Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het speelgoed vraag en advies topic!

+37
Sofie
PiP
studiebol
strawberry
Floor
Dille
meisje
Limburg85
PapillonRose
SarahKey
Mida4you
Tania
M@niek
Slakje
Schism
Funk
Wennes
Supertalentje
diddie
hellowkitty
MamaDaan
Bluestar
CCC
Catwoman79
_Lana_
Parisienne
Coco
Flower_L
Annie24
Aimee
Annemie
Viva
Linda
Liadan
Susan
piertje
kwak
41 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP zo 21 okt 2012 - 6:14

Of hoe je het ook wilt noemen!

Nu iedereen weer volop speelgoed aan het inslaan is zal je je vast wel eens afvragen of een bepaald speelgoed nou wel niet leuk is. Ik vraag me dat namelijk wel af en dacht dat het misschien wel handiger zou zijn om er een algemeen topic van te maken!

En misschien heeft iemand nog tips (nodig)!?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP zo 21 okt 2012 - 6:16

Ik vraag me af of deze wel zo leuk is als hij lijkt?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  kwak zo 21 okt 2012 - 6:19

D. heeft een andere bal van V-tech, zonder die "touwtjes". D. vond hem erg leuk omdat hij zelf rolt, ze moest er steeds hard om lachen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  piertje zo 21 okt 2012 - 6:22

PiP schreef:Ik vraag me af of deze wel zo leuk is als hij lijkt?

Mijn schoonouders hebben deze voor onze dochter.

Ik vind dat er in de bal een ontzettend irritante stem zit, zo'n lage mannenstem die overdreven vrolijk doet.

We zetten het geluid daarom ook steeds uit, haha!Laughing
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 6:23

Ik twijfel over deze voor Y:

Ze is nu helemaal wild van het Mickey Mouse Clubhuis en ik vind het wel een leuk Sinterklaascadeau, zeker voor dat bedrag, maar ik twijfel of ze er niet snel op uitgekeken raakt...
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 6:26

Die V-tech bal lijkt mij persoonlijk niks, maar ik ben sowieso niet dol op V-tech en die bal lijkt me ook erg hard en zwaar en niet soepel rollend. Maar goed, dat weet ik natuurlijk niet zeker, want ik heb er zelf geen ervaring mee. De meeste dingen die we wel hebben (gehad) van V-tech vond ik niet echt geweldig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Tania zo 21 okt 2012 - 6:27

PiP schreef:Ik vraag me af of deze wel zo leuk is als hij lijkt?

J. was er toen hij klein was bang voor en kroop met een grote boog om dat ding heen. Later vond hij hem wel erg leuk. M. vindt hem nu al helemaal leuk.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Liadan zo 21 okt 2012 - 6:29

PiP schreef:Ik vraag me af of deze wel zo leuk is als hij lijkt?
Ik vind dat ding helemaal niks, maar mijn kinderen vonden 'm allebei erg leuk. Mijn dochter vond 'm alleen langer leuk dan mijn zoon. Zoon was er met 6 maanden al op uit gekeken want toen kon hij tijgeren en deed hij dat liever dan naar die bal kijken. Ik zal 'm weer eens van zolder halen, misschien vindt hij 'm nu wel weer leuk.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  M@niek zo 21 okt 2012 - 6:30

Als ze met die bal gooien dan zitten de deuken in de vloer haha. Wij hebben um ook. Ze heeft er niet veel mee gespeeld maar is wel een grappig ding.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  strawberry zo 21 okt 2012 - 6:30

Ik heb hem gehad voor Y. en ze vond het een vreselijk ding. We hebben hem toen verkocht, en ik zou hem dus zelf niet meer aanschaffen.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  M@niek zo 21 okt 2012 - 6:35

Ik heb 2 vraagjes. Die duplo dierentuin is die redelijk groot in de zin van lekker kunnen bouwen en veel diertjes? Vind um nog best prijzig.

En het keukentje van ikea, is die leuker dan gewone keukentjes?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 6:38

De Duplo-dierentuin is behoorlijk groot.

Het keukentje van Ikea is leuk, maar niet per se leuker dan andere keukentjes. Kidkraft vind ik bijvoorbeeld ook erg leuk, maar die keukentjes zijn wel behoorlijk aan de prijs. Het voordeel van Ikea vind ik dat je er in Ă©Ă©n moeite een heleboel leuke, betaalbare accessoires bij kan kopen. Het keukentje is ook lekker basic, je kunt er je eigen draai aan geven of gewoon lekker basic laten, zoals bij ons.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  M@niek zo 21 okt 2012 - 6:41

Ok behoorlijk groot is goed haha. Nu wel vet afgeprijsd dus toch maar kopen.

Ze heeft nu een keukentje waar ze omheen moet lopen maar dat vind ze niet zo heel leuk. Is rond zeg maar.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Mida4you zo 21 okt 2012 - 6:43

Wij hebben ook het Ikea keukentje in huis. Na lang zoeken en speuren hadden we besloten om deze te kopen. Hij is inderaad lekker basic en qua kleur past hij ook mooier bij ons in huis. Z. speelt er elke dag mee smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 6:51

Susan schreef:Ik twijfel over deze voor Y:

Ze is nu helemaal wild van het Mickey Mouse Clubhuis en ik vind het wel een leuk Sinterklaascadeau, zeker voor dat bedrag, maar ik twijfel of ze er niet snel op uitgekeken raakt...

Hij lijkt mij echt heel erg leuk. J is ook groot fan van mickey mouse clubhuis!! Maar ik vraag me inderdaad ook wel af wat het allemaal 'kan'. Het is wel een leuk ding om mee te nemen ergens mee naar toe volgens mij

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Linda zo 21 okt 2012 - 6:53

PiP schreef:Ik vraag me af of deze wel zo leuk is als hij lijkt?

M'n schoonmoeder heeft hem thuis. Ze had hem voor 3 euro op de rommelmarkt gekocht. Dochter vond hem wel leuk. Soms speelt ze er nog steeds mee. Maar je moet inderdaad geen kwetsbare vloer hebben...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Viva zo 21 okt 2012 - 6:55

Ik vraag me af of deze;
Het speelgoed vraag en advies topic! M_3195783_001
leuk is?

aan de ene kant vind ik hem heel leuk meisjesachtig, maar het zijn wel 4 hartjes met niets bijzonders er voor de rest aan.
En nu kan een baby niet heel veel wel of niet leuk vinden, maar hoe bevalt hij de mama's? Heeft hij wel een leuk muziekje?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  SarahKey zo 21 okt 2012 - 6:56

PiP schreef:Ik vraag me af of deze wel zo leuk is als hij lijkt?

Siem vind hem hartstikke leuk. Hij is daar aardig goed door gaan tijgeren.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Mida4you zo 21 okt 2012 - 7:07

Viva schreef:Ik vraag me af of deze;
Het speelgoed vraag en advies topic! M_3195783_001
leuk is?

aan de ene kant vind ik hem heel leuk meisjesachtig, maar het zijn wel 4 hartjes met niets bijzonders er voor de rest aan.
En nu kan een baby niet heel veel wel of niet leuk vinden, maar hoe bevalt hij de mama's? Heeft hij wel een leuk muziekje?

Erg leuk! Ik zou hem zo aanschaffen smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Annemie zo 21 okt 2012 - 7:11

PiP schreef:Ik vraag me af of deze wel zo leuk is als hij lijkt?

Mijn zoontje vond en vind hem nog steeds niks, de bal is keihard en maakt veel herrie.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Aimee zo 21 okt 2012 - 7:12

WIj hebben ook de Vtech bal. Ik heb hem gekocht toen Luuk begon met tijgeren, maar hij was er echt heeeeel bang voor. Begon te huilen zodra dat ding begon te praten en rollen (het is ook best een overweldigend gheluid). Nu vind hij hem wel leuk, gaat hij ernaast zitten en op de knopjes drukken. Maar hij kan nu ook zelf makkelijk weg bij die bal als hij het zat is.

Ik wil Luuk graag een loopauto voor zijn verjaardag geven, maar vind het jammer dat houten wagens niet zo heel interactief zijn verder.
Heeft iemand deze?
http://www.intertoys.nl/speelgoed/supergrote-truck-samson-586329.html
en wat zijn de ervaringen?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  kwak zo 21 okt 2012 - 7:14

Viva schreef:Ik vraag me af of deze;
Het speelgoed vraag en advies topic! M_3195783_001
leuk is?

aan de ene kant vind ik hem heel leuk meisjesachtig, maar het zijn wel 4 hartjes met niets bijzonders er voor de rest aan.
En nu kan een baby niet heel veel wel of niet leuk vinden, maar hoe bevalt hij de mama's? Heeft hij wel een leuk muziekje?

viva... Zo leuk! geen idee of het muziekje leuk is maar voor de mooi is hij al super!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Liadan zo 21 okt 2012 - 7:16

aimee, wij hebben er 1 die erop lijkt, deze:
Het speelgoed vraag en advies topic! Little-tikes-vrachtwagen-loopauto
En mijn zoon vindt 'm geweldig! Hij zit de halve dag op dat ding. Hij heeft 'm gehad van mijn schoonzus en zwager toen hij 1 jaar werd en het is vanaf toen al een succes.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Annie24 zo 21 okt 2012 - 7:18

@Pip; hier was de bal ook geen succes, maar dat had een reden: Y. kreeg hem voor de kerst van zijn oma-oma (hij was toen 11 maanden) en hij kon staan toen hij 9 maanden was en liep los toen hij 10 maanden was. Tja, dan is zo'n rollende bal niet leuk natuurlijk Het speelgoed vraag en advies topic! 394967 Hij heeft er dus ook nooit mee gespeeld en de bal is gloednieuw marktplaats op gegaan.

Aimee; hier hebben we de Vtech Zebra 3 in 1 step, welke een groot succes is! Y. heeft hem van mijn schoonmoeder+vriend voor kerst gekregen en heeft er een tijdje achter gelopen. Toen waren zijn beentje lang genoeg dat hij er op kon zitten en vorige week hebben we hem omgebouwd tot step. Echt een geweldig ding!

Het speelgoed vraag en advies topic! 569847
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 7:19

Aimee schreef:WIj hebben ook de Vtech bal. Ik heb hem gekocht toen Luuk begon met tijgeren, maar hij was er echt heeeeel bang voor. Begon te huilen zodra dat ding begon te praten en rollen (het is ook best een overweldigend gheluid). Nu vind hij hem wel leuk, gaat hij ernaast zitten en op de knopjes drukken. Maar hij kan nu ook zelf makkelijk weg bij die bal als hij het zat is.

Ik wil Luuk graag een loopauto voor zijn verjaardag geven, maar vind het jammer dat houten wagens niet zo heel interactief zijn verder.
Heeft iemand deze?
http://www.intertoys.nl/speelgoed/supergrote-truck-samson-586329.html
en wat zijn de ervaringen?

Tellen en letters leren lijkt me nog zo ver van de belevingswereld van een baby, dat lijkt me eerlijk gezegd zo weinig toegevoegde waarde hebben op een loopkarretje. Tegen de tijd dat dat wel interessant wordt is dat karretje voor de rest weer te babyachtig. Ik zou dan liever voor een leuke houten loopwagen gaan en dan kun je er altijd nog iets anders interactiefs bij nemen. Ik heb ook het idee dat die houten wagentjes wat langer leuk blijven. Y speelt nog steeds met de blokkenwagen, gewoon om de blokken en de houten trein die erin zitten te vervoeren. Ze heeft ook een houten poppenwagentje die als loopwagen gebruikt kan worden en daar is ook heel veel gebruik van gemaakt, ik heb er nu net pas een poppenwagen bij gekocht die een maatje groter is en wat realistischer oogt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum