hier vooral kijkt naar of de ánder bevriend met haar wil zijn, ipv. of jij met de forummer boven je bevriend wilt zijn.. :P

Ik vind je totaal niet oppervlakkig hoor, maar ik denk wel dat we heel anders zijn en niet veel gezamenlijke interesses hebben inderdaad. Ik ben niet zo dol op mode, make-up en uitgaan. Heb er geen talent voor en voel me daar ook awkward bij, dus dat is voor mij niet echt "iets leuks doen". Dus dat wordt dan wel lastig.. Ben ook al niet sportief... Weet niet wat jij verder nog voor hobby's/interesses hebt?

haha ja inderdaad! Stom Wink

Naast die dingen vind ik het ook leuk om spontaan dingen te ondernemen, uit eten, bioscoop/theater, een stuk wandelen.. o.i.d.. Dat was het wel haha.. Ik ben ook wel ambitieus om mijn eigen bedrijfje op te zetten, ik vind het wel leuk om daar met mensen over te praten, vooral ook voor imput Very Happy

En jij? Stom eigenlijk dat het mij vooral opvalt hoeveel je met je studie bezig bent. Daardoor vallen andere reacties mij eigenlijk niet zo op. Nog leuke hobby's?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 7:08

Punk'd wel, dat is een leuke meid. Ik zou me wel een hangbuikzwijntje voelen, maar daar zou ik me overheen zetten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:09

Met Susan zou ik geloof ik best bevriend kunnen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Discordia zo 28 okt 2012 - 7:10

Ik denk niet dat ik met Susan vriendinnen zou kunnen zijn. Ik vind haar heel vriendelijk, intelligent, eerlijk en grappig. Maar ik denk dat we de chaos in elkaars hoofd best kunnen aanwakkeren en dat trekt mij niet.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Urban Naked zo 28 okt 2012 - 7:10

Ik word tot drie keer toe knalhard overgeslagen.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Discordia zo 28 okt 2012 - 7:11

Maple zou zich denk ik niet snel op haar gemak voelen bij mij en daarom zouden we niet zo snel vriendinnen kunnen worden. Maar ik vind haar recht voor zijn raap en het bevalt me goed dat ze zich zo heeft losgemaakt van haar vorige leven.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Pien zo 28 okt 2012 - 7:12

Discordia, ik hou heel erg van haar open en eerlijkheid. Denk alleen dat mijn leven voor haar te saai zou zijn.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Discordia zo 28 okt 2012 - 7:12

Urban Naked laat zich moeilijk kennen. Ze is best aanwezig hier, zonder dat ze veel loslaat. We zouden geen vriendinnen kunnen worden, anders zouden we dat wel zijn. In het verleden wel veel contact gehad.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:13

Susan schreef:Punk'd wel, dat is een leuke meid. Ik zou me wel een hangbuikzwijntje voelen, maar daar zou ik me overheen zetten.

haha nee joh! Ik eet de laatste tijd veel te veel mexicaans dus de strakke buik is op het moment ver te zoeken.. Komt wel weer in februari (met oog op de zomer Wink ).. Ben nu lekker bezig met een winterlaagje angel

Jij lijkt mij ook een gezellig persoon. Ik zou het heel erg leuk vinden om met jou over 'schrijven' te praten (Dat is iets wat mij - als ik mijn aandacht erbij heb - ook intereseert en wat ik leuk vind om te doen. Helaas is mijn spelling niet echt om over een huis te schrijven). Ik wil ook nog steeds een boek van je lezen maar ik weet je naam niet.. (PM met een leuke titel misschien? haha Very Happy )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:14

Discordia, misschien wel; er zijn punten waarop we wat op elkaar lijken, al is Discordia meer uitgesproken. Maar misschien vindt ze mij wel een saaie moeder-muts, dat zou ook kunnen Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:14

Discordia schreef:Maple zou zich denk ik niet snel op haar gemak voelen bij mij en daarom zouden we niet zo snel vriendinnen kunnen worden. Maar ik vind haar recht voor zijn raap en het bevalt me goed dat ze zich zo heeft losgemaakt van haar vorige leven.
Met dat eerste heb je denk ik wel gelijk. Man, hoe erg ik moed bij elkaar heb staan te verzamelen in die paskamer toen, om te vragen of jij nou jij was Embarassed Laughing
Dat laatste vind ik lief dat je dat zegt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 7:16

Punk'd schreef:
haha nee joh! Ik eet de laatste tijd veel te veel mexicaans dus de strakke buik is op het moment ver te zoeken.. Komt wel weer in februari (met oog op de zomer Wink ).. Ben nu lekker bezig met een winterlaagje Zou de persoon boven jou - Pagina 15 2474380249

Jij lijkt mij ook een gezellig persoon. Ik zou het heel erg leuk vinden om met jou over 'schrijven' te praten (Dat is iets wat mij - als ik mijn aandacht erbij heb - ook intereseert en wat ik leuk vind om te doen. Helaas is mijn spelling niet echt om over een huis te schrijven). Ik wil ook nog steeds een boek van je lezen maar ik weet je naam niet.. (PM met een leuke titel misschien? haha Very Happy )

Ik heb maar één boek geschreven, dat heet Het weblog van Annemiek. Is al van een tijdje terug (2006) en als ik het nu zelf lees vind ik het ook vrij flauw. Ik schrijf nu doktersromans, maar dat zijn meer een soort tijdschriftjes, die schrijf ik onder een pseudoniem. Als je het leuk vindt kan ik wel waarschuwen als er eentje in de winkel ligt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Burn zo 28 okt 2012 - 7:16

Mappie is wel een vriendinnetje van mij, vind ik. Als er iets weet ik haar te vinden! Zou wel graag wat dichterbij haar willen wonen! smile Kan ik haar wat vaker zien!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:16

Ub: was jij eerst iemand anders? Want ik weet eigenlijk niets over jou, behalve dat je in de mama-pijler mee schrijft.

Discordia: ik kan moeilijk hoogte van je krijgen. Ik denk dat je in het echte leven veel leuker en zachter bent. Of we echt vrienden kunnen worden weet ik niet, maar knallende ruzie gaat het ook niet worden.

Susan: die heb ik al eens in het echt ontmoet. Ik vond je wat drukker en chaotischer overkomen dan op het forum. Je lijkt me wel heel leuk en gezellig. Hoewel onze meningen wel eens botsen en we allebei vrij direct zijn, denk ik dat het in het echt best zou kunnen werken

Maple: je lijkt me best een leuke meid, denk dat we ook wel een aantal gemeenschappelijke interesses hebben en we het wel zouden kunnen.vinden

Pien is volgens mij echt wel een heel ander type dan ik. Denk niet dat wij hele dikke vriendinnen zouden worden, maar dat het oppervlakkig zou blijven.


Laatst aangepast door Rejoy. op zo 28 okt 2012 - 7:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:17

Burn schreef:Mappie is wel een vriendinnetje van mij, vind ik. Als er iets weet ik haar te vinden! Zou wel graag wat dichterbij haar willen wonen! smile Kan ik haar wat vaker zien!
Embarassed hug Da's lief van je! Idd, die afstand is jammer...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Poubelle zo 28 okt 2012 - 7:21

Maple, nee ik denk niet dat wij bevriend zouden kunnen zijn.
Waarschijnlijk is ze in het echt heel anders, maar op het forum vind ik haar soms zeurderig en betweterig overkomen.
Ook qua interesses en invulling van ons sociale leven zal niet overeenkomen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Urban Naked zo 28 okt 2012 - 7:22

Rejoy. schreef:Ub: was jij eerst iemand anders? Want ik weet eigenlijk niets over jou, behalve dat je in de mama-pijler mee schrijft.
Op dit forum ben ik alleen Urban Naked geweest, maar op het vorige forum en het forum daarvoor was ik Marjolaine.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Bliss zo 28 okt 2012 - 7:24

Punk'd schreef:Helaas is mijn spelling niet echt om over een huis te schrijven

lol!

Urban Naked vind ik cool, maar denk dat onze levens te veel van elkaar verschillen.

Met Discordia ben ik een tijdje vriendschappelijk omgegaan (én ze deed mn haar altijd). Volgens mij hadden we wel een klik, maar nu al een tijd geen contact meer.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:25

Urban Naked schreef:
Rejoy. schreef:Ub: was jij eerst iemand anders? Want ik weet eigenlijk niets over jou, behalve dat je in de mama-pijler mee schrijft.
Op dit forum ben ik alleen Urban Naked geweest, maar op het vorige forum en het forum daarvoor was ik Marjolaine.

Jeetje, springt me daar even een bouwlamp aan. In dat geval denk ik dat we het idd best gezellig kunnen hebben. Ik weet alsnog niet veel over jou persoonlijk, dus ik weet niet of het een oppervlakkige vriendschap zou zijn of een hele hechte. Je lijkt me wel een leuke meid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 15 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum