Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou de persoon boven jou

+44
Toet
June
Antibes
Poubelle
Urban Naked
Kowalski
Zora
Bliss
Susan
Discordia
Pien
SuperGrover
Caroow
Tabbert
Burn
Stuiterbal
Bazinga
Truttebol
Arwyn
Guusje
Cow
Jade
SoGood
Lonely Goatherd
Jeanette
Lavendel
Snoes
Marin
Tania
Elliot
Bubbelicious
Rush
Lejow
Polly
RYW
Slakje
Blond
Paper Crown
Atelier Madame
Roza
Pompoen
Caresses
Lady4
Blair
48 plaatsers

Pagina 19 van 20 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Volgende

Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 9:09

Ik wil wel een keer een wandeling met je maken met Nala en eens horen wat voor humor jij dan hebt :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 9:14

Pippa schreef:
Carrie schreef:
Pippa schreef:Carrie, ik denk het niet. Dit omdat jij een heel ander type bent dan ik, denk ik. Jij bent volgens mij meer mode-bewust, bezig met beauty en je uiterlijk. Ik heb dat (veel) minder, en ik denk dat we daardoor weinig interesses zullen hebben met elkaar.

Ja dat kan dat is je goed recht dat jij dat denkt. Maar wellicht baseer je dat ook op de dingen die ik hier schrijf, daardoor 'ken' je me een beetje. Maar alleen op het uiterlijk, zonder iemand te kennen, zou jammer zijn. Ik heb ook vriendinnen die geen make-up dragen, of vriendinnen die wat men noemt alto's zijn. En toch ben ik met de laatste al 17 jaar bevriend, misschien juist door dat we verschillend zijn.

O, maar ik bedoel niet qua uiterlijk, maar ik bedoel door interesses Yes Ik ben daar niet mee bezig, ben meer bezig met koken & dat soort dingen. En volgens mij heb jij dat minder Yes

Oh ik dacht dat jij reageerde op mijn laatste post aan Zelda, dan begreep ik je helemaal verkeerd Very Happy Je reageerde gewoon op de openingsvraag, sorry smile Ik hou inderdaad wel van koken maar ik zou dat niet als een van mijn hobby's omschrijven nee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Guus zo 28 okt 2012 - 9:17

Sarcastisch genoeg om hier op het forum vaak compleet gemist te worden Wink (in het echte leven ook best vaak overigens)

Maar met Nala lopen mag altijd, vind ze best leuk!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 9:17

Carrie schreef:
Pippa schreef:
Carrie schreef:
Pippa schreef:Carrie, ik denk het niet. Dit omdat jij een heel ander type bent dan ik, denk ik. Jij bent volgens mij meer mode-bewust, bezig met beauty en je uiterlijk. Ik heb dat (veel) minder, en ik denk dat we daardoor weinig interesses zullen hebben met elkaar.

Ja dat kan dat is je goed recht dat jij dat denkt. Maar wellicht baseer je dat ook op de dingen die ik hier schrijf, daardoor 'ken' je me een beetje. Maar alleen op het uiterlijk, zonder iemand te kennen, zou jammer zijn. Ik heb ook vriendinnen die geen make-up dragen, of vriendinnen die wat men noemt alto's zijn. En toch ben ik met de laatste al 17 jaar bevriend, misschien juist door dat we verschillend zijn.

O, maar ik bedoel niet qua uiterlijk, maar ik bedoel door interesses Yes Ik ben daar niet mee bezig, ben meer bezig met koken & dat soort dingen. En volgens mij heb jij dat minder Yes

Oh ik dacht dat jij reageerde op mijn laatste post aan Zelda, dan begreep ik je helemaal verkeerd Very Happy Je reageerde gewoon op de openingsvraag, sorry smile Ik hou inderdaad wel van koken maar ik zou dat niet als een van mijn hobby's omschrijven nee smile

Nee, dat bedoelde ik niet inderdaad! Dacht, ik ga weer ontopic :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Bliss zo 28 okt 2012 - 9:18

Carrie zou ook best een vriendin van mij kunnen zijn denk ik (uiterlijk even achterwege gelaten Zou de persoon boven jou - Pagina 19 2474380249), volgens mij hebben we wel dezelfde humor.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Guus zo 28 okt 2012 - 9:18

Carrie ik denk dat jij het type bent waar ik goed een fles wijn mee leeg kan drinken en te kletsen over alles en niets tegelijk
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Guus zo 28 okt 2012 - 9:20

Bliss, voor jou hetzelfde als Pippa. Ik denk ook dat jij je over hele andere dingen druk maakt dan ik en dat dat niet matcht
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 9:38

Goochem is een gezellige, directe lieverd haha. Wij zijn al vriendinnetjes als het aan mij ligt :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 9:41

Punk'd schreef:Goochem is een gezellige, directe lieverd haha. Wij zijn al vriendinnetjes als het aan mij ligt :cheering:

Wat ik heel grappig vind is dat als ik kijk naar jullie op het forum, hoe jullie overkomen, jullie heel anders over vind komen :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Bliss zo 28 okt 2012 - 9:46

Goochempie schreef:Bliss, voor jou hetzelfde als Pippa. Ik denk ook dat jij je over hele andere dingen druk maakt dan ik en dat dat niet matcht

Idd, hier kan ik me in vinden smile
Vind jou en Punk'd idd ook totaal verschillend, grappig dat jullie toch zo goed klikken!

Punk'd is mij wat te druk denk ik :p

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Guus zo 28 okt 2012 - 9:48

Zijn we ook, wereld van verschil Yes

En toch lachen we om dezelfde dingen en vinden we dezelfde dingen stom, en ik kan gigantisch lachen om hoe druk en chaos ze is... Misschien juist wel omdat ik het niet ben Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 9:52

Oh, ergens boven mij stond RYW. Daar zou ik nou zonder problemen vriendinnen mee kunnen worden volgens mij. Met Rood en Guattari ook trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 9:53

Eucalypta heeft een heel andere visie op dingen dan ik meestal. Ook een totaal ander leven volgens mij. Dus nee, gaat 'm niet worden denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 9:58

Ik vind Kenya hier overkomen als een leuk meisje dat van dieren houdt (omdat ze de kat van Marin in huis heeft genomen ga ik er vanuit dat ze van dieren houdt). Verder weet ik niet heel veel van haar, maar tot nu toe zie ik geen reden waarom ik niet bevriend met haar zou kunnen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 10:20

Nou, eigenlijk heb ik een hekel aan katten.... Zou de persoon boven jou - Pagina 19 1578173417
Mitzi is de uitzondering. Ben verder wel fan van konijnen en honden. *edit* en giraffen natuurlijk Zou de persoon boven jou - Pagina 19 3079029344

Jou ken ik eigenlijk ook niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 10:26

Carrie schreef:Urban Naked is supercool, heel mooi, intelligent en reuze grappig. Heb altijd de grootste lol als ik met haar ben en samen met Rood is het helemaal hilarisch. Ben heel blij dat we vriendinnen zijn Zou de persoon boven jou - Pagina 19 561177
Ahhh, ik ook. Ben wel benieuwd waarom Zelda haar intimiderend vindt (even in mijn eigen woorden). Ze is super origineel en heel lief ook. We vullen elkaar met z'n drieën goed aan.

Alleen Carrie wil niet met mij in één bed. Snappen jullie dat nou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 10:31

Carrie schreef:Ben bijna opgelucht dat mijn vriendinnen überhaupt vriendinnen met me willen zijn zeg.
Het is ook wel een hele opgave natuurlijk. Zou de persoon boven jou - Pagina 19 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 10:56

Kenya schreef:Nou, eigenlijk heb ik een hekel aan katten.... Zou de persoon boven jou - Pagina 19 1578173417
Mitzi is de uitzondering. Ben verder wel fan van konijnen en honden. *edit* en giraffen natuurlijk Zou de persoon boven jou - Pagina 19 3079029344

Jou ken ik eigenlijk ook niet...

Hahaha, nee echt? Wat heeft je doen besluiten om Mitzi wel te nemen dan? Fan van honden maakt alles goed hoor! Wink

Rood vind ik een hele leuke, uitgesproken en charismatische vrouw. Ik weet alleen niet of we echt vriendinnen zouden kunnen zijn, ik denk dat ze verbaal te sterk voor mij is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 10:59

Nyah schreef:
Kenya schreef:Nou, eigenlijk heb ik een hekel aan katten.... Zou de persoon boven jou - Pagina 19 1578173417
Mitzi is de uitzondering. Ben verder wel fan van konijnen en honden. *edit* en giraffen natuurlijk Zou de persoon boven jou - Pagina 19 3079029344

Jou ken ik eigenlijk ook niet...

Hahaha, nee echt? Wat heeft je doen besluiten om Mitzi wel te nemen dan? Fan van honden maakt alles goed hoor! Wink

Rood vind ik een hele leuke, uitgesproken en charismatische vrouw. Ik weet alleen niet of we echt vriendinnen zouden kunnen zijn, ik denk dat ze verbaal te sterk voor mij is.


Omdat mijn man wel groot fan is. En ik soms best impulsief kan zijn, haha. En het karakter van Mitzi zorgde ervoor dat ik het wel ok vond. En nu vind ik 'r lief! Maar da's dan ook wel de enige kat waarvan ik dat vind, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Caribbeanlover zo 28 okt 2012 - 11:17

Carrie schreef:
Pippa schreef:Carrie, ik denk het niet. Dit omdat jij een heel ander type bent dan ik, denk ik. Jij bent volgens mij meer mode-bewust, bezig met beauty en je uiterlijk. Ik heb dat (veel) minder, en ik denk dat we daardoor weinig interesses zullen hebben met elkaar.

Ja dat kan dat is je goed recht dat jij dat denkt. Maar wellicht baseer je dat ook op de dingen die ik hier schrijf, daardoor 'ken' je me een beetje. Maar alleen op het uiterlijk, zonder iemand te kennen, zou jammer zijn. Ik heb ook vriendinnen die geen make-up dragen, of vriendinnen die wat men noemt alto's zijn. En toch ben ik met de laatste al 17 jaar bevriend, misschien juist door dat we verschillend zijn.

Ik herinner mij nog goed dat jij een keer zei dat je bij een vriendin was en dat haar vrienden zeiden tegen haar over jou of het dachten ofzo dat jij vast niet aardig zou zijn omdat je zo mooi bent. Weet je dat nog?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 11:27

CBL, nee, dat gaat hem niet worden.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Bazinga zo 28 okt 2012 - 11:31

Neuh Antibes zal niet mijn vriendin worden. Maar da's gelukkig geheel wederzijds.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Caribbeanlover zo 28 okt 2012 - 11:31

Antibes schreef:CBL, nee, dat gaat hem niet worden.

Huh, ik heb het toch niet tegen jou.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 11:32

Antibes: ookal 'matchen' we op het forum niet echt, ik denk dat er in het echt wel een klik kan zijn. Misschien niet vriendschappelijk, maar toch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 11:33

Caribbeanlover schreef:
Antibes schreef:CBL, nee, dat gaat hem niet worden.

Huh, ik heb het toch niet tegen jou.

Heb je de titel van het topic niet gelezen dan? En de openingspost?

CBL: nee, ik vrees ook van niet dat dat zou klikken. Hoewel ik wel benieuwd ben naar de échte CBL.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 19 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 20 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum