Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou de persoon boven jou

+44
Toet
June
Antibes
Poubelle
Urban Naked
Kowalski
Zora
Bliss
Susan
Discordia
Pien
SuperGrover
Caroow
Tabbert
Burn
Stuiterbal
Bazinga
Truttebol
Arwyn
Guusje
Cow
Jade
SoGood
Lonely Goatherd
Jeanette
Lavendel
Snoes
Marin
Tania
Elliot
Bubbelicious
Rush
Lejow
Polly
RYW
Slakje
Blond
Paper Crown
Atelier Madame
Roza
Pompoen
Caresses
Lady4
Blair
48 plaatsers

Pagina 1 van 20 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Zou de persoon boven jou

Bericht  Blair do 25 okt 2012 - 7:00

Jouw vriendin kunnen zijn?? Zoja, waarom? "Nee", waarom niet?

Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:01

Babydoll, ik denk het niet. Ik denk dat jij stoerder/knapper bent en dat je mij te 'saai' vindt als vriendin. Wel lijk je me een hele lieve vriendin die voor je door het vuur gaat en er is op de juiste momenten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:01

Pippa, ik denk het wel. Je bent een lieverd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:02

Ik denk dat ik wel vriendinnen zou kunnen zijn met Pippa. Volgens mij hebben we wel wat dingen gemeen, en kunnen we wel gezellig thee drinken en cupcakes eten! Very Happy :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:03

Joan, dat denk ik ook wel inderdaad Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:04

Liv, dat denk ik wel. Ik kan gezellig met je kletsen en we hebben gemeenschappelijke interesses. Daarnaast zitten we redelijk in dezelfde 'fase'.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:06

Pippa denk ik wel, volgens mij is zij echt een allemansvriend en ik kan me vaak ook wel vinden in de dingen die ze zegt en hoe ze ergens over denkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:08

Maple, is allemansvriend positief? Ik ben namelijk heel selectief met wie ik in het echt aardig vind & waar ik mee wil omgaan, maar kan wel de schijn opzetten als het nodig is en dus heel aardig doen een hele dag, terwijl ik die persoon wel kan schieten laughcry Maar, ik denk dat ik het met jou wel goed zou kunnen vinden in het echt. Volgens mij ben jij wel iemand waar je altijd terecht kan waar nodig en die aanvoelt als er wat is met een vriendin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:10

Ik vind jou ook wel overkomen als iemand die goed met verschillende mensen door een deur kan Laughing .. Maar voor mij zou dat positief zijn. Al die negatieve aandacht omdat je iemand niet aardig vindt of niet mag.. Dan trek je er toch gewoon niet mee op of niet meer dan nodig in iedergeval. Ik zie jou niet als een type die mensen snel het label 'niet aardig' opplakt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:13

Ja, dat bedoelde ik inderdaad positief, het valt me op dat je hier op het forum op iedereen fijn en opbouwend reageert.

Dat laatste wat je zegt vind ik lief om te lezen, en volgens mij, voor zover ik dat van mezelf kan zeggen dan, is dat wel voor een groot deel waar smile Ik probeer wel ten alle tijden te blijven investeren in m'n vriendinnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Blair do 25 okt 2012 - 7:14

Pippa schreef:Babydoll, ik denk het niet. Ik denk dat jij stoerder/knapper bent en dat je mij te 'saai' vindt als vriendin. Wel lijk je me een hele lieve vriendin die voor je door het vuur gaat en er is op de juiste momenten.

Nouja, zo moet je niet denken joh, uiterlijk doet er echt niet toe, en ik ben niet altijd even stoer hoor, kan ook héél lief en soft zijn Laughing . Wel lief dat je het zegt!

Maple; ja, zij zou mijn vriendin wel kunnen zijn. Ondanks we eigenlijk heel verschillend zijn.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:15

Maple, jij en ik zouden best goede kennissen kunnen worden. Vriendinnen weet ik niet, want die verbondenheid voel ik niet door het computerscherm heen. Maar we zouden het sowieso gezellig kunnen hebben tijdens een meeting bijvoorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:16

Van Babydoll denk ik van wel, alleen ben ik wel bang dat ze snel uitgekeken op mij zal zijn Zou de persoon boven jou 394967 volgens mij heeft ze een rijk sociaal leven en genoeg vrienden. Maar verder sluiten onze interesses wel op elkaar aan en ik vind haar echt heel erg lief en leuk, dus daar ligt het niet aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:17

Punkie! Ja, ik denk dat ik met Punk echt goed kan praten, lachen en huilen. Ook al zijn we heel verschillend, ik heb het idee dat we ergens wel een klik hebben. Het voelt heel vertrouwd en bekend. (Ik moet jou gewoon meeten.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Bazinga do 25 okt 2012 - 7:17

Euh niemand zou mijn vriendin kunnen zijn... Tenminste, ik kan niemands vriendin zijn, ben zoo moeilijk met vriendschappen, ben er gewoon ronduit slecht in laughcry
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:18

Zelda, jawel hoor smile Het is een lieve en leuke meid bij wie je je ei kwijt kan als er iets is. En ze is absoluut NIET saai :P Vond ons dagje bij het water erg gezellig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:18

Chipp schreef:Punkie! Ja, ik denk dat ik met Punk echt goed kan praten, lachen en huilen. Ook al zijn we heel verschillend, ik heb het idee dat we ergens wel een klik hebben. Het voelt heel vertrouwd en bekend. (Ik moet jou gewoon meeten.)

haha dat denk ik ook wel! Al heb ik wel het idee dat jij verder bent in je leven dan ik en ik misschien nog wat achter de feiten aanhobbel haha.. Maar hee dan ben je daarnaast gewoon een grote zus Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:19

Punk'd schreef:Ik vind jou ook wel overkomen als iemand die goed met verschillende mensen door een deur kan Laughing .. Maar voor mij zou dat positief zijn. Al die negatieve aandacht omdat je iemand niet aardig vindt of niet mag.. Dan trek je er toch gewoon niet mee op of niet meer dan nodig in iedergeval. Ik zie jou niet als een type die mensen snel het label 'niet aardig' opplakt :P

Ik ben niet zo heel moeilijk, en probeer wel het beste te zien in mensen, om het zo te zeggen. Maar als ik je niet aardig vind, dan heb je wel pech haha! Maar ik vind veel mensen wel aardig Yes Ik denk dat ik jou ook aardig vind! Maar denk dat jij te modern bent voor mij, meer een stoere chick, ik een brave muts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:20

Maple, Zo kom je wel over in ieder geval, dat je er echt voor iemand bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:21

O sorry, nu heb ik een paar mensen overgeslagen, sorry.

Lily / Ik denk dat jij héél anders bent dan dat ik ben, dus ik weet niet of we vriendinnen kunnen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:21

Punk'd schreef:
Chipp schreef:Punkie! Ja, ik denk dat ik met Punk echt goed kan praten, lachen en huilen. Ook al zijn we heel verschillend, ik heb het idee dat we ergens wel een klik hebben. Het voelt heel vertrouwd en bekend. (Ik moet jou gewoon meeten.)

haha dat denk ik ook wel! Al heb ik wel het idee dat jij verder bent in je leven dan ik en ik misschien nog wat achter de feiten aanhobbel haha.. Maar hee dan ben je daarnaast gewoon een grote zus Laughing

Ik denk dat dát het juist wel interessant maakt. De meeste van mijn vriendinnen wonen nog thuis, dus ik ben gewoon een beetje ver voor mijn leeftijd laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:22

Chipp / Een lieverd, die wel weet wat ze wilt. Of dat matcht? Waarschijnlijk wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:23

Bazinga schreef:Euh niemand zou mijn vriendin kunnen zijn... Tenminste, ik kan niemands vriendin zijn, ben zoo moeilijk met vriendschappen, ben er gewoon ronduit slecht in laughcry

Je kan het altijd proberen Wink
Al denk ik dat ik met jou leuk kan kletsen, meer niet. Ik hou niet van provoceren en kan me daar soms wel aan ergeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:26

Bazinga / Jij bent te jong, te druk voor mij nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:27

Eerlijk, ik weet niet of ik met Pippa vriendinnen zou kunnen zijn. Ik weet niet goed waarom Zou de persoon boven jou 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 20 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum