Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

H&M outfit voor de persoon boven je

+8
TGR
Spring
Roza
loura
ekiaam87
Marin
Possom
Lavendel
12 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

H&M outfit voor de persoon boven je Empty H&M outfit voor de persoon boven je

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 6:58

Zullen we weer eens wat leuke H&M outfitjes maken.

En dan als extra opdracht voor de persoon boven je.

Wie voor mij een outfitje maakt: Ik wil graag een outfitje wat past bij mij met een licht zwarte panty. Verder is de keuze geheel aan jou, als je maar denkt dat het bij mij past.

Wie volgt! Ik wil ook graag een oufitje voor iemand in elkaar zetten Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M outfit voor de persoon boven je Empty Re: H&M outfit voor de persoon boven je

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:10

Nouja.. haha niemand?

Dan gewoon even voor de leuk een outfitje.. Ik wacht rustig af Wink

H&M outfit voor de persoon boven je 23k3dk2

Gast
Gast

H&M outfit voor de persoon boven je Empty Re: H&M outfit voor de persoon boven je

Bericht  Lavendel ma 24 okt 2011 - 7:12

Punkd je mag er een voor mij maken! Ik kan er nu geen maken zit op mijn telefoon dus doe het later!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Possom ma 24 okt 2011 - 7:15

Ik hoop dat je het leuk vindt!

H&M outfit voor de persoon boven je 77461579

Er ging trouwens laatst een meisje voor me zitten bij college met een lichtbruin corduroy shortje aan en dat vond ik ook wel iets voor je! Helaas kon ik hem niet vinden bij h&m. En ik had er liever een fellere blazer bij gedaan maar ook die was foetsie.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:15

Lavendel schreef:Punkd je mag er een voor mij maken! Ik kan er nu geen maken zit op mijn telefoon dus doe het later!

Okee leuk! Ben ik helemaal vrij of wil je nog iets specifieks qua kleur of kledingstuk?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:16

Wat leuk possom!! Dat past zeker wel bij mij Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:16

@ Possom, jij nog iets specifieks wat je leuk vind om te zien?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:29

@ Lavendel,

Ik heb maar 1x een foto van je gezien en dat was toen je in Barcelona was geweest volgens mij. Heel zomers haha. Nu kon ik dus ook alleen iets zomers in elkaar zetten Laughing

H&M outfit voor de persoon boven je 4r2uk9

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 7:29

Oh wat een leuk topic!

Ik vind Lavendel een vrolijk meisje dus ik kies iets van een bloemetjestop, met een mooi bruin jasje er bij want dat past bij je haarkleur (alleen kon ik de goede haarkleur niet echt vinden bij de modellen.. t was of bruin of echt rood en volgens mij heb jij beetje roodbruin). En een mooie spijkerbroek.

H&M outfit voor de persoon boven je Lavendel

Let niet op de foto trouwens, mijn mini laptopje is te klein om het volledige model in beeld te krijgen voor de printscreen. Schoenen en de rest van haar hoofd moet je er dus bij denken!

Ben benieuwd wat jullie bij mij vinden passen!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Possom ma 24 okt 2011 - 7:30

Misschien iets leuks met een broek want daar ben altijd toos inspiratieloos mee :P
Ik wilde misschien deze kopen: http://www.hm.com/nl/product/91586?article=91586-B&variant=040 kan je daar wat mee? smile
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:33

@ Possom, ik ga aan de slag Laughing

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 7:36

Punk'd ik durf jou niet te doen! Jij bent te hip en ik heb daar geen verstand van Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:41

Voor Possom:

H&M outfit voor de persoon boven je N2mo0h

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:42

Joy_ schreef:Punk'd ik durf jou niet te doen! Jij bent te hip en ik heb daar geen verstand van Wink

Jaaa ik ga voor jou kijken!!!

Ach johh.. gewoon doen Very Happy Misschien zie ik het dan eens van een andere kant Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:43

Ik was een tijdje aan het prutsen maar ik ben er echt heel slecht in! Ik ben daarentegen wel benieuwd wat jullie voor mij in petto hebben!

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 7:46

Leuk Punk'd! Dan ga ik me ook even aan jou wagen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ekiaam87 ma 24 okt 2011 - 7:47

Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd! Zelf voor iemand kijken ben ik ook niet zo'n ster in geloof ik!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loura ma 24 okt 2011 - 7:49

Possom schreef:Misschien iets leuks met een broek want daar ben altijd toos inspiratieloos mee :P
Ik wilde misschien deze kopen: http://www.hm.com/nl/product/91586?article=91586-B&variant=040 kan je daar wat mee? smile

ik weet nog heel goed dat deze broeken in waren, echt iedereen droeg ze!.... nu zie je ze steeds weer vaker. Ik ben er nog niet aan toe moet ik zeggen Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roza ma 24 okt 2011 - 7:51

Punk'd; ik ga liever in real life met je shoppen, mag je je dan uitleven op mij als paspop Wink

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:57

Voor Joy!

H&M outfit voor de persoon boven je 260tmyv

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 7:58

Met een baretje nog wel! I love you Wist jij dat? Dat ik die altijd in de winter draag?! Weliswaar in het wit, but loving it! Die rok vind ik ook echt tof. I like!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:59

Joy_ schreef:Met een baretje nog wel! I love you Wist jij dat? Dat ik die altijd in de winter draag?! Weliswaar in het wit, but loving it! Die rok vind ik ook echt tof. I like!

Nee wist ik niet! Maar ik vind dat echt wat voor jou Very Happy

hihi Leeeuk Laughing

mensen die nog meer willen Wink.. Wel even zeggen wat je een beetje zoekt.. Want ik heb niet bij iedereen zo een beeld :cyclops:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:00

Voor Punk'd!
H&M outfit voor de persoon boven je 399113492

Gast
Gast

Bericht  loura ma 24 okt 2011 - 8:03

H&M outfit voor de persoon boven je Schermafbeelding2011102b

punk'd ook!

ow lees nu pas dat je iets met een panty wou :s
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:04

Sorry meiden, maar ik ga ook weer voor Punk'd, aangezien zij het makkelijkst te kleden is vind ik Wink

*moment*

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: