H&M outfit voor de persoon boven je
+8
TGR
Spring
Roza
loura
ekiaam87
Marin
Possom
Lavendel
12 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
H&M outfit voor de persoon boven je
Zullen we weer eens wat leuke H&M outfitjes maken.
En dan als extra opdracht voor de persoon boven je.
Wie voor mij een outfitje maakt: Ik wil graag een outfitje wat past bij mij met een licht zwarte panty. Verder is de keuze geheel aan jou, als je maar denkt dat het bij mij past.
Wie volgt! Ik wil ook graag een oufitje voor iemand in elkaar zetten
En dan als extra opdracht voor de persoon boven je.
Wie voor mij een outfitje maakt: Ik wil graag een outfitje wat past bij mij met een licht zwarte panty. Verder is de keuze geheel aan jou, als je maar denkt dat het bij mij past.
Wie volgt! Ik wil ook graag een oufitje voor iemand in elkaar zetten
Gast- Gast
Re: H&M outfit voor de persoon boven je
Nouja.. haha niemand?
Dan gewoon even voor de leuk een outfitje.. Ik wacht rustig af
Dan gewoon even voor de leuk een outfitje.. Ik wacht rustig af
Gast- Gast
Punkd je mag er een voor mij maken! Ik kan er nu geen maken zit op mijn telefoon dus doe het later!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoop dat je het leuk vindt!
Er ging trouwens laatst een meisje voor me zitten bij college met een lichtbruin corduroy shortje aan en dat vond ik ook wel iets voor je! Helaas kon ik hem niet vinden bij h&m. En ik had er liever een fellere blazer bij gedaan maar ook die was foetsie.
Er ging trouwens laatst een meisje voor me zitten bij college met een lichtbruin corduroy shortje aan en dat vond ik ook wel iets voor je! Helaas kon ik hem niet vinden bij h&m. En ik had er liever een fellere blazer bij gedaan maar ook die was foetsie.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Lavendel schreef:Punkd je mag er een voor mij maken! Ik kan er nu geen maken zit op mijn telefoon dus doe het later!
Okee leuk! Ben ik helemaal vrij of wil je nog iets specifieks qua kleur of kledingstuk?
Gast- Gast
@ Possom, jij nog iets specifieks wat je leuk vind om te zien?
Gast- Gast
@ Lavendel,
Ik heb maar 1x een foto van je gezien en dat was toen je in Barcelona was geweest volgens mij. Heel zomers haha. Nu kon ik dus ook alleen iets zomers in elkaar zetten
Ik heb maar 1x een foto van je gezien en dat was toen je in Barcelona was geweest volgens mij. Heel zomers haha. Nu kon ik dus ook alleen iets zomers in elkaar zetten
Gast- Gast
Oh wat een leuk topic!
Ik vind Lavendel een vrolijk meisje dus ik kies iets van een bloemetjestop, met een mooi bruin jasje er bij want dat past bij je haarkleur (alleen kon ik de goede haarkleur niet echt vinden bij de modellen.. t was of bruin of echt rood en volgens mij heb jij beetje roodbruin). En een mooie spijkerbroek.
Let niet op de foto trouwens, mijn mini laptopje is te klein om het volledige model in beeld te krijgen voor de printscreen. Schoenen en de rest van haar hoofd moet je er dus bij denken!
Ben benieuwd wat jullie bij mij vinden passen!
Ik vind Lavendel een vrolijk meisje dus ik kies iets van een bloemetjestop, met een mooi bruin jasje er bij want dat past bij je haarkleur (alleen kon ik de goede haarkleur niet echt vinden bij de modellen.. t was of bruin of echt rood en volgens mij heb jij beetje roodbruin). En een mooie spijkerbroek.
Let niet op de foto trouwens, mijn mini laptopje is te klein om het volledige model in beeld te krijgen voor de printscreen. Schoenen en de rest van haar hoofd moet je er dus bij denken!
Ben benieuwd wat jullie bij mij vinden passen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Misschien iets leuks met een broek want daar ben altijd toos inspiratieloos mee
Ik wilde misschien deze kopen: http://www.hm.com/nl/product/91586?article=91586-B&variant=040 kan je daar wat mee?
Ik wilde misschien deze kopen: http://www.hm.com/nl/product/91586?article=91586-B&variant=040 kan je daar wat mee?
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Punk'd ik durf jou niet te doen! Jij bent te hip en ik heb daar geen verstand van
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Punk'd ik durf jou niet te doen! Jij bent te hip en ik heb daar geen verstand van
Jaaa ik ga voor jou kijken!!!
Ach johh.. gewoon doen Misschien zie ik het dan eens van een andere kant
Gast- Gast
Ik was een tijdje aan het prutsen maar ik ben er echt heel slecht in! Ik ben daarentegen wel benieuwd wat jullie voor mij in petto hebben!
Gast- Gast
Leuk Punk'd! Dan ga ik me ook even aan jou wagen!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd! Zelf voor iemand kijken ben ik ook niet zo'n ster in geloof ik!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Possom schreef:Misschien iets leuks met een broek want daar ben altijd toos inspiratieloos mee
ik weet nog heel goed dat deze broeken in waren, echt iedereen droeg ze!.... nu zie je ze steeds weer vaker. Ik ben er nog niet aan toe moet ik zeggen
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Punk'd; ik ga liever in real life met je shoppen, mag je je dan uitleven op mij als paspop
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Met een baretje nog wel! Wist jij dat? Dat ik die altijd in de winter draag?! Weliswaar in het wit, but loving it! Die rok vind ik ook echt tof. I like!
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Met een baretje nog wel! Wist jij dat? Dat ik die altijd in de winter draag?! Weliswaar in het wit, but loving it! Die rok vind ik ook echt tof. I like!
Nee wist ik niet! Maar ik vind dat echt wat voor jou
hihi Leeeuk
mensen die nog meer willen .. Wel even zeggen wat je een beetje zoekt.. Want ik heb niet bij iedereen zo een beeld :cyclops:
Gast- Gast
punk'd ook!
ow lees nu pas dat je iets met een panty wou :s
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Sorry meiden, maar ik ga ook weer voor Punk'd, aangezien zij het makkelijkst te kleden is vind ik
*moment*
*moment*
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zoek een outfit voor degene boven je!
» Zou de persoon boven jou
» Hoe denk je dat de persoon boven je heet?
» Outfit voor morgen
» Gerechten voor 1 persoon
» Zou de persoon boven jou
» Hoe denk je dat de persoon boven je heet?
» Outfit voor morgen
» Gerechten voor 1 persoon
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: