Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het speelgoed vraag en advies topic!

+37
Sofie
PiP
studiebol
strawberry
Floor
Dille
meisje
Limburg85
PapillonRose
SarahKey
Mida4you
Tania
M@niek
Slakje
Schism
Funk
Wennes
Supertalentje
diddie
hellowkitty
MamaDaan
Bluestar
CCC
Catwoman79
_Lana_
Parisienne
Coco
Flower_L
Annie24
Aimee
Annemie
Viva
Linda
Liadan
Susan
piertje
kwak
41 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Slakje do 25 okt 2012 - 20:22

Ik heb een vraagje. Wat kunnen we best aan Louise geven? Ik word gek van de speelgoedwinkel en kan nooit kiezen!
Deze maand wordt ze 10 maanden. Dus liefst iets leeftijdscategorie van één jaar. Help me! Aan de oma's en opa's vragen we een tafeltje en een stoeltje, maar verder hebben we nog geen idee! Van speelgoed speelt ze hier altijd met knuffels, blokken en een gsm (mijn oude, anders ging ze met de onze lopen).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  studiebol do 25 okt 2012 - 20:32

Slakje ze hebben hier die toren van fiserprice gekregen die je moet stapelen maar je kan er ook ballen van maken, nou die rollen het hele huis door. Verder zie ik ze steeds vaker in boekjes "kijken" dus ze hebben wat kartonnen boekjes die amper kapot kunnen. Wat ze ook leuk vinden, ik weet niet hoe het het heet, maar dat staat ook vaak bij dokter en tandartsen in de wachtkamer daar kun je die kralen over die stalen stukjes heen en weer bewegen..

Ze vinden nog wel meer leuk maar dit schoot me zo ff te binnen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Parisienne do 25 okt 2012 - 20:57

@ Slakje: Duplo was hier vanaf 1 jaar erg leuk. Verder vond dochter hier prentenboeken leuk, een fietsje met duwstang, Little People boerderij en speelhuis, stapelblokken en leuke spulletjes voor in bad/onder de douche.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP do 25 okt 2012 - 23:07

Parisienne schreef:Een vraagje over het Duplo familiehuis: ik heb deze voor N. besteld, bevalt 'ie bij jullie kinderen?
Dat is een groot succes hier! Hele verhalen bedenkt ze er bij!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Tania do 1 nov 2012 - 2:47

Heeft iemand hier ervaring met Nijntje Verstoppertje? Ik wil het voor M. kopen voor kerst.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  M@niek do 1 nov 2012 - 2:53

Tania schreef:Heeft iemand hier ervaring met Nijntje Verstoppertje? Ik wil het voor M. kopen voor kerst.

die hebben wij gekocht voor de sint! maar daar heb je niks aan sorry haha
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Tania do 1 nov 2012 - 2:55

M@niek schreef:
Tania schreef:Heeft iemand hier ervaring met Nijntje Verstoppertje? Ik wil het voor M. kopen voor kerst.

die hebben wij gekocht voor de sint! maar daar heb je niks aan sorry haha

Haha ja het ziet er wel leuk uit, denk dat ik het maar gewoon ga bestellen met 15% korting bij bart smit want verder is hij bijna overal uitverkocht online.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  M@niek do 1 nov 2012 - 6:07

Tania schreef:
M@niek schreef:
Tania schreef:Heeft iemand hier ervaring met Nijntje Verstoppertje? Ik wil het voor M. kopen voor kerst.

die hebben wij gekocht voor de sint! maar daar heb je niks aan sorry haha

Haha ja het ziet er wel leuk uit, denk dat ik het maar gewoon ga bestellen met 15% korting bij bart smit want verder is hij bijna overal uitverkocht online.

Volgens mij is het wel een leuk ding. Is ook speelgoed van het jaar geloof ik.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Mida4you do 1 nov 2012 - 6:14

M@niek schreef:
Tania schreef:
M@niek schreef:
Tania schreef:Heeft iemand hier ervaring met Nijntje Verstoppertje? Ik wil het voor M. kopen voor kerst.

die hebben wij gekocht voor de sint! maar daar heb je niks aan sorry haha

Haha ja het ziet er wel leuk uit, denk dat ik het maar gewoon ga bestellen met 15% korting bij bart smit want verder is hij bijna overal uitverkocht online.

Volgens mij is het wel een leuk ding. Is ook speelgoed van het jaar geloof ik.

Klinkt erg leuk zeg!! Misschien dat ik hem ook nog ga kopen Very Happy
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  SarahKey do 1 nov 2012 - 6:36

Slakje schreef:Ik heb een vraagje. Wat kunnen we best aan Louise geven? Ik word gek van de speelgoedwinkel en kan nooit kiezen!
Deze maand wordt ze 10 maanden. Dus liefst iets leeftijdscategorie van één jaar. Help me! Aan de oma's en opa's vragen we een tafeltje en een stoeltje, maar verder hebben we nog geen idee! Van speelgoed speelt ze hier altijd met knuffels, blokken en een gsm (mijn oude, anders ging ze met de onze lopen).

Wij geven dit:

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Houten-activiteiten-kubus

Misschien een idee.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PapillonRose do 1 nov 2012 - 7:10

Ik heb even een vraagje over Bambino Loco. Omdat familie nog wat wil geven voor de feestdagen, zat ik hier aan te denken. Zijn de boekjes die geschikt zijn vanaf 2 jaar ook echt wel te doen en een beetje leuk? Ik heb namelijk geen idee of het wat is, maar het leek me dus wel wat toen ik de beschrijving las. En is het basisboekje (mijn eerste loco) ook echt noodzakelijk? Ik las namelijk in een recensie dat het boekje nutteloos zou zijn vergeleken met de andere boekjes.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Limburg85 do 1 nov 2012 - 7:17

PapillonRose schreef:Ik heb even een vraagje over Bambino Loco. Omdat familie nog wat wil geven voor de feestdagen, zat ik hier aan te denken. Zijn de boekjes die geschikt zijn vanaf 2 jaar ook echt wel te doen en een beetje leuk? Ik heb namelijk geen idee of het wat is, maar het leek me dus wel wat toen ik de beschrijving las. En is het basisboekje (mijn eerste loco) ook echt noodzakelijk? Ik las namelijk in een recensie dat het boekje nutteloos zou zijn vergeleken met de andere boekjes.

Wij hebben niet het basisboek, wij hebben 2 boekjes van 4-6 jaar (groep 1-2), 1 van rekenen en 1 van Kikker. Mis het basisboek niet en met sinterklaas vragen wij moeilijkere boekjes (hij wordt in januari 5) want deze kan die al erg goed, maar dat is afhankelijk van je kind. Ik weet niet wat er in boekjes van 2 jaar staat.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  meisje do 1 nov 2012 - 7:24

Wij hebben bambino loco ook.
Ze heeft 2 boekjes van dikkie dik erbij. Ik vind ze leuk en s. ook.
Ze pakt geregeld de boekjes en de loco.
Wij hebben trouwens geen basis boekje.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PapillonRose do 1 nov 2012 - 7:25

Misschien dat ik dan maar meteen de 'gewone' boekjes vraag, vanaf 2 jaar. Ik las namelijk dat het basisboekje vooral is om gewend te raken aan het spel, en in een recensie las ik dat je dit ook prima zonder dit boekje kan doen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Tania do 1 nov 2012 - 7:27

Wij hebben ook Bambino Loco en J. vindt dat al een tijdje leuk en kan het ook goed. We doen het meestal wel samen want hij weet nog niet in wel volgorde hij die stukjes moet leggen om te beginnen.
Wij hebben de boekjes "Dit kan ik al" deel 1 en 2. Die kan hij allebei al goed. Er staan ook nog twee boekjes in de kast voor als hij wat groter is maar ik weet niet welke dat precies zijn.

Ik heb het trouwens via marktplaats, zat nog nieuw in de verpakking en de boekjes waren ook nog nieuw voor de helft van de prijs.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Tania zo 18 nov 2012 - 8:18

Heeft iemand ervaring met het disney princess paleis van little people? Ik wil deze misschien kopen voor M. voor kerst is dat leuk? Ze is helemaal gek op de little people dierentuin dus deze leek me dan ook wel leuk.
Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 306553_z_2

Misschien nog andere tips voor leuke little people dingen? J. heeft het nooit zo leuk gevonden dus ik heb me er nooit in verdiept verder.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PapillonRose zo 18 nov 2012 - 8:22

Die is leuk Tania! Geen ervaring verder, en ik ga 'm ook niet meer kopen omdat de verzameling LP hier al groot zat is ondertussen. Wel hebben we bij mijn moeder een gewoon kasteel, in het grijs, staan. Dat was altijd wel een succes bij A. en ze pakt het nu nog weleens.

Wat ook een succes is hier is het geluidenhuis van LP. Leuk huis om te zien en allemaal geluidjes zoals een wc, telefoon, deurbel.. Ze heeft hem hier nu een paar weken en speelt er elke dag mee.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Tania zo 18 nov 2012 - 8:27

Dat geluidenhuis ziet er ook wel erg leuk uit inderdaad!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 19:10

Tania schreef:Dat geluidenhuis ziet er ook wel erg leuk uit inderdaad!

Ja die is ook heel leuk! Ook mijn dochter vind lp heel leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  kwak zo 18 nov 2012 - 21:31

M@niek schreef:
Tania schreef:
M@niek schreef:
Tania schreef:Heeft iemand hier ervaring met Nijntje Verstoppertje? Ik wil het voor M. kopen voor kerst.

die hebben wij gekocht voor de sint! maar daar heb je niks aan sorry haha

Haha ja het ziet er wel leuk uit, denk dat ik het maar gewoon ga bestellen met 15% korting bij bart smit want verder is hij bijna overal uitverkocht online.

Volgens mij is het wel een leuk ding. Is ook speelgoed van het jaar geloof ik.

lekker late reactie, maar als jullie hem nog lezen hij is erg leuk!
mijn ouders hebben hopla het verstoppertjes konijn en daar moet altijd mee gespeeld worden als D. er is
Hij is echt erg leuk!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 18 nov 2012 - 21:33

Tania schreef:Heeft iemand ervaring met het disney princess paleis van little people? Ik wil deze misschien kopen voor M. voor kerst is dat leuk? Ze is helemaal gek op de little people dierentuin dus deze leek me dan ook wel leuk.
Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 306553_z_2

Misschien nog andere tips voor leuke little people dingen? J. heeft het nooit zo leuk gevonden dus ik heb me er nooit in verdiept verder.

Ik vind dat kasteel echt geweldig, het is dat Yrsa al te groot is voor Little People en al een prinsessenkasteel heeft van Playmobil, een of twee jaar geleden had ik deze zo gekocht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Bluestar wo 21 nov 2012 - 1:29

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Titanium-baby-swing-wipstoel-grijs-zwartWij hebben deze wipstoel gekregen een paar weken terug. Nu zit mijn zoontje heel graag, dus hij zit er wel regelmatig in. Nu ben ik van zo'n simpele wipstoel gewend dat je er een speeltje aan kan vast maken zodat hij wat om mee te spelen heeft. Dat gaat hier dus niet bij. Iemand ideeen hoe hij toch kan 'spelen' in zijn stoeltje? (hij is 3 maanden oud)
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  studiebol wo 21 nov 2012 - 1:36

Mvk heb je geen speelgoed met een ring er aan in die ring zit dan een kleine opening, die je dan vast kan maken aan de bandjes die hem in de stoel houden, dat tuigje zeg maar? Of speelgoed met een knijper er aan?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Bluestar wo 21 nov 2012 - 1:49

Aan het tuigje kan natuurlijk ja! Ga ik proberen, thnx!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Dille wo 21 nov 2012 - 3:29

mvk89 schreef:Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Titanium-baby-swing-wipstoel-grijs-zwartWij hebben deze wipstoel gekregen een paar weken terug. Nu zit mijn zoontje heel graag, dus hij zit er wel regelmatig in. Nu ben ik van zo'n simpele wipstoel gewend dat je er een speeltje aan kan vast maken zodat hij wat om mee te spelen heeft. Dat gaat hier dus niet bij. Iemand ideeen hoe hij toch kan 'spelen' in zijn stoeltje? (hij is 3 maanden oud)

Bij ons op de creche (heb zelf het wipstoeltje nooit gebruikt) zetten ze de babygym er overheen.
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 6 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum