Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bv advies

+2
bolus26
Liadan
6 plaatsers

Ga naar beneden

Bv advies Empty Bv advies

Bericht  bolus26 za 8 dec 2012 - 7:08

Hoi

Even vraagje: gisteren had ik een regeldag/moment en nu is het zo dat uit mn linkerborst minder/weinig melk komt en rechts veel. Beide borsten stuwen licht maar rechts veel meer.

Ze,hapt beiden goed aan, zuigt goed alleen links is/lijkt na 10 slokken leeg terwijl rechts dan al drupt.

Iemand tips ? Ik heb een kolf maar twijfel of ik rechts dan ook zal kolven
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  Liadan za 8 dec 2012 - 7:18

Ik heb altijd rechts meer voeding gehad dan links. Als ik ging kolven dan waren er rechts ook veel meer stralen dan links.
Mijn zoon drinkt nu rechts ook langer dan links.
Dit is in ieder geval heel normaal, bij de meeste vrouwen geeft de ene borst meer voeding dan de andere.
Ik laat mijn zoon altijd eerst links drinken en dan pas rechts, dat weet ik zeker dat de productie links ook nog goed blijft.
Misschien kan jij dit ook een dag doen en kijken of dat verschil maakt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 7:30

Ik had dat ook dat rechts het beter deed dan links... Nu is mijn jongste acht maanden en voed ik nog maar met 1 borst (rechts dus..) soms links nog een slok maar daar zit amper nog wat in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 7:54

Ik heb ook een stieftiet. Links kolf ik soms wel 150cc, terwijl recht maar 50cc komt. Na een regeldag trekt het hier juist bij, maar een week of 2 weken later groeit t verschil weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  bolus26 za 8 dec 2012 - 7:58

bedankt!

Wat jij zegt ben ik vanmiddag mee begonnen, ze is nog maar 11 dagen dus ik heb haarnu net eerst.links,toen rechts en na t verschonen nog es linksen daar komt nu wat uit gelukkig!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  bolus26 za 8 dec 2012 - 7:59

Leuk woord een stieftiet!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  Sanne za 8 dec 2012 - 8:01

Rejoy. schreef:Ik heb ook een stieftiet. Links kolf ik soms wel 150cc, terwijl recht maar 50cc komt. Na een regeldag trekt het hier juist bij, maar een week of 2 weken later groeit t verschil weer.

lol!

Ik kolf eigenlijk altijd dezelfde hoeveelheid uit beide borsten, zo'n beetje op de milliliter nauwkeurig...

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 8:15

Sanne hoeveel kolf jij als ik vragen mag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 8:20

Hier hetzelfde als bij Siep (ik wilde eerst je echte naam typen haha), rechts vond ie altijd lekkerder en links was dan het toetje. Al probeerde ik wel regelmatig met links te beginnen, hij raakte dan alleen gefrustreerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 8:29

lelie schreef:Hier hetzelfde als bij Siep (ik wilde eerst je echte naam typen haha), rechts vond ie altijd lekkerder en links was dan het toetje. Al probeerde ik wel regelmatig met links te beginnen, hij raakte dan alleen gefrustreerd.

Wink je hebt me snel ontdekt dan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  Happydobby za 8 dec 2012 - 8:35

Ik had ook een stieftiet. Als ik kolfde scheelde het 50 cc.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  Sanne za 8 dec 2012 - 9:06

Siep schreef:Sanne hoeveel kolf jij als ik vragen mag?

Ik kolf 's ochtends nadat H. gedronken heeft (om 7 uur) ongeveer 180-200 cc totaal. Dat is dan wel ongelijk verdeeld tussen beide borsten, omdat H. altijd één borst drinkt. Meestal levert de borst waaruit ze gedronken heeft zo'n 80 cc op en de andere borst ongeveer 100 à 120 cc.

Daarna kolf ik op het werk rond 12:00 uur, beide borsten ongeveer 100 à 120 cc (200-220 totaal dus).
En dan rond 16:00 uur nog een keer, ongeveer 150 totaal, maar vaak ook wel minder.

Ik geef H. meestal 3 potjes mee naar het KDV van 170-180 cc, maar de afgelopen twee weken heeft ze ruim laten staan, dus ik ga ervan uit dat ik langzaamaan wel iets kan laten vervallen, alleen ik weet niet zo goed welke fles, omdat ik H. altijd op verzoek geef en op het KDV zijn ze toch meer van de klok, dus dan ben ik bang dat H. alleen 's ochtends om 9 uur wat krijgt en 's middags rond 4 uur. Ander drinken krijgt ze nog niet, dus ik geef tot nu toe gewoon drie potjes melk mee. Dan laat ze maar mooi iedere keer een gedeelte staan, maar dan krijgt ze wel verspreid over de dag vocht binnen.

Zo, heel verhaal weer.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  Tiara za 8 dec 2012 - 9:09

Hier was dat ook, al merkte ik het met kolven meer dan met live voeden.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  iloverose za 8 dec 2012 - 9:13

ik heb bij a alles gekolft maar recht was bij mij de meeste melkvoorraadt ,ik kolfde links soms wat vaker tussendoor zo heb ik bijde borssten weer wat in evenwicht gekregen
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv advies Empty Re: Bv advies

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum