(Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion
+3
bolus26
Sylvana
Happinaz
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
(Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion
Ik heb een hele droge huid. Ken je die ene reclame waarbij die vrouw met haar nagel een witte tekening over haar lijf trekt? Nou, zo'n huid heb ik. En dat spul uit die reclame werkt niet bij mij.
Ik ben getint en heb vanuit de suri roots van mijn vader dan ook een stugge huidstructuur.
Ik ben op zoek naar een bodylotion die mijn huid zacht en soepel maakt, snel intrekt maar niet na 3 uur zodanig is ingetrokken dat ik weer opnieuw kan beginnen. Ik hou niet van cocos geur want daar word ik misselijk van.
En daar bovenop; ik heb geen groot budget.
Ik vind, als voorbeeld, de hammam serie van Rituals echt heerlijk! Mijn hele badkamerkast staat er ook mee vol en die bodybutter is geweldig vet. Dus mijn benen zijn dan ook niet droog gedurende de dag, maar vervolgens douche ik het hele goedje er s'avonds weer af. Het trekt er dus niet in.
Wie heeft dé gouden tip voor mij?
Ik ben getint en heb vanuit de suri roots van mijn vader dan ook een stugge huidstructuur.
Ik ben op zoek naar een bodylotion die mijn huid zacht en soepel maakt, snel intrekt maar niet na 3 uur zodanig is ingetrokken dat ik weer opnieuw kan beginnen. Ik hou niet van cocos geur want daar word ik misselijk van.
En daar bovenop; ik heb geen groot budget.
Ik vind, als voorbeeld, de hammam serie van Rituals echt heerlijk! Mijn hele badkamerkast staat er ook mee vol en die bodybutter is geweldig vet. Dus mijn benen zijn dan ook niet droog gedurende de dag, maar vervolgens douche ik het hele goedje er s'avonds weer af. Het trekt er dus niet in.
Wie heeft dé gouden tip voor mij?
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Re: (Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion
Ik zou kijken voor pure shea boter! Ff googlen, dan vind je wel webshops die dat verkopen.
Edit: Yves Rocher verkoopt het o.a.!
Edit: Yves Rocher verkoopt het o.a.!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
shea butter van de bodyshop maar bij mij helpt de bodycream van rituals ook erg goed. verder heb ik ook een poosje bio oil gebruikt. werd mn huis wel minder droog van maar veroorzaakte jeuk bij mij.
nu heb ik zwitsal mama bodycream gekregen en die werkt ook erg goed moet ik zeggen.Ruik je wel naar baby´s
nu heb ik zwitsal mama bodycream gekregen en die werkt ook erg goed moet ik zeggen.Ruik je wel naar baby´s
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Dank jullie wel. Ik zal even googelen op die seabutter.
Zwitsal krijg ik jeuk van. Kon ik bij mijn kinderen niet eens smeren zonder gek te worden van de jeuk in mijn handen, helaas. Want het ruikt heerlijk!
Zwitsal krijg ik jeuk van. Kon ik bij mijn kinderen niet eens smeren zonder gek te worden van de jeuk in mijn handen, helaas. Want het ruikt heerlijk!
Happinaz- Kletskop
Misschien deze body oil van Nivea eens proberen?
Ik hou niet van creme-achtige body lotion ivm het intrekken, maar vind deze heerlijk!
Ik hou niet van creme-achtige body lotion ivm het intrekken, maar vind deze heerlijk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb ook een enorm droge huid (zo een die witte schilfers achterlaat in een donkere broek) en ik gebruik nu de 7 days bodylotion van Garnier. Niet dat hij echt 7 dagen hydrateert hoor, maar ik heb wel het idee dat hij goed hydrateert en mijn huid minder droog maakt. Trekt ook lekker snel in.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Palmer's cacao butter formula. Je ruikt dan wel een beetje naar chocola , maar dit is echt super fijn spul. Ik gebruik zelf altijd de geconcentreerde creme voor mijn handen en benen, maar je hebt er ook een lotion van (en nog meer!).
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga vanmiddag nog even langs de drogist!
Happinaz- Kletskop
Body butter van The Body Shop!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Soortgelijke onderwerpen
» Is ie weer: kapsel advies gevraagd!
» Het speelgoed vraag en advies topic!
» Weer weg heb voldoende advies gekregen, bedankt!
» Sorry weer FB vraag.
» Weer een haarverf vraag..
» Het speelgoed vraag en advies topic!
» Weer weg heb voldoende advies gekregen, bedankt!
» Sorry weer FB vraag.
» Weer een haarverf vraag..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: