Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het speelgoed vraag en advies topic!

+37
Sofie
PiP
studiebol
strawberry
Floor
Dille
meisje
Limburg85
PapillonRose
SarahKey
Mida4you
Tania
M@niek
Slakje
Schism
Funk
Wennes
Supertalentje
diddie
hellowkitty
MamaDaan
Bluestar
CCC
Catwoman79
_Lana_
Parisienne
Coco
Flower_L
Annie24
Aimee
Annemie
Viva
Linda
Liadan
Susan
piertje
kwak
41 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Tania ma 22 okt 2012 - 7:15

PiP schreef:En deze? Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 587444_web
Hij zal er nog wel wat jong voor zijn, maar onze dochter vond met 6 maanden het activiteitenbord van de loopwagen ook al helemaal geweldig.


Mijn dochter vind die al een maand of 2 leuk. Ze ramt op die knopjes en beweegt het pookje de hele tijd heen en weer.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Supertalentje ma 22 okt 2012 - 7:20

mvk89 schreef:Ik vraag me af wat voor speelgoed nou echt leuk is om aan te bieden vanaf een maand of 3. We hebben al een hoop knuffels, rammelaars, van die staande knuffels, Nijntje speelkleed... Aangezien de kerst en sinterklaas er aan komt ben ik aan het bedenken wat allemaal leuk is!

Ik had toen van die knisperboekjes, zo'n boxkleed met van die bogen met speeltjes er aan, zo'n stoffen bal met een belletje er in en een poppetjes van Vtech die je met een zuignap kan bevestigen en die dan liedjes zingt (bevestigen in de hoek van de box, op de vloer naast boxkleed en op het plankje van de kinderstoel).

Ik heb ook afgelopen weekend die loopkar van Vtech gekocht en dat blad dat er af kan speelt ie graag mee als ie op zn buik ligt. (Weet niet of jouw kindje dat al kan)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 7:29

Parisienne schreef:Ja, ik wil inderdaad zo'n step met drie wielen. Heb er al een paar voorbij zien komen, nog even op zoek naar een leuke, want ik twijfel alweer over de Hello Kitty versie. Misschien wil ik hem toch iets minder roze en 'unisex'. We leven hier al in een roze kasteel heb ik af en toe het idee Laughing Maar dat moet wel goed komen.

Je hebt een bericht terug trouwens smile

Wij hebben zo'n step, maar dan van Dora. Is hier wel een succes, ze stept er best veel op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Aimee ma 22 okt 2012 - 8:00

Supertalentje: Deze ballenbaan hoef je niet aan te draaien. Mijn schoonouders hebben deze en toen Luuk zich nog niet kon voortbewegen moest hij altijd heel hard lachen, als hij op zijn buik lag en hier naar lag te kijken.

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Elefun-ballenbaan

Maar hij is wel wat duurder en ik denk niet dat ze hem heeeel lang leuk vinden
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Parisienne ma 22 okt 2012 - 8:18

Rejoy. schreef:
Parisienne schreef:Ja, ik wil inderdaad zo'n step met drie wielen. Heb er al een paar voorbij zien komen, nog even op zoek naar een leuke, want ik twijfel alweer over de Hello Kitty versie. Misschien wil ik hem toch iets minder roze en 'unisex'. We leven hier al in een roze kasteel heb ik af en toe het idee Laughing Maar dat moet wel goed komen.

Je hebt een bericht terug trouwens smile

Wij hebben zo'n step, maar dan van Dora. Is hier wel een succes, ze stept er best veel op.
Had ze het steppen snel door? Ik heb het idee dat N. denkt: ik ga er gewoon op staan en mama duwt me wel Rolling Eyes
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Linda ma 22 okt 2012 - 8:20

Aimee schreef:Supertalentje: Deze ballenbaan hoef je niet aan te draaien. Mijn schoonouders hebben deze en toen Luuk zich nog niet kon voortbewegen moest hij altijd heel hard lachen, als hij op zijn buik lag en hier naar lag te kijken.

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Elefun-ballenbaan

Maar hij is wel wat duurder en ik denk niet dat ze hem heeeel lang leuk vinden

Dochter heeft die olifant. Maar ze heeft er niet super intensief mee gespeeld. Wel met de balletjes trouwens, maar die kan je natuurlijk ook los kopen, stuk goedkoper, haha.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Bluestar ma 22 okt 2012 - 8:25

Thnx voor de leuke tips! Zo'n baby walker komt zeker op het lijstje, kunnen we idd in het begin het blad er af halen! Hij ligt al heel goed op zijn buikje, dus over een maandje is dat wel interessant genoeg denk ik!
Speelkleed met bogen hebben we idd al, is een groot succes, nu al! Stoffen bal met geluidjes is ook al favoriet.
Naar poppetje van Vtech met geluid kan ik ook kijken! Super bedankt! smile
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Supertalentje ma 22 okt 2012 - 8:46

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 KLEI590100_mi1_pd200_1

Oh ja, dit is'm Wink Woestlelijk (vind ik) maar met zuignap en hij speelde er graag mee, die muziekjes zijn heel aanstekelijk (ik zing altijd mee)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Supertalentje ma 22 okt 2012 - 8:47

Linda schreef:
Aimee schreef:Supertalentje: Deze ballenbaan hoef je niet aan te draaien. Mijn schoonouders hebben deze en toen Luuk zich nog niet kon voortbewegen moest hij altijd heel hard lachen, als hij op zijn buik lag en hier naar lag te kijken.

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Elefun-ballenbaan

Maar hij is wel wat duurder en ik denk niet dat ze hem heeeel lang leuk vinden

Dochter heeft die olifant. Maar ze heeft er niet super intensief mee gespeeld. Wel met de balletjes trouwens, maar die kan je natuurlijk ook los kopen, stuk goedkoper, haha.

Ja, ik had ook alleen die ballen moeten kopen, wist ik veel Wink Maar ik hou hoop!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Aimee ma 22 okt 2012 - 8:50

Supertalentje schreef:Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 KLEI590100_mi1_pd200_1

Oh ja, dit is'm Wink Woestlelijk (vind ik) maar met zuignap en hij speelde er graag mee, die muziekjes zijn heel aanstekelijk (ik zing altijd mee)

Dat vind ik met al het Vtech speelgoed. Walgelijk, maar aanstekelijk...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Annie24 ma 22 okt 2012 - 8:58

Aimee schreef:
Supertalentje schreef:Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 KLEI590100_mi1_pd200_1

Oh ja, dit is'm Wink Woestlelijk (vind ik) maar met zuignap en hij speelde er graag mee, die muziekjes zijn heel aanstekelijk (ik zing altijd mee)

Dat vind ik met al het Vtech speelgoed. Walgelijk, maar aanstekelijk...

bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  strawberry ma 22 okt 2012 - 9:00

Aimee schreef:
Supertalentje schreef:Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 KLEI590100_mi1_pd200_1

Oh ja, dit is'm Wink Woestlelijk (vind ik) maar met zuignap en hij speelde er graag mee, die muziekjes zijn heel aanstekelijk (ik zing altijd mee)

Dat vind ik met al het Vtech speelgoed. Walgelijk, maar aanstekelijk...

Haha inderdaad! M. heeft zo'n trompet van vtech en ik krijg t deuntje niet meer uit m'n hoofd. Zelf is ie er helemaal weg van! Ik heb trouwens sowieso een beetje een hekel aan speelgoed met geluid!
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Supertalentje ma 22 okt 2012 - 10:16

Annie24 schreef:
Aimee schreef:
Supertalentje schreef:Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 KLEI590100_mi1_pd200_1

Oh ja, dit is'm Wink Woestlelijk (vind ik) maar met zuignap en hij speelde er graag mee, die muziekjes zijn heel aanstekelijk (ik zing altijd mee)

Dat vind ik met al het Vtech speelgoed. Walgelijk, maar aanstekelijk...

bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Laughing

Ow ja! Haha! De bijtjes dansen! Ik vind V-tech leuk! Alleen deze vogelverschikker lelijk Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 13:12

Parisienne schreef:
Rejoy. schreef:
Parisienne schreef:Ja, ik wil inderdaad zo'n step met drie wielen. Heb er al een paar voorbij zien komen, nog even op zoek naar een leuke, want ik twijfel alweer over de Hello Kitty versie. Misschien wil ik hem toch iets minder roze en 'unisex'. We leven hier al in een roze kasteel heb ik af en toe het idee Laughing Maar dat moet wel goed komen.

Je hebt een bericht terug trouwens smile

Wij hebben zo'n step, maar dan van Dora. Is hier wel een succes, ze stept er best veel op.
Had ze het steppen snel door? Ik heb het idee dat N. denkt: ik ga er gewoon op staan en mama duwt me wel Rolling Eyes

Dat had ze vrij snel door. Eerst ging ze er met beide voeten naast de step en de step ertussen rondlopen, maar het was maar even tot ze echt kon steppen. Nu gaat ze best wel hard. Ook de dochter van een vriendin (bijna 2) had het redelijk snel door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Wennes ma 22 okt 2012 - 15:09

Tania schreef:
PiP schreef:En deze? Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 587444_web
Hij zal er nog wel wat jong voor zijn, maar onze dochter vond met 6 maanden het activiteitenbord van de loopwagen ook al helemaal geweldig.


Mijn dochter vind die al een maand of 2 leuk. Ze ramt op die knopjes en beweegt het pookje de hele tijd heen en weer.

Wij hadden deze gekocht toen B ongeveer 6 maanden oud was en hij heeft er tot een paar maanden terug heel intensief mee gespeeld!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP ma 22 okt 2012 - 18:38

Klinkt wel goed van het stuurtje!

Nog een tip voor de (bijna). 1 jarigen. F was en is helemaal gek,op haar little people schoolbus . Ze speelt er nog erg veel mee!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  _Lana_ ma 22 okt 2012 - 19:46

Linda schreef:
mvk89 schreef:Ik vraag me af wat voor speelgoed nou echt leuk is om aan te bieden vanaf een maand of 3. We hebben al een hoop knuffels, rammelaars, van die staande knuffels, Nijntje speelkleed... Aangezien de kerst en sinterklaas er aan komt ben ik aan het bedenken wat allemaal leuk is!

Mijn dochter vond de babywalker erg leuk. De plaat kan je eraf halen en op de grond leggen, ze vond dat heel jong al leuk. En ze doen er lang mee, want daarna plaats je hem op de kar en kunnen ze ermee leren lopen.

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 77023

Ik heb meteen even op Marktplaats gekeken en geboden. Deze lijkt me heel erg leuk. Is hij wel heel stabiel als ze er achter lopen?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Linda ma 22 okt 2012 - 19:48

Ja hoor, hij is stabiel. Alleen de wieltjes lopen erg soepel, daardoor rijdt tie best snel. Voor een beginneling gaat het waarschijnlijk te hard. Althans, dat was bij m'n dochter zo.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Parisienne ma 22 okt 2012 - 19:58

Ik vond het ook echt een goede walker om achter te leren lopen. Ik had hem via Marktplaats gekocht, dus de wielen waren als iets afgesleten, daardoor ging 'ie waarschijnlijk iets minder snel Wink Hier was het een succes in ieder geval!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  M@niek ma 22 okt 2012 - 20:24

Wat is leuker voor een 2 jarige. Playmobil of duplo (en dan niet alleen losse blokjes maar echt een huis of dieren of manege).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan ma 22 okt 2012 - 20:28

Ik vind zelf Playmobil leuker, maar officieel is dat wel voor iets oudere kinderen. Er zitten veel heel kleine onderdeeltjes bij, die zou ik wel weghalen en opbergen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 20:37

.


Laatst aangepast door Deugniet op vr 9 nov 2012 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Flower_L ma 22 okt 2012 - 22:51

Heb de duplo dierentuin! Laatste in de winkel en niet bestelbaar....dat geluk mag ook wel. Ben bekaf....oefffff wat een gezeul en gerace.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  M@niek ma 22 okt 2012 - 23:01

Flower_L schreef:Heb de duplo dierentuin! Laatste in de winkel en niet bestelbaar....dat geluk mag ook wel. Ben bekaf....oefffff wat een gezeul en gerace.

Dat is dan ook echt overal anders. Bij ons kun je um wel bestellen maar moet je wel gelijk afrekenen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Flower_L ma 22 okt 2012 - 23:11

Volgens mij zei ze zelfs niet leverbaar...weet ook niet meer precies. Was te druk met bedenken hoe ik dat ding mee ging krijgen op volle buggy... Cool
ik ben nu iig klaar met cadeaus :-)

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 4 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum