Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het speelgoed vraag en advies topic!

+37
Sofie
PiP
studiebol
strawberry
Floor
Dille
meisje
Limburg85
PapillonRose
SarahKey
Mida4you
Tania
M@niek
Slakje
Schism
Funk
Wennes
Supertalentje
diddie
hellowkitty
MamaDaan
Bluestar
CCC
Catwoman79
_Lana_
Parisienne
Coco
Flower_L
Annie24
Aimee
Annemie
Viva
Linda
Liadan
Susan
piertje
kwak
41 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 7:20

Jetje schreef:
Susan schreef:Ik twijfel over deze voor Y:

Ze is nu helemaal wild van het Mickey Mouse Clubhuis en ik vind het wel een leuk Sinterklaascadeau, zeker voor dat bedrag, maar ik twijfel of ze er niet snel op uitgekeken raakt...

Hij lijkt mij echt heel erg leuk. J is ook groot fan van mickey mouse clubhuis!! Maar ik vraag me inderdaad ook wel af wat het allemaal 'kan'. Het is wel een leuk ding om mee te nemen ergens mee naar toe volgens mij

Ik maak er ook niet echt uit op wat het ding allemaal kan. Ik vind meerdere websites van winkels waar ze dat ding verkopen, maar met heel uiteenlopende prijzen, dus ik vraag me dan ook af of het dezelfde is of dat er meerdere varianten van zijn. Als het nou vooral leuk is om naar te kijken en niet echt om mee te spelen dan koop ik liever nog iets van Playmobil of iets voor haar poppen of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Flower_L zo 21 okt 2012 - 7:26

Waar was de duplo dieremtuin 50,99? Dacht intertoys maar kan niet vinden...staat gewwoon oude prijs

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Annie24 zo 21 okt 2012 - 7:29

Flower_L schreef:Waar was de duplo dieremtuin 50,99? Dacht intertoys maar kan niet vinden...staat gewwoon oude prijs

Wordt pas zichbaar in je winkelmandje Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Flower_L zo 21 okt 2012 - 7:31

Annie24 schreef:
Flower_L schreef:Waar was de duplo dieremtuin 50,99? Dacht intertoys maar kan niet vinden...staat gewwoon oude prijs

Wordt pas zichbaar in je winkelmandje Wink

ok...nu niets aan...uitverkocht Sad

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 7:39

Bij www.schmetstoys.nl is de Duplo dierentuin 54,95 en op voorraad. Daar zijn bekende merken zoals Lego en Playmobil sowieso een stuk goedkoper. Het is nu wel een aanbieding, geldig tot en met 31 oktober.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP zo 21 okt 2012 - 7:40

Flower_L schreef:
Annie24 schreef:
Flower_L schreef:Waar was de duplo dieremtuin 50,99? Dacht intertoys maar kan niet vinden...staat gewwoon oude prijs

Wordt pas zichbaar in je winkelmandje Wink

ok...nu niets aan...uitverkocht Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 1371890812
Ik zou dan even in de winkel kijken, daar hebben ze dezelfde korting.
Hier lag hij volgens mij afgelopen vrijdag nog wel.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 7:41

Ik zou 'm denk ik bij Schmetstoys bestellen, dan weet je zeker dat je 'm hebt voor weinig. Anders is ie daar straks ook weg.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP zo 21 okt 2012 - 7:45

Viva, hij ziet er leuk uit, maar ik heb een hekel aan die dingen die je zelf op moet winden Laughing

Susan: Hier ook een fan van het Mickey Mouse Clubhouse, heb ook geen idee of het lang leuk is. Als ik het zo zie, zit er een glijbaan, een bakje langs een paal die omhoog kan en wat van die muisdoedingen


Vtechbal: Hmm, de meningen verschillen dus! En dit dan?
Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Lanceer-en-Leer-Ballenbaan_1_large

Of andere ideeen voor iets rond de 20 a 25 euro voor een baby van 6 maanden?
En evt voor een meid van 3 jaar.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP zo 21 okt 2012 - 7:47

Susan schreef:Bij www.schmetstoys.nl is de Duplo dierentuin 54,95 en op voorraad. Daar zijn bekende merken zoals Lego en Playmobil sowieso een stuk goedkoper. Het is nu wel een aanbieding, geldig tot en met 31 oktober.
Komen alleen nog verzendkosten bij, dat is wel minder. Ben je nog 9,- meer kwijt.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 7:49

PiP schreef:

Susan: Hier ook een fan van het Mickey Mouse Clubhouse, heb ook geen idee of het lang leuk is. Als ik het zo zie, zit er een glijbaan, een bakje langs een paal die omhoog kan en wat van die muisdoedingen


Inderdaad, het is wel wat 'beperkt'. Ik denk wel dat ze heel blij zal reageren als ze 'm krijgt, maar ik denk ook dat ze er niet heel veel mee zal spelen, niet zoals nu met haar Playmobil bijvoorbeeld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 7:49

PiP schreef:
Susan schreef:Bij www.schmetstoys.nl is de Duplo dierentuin 54,95 en op voorraad. Daar zijn bekende merken zoals Lego en Playmobil sowieso een stuk goedkoper. Het is nu wel een aanbieding, geldig tot en met 31 oktober.
Komen alleen nog verzendkosten bij, dat is wel minder. Ben je nog 9,- meer kwijt.

Oh ja, dat is wel jammer. Misschien niet als je in de buurt woont? Ik bestel ook wel eens speelgoed dat ik dan afhaal, dan heb je geen verzendkosten, maar dan moet het wel een beetje dichtbij zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Flower_L zo 21 okt 2012 - 7:51

PiP schreef:
Susan schreef:Bij www.schmetstoys.nl is de Duplo dierentuin 54,95 en op voorraad. Daar zijn bekende merken zoals Lego en Playmobil sowieso een stuk goedkoper. Het is nu wel een aanbieding, geldig tot en met 31 oktober.
Komen alleen nog verzendkosten bij, dat is wel minder. Ben je nog 9,- meer kwijt.

zag het..wel zonde
maar zouden ze intertoys niet meer bijvullen online , denken jullie?
Ik kijk morgenochtend nog een keer en dan bel ik wat filialen hier in buurt.
Baal dat ik nu pas knoopbdoor heb gehakt om te kopen grrr

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Annemie zo 21 okt 2012 - 7:51

Flower_L schreef:Waar was de duplo dieremtuin 50,99? Dacht intertoys maar kan niet vinden...staat gewwoon oude prijs

Bij top1toys dacht ik
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Aimee zo 21 okt 2012 - 7:55

PiP schreef:
Vtechbal: Hmm, de meningen verschillen dus! En dit dan?
Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Lanceer-en-Leer-Ballenbaan_1_large

Of andere ideeen voor iets rond de 20 a 25 euro voor een baby van 6 maanden?
En evt voor een meid van 3 jaar.

Die wilde ik ook graag voor mijn zoontje, maar ze moeten hem zelf opdraaien wil hij de ballen uitspugen. En dat is iets wat veel baby's van een half jaar nog niet kunnen Wink Ik zal even wat dingen opzoeken die mijn zoontje leuk vond met 6 maanden
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 8:03

Wij hebben die ballenbaan van V-tech gehad en ook eentje van een ander merk waar ze vanzelf uitkwamen, maar ik ben zelf niet echt fan van ballenbanen, het gaat snel vervelen, je moet de hele dag op handen en voeten achter wegrollende ballen aan voor ze onder het dressoir of onder de bank liggen en E gooide er ook nog van alles in wat er niet in hoorde en wat ik er dan niet meer uit kon krijgen. Y kreeg toen die van V-tech voor haar verjaardag maar was het ook snel zat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Aimee zo 21 okt 2012 - 8:06

Eigenlijk is 6 maanden speelgoed ook heel lastig. Mijn zoontje vermaakte zich het best met wat plastic bakjes gevuld met rijst of macaroni en plastic lepeltjes laughcry Misschien kan je iets kopen waar hij iets aan heeft als hij iets groter is, zoals een mooie vormenstoof ofzo?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Coco zo 21 okt 2012 - 8:07

PiP schreef:

Vtechbal: Hmm, de meningen verschillen dus! En dit dan?
Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Lanceer-en-Leer-Ballenbaan_1_large
Of andere ideeen voor iets rond de 20 a 25 euro voor een baby van 6 maanden?
En evt voor een meid van 3 jaar.

Wij hebben ook zo'n bal. Was heel leuk voor in de box en op het speelkleed toen de bal niet verder kwam als dat. Maar zodra ze ermee konden gooien is de bal snel opgeborgen, nadat hij bijna door de tv vloog. Neutral
Die lanceerbaan raad ik heel erg af. Ik heb hem op zolder staan, hij werkt vaker niet als wel en dat las ik heel veel over deze. Daarnaast gooiden mijn kinderen vanalles in dr buis waar de ballen omhoog komen en dat klemt dan onder het lipje wat de bal omhoog schiet en dan doet ie het niet meer. En
het is echt een klote(sorry)ding om uit elkaar te halen. Ben er iedere keer zeker een paar uur mee bezig geweest. Na de zoveelste keer binnen een week heb ik hem op zolder gezet.
Maar een lanceerbaan is wel heel leuk, mijn kinderen vonden het verder geweldig. Ik zou alleen een andere uitzoeken.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 8:07

Ik zit nog wat te zoeken op internet en ik vind deze ook wel erg leuk voor Y, past leuk bij haar kasteel en is ook vrij apart, ik heb 'm nog nooit in de winkel gezien. Ik ga me dan alleen afvragen of het weer niet teveel van het goede is, ze heeft al heel veel Playmobil prinsessenspul.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP zo 21 okt 2012 - 8:30

Vormenstoof hebben we al 2 varianten van, 1 simpele en 1 rose picknickmand met muziek. Laat S hier ook gewoon mee spelen, hij weet dan toch nog niet dat rose voor meisjes is, haha.
Vind het wel moeilijk, hebben al veel van F natuurlijk! Sinterklaascadeau van ons is samen met dat voor F, een Duplo treinbaan. Heeft hij nu nog niks aan, maar later wel en nu heeft hij genoeg speelgoed van F. Maar op het werk krijgen ze ook cadeau`s en de opa en oma`s willen ook nog wat geven!


Dacht dat van die ballenbaan idd ook al eens eerder gelezen te hebben, de andere komen dacht ik boven de 25,-. cadeau mag ook wel voor 9 maanden zijn, maar voor een jaar moet ik mijn zijn verjaardag ook weer dingen bedenken, haha.
Denk dat ik van de opa`s oma`s nuttige dingen vraag, maar bij mijn werk mogen we dus voor 25,- uit de intertoys catalogus uitzoeken. Bij mijn man voor 10,-, maar daar ben ik al uit.


Laatst aangepast door PiP op zo 21 okt 2012 - 8:31; in totaal 2 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 8:31

Susan schreef:Bij www.schmetstoys.nl is de Duplo dierentuin 54,95 en op voorraad. Daar zijn bekende merken zoals Lego en Playmobil sowieso een stuk goedkoper. Het is nu wel een aanbieding, geldig tot en met 31 oktober.

Thanks, zojuist de Duplo luxe trein besteld voor 65,98 incl verzenden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 8:32

Misschien moet je ook eens kijken bij speelgoedwinkels waar ze houten speelgoed verkopen, daar hebben ze vaak ook heel leuk speelgoed voor grotere baby's. Bij ons in de stad is ook een winkel waar ze zowel nieuw als tweedehands houten speelgoed verkopen, allemaal nog in erg goede staat, dat is ook een optie, als je niet vies bent van tweedehands.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP zo 21 okt 2012 - 8:33

Susan schreef:Misschien moet je ook eens kijken bij speelgoedwinkels waar ze houten speelgoed verkopen, daar hebben ze vaak ook heel leuk speelgoed voor grotere baby's. Bij ons in de stad is ook een winkel waar ze zowel nieuw als tweedehands houten speelgoed verkopen, allemaal nog in erg goede staat, dat is ook een optie, als je niet vies bent van tweedehands.

Het moet alleen bij de Intertoys vandaan komen Wink

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 8:37

PiP schreef:
Susan schreef:Misschien moet je ook eens kijken bij speelgoedwinkels waar ze houten speelgoed verkopen, daar hebben ze vaak ook heel leuk speelgoed voor grotere baby's. Bij ons in de stad is ook een winkel waar ze zowel nieuw als tweedehands houten speelgoed verkopen, allemaal nog in erg goede staat, dat is ook een optie, als je niet vies bent van tweedehands.

Het moet alleen bij de Intertoys vandaan komen Wink

Je kunt meteen een selectie maken voor speelgoed voor 6 tot 12 maanden en dan kiezen voor 15 tot 25 euro. Ik zie dan heel veel leuke dingen, of heb je die allemaal al? Die olifant van Lamaze vind ik heel leuk, die huisjes van de Cotoons, die kikker voor in bad en zo zie ik nog wel veel meer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Parisienne zo 21 okt 2012 - 10:00

Damn.. ik weet het gewoon niet voor N.

Voor kerst heb ik in mijn hoofd om de Ikea keuken te geven en wat houten keukenspulletjes voor erbij. Maar voor de Sinterklaas.. geen idee! Op mijn lijstje staan aan grote cadeaus:
- Duplo huis
- Duplo trein
- Hello Kitty trein
- Playmobil (meeneem)huis
- poppenbed

Ik kan alleen niet kiezen, mede omdat ik nergens zeker van ben dat N. het leuk gaat vinden. Dat is zo lastig. Ze is geen bouw-meisje, ze is geen poppen-meisje, ze speelt bijna niet met haar houten treinbaan, dus waarom wel met een Duplo? Kortom: ze vindt niks leuk genoeg, maar tegelijkertijd vindt ze alles leuk.

Iemand die me nog op ideeën kan brengen? Ik weet het niet meer...
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 10:02

Vindt N spelletjes niet leuk? Haba heeft heel leuke, uitdagende spelletjes voor alle leeftijdscategorieën.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 2 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum