Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het speelgoed vraag en advies topic!

+37
Sofie
PiP
studiebol
strawberry
Floor
Dille
meisje
Limburg85
PapillonRose
SarahKey
Mida4you
Tania
M@niek
Slakje
Schism
Funk
Wennes
Supertalentje
diddie
hellowkitty
MamaDaan
Bluestar
CCC
Catwoman79
_Lana_
Parisienne
Coco
Flower_L
Annie24
Aimee
Annemie
Viva
Linda
Liadan
Susan
piertje
kwak
41 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Funk ma 22 okt 2012 - 23:47

Wie heeft deze Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Wutsch_oceanblue_bild0_bg4 of deze Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Pukylino_oceanblue_bild0_bg4 en hoe bevalt die?

L. is gek op rijden op zijn wheelybug en houten brandweerauto maar kan er alleen op als wij hem duwen. Zijn benen zijn nog te kort om zichzelf volledig af te zetten. Dus wie heeft er ervaring met bovenstaande fietsjes en hoe lang is het leuk?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP ma 22 okt 2012 - 23:51

Geen ervaring met dit model, wel met het loopfietjes en het is echt kwaliteitspul!
F is helemaal gek met haar fiets.
Ik weet wel dat ze zo`n soort model (van het plaatje) op het kdv hebben en die vond F ook al snel erg leuk.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP ma 22 okt 2012 - 23:53

M@niek schreef:Wat is leuker voor een 2 jarige. Playmobil of duplo (en dan niet alleen losse blokjes maar echt een huis of dieren of manege).

Ik zou voor Duplo gaan.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan ma 22 okt 2012 - 23:53

Y heeft dat kleine loopfietsje van Puky, het is echt een heel fijn ding, ze hebben er lang plezier van.

Ik wil in ieder geval deze voor E voor Sinterklaas:

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 629_item_ik_leer_lezen_jumbo1

Misschien dat ik 'm van de week alvast koop, ik heb 'm zien staan bij Bart Smit, maar kan het spel niet meer vinden op de site.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Funk di 23 okt 2012 - 0:03

Leuk, bedankt voor jullie antwoorden. Ik kan er vanavond 1 ophalen van Marktplaats voor 17 euro. smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PapillonRose di 23 okt 2012 - 0:25

Wat ik me afvraag, zou een peuterglijbaantje leuk zijn voor A. of is dat iets waar ze snel op uit zijn gekeken? Ze is gek op van de glijbaan gaan, alleen in de meeste speeltuinen hier zijn ze zo hoog en kan ze niet zelf erop klimmen (omdat het dan geen trappetje is maar met bijv. een net of miniklimwand). Nu kan ik er via marktplaats een krijgen voor 50 euro, een houten van Ikea. Lijkt me leuk als groot cadeau voor Sint en Kerst, kleinere cadeautjes heb ik toch al in huis. Iemand ervaring met een glijbaan voor een peuter?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Linda di 23 okt 2012 - 0:28

PapillonRose schreef:Wat ik me afvraag, zou een peuterglijbaantje leuk zijn voor A. of is dat iets waar ze snel op uit zijn gekeken? Ze is gek op van de glijbaan gaan, alleen in de meeste speeltuinen hier zijn ze zo hoog en kan ze niet zelf erop klimmen (omdat het dan geen trappetje is maar met bijv. een net of miniklimwand). Nu kan ik er via marktplaats een krijgen voor 50 euro, een houten van Ikea. Lijkt me leuk als groot cadeau voor Sint en Kerst, kleinere cadeautjes heb ik toch al in huis. Iemand ervaring met een glijbaan voor een peuter?

Dochter heeft deze van smoby. Ze is er helemaal gek op. Ze kan er al vanaf de zomer zelf op klimmen.

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Smoby_glijbaan_kl

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PapillonRose di 23 okt 2012 - 0:30

Die is ook leuk! Glijdt hij een beetje goed? Omdat sommige kunststof glijbanen stroef gaan, was ik in eerste instantie voor een houten aan het kijken. Maar kunststof zijn er ook genoeg van te krijgen, en als het goed glijdt dan maakt het materiaal mij niet zo uit. En kunststof kan in de zomer ook buiten, dat is wel handig!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Linda di 23 okt 2012 - 0:31

Ja, hij glijdt perfect! Ik heb wel een iets hogere uitgekozen, omdat ik het idee had dat bij die lagere het niet zo goed zou glijen. Plus ik denk dat ze daar snel op uitgekeken zou zijn.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PapillonRose di 23 okt 2012 - 0:34

En waar hebben jullie hem staan? Hier komt hij in de woonkamer, dus ik zoek een leuke, maar eentje die ook weer niet een enorm gevaarte is Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Linda di 23 okt 2012 - 0:36

Wij hadden hem eerst een hele tijd in de woonkamer staan. Maar dat zegt bij ons niet zoveel hoor. Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 394967 Het is hier een half speelparadijs. Laughing
Nu staat tie in de tuin, want ze speelde er eventjes niet meer zoveel mee. Nu staat er een speelhuisje.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PapillonRose di 23 okt 2012 - 0:40

Hier is het ook een half speelparadijs Laughing Alleen ze krijgt van de week voor haar verjaardag ook al een vrij groot speelkeukentje waar ik met moeite plaats voor kan maken, dus het wordt dan toch even passen en meten laughcry Ik ga eens kijken wat ik kan vinden, kunststof wordt het misschien een nieuwe voor de prijzen die ik zie, hout gaat tweedehands worden.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP di 23 okt 2012 - 0:52

pippi schreef:Leuk, bedankt voor jullie antwoorden. Ik kan er vanavond 1 ophalen van Marktplaats voor 17 euro. Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 561177
Dat is geen geld!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP di 23 okt 2012 - 0:54

Voor in de woonkamer zou ik wel voor die van de Ikea gaan. Voor buiten een plastic. Wij hebben buiten ook een plastic glijbaan en die gaat totaal niet stroef!
Sommige vind ik wel dat je er erg snel stroom van krijgt.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan di 23 okt 2012 - 0:54

Wij hebben de houten glijbaan van Ikea. Erg leuk en ook mooi voor in huis, alleen wel iets moeilijker om zelf op te klimmen, de trapjes zijn wat lastiger en zitten aan de zijkant. E en Y kunnen erg goed klimmen, dus zij hebben daar nooit veel last van gehad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  kwak di 23 okt 2012 - 1:25

Wij hebben voor D. ook een glijbaan, 1 met maar 2 treden maar ze is er gek op!
Bij mijn ouders heeft ze een hogere en bij alle speeltuinen gaat ze altijd op de glijbaan, ze kunnen haar niet hoog genoeg zijn!
In de winter zet ik haar glijbaantje op zolder zodat ze er dan nog mee kan spelen omdat ze het zo leuk vind!
Ik zou het zeker kopen!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 1:44

hellowkitty schreef:
Viva schreef:Ik vraag me af of deze;
Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 M_3195783_001
leuk is?

aan de ene kant vind ik hem heel leuk meisjesachtig, maar het zijn wel 4 hartjes met niets bijzonders er voor de rest aan.
En nu kan een baby niet heel veel wel of niet leuk vinden, maar hoe bevalt hij de mama's? Heeft hij wel een leuk muziekje?
Mijn dochter vond hem heel mooi. En het liedje is its a small world van die attractie van Disneyland.

deze hebben wij ;

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 1004004010213630



maar als ik het muziek op zoek via google van disney vind ik die zoiezo leuker! Deze die wij hebben bevatten muziek van bach en mozart (wel lekker rustgevend) viel er meerdere keren letterlijk bij in slaap als ik hem aan had tijdens de zwangerschap Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PapillonRose di 23 okt 2012 - 2:21

Heb nog even navraag gedaan over een advertentie op MP, en als het goed is kan ik een zo goed als nieuwe glijbaan van Ikea ophalen bij mij in de buurt. Ben benieuwd! A. kan trouwens ook best goed klimmen, dus ik denk wel dat ze erop komt. Leuk om te lezen dat een glijbaan een succes is bij een aantal van jullie!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Schism di 23 okt 2012 - 6:54

pippi schreef:Leuk, bedankt voor jullie antwoorden. Ik kan er vanavond 1 ophalen van Marktplaats voor 17 euro. smile

Wij hebben die onderste! Zit heel laag bij de grond dus goed geschikt voor korte pootjes smile
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Tania di 23 okt 2012 - 8:20

Weet iemand of de chuggington houtentreinsets te combineren zijn met bijv. Ikea houten treinrails? Die van Thomas de trein sowieso wel toch?

En welke sets vinden jullie leuk?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  M@niek wo 24 okt 2012 - 4:19

Flower_L schreef:Heb de duplo dierentuin! Laatste in de winkel en niet bestelbaar....dat geluk mag ook wel. Ben bekaf....oefffff wat een gezeul en gerace.

Jaaa ik heb um ook! Vanmorgen was ie ineens leverbaar in de webshop, gelijk besteld en nu is ie alweer uitverkocht!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Flower_L wo 24 okt 2012 - 4:54

M@niek schreef:
Flower_L schreef:Heb de duplo dierentuin! Laatste in de winkel en niet bestelbaar....dat geluk mag ook wel. Ben bekaf....oefffff wat een gezeul en gerace.

Jaaa ik heb um ook! Vanmorgen was ie ineens leverbaar in de webshop, gelijk besteld en nu is ie alweer uitverkocht!

:cheering: mooi op tijd dus.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Parisienne do 25 okt 2012 - 10:43

Een vraagje over het Duplo familiehuis: ik heb deze voor N. besteld, bevalt 'ie bij jullie kinderen?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  strawberry do 25 okt 2012 - 11:27

Parisienne schreef:Een vraagje over het Duplo familiehuis: ik heb deze voor N. besteld, bevalt 'ie bij jullie kinderen?

Ja hier wel. Y. heeft hem gehad toen ze ik dacht 2 werd. Inmiddes is ze 5 en speelt er nog mee. Al vind ze nu Lego Friendz leuker worden maar goed dat komt meer door haar leeftijd!
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 19:32

Parisienne schreef:Een vraagje over het Duplo familiehuis: ik heb deze voor N. besteld, bevalt 'ie bij jullie kinderen?

Hier wordt veel met het duplohuis gespeeld. Ze kan m nog niet zelf in elkaar zetten, dat moeten wij doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 5 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum