Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion

+3
bolus26
Sylvana
Happinaz
7 plaatsers

Ga naar beneden

(Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion Empty (Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion

Bericht  Happinaz di 17 jul 2012 - 22:10

Ik heb een hele droge huid. Ken je die ene reclame waarbij die vrouw met haar nagel een witte tekening over haar lijf trekt? Nou, zo'n huid heb ik. En dat spul uit die reclame werkt niet bij mij.
Ik ben getint en heb vanuit de suri roots van mijn vader dan ook een stugge huidstructuur.

Ik ben op zoek naar een bodylotion die mijn huid zacht en soepel maakt, snel intrekt maar niet na 3 uur zodanig is ingetrokken dat ik weer opnieuw kan beginnen. Ik hou niet van cocos geur want daar word ik misselijk van.
En daar bovenop; ik heb geen groot budget.

Ik vind, als voorbeeld, de hammam serie van Rituals echt heerlijk! Mijn hele badkamerkast staat er ook mee vol en die bodybutter is geweldig vet. Dus mijn benen zijn dan ook niet droog gedurende de dag, maar vervolgens douche ik het hele goedje er s'avonds weer af. Het trekt er dus niet in.

Wie heeft dé gouden tip voor mij? (Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion 281626781
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion Empty Re: (Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion

Bericht  Sylvana di 17 jul 2012 - 22:12

Ik zou kijken voor pure shea boter! Ff googlen, dan vind je wel webshops die dat verkopen.

Edit: Yves Rocher verkoopt het o.a.!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

(Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion Empty Re: (Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion

Bericht  bolus26 di 17 jul 2012 - 22:19

shea butter van de bodyshop maar bij mij helpt de bodycream van rituals ook erg goed. verder heb ik ook een poosje bio oil gebruikt. werd mn huis wel minder droog van maar veroorzaakte jeuk bij mij.

nu heb ik zwitsal mama bodycream gekregen en die werkt ook erg goed moet ik zeggen.Ruik je wel naar baby´s
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Happinaz di 17 jul 2012 - 23:57

Dank jullie wel. Ik zal even googelen op die seabutter.

Zwitsal krijg ik jeuk van. Kon ik bij mijn kinderen niet eens smeren zonder gek te worden van de jeuk in mijn handen, helaas. Want het ruikt heerlijk!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 0:10

Misschien deze body oil van Nivea eens proberen?

Ik hou niet van creme-achtige body lotion ivm het intrekken, maar vind deze heerlijk!

(Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion DSC07515
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  SuzieQ wo 18 jul 2012 - 2:11

Ik heb ook een enorm droge huid (zo een die witte schilfers achterlaat in een donkere broek) en ik gebruik nu de 7 days bodylotion van Garnier. Niet dat hij echt 7 dagen hydrateert hoor, maar ik heb wel het idee dat hij goed hydrateert en mijn huid minder droog maakt. Trekt ook lekker snel in.

(Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion Images?q=tbn:ANd9GcRxfdsGsJwymqRB9f_6gIHmMXJD4UQwFaIUXfL4EiDd86G6QNwD

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Herfstblaadjes wo 18 jul 2012 - 2:40

Palmer's cacao butter formula. Je ruikt dan wel een beetje naar chocola Wink, maar dit is echt super fijn spul. Ik gebruik zelf altijd de geconcentreerde creme voor mijn handen en benen, maar je hebt er ook een lotion van (en nog meer!).
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Bericht  Happinaz wo 18 jul 2012 - 3:18

Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga vanmiddag nog even langs de drogist!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn wo 18 jul 2012 - 3:27

Body butter van The Body Shop! (Weer) een advies vraag t.a.v bodylotion 3079029344
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: