Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het speelgoed vraag en advies topic!

+37
Sofie
PiP
studiebol
strawberry
Floor
Dille
meisje
Limburg85
PapillonRose
SarahKey
Mida4you
Tania
M@niek
Slakje
Schism
Funk
Wennes
Supertalentje
diddie
hellowkitty
MamaDaan
Bluestar
CCC
Catwoman79
_Lana_
Parisienne
Coco
Flower_L
Annie24
Aimee
Annemie
Viva
Linda
Liadan
Susan
piertje
kwak
41 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Bluestar wo 21 nov 2012 - 10:29

We hebben nog geen losse babygym, alleen zo'n kleedje met boogjes. Maar ik was bang dat een babygym te laag was voor de stoel?
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Floor do 22 nov 2012 - 3:17

Heeft er iemand hier Verstoppertje Nijntje?
Onze zoon heeft het gekregen voor zijn verjaardag maar ik krijg hem niet aan de praat, wie weet hoe de batterijen erin moeten? Doe ik ze verkeerd misschien of is hij gewoon stuk. Maakt hij meteen geluid zodra je hem op 'aan' zet of moet ik langer wachten?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 3:20

Floor schreef:Heeft er iemand hier Verstoppertje Nijntje?
Onze zoon heeft het gekregen voor zijn verjaardag maar ik krijg hem niet aan de praat, wie weet hoe de batterijen erin moeten? Doe ik ze verkeerd misschien of is hij gewoon stuk. Maakt hij meteen geluid zodra je hem op 'aan' zet of moet ik langer wachten?

Stuur kwak eens een pm, haar moeder heeft die!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Floor do 22 nov 2012 - 3:21

Bedankt! dan doe ik dat straks even, ben aan het werk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  strawberry vr 23 nov 2012 - 1:14

Iemand nog een ideetje voor een cadeautje rond de 40 euro?

Graag niet iets van Little people of Toet toet.

Ik kom er zelf niet uit.. Ik dacht misschien aan de VTECH 3 in 1 zebra step? Of zou dat niet leuk zijn.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  studiebol vr 23 nov 2012 - 1:15

Voor je zoon?

Ik vind het lastig moet het echt 40 euro kosten of mogen het ook meerder kado's zijn 40 euro? Misschien kan je hem iets geven van duplo, kan hij nu misschien minder mee maar over een poosje wel meer
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP vr 23 nov 2012 - 1:19

Ik vond de loopwagen met activiteitenbord van Vtech een groot succes!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Floor vr 23 nov 2012 - 1:26

Rejoy, de nijntje werkt (gelukkig) nu wel.

Strawberry, misschien een loopauto, onze zoon heeft er 2, 1 plastic en 1 houten. Met zijn verjaardag heeft hij van het merk kiddieland een tractor met aanhanger gekregen. Het ding kan zelf rijden (rijdt rustig vooruit, als je op de tractor druk), het boertje en de beestje kunnen eruit en maken allemaal geluid als je ze terug zet op hun plek, het boertje zingt een liedje. Onze zoon vind hem geweldig. Ik kan hem zo snel niet vinden waar hij te koop is maar mijn vriendin heeft hem hier in NL gewoon in de speelgoedwinkel gekocht.
http://www.fleetfarm.com/mff/detail/kiddieland-farm-tractor-trailer/0000000068511
En verder, hij is dol op duplo dus dat is ook altijd een succes.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 1:32

Een loopwagen ofzo?
http://www.wodansspeelgoedkist.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_new&product_id=69&category_id=2&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=37

Of spiraalpuzzel:
http://www.lobbes.nl/speelgoed/houten-speelgoed/detail/5630065-eichhorn-spiraalpuzzel-boerderij

Smartmax ( heel leuk)
http://www.lobbes.nl/speelgoed/baby-en-peuter/detail/1280043-smartmax-basic-36


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  strawberry vr 23 nov 2012 - 1:59

Die spiraalpuzzel is leuk!!

Het moet alleen iets zijn van toysxl, vergeten er bij te vermelden. Daar is vandaag nog 3 halen 2 betalen en ik moest het barbiehuis en de toet toet autogarage nog kopen. Vind het dan zo zonde om er nog een gratis cadeautje van bijv maar 10 euro bij te doen.

Duplo is ook heel leuk, alleen hebben we nog een grote krat vol zitten dat van zijn zus is, dus wil eerst kijken of hij het net zo leuk als haar vind.

Mijn moeder is nu naar de toysxl, voor haar is het maar 5 minuten rijden en als hij er nog is neemt ze de 3 in 1 zebra step mee, zo niet dan neemt ze voor mn dochter iets mee van Lego Friends.

Hebben we gelijk voor 1 van de 2 een verjaardagscadeautje.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 2:04

Toysxl heeft ook zo iets:
http://www.toysxl.nl/p/speelgoed/houten-spellen-puzzels/kidkraft/kubus-met-kralenspiraal


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Viva zo 25 nov 2012 - 6:02

Heeft iemand de omkeerbare verkleedjurk van de kruidvat?
Ben benieuwd hoe de kwaliteit is en hoe hij valt... ;
Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 1081571
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP do 13 dec 2012 - 23:57

Ik zit te twijfelen om F voor haar verjaardag een Storio te geven, maar ook welke we dan zouden moeten doen. De Storio 1 of 2?

Ik heb wel een link gevonden met de verschillen, maar voor de Storio 2 geven ze de ene keer vanaf 4 jaar en de andere keer vanaf 3 jaar aan.
Ze wordt 3 jaar.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Parisienne vr 14 dec 2012 - 0:04

Ik heb er geen ervaring mee, maar zo te lezen zou ik toch voor de Storio 2 gaan. Daar kan je zo te zien meer mee dan met de 1.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan vr 14 dec 2012 - 0:26

Ik zou ook voor de Storio 2 gaan, die vind ik veel mooier, veel meer als een tablet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Tania vr 14 dec 2012 - 0:36

J. krijgt waarschijnlijk ook een Storio voor zijn verjaardag. Dat wordt dan wel de Storio 2 omdat hij daar volgens mij langer wat aan heeft en meer mee kan doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP vr 14 dec 2012 - 6:12

Maar ook €30,- duurder Wink

Van de Storio 2 vind ik de blauwe ook meer uniseks, rose hoesje erom en je ziet er niks meer van!
Baal wel even, had het van het weekend er met mijn man over willen hebben en zie vandaag ineens dat er 15 % korting is bij de Blokker.
Heb hem vanmiddag wel gebeld, maar hij wil eerst kijken wat voor een ding het is.. Zou anders toch €15,- schelen!

Nog aanraders voor spelletjes en zijn de downloads die er standaard bij zitten nog wat?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan vr 14 dec 2012 - 6:18

Ja, dat is op zich ook wel logisch, dat een nieuwer model duurder is. Ik vind het dan nog niet heel veel schelen.

Hier is ie trouwens ook goedkoper, dat scheelt je toch weer 10 euro. Vanaf 50 euro betaal je geen bezorgkosten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP vr 14 dec 2012 - 6:41

Is inderdaad ook wel logisch, maar als je planning 75,- voor een verjaardagscadeau is, dan is 30,- meer eigenlijk best wel veel meer, haha.
En daarbij hebben we het deze maand niet bepaald breed, dat komt volgende maand wel weer goed, maar er komt ook volgend jaar een eigen risico aan van 350,- Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 1371890812 (moet geopereerd worden)

Thanks voor de link! Ik had al gegoogeld, maar kon niets goedkoper dan 99,95 vinden!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Sofie vr 14 dec 2012 - 7:09

B. heeft de storio 2 voor sinterklaas gekregen van mijn schoonouders. Ze hebben er 80 euro voor betaald bij de toysxl. Je had bij de c1000 zegels die je kon sparen voor korting, per 25 euro kan je zo'n bon inleveren en dan krijg je 5 euro korting.
Ik zou voor de storio 2 gaan, daar kan je veel meer mee. Wij hebben er een spelletje van de princessen bij gegeven en ze vindt het helemaal leuk.
Bij de storio krijg 2 downloads, die je zelf kan kiezen. Naast de 2 spelletjes die er al op staan, maar die zijn niet zo leuk voor nu.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP vr 14 dec 2012 - 7:54

Die bonnen heb ik ook nog genoeg van liggen, alleen is er hier geen toysXL, ik ga maar eens kijken waar ze die wel in de buurt hebben!

Ik heb de demo`s bekeken en Mickey Mouse lijkt me ook erg leuk.
Zijn alleen die spelletjes niet leuk of ook de downloads niet?

Nu nog hopen dat mijn man het wat vindt smile

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP vr 14 dec 2012 - 7:57

Top 1 toys op 15 min rijden:D

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan vr 14 dec 2012 - 8:01

Top1Toys is toch een andere winkel dan ToysXL?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP vr 14 dec 2012 - 8:41

Klopt, maar daar kan je de bonnen ook inleveren Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 2474380249

ToysXL is ruim een half uur rijden.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP vr 14 dec 2012 - 9:02

Wat ik trouwens wel raar vind, op het ene Mickey Mouse spelletje staat 4-7 en de ander 5-8
Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 ZHet speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 9k=
Op de vtech site staat het plaatje van 4-7.
Maakt ook niks uit, heb n.a.v. het filmpje wel het idee dat ze de meeste dingen wel kan.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 7 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum