Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het speelgoed vraag en advies topic!

+37
Sofie
PiP
studiebol
strawberry
Floor
Dille
meisje
Limburg85
PapillonRose
SarahKey
Mida4you
Tania
M@niek
Slakje
Schism
Funk
Wennes
Supertalentje
diddie
hellowkitty
MamaDaan
Bluestar
CCC
Catwoman79
_Lana_
Parisienne
Coco
Flower_L
Annie24
Aimee
Annemie
Viva
Linda
Liadan
Susan
piertje
kwak
41 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  _Lana_ zo 21 okt 2012 - 10:03

Oh Anniexxx, die 3 in 1 step, helemaal geweldig!! Die vind ik leuk voor hun eerste verjaardag.
Niet zo heel duur ook.
Alleen wat ik dan weer jammer vind en niet begrijp, is dat de meisjesvariant dan weer 16 euro duurder is?!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Parisienne zo 21 okt 2012 - 10:22

Susan schreef:Vindt N spelletjes niet leuk? Haba heeft heel leuke, uitdagende spelletjes voor alle leeftijdscategorieën.
Ik denk dat ze spellen wel leuk vindt, dat ze ook veel dingen begrijpt en dat ze zeker de 'een-op-een-tijd' tijdens spelletjes spelen erg zal waarderen. Alleen het probleem bij N. is dat ik niet eens de kans krijg om iets uit te leggen, ze programmeert zich direct vol bij het zien van iets en is ervan overtuigd dat het moet zoals zij het in haar hoofd heeft. Dit is lastig omdat het er niet zomaar uit te krijgen is. Het concept 'spelletje-spelen-en-mama-legt-uit-hoe-het-werk' is heel moeilijk voor haar Sad
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Catwoman79 zo 21 okt 2012 - 10:22

Anders hier nog eens kijken ; http://www.lobbes.nl/
Zijn niet duur en hebben veel houten spullen ook
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 10:23

Parisienne schreef:
Susan schreef:Vindt N spelletjes niet leuk? Haba heeft heel leuke, uitdagende spelletjes voor alle leeftijdscategorieën.
Ik denk dat ze spellen wel leuk vindt, dat ze ook veel dingen begrijpt en dat ze zeker de 'een-op-een-tijd' tijdens spelletjes spelen erg zal waarderen. Alleen het probleem bij N. is dat ik niet eens de kans krijg om iets uit te leggen, ze programmeert zich direct vol bij het zien van iets en is ervan overtuigd dat het moet zoals zij het in haar hoofd heeft. Dit is lastig omdat het er niet zomaar uit te krijgen is. Het concept 'spelletje-spelen-en-mama-legt-uit-hoe-het-werk' is heel moeilijk voor haar Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 1371890812

Volgens mij zijn er ook wel redelijk wat spellen die je op meerdere manieren kan spelen of waarbij een redelijk vrije interpretatie mogelijk is, ik zou gewoon eens kijken wat ze hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 10:25

Wat is ongeveer je budget voor Sinterklaas, dan denk ik nog even mee.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  CCC zo 21 okt 2012 - 10:45

Viva schreef:Ik vraag me af of deze;
Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 M_3195783_001
leuk is?

aan de ene kant vind ik hem heel leuk meisjesachtig, maar het zijn wel 4 hartjes met niets bijzonders er voor de rest aan.
En nu kan een baby niet heel veel wel of niet leuk vinden, maar hoe bevalt hij de mama's? Heeft hij wel een leuk muziekje?

N. vind m het einde Laughing

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Parisienne zo 21 okt 2012 - 10:50

Susan schreef:Wat is ongeveer je budget voor Sinterklaas, dan denk ik nog even mee.
Ehm.. tot zo'n 100 euro denk ik.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Parisienne zo 21 okt 2012 - 10:50

Oh.. ik weet denk ik wel 1 ding waar ik haar gelukkig mee kan maken.. een step! En dan het liefst een Hello Kitty step. Die komt dus op het lijstje. Twijfel alleen of ze dat al zou kunnen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 10:53

Parisienne schreef:
Susan schreef:Wat is ongeveer je budget voor Sinterklaas, dan denk ik nog even mee.
Ehm.. tot zo'n 100 euro denk ik.

Ik ga even nadenken.

Ik heb je trouwens net nog een berichtje gestuurd op Facebook, ben benieuwd naar je mening.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 10:55

Ik zou dan om mee te beginnen voor zo'n step met drie wieltjes gaan, daarvan zie ik er eentje op Toys R Us en eentje op Bol.com.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Parisienne zo 21 okt 2012 - 11:13

Ja, ik wil inderdaad zo'n step met drie wielen. Heb er al een paar voorbij zien komen, nog even op zoek naar een leuke, want ik twijfel alweer over de Hello Kitty versie. Misschien wil ik hem toch iets minder roze en 'unisex'. We leven hier al in een roze kasteel heb ik af en toe het idee Laughing Maar dat moet wel goed komen.

Je hebt een bericht terug trouwens smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  M@niek zo 21 okt 2012 - 11:16

Flower_L schreef:
PiP schreef:
Susan schreef:Bij www.schmetstoys.nl is de Duplo dierentuin 54,95 en op voorraad. Daar zijn bekende merken zoals Lego en Playmobil sowieso een stuk goedkoper. Het is nu wel een aanbieding, geldig tot en met 31 oktober.
Komen alleen nog verzendkosten bij, dat is wel minder. Ben je nog 9,- meer kwijt.

zag het..wel zonde
maar zouden ze intertoys niet meer bijvullen online , denken jullie?
Ik kijk morgenochtend nog een keer en dan bel ik wat filialen hier in buurt.
Baal dat ik nu pas knoopbdoor heb gehakt om te kopen grrr

Ik heb al van de week na intertoys gebeld, of ze nog een keer de voorraad bijvullen. Die actie is er en ineens is alles op! Volgens die mevrouw wordt het nog wel bijgevuld. Anyway bij onze intertoys kun je de duplo gewoon bestellen en betalen en dan krijg je um gewoon mee voor die prijs zolang ie niet meer voorradig is in de winkel. Hier vertelde ze dat ze elke keer maar 2 binnen krijgen Rolling Eyes
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Linda zo 21 okt 2012 - 16:06

Wij wilden vorige week ook de dierentuin bestellen bij intertoys, hij is daar echt het goedkoopst, 44 nogwat dacht ik. En gratis verzendkosten. Maar toen was die ook op, in de winkel hadden ze ook geen exemplaren meer, en de man aan de telefoon zei dat het waarschijnlijk ook niet meer bijgevuld zou worden. Een dag later was het toch weer aangevuld. Ik heb hem zaterdag besteld.

Bol.com had hem ook, daar was tie iets van 47 euro. Ook met gratis verzenden.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Bluestar zo 21 okt 2012 - 21:52

Ik vraag me af wat voor speelgoed nou echt leuk is om aan te bieden vanaf een maand of 3. We hebben al een hoop knuffels, rammelaars, van die staande knuffels, Nijntje speelkleed... Aangezien de kerst en sinterklaas er aan komt ben ik aan het bedenken wat allemaal leuk is!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  MamaDaan zo 21 okt 2012 - 22:20

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcR52zWRgTOAuis6xdLLZJxS46xqslMfSSnrmDz4FoMPL204vj1FHet speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 SpacerHet speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 SpacerIemand ervaring met de ballenbrug? Is dat leuk voor een 1 jarige?
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  hellowkitty zo 21 okt 2012 - 23:05

Viva schreef:Ik vraag me af of deze;
Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 M_3195783_001
leuk is?

aan de ene kant vind ik hem heel leuk meisjesachtig, maar het zijn wel 4 hartjes met niets bijzonders er voor de rest aan.
En nu kan een baby niet heel veel wel of niet leuk vinden, maar hoe bevalt hij de mama's? Heeft hij wel een leuk muziekje?
Mijn dochter vond hem heel mooi. En het liedje is its a small world van die attractie van Disneyland.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Linda zo 21 okt 2012 - 23:12

mvk89 schreef:Ik vraag me af wat voor speelgoed nou echt leuk is om aan te bieden vanaf een maand of 3. We hebben al een hoop knuffels, rammelaars, van die staande knuffels, Nijntje speelkleed... Aangezien de kerst en sinterklaas er aan komt ben ik aan het bedenken wat allemaal leuk is!

Mijn dochter vond de babywalker erg leuk. De plaat kan je eraf halen en op de grond leggen, ze vond dat heel jong al leuk. En ze doen er lang mee, want daarna plaats je hem op de kar en kunnen ze ermee leren lopen.

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 77023

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  strawberry ma 22 okt 2012 - 5:36

Nu met de korting op Duplo wil ik alvast Duplo gaan bestellen voor M.

Wat vinden jullie leuker?

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 574601_v_webHet speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 583218_a_web
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  diddie ma 22 okt 2012 - 6:14

strawberry schreef:Nu met de korting op Duplo wil ik alvast Duplo gaan bestellen voor M.

Wat vinden jullie leuker?

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 574601_v_webHet speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 583218_a_web

Ik denk dat voor een jonger kindje de brandweerkazerne leuker is.
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP ma 22 okt 2012 - 6:55

Ik zou denk ik voor de brandweer gaan, die glijbaan erbij is wel leuk.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Linda ma 22 okt 2012 - 6:56

PiP schreef:Ik zou denk ik voor de brandweer gaan, die glijbaan erbij is wel leuk.

Dat was ook mijn gedachte!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP ma 22 okt 2012 - 6:59

En deze? Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 587444_web
Hij zal er nog wel wat jong voor zijn, maar onze dochter vond met 6 maanden het activiteitenbord van de loopwagen ook al helemaal geweldig.

Susan: Had idd de zoekfunctie ook geprobeerd, maar was allemaal net niet of we hebben al iets soortgelijks. Heb het boek nog weer eens doorgespit.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP ma 22 okt 2012 - 7:01

Linda schreef:
mvk89 schreef:Ik vraag me af wat voor speelgoed nou echt leuk is om aan te bieden vanaf een maand of 3. We hebben al een hoop knuffels, rammelaars, van die staande knuffels, Nijntje speelkleed... Aangezien de kerst en sinterklaas er aan komt ben ik aan het bedenken wat allemaal leuk is!

Mijn dochter vond de babywalker erg leuk. De plaat kan je eraf halen en op de grond leggen, ze vond dat heel jong al leuk. En ze doen er lang mee, want daarna plaats je hem op de kar en kunnen ze ermee leren lopen.

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 77023
Deze hebben wij met 6 maanden gekocht, het bord haddden we in de box opgehangen en namen we ook wel mee als we op visite gingen, groot succes!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  PiP ma 22 okt 2012 - 7:02

Linda schreef:Wij wilden vorige week ook de dierentuin bestellen bij intertoys, hij is daar echt het goedkoopst, 44 nogwat dacht ik. En gratis verzendkosten. Maar toen was die ook op, in de winkel hadden ze ook geen exemplaren meer, en de man aan de telefoon zei dat het waarschijnlijk ook niet meer bijgevuld zou worden. Een dag later was het toch weer aangevuld. Ik heb hem zaterdag besteld.

Bol.com had hem ook, daar was tie iets van 47 euro. Ook met gratis verzenden.

Ik had ook gemaild met de vraag of de trein nog binnenkwam. Ze dachten eind oktober, maar dat was niet zeker.
Las ik hier dat hij wel weer voorradig was, voor even.. Maar in de winkel stonden er nog 9 a10 en heb ik hem daar voor hetzelfde geld gekocht.
Afgelopem vrijdag stonden er volgens mij nog 4. Gaat wel hard dus!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Supertalentje ma 22 okt 2012 - 7:13

PiP schreef:Viva, hij ziet er leuk uit, maar ik heb een hekel aan die dingen die je zelf op moet winden Laughing

Susan: Hier ook een fan van het Mickey Mouse Clubhouse, heb ook geen idee of het lang leuk is. Als ik het zo zie, zit er een glijbaan, een bakje langs een paal die omhoog kan en wat van die muisdoedingen


Vtechbal: Hmm, de meningen verschillen dus! En dit dan?
Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Lanceer-en-Leer-Ballenbaan_1_large

Of andere ideeen voor iets rond de 20 a 25 euro voor een baby van 6 maanden?
En evt voor een meid van 3 jaar.

Die olifant heb ik het weekend gekocht! Hij vindt alleen de ballen leuk en hij kan nog helemaal niet goed zitten om die ballen in de slurf te stoppen, maar daar had ik niet over na gedacht. Ik heb in de gebruiksaanwijzing gekeken hoe ik die ballen eruit krijg, maar aan dat oor draaien werkte maar 1 keer, zal 'm moeten nakijken. Hier dus nog geen succes, maar heb nog hoop, haha!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speelgoed vraag en advies topic! - Pagina 3 Empty Re: Het speelgoed vraag en advies topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum