Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou de persoon boven jou

+44
Toet
June
Antibes
Poubelle
Urban Naked
Kowalski
Zora
Bliss
Susan
Discordia
Pien
SuperGrover
Caroow
Tabbert
Burn
Stuiterbal
Bazinga
Truttebol
Arwyn
Guusje
Cow
Jade
SoGood
Lonely Goatherd
Jeanette
Lavendel
Snoes
Marin
Tania
Elliot
Bubbelicious
Rush
Lejow
Polly
RYW
Slakje
Blond
Paper Crown
Atelier Madame
Roza
Pompoen
Caresses
Lady4
Blair
48 plaatsers

Pagina 20 van 20 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20

Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 20 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 11:35

[quote="Kenya"]
Nyah schreef:
Kenya schreef:

Jou ken ik eigenlijk ook niet...[/]


Omdat mijn man wel groot fan is. En ik soms best impulsief kan zijn, haha. En het karakter van Mitzi zorgde ervoor dat ik het wel ok vond. En nu vind ik 'r lief! Maar da's dan ook wel de enige kat waarvan ik dat vind, haha.

Ha, dat klinkt met als mijn vriend met honden in het algemeen en onze hond specifiek! Nu denk ik nog sterker dat ik jou leuk zou vinden in het echt Wink

Antibes, ja ik denk dat ik het met jou wel goed zou kunnen vinden. Ik denk dat wij ergens wel wat op elkaar lijken (al ben jij wel een stukje intelligenter).
Voor de volgende: sla mij maar over, ik ben hier vrij onbekend en over Antibes valt een stuk meer te vinden Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 20 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 11:41

Caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:
Pippa schreef:Carrie, ik denk het niet. Dit omdat jij een heel ander type bent dan ik, denk ik. Jij bent volgens mij meer mode-bewust, bezig met beauty en je uiterlijk. Ik heb dat (veel) minder, en ik denk dat we daardoor weinig interesses zullen hebben met elkaar.

Ja dat kan dat is je goed recht dat jij dat denkt. Maar wellicht baseer je dat ook op de dingen die ik hier schrijf, daardoor 'ken' je me een beetje. Maar alleen op het uiterlijk, zonder iemand te kennen, zou jammer zijn. Ik heb ook vriendinnen die geen make-up dragen, of vriendinnen die wat men noemt alto's zijn. En toch ben ik met de laatste al 17 jaar bevriend, misschien juist door dat we verschillend zijn.

Ik herinner mij nog goed dat jij een keer zei dat je bij een vriendin was en dat haar vrienden zeiden tegen haar over jou of het dachten ofzo dat jij vast niet aardig zou zijn omdat je zo mooi bent. Weet je dat nog?

Zo dat heb je goed onthouden! Die vrienden van haar vroegen zich inderdaad af waarom zij met mij omging smile En na 17 jaar doen we dat nog steeds (met elkaar omgaan bedoel ik)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 20 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Caribbeanlover zo 28 okt 2012 - 11:44

Ik onthoud veel. Hoe denken die vrienden van haar nu over je?

Ik wist ook nog waar je vader begraven lag in welke plaats dat zei je toen. Later kwam ik daarop terug en je zei dat je het fijn vond dat ik echt geluisterd had omdat niet iedereen dat kan/doet.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 28 okt 2012 - 11:47; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 20 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Twellie zo 28 okt 2012 - 11:47

CBL en ik trekken ons beiden dierenleed erg aan en zijn beiden vegetariers. Denk dat we dus wel wat gespreksstof zouden hebben.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 20 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Caribbeanlover zo 28 okt 2012 - 11:47

Twellie schreef:CBL en ik trekken ons beiden dierenleed erg aan en zijn beiden vegetariers. Denk dat we dus wel wat gespreksstof zouden hebben.

Zeker weten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 20 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 11:51

Maple schreef:Antibes: ookal 'matchen' we op het forum niet echt, ik denk dat er in het echt wel een klik kan zijn. Misschien niet vriendschappelijk, maar toch.

Matchen wij niet op het forum? Ik merk niet dat we wél matchen, maar ook niet dat we niet matchen hoor.. Of bedoel je niet, als in niet-wel matchen, maar niet als specifiek niet-matchen? Snap je hem nog? :P

Wat bedoel je met niet-vriendschappelijk klikken? Wilde dierlijke aantrekkingskracht?

Nyah: ik ken jou eigenlijk helemaal niet echt van het forum inderdaad, jammer, want ik kan dus niet echt zeggen of ik denk dat het wederzijds ook klikt, maar vast wel! Ik ben namelijk eigenlijk helemaal niet zo moeilijk, kan met hoop mensen leuk omgaan. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 20 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 12:03

Haha met niet vriendschappelijk klikken bedoel ik dat er best een klik kan zijn, maar dat dat niet meteen vriendschap betekent. Die dierlijke aantrekkingskracht, die eer hou ik lekker aan mijn vriend angel

En op het forum niet matchen, dat denk ik omdat wij toch net even te vaak verschillen van mening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 20 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Suus zo 28 okt 2012 - 22:20

Bliss schreef:
Edit: zo, heb nu het hele topic eens even doorgelezen. Wat sommigen ook al zeggen heb ik ook: ik denk dat ik me naast veel meiden minderwaardig zou voelen. Er zitten hier zo veel knappe en slanke meiden, waarnaast ik me een dikke zeekoe zou voelen Zou de persoon boven jou - Pagina 20 394967 Daarnaast kan ik aan sommigen niet tippen qua intelligentie/algemene kennis/ambities (ik ben zelf ook zeker niet dom, maar heb wel te weinig algemene kennis vind ik zelf). Ook ben ik best een zacht ei en vind ik sommige meiden te 'hard', daar kan ik denk ik niet tegen. Ik klik denk ik het beste met een nuchter type met humor en zelfspot, met dezelfde interesses als ik (muziek, festivals, shoppen, Nederlandse taal etc.). Al kan iemand in een totaal andere fase natuurlijk ook prima bij je passen als vriendin, het is ook absoluut niet zo dat mijn vriendinnen hetzelfde zijn als ik. Hmm, goed verhaal dit scratch
Haha, door je 'goede' verhaal denk ik wel dat wij vriendinnen zouden kunnen zijn, ik heb precies hetzelfde gevoel, zou dit stuk zo getypt kunnen hebben (behalve dat ik het woord dikke zeekoe eigenlijk nooit gebruik Zou de persoon boven jou - Pagina 20 1578173417). Qua interesses zie ik wel veel overeenkomsten, jammer dat je aan de andere kant van het land woont Wink

Ik weet niet of ik vriendinnen zou kunnen zijn met Maple, ik heb haar een keer gemeet in een grote groep, daarin kom ik sowieso nooit zo goed uit de verf, zij was juist heel druk en aanwezig. Je lijkt me een hele leuke, gezellige meid, maar ben bang dat jij mij te saai vindt (al ben ik dat helemaal niet hoor, alleen in grote, nieuwe groepen Zou de persoon boven jou - Pagina 20 561177).
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 20 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 20 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum