Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou de persoon boven jou

+44
Toet
June
Antibes
Poubelle
Urban Naked
Kowalski
Zora
Bliss
Susan
Discordia
Pien
SuperGrover
Caroow
Tabbert
Burn
Stuiterbal
Bazinga
Truttebol
Arwyn
Guusje
Cow
Jade
SoGood
Lonely Goatherd
Jeanette
Lavendel
Snoes
Marin
Tania
Elliot
Bubbelicious
Rush
Lejow
Polly
RYW
Slakje
Blond
Paper Crown
Atelier Madame
Roza
Pompoen
Caresses
Lady4
Blair
48 plaatsers

Pagina 18 van 20 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Volgende

Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 18 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Urban Naked zo 28 okt 2012 - 8:26

Sunprincess schreef:Ben jij M. ?
Marjolaine. Ja
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:26

Zelda schreef:
Toet schreef:Ik snap bestwel dat jij (Zelda) en anderen het niet zo bedoelen maar het zou op mij wel zo overkomen want vriendschap draait juist niet om uiterlijk. Ja ik weet niet, misschien is het omdat ik zelf niet zo onzeker ben. Ik heb ook hele mooie vriendinnen maar juist omdat zij mijn vriendinnen zijn voel ik me totaal niet door hen geïntimideerd. Ik vind het ook zonde dat iemand zo denkt, want het is helemaal niet nodig jezelf weg te cijferen bij iemand die in jouw ogen mooier is.

Ja je hebt ook wel gelijk hoor. Is ook niet leuk voor Carrie om de hele tijd te horen natuurlijk.

Ja stel je voor, iemand zegt 'ik zou geen vriendinnen met jou willen zijn want je bent te lelijk/te dik/te dom' dat zeg je ook niet. Maar goed ik snap wel dat jij en de anderen het op zich leuk bedoelden hoor, dus ik zal er niet meer te lang over doorgaan nu Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 28 okt 2012 - 8:26

Ik vind Carrie cool en zou best met d'r kunnen praten, maar vrees dat 't dan wel uitkomt op WO2 als onderwerp, omdat we verder niet echt iets gemeen hebben, geloof dat WO2 de enige overeenkomende interesse is en dat lijkt me niet de meest ideale basis voor een vriendschap Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:27

Ik had overigens niet verwacht dat die opmerkign zo gevoelig zou liggen, ik bedoelde 'm eigenlijk als compliment Embarassed Niet dat Carrie een hersenloos modepopje zou zijn, da zéker niet. Ik zie Carrie juist als een heel intelligent persoon. Ik bedoelde meer dat ik mezelf gewoon in het nie...nouja laat ook maar smile Het was in elk geval niet bedoeld om je rot te laten voelen. Sorry...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:28

Bazinga schreef:Ik vind Carrie cool en zou best met d'r kunnen praten, maar vrees dat 't dan wel uitkomt op WO2 als onderwerp, omdat we verder niet echt iets gemeen hebben, geloof dat WO2 de enige overeenkomende interesse is en dat lijkt me niet de meest ideale basis voor een vriendschap Very Happy

Whaha nee dat zou niet best zijn, zitten we allebei depri op de bank naast elkaar, over WO2 te praten.
He, jij herkende me toch wel toen je met N was? (ben haar forumnaam kwijt)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:29

Maple schreef:Ik had overigens niet verwacht dat die opmerkign zo gevoelig zou liggen, ik bedoelde 'm eigenlijk als compliment Embarassed Niet dat Carrie een hersenloos modepopje zou zijn, da zéker niet. Ik zie Carrie juist als een heel intelligent persoon. Ik bedoelde meer dat ik mezelf gewoon in het nie...nouja laat ook maar smile Het was in elk geval niet bedoeld om je rot te laten voelen. Sorry...

Ja weet ik ook wel, het is al goed Very Happy Maar het werd me gewoon even te veel allemaal, me tranen gingen overal! Nee hoor haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:29

Urban Naked schreef:
Sunprincess schreef:Ben jij M. ?
Marjolaine. Ja

Ah, wat leuk! Met jou zou ik ook wel vriendinnen kunnen zijn. Jij hebt me ooit willen helpen met een haan en mensen die willen helpen met hanen zijn good people!

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 28 okt 2012 - 8:30

Haha ja ik herkende je, maar was wel ietwat overrompeld omdat 't snel ging en ik nog druk de omgeving aan't bekijken was ook Wink (kom uit een dorp-achtig iets en was nog nooit in U geweest!) Maar ik herkende je wel!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:32

Bazinga schreef:Haha ja ik herkende je, maar was wel ietwat overrompeld omdat 't snel ging en ik nog druk de omgeving aan't bekijken was ook Wink (kom uit een dorp-achtig iets en was nog nooit in U geweest!) Maar ik herkende je wel!

Haha ok! Ik dacht dat je dacht 'tjee, hoezo praat die trut überhaupt tegen mij'

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover zo 28 okt 2012 - 8:32

Bazinga schreef:Ik vind Carrie cool en zou best met d'r kunnen praten, maar vrees dat 't dan wel uitkomt op WO2 als onderwerp, omdat we verder niet echt iets gemeen hebben, geloof dat WO2 de enige overeenkomende interesse is en dat lijkt me niet de meest ideale basis voor een vriendschap Very Happy

Carrie is ook cool en mooi. Heb haar 3x mogen bewonderen in het eggie.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:33

Carrie schreef:
Maple schreef:Ik had overigens niet verwacht dat die opmerkign zo gevoelig zou liggen, ik bedoelde 'm eigenlijk als compliment Embarassed Niet dat Carrie een hersenloos modepopje zou zijn, da zéker niet. Ik zie Carrie juist als een heel intelligent persoon. Ik bedoelde meer dat ik mezelf gewoon in het nie...nouja laat ook maar smile Het was in elk geval niet bedoeld om je rot te laten voelen. Sorry...

Ja weet ik ook wel, het is al goed Very Happy Maar het werd me gewoon even te veel allemaal, me tranen gingen overal! Nee hoor haha.
Oke, wat ik hierboven zei over intelligentie neem ik terug.

Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:33

Caribbeanlover schreef:

Carrie is ook cool en mooi. Heb haar 3x mogen bewonderen in het eggie.

Drie keer zelfs? Dat is al lang geleden he!

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 28 okt 2012 - 8:34

Carrie schreef:
Bazinga schreef:Haha ja ik herkende je, maar was wel ietwat overrompeld omdat 't snel ging en ik nog druk de omgeving aan't bekijken was ook Wink (kom uit een dorp-achtig iets en was nog nooit in U geweest!) Maar ik herkende je wel!

Neh en ik weet dat k soms arrogant overkom, maar ik zou mensen die me begroeten niet gelijk als trut labelen, hoor Very Happy

@CBL: Ze zag er niet onaardig uit, maar dat ze mooi is, zegt toch niks? :P Zal mij aan m'n reet roesten of iemand mooi is of niet, als je maar niet stinkt. Yes
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:34

Maple schreef:
Carrie schreef:

Oke, wat ik hierboven zei over intelligentie neem ik terug.
Wink

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:35

Bazinga schreef:
Carrie schreef:

Neh en ik weet dat k soms arrogant overkom, maar ik zou mensen die me begroeten niet gelijk als trut labelen, hoor Very Happy

@CBL: Ze zag er niet onaardig uit, maar dat ze mooi is, zegt toch niks? :P Zal mij aan m'n reet roesten of iemand mooi is of niet, als je maar niet stinkt. Yes

In the end is dat het allerbelangrijkste.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover zo 28 okt 2012 - 8:37

Bazinga, dat doet er misschien niet toe maar dat mag ik toch wel zeggen.

Carrie, jazeker wel 3x en 1x zag ik je op CS van U, maar jij zag mij niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:41

Carrie schreef:
Ja stel je voor, iemand zegt 'ik zou geen vriendinnen met jou willen zijn want je bent te lelijk/te dik/te dom' dat zeg je ook niet. Maar goed ik snap wel dat jij en de anderen het op zich leuk bedoelden hoor, dus ik zal er niet meer te lang over doorgaan nu Very Happy
Hopelijk snap jij wel dat het minder erg is om te horen dat je mooi bent, dan dat je dik/lelijk/dom bent Wink dus die dingen zijn niet met elkaar te vergelijken. Maar ik begrijp je punt.

Gast
Gast

Bericht  Urban Naked zo 28 okt 2012 - 8:43

Sunprincess schreef:Ah, wat leuk! Met jou zou ik ook wel vriendinnen kunnen zijn. Jij hebt me ooit willen helpen met een haan en mensen die willen helpen met hanen zijn good people!
Dat klopt met die haan! Die liep ergens rond toch, en je wilde hem vangen oid! Ja ik los graag dierenproblemen op. Ik heb op m'n werk vorig jaar nog 3 babyeendjes uit zo'n put gered, waar regenwater in stroomt, en toen heb ik wel 4 van die putdeksels dichtgemaakt met gaas. En half dode duiven red ik ook vaak.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Bliss zo 28 okt 2012 - 8:52

@ Pippa: ik ben er meestal op maandagavond en woensdagochtend smile Maar keer wat drinken lijkt me gezellig, misschien keertje vrijdagmiddagborrel? Confusion wil dan vast ook wel mee!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:53

Urban Naked schreef:
Sunprincess schreef:Ah, wat leuk! Met jou zou ik ook wel vriendinnen kunnen zijn. Jij hebt me ooit willen helpen met een haan en mensen die willen helpen met hanen zijn good people!
Dat klopt met die haan! Die liep ergens rond toch, en je wilde hem vangen oid! Ja ik los graag dierenproblemen op. Ik heb op m'n werk vorig jaar nog 3 babyeendjes uit zo'n put gered, waar regenwater in stroomt, en toen heb ik wel 4 van die putdeksels dichtgemaakt met gaas. En half dode duiven red ik ook vaak.

Dat zeg ik, good people smile Vertel me nog een paar van die verhalen en ik zou verliefd op je kunnen worden Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:53

Zelda schreef:
Carrie schreef:
Hopelijk snap jij wel dat het minder erg is om te horen dat je mooi bent, dan dat je dik/lelijk/dom bent Wink dus die dingen zijn niet met elkaar te vergelijken. Maar ik begrijp je punt.

Ja dat is helemaal waar. Maar elke reden om een vriendschap niet aan te willen gaan op uiterlijk gebaseerd is niet leuk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:56

Carrie, ik denk het niet. Dit omdat jij een heel ander type bent dan ik, denk ik. Jij bent volgens mij meer mode-bewust, bezig met beauty en je uiterlijk. Ik heb dat (veel) minder, en ik denk dat we daardoor weinig interesses zullen hebben met elkaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 9:06

Pippa schreef:Carrie, ik denk het niet. Dit omdat jij een heel ander type bent dan ik, denk ik. Jij bent volgens mij meer mode-bewust, bezig met beauty en je uiterlijk. Ik heb dat (veel) minder, en ik denk dat we daardoor weinig interesses zullen hebben met elkaar.

Ja dat kan dat is je goed recht dat jij dat denkt. Maar wellicht baseer je dat ook op de dingen die ik hier schrijf, daardoor 'ken' je me een beetje. Maar alleen op het uiterlijk, zonder iemand te kennen, zou jammer zijn. Ik heb ook vriendinnen die geen make-up dragen, of vriendinnen die wat men noemt alto's zijn. En toch ben ik met de laatste al 17 jaar bevriend, misschien juist door dat we verschillend zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 9:07

Carrie schreef:
Pippa schreef:Carrie, ik denk het niet. Dit omdat jij een heel ander type bent dan ik, denk ik. Jij bent volgens mij meer mode-bewust, bezig met beauty en je uiterlijk. Ik heb dat (veel) minder, en ik denk dat we daardoor weinig interesses zullen hebben met elkaar.

Ja dat kan dat is je goed recht dat jij dat denkt. Maar wellicht baseer je dat ook op de dingen die ik hier schrijf, daardoor 'ken' je me een beetje. Maar alleen op het uiterlijk, zonder iemand te kennen, zou jammer zijn. Ik heb ook vriendinnen die geen make-up dragen, of vriendinnen die wat men noemt alto's zijn. En toch ben ik met de laatste al 17 jaar bevriend, misschien juist door dat we verschillend zijn.

O, maar ik bedoel niet qua uiterlijk, maar ik bedoel door interesses Yes Ik ben daar niet mee bezig, ben meer bezig met koken & dat soort dingen. En volgens mij heb jij dat minder Yes

Gast
Gast

Bericht  Guus zo 28 okt 2012 - 9:08

Pippa, ik denk dat ik prima een theetje met je zou kunnen drinken maar echt vriendinnen weet ik niet... Ik denk dat we toch andere types zijn en dat het vrij oppervlakkig zal blijven.
Ik denk vooral omdat ik het idee heb dat we totaal verschillend gevoel voor humor hebben.

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud