Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme opmerkingen

+55
girli
Parisienne
Susan
Bimbam
bolus26
Lady Starstruck
Rush
Lynn_
Mizz_S
Printje
Truttebol
Esperanza
Slakje
Arwyn
Ibbeltje
nina
Monte
TukTuk
Bliss
Lenthe
Lejow
Angela_1986
M_as
Middleme
Highway
Mute_
Evalynn
SuzieQ
ThinkPink
Phileine
Yare
Inge
June
Kowalski
Magenta
Sterre
madam
SoGood
Bazinga
SuperGrover
Caroow
loura
Jeanette
luisa
RYW
Poubelle
Marin
RioolSpook
Lousanne
Burn
Atelier Madame
Toet
Paper Crown
Elliot
Blond
59 plaatsers

Pagina 4 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 4 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 5:28

Jip83 schreef:Jij mag nog een stuk taart, dat kun jij makkkkkelijk hebben! (en ja dat wil ik graag zo houden!)

Ik zeg soms zelf weleens wat stoms... Dan vraagt de caissière of ik een tasje wil en dan antwoord ik met 'ja, als je die hebt?' elke keer denk ik dan..ja duh, anders biedt ze deze ook niet aan.

Haha, ik hoor mezelf dat ook echt iedere keer weer zeggen: 'Als het kan?' Stomme opmerkingen - Pagina 4 394967

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mute_ do 18 okt 2012 - 5:39

Jip83 schreef:Jij mag nog een stuk taart, dat kun jij makkkkkelijk hebben! (en ja dat wil ik graag zo houden!)

Ik zeg soms zelf weleens wat stoms... Dan vraagt de caissière of ik een tasje wil en dan antwoord ik met 'ja, als je die hebt?' elke keer denk ik dan..ja duh, anders biedt ze deze ook niet aan.

Haha, heel herkenbaar. Ik betrap mijzelf ook weleens op 'hebben jullie het kunnen vinden?', als mensen van ver op visite komen.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Highway do 18 okt 2012 - 5:40

_MamaRosa_ schreef:

Haha, ik hoor mezelf dat ook echt iedere keer weer zeggen: 'Als het kan?' Stomme opmerkingen - Pagina 4 394967

ik was ooit de flauwe cassiere die daarna met een strak gezicht zei: 'nee dat kan niet' en' nee die heb ik niet' . mensen staan dan echt met hun bek vol tanden haha Zelfde als:' kan ik pinnen?' ' Geen idee of u dat kunt, mevrouw' angel
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 5:43

@Highway haha, gelijk had je! Gelukkig sta ik niet zosnel met mijn mond vol tanden :-) ik zou'm wel kunnen waarderen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 5:52

SuzieQ schreef:Als mensen naar mijn leeftijd vragen en dan bij het antwoord zo vreselijk overdreven geschokt reageren. WAAAAAAAAAAAATT?? nee dat kan niet hoor, je bent hoogstens 24. Best vervelend. Leuk als je er jonger uitziet, maar dat kun je toch ook normaal zeggen. Ik hoor liever "goh, dat zou je niet zeggen." ofzo.

Echt, erger jij je er aan? Ik vind het eigenlijk op mijn 30e alleen maar leuk wanneer mensen zo verbaasd reageren! Maak het regelmatig mee en vind het helemaal niet erg, leuk juist!

Gast
Gast

Bericht  Middleme do 18 okt 2012 - 5:55

Highway schreef:
_MamaRosa_ schreef:

ik was ooit de flauwe cassiere die daarna met een strak gezicht zei: 'nee dat kan niet' en' nee die heb ik niet' . mensen staan dan echt met hun bek vol tanden haha Zelfde als:' kan ik pinnen?' ' Geen idee of u dat kunt, mevrouw' angel

Dat soort opmerkingen zijn geniaal! Jammer alleen dat sommigen ze niet kunnen waarderen.. (En er soms zelfs pislink om worden..)

De eerder genoemde 'heeft u het allemaal kunnen vinden' gebruik ik zelf ook wel eens.. Vind het wel netjes, soms is een winkel zo groot dat niet alles in een x te vinden is.

Nog eentje: wij hadden vroeger een Dalmatier, n de tijd dat de films net uit waren. Kregen we zo'n beetje standaard dingen te horen als : Waar zijn de andere 100?
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 5:57

Weg

Laatst aangepast door Youandi op za 27 okt 2012 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 6:00

Ik voelde me van de week wel 2x stom. Ik stond bij een pinkassa en vervolgens gaf ik hem contant geld Laughing en bij een andere winkel stond ik ook bij een pinkassa... hoor ik mezelf zeggen. Pinnen alsjeblieft :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Kowalski do 18 okt 2012 - 6:02

Pippa schreef:Ik voelde me van de week wel 2x stom. Ik stond bij een pinkassa en vervolgens gaf ik hem contant geld Laughing en bij een andere winkel stond ik ook bij een pinkassa... hoor ik mezelf zeggen. Pinnen alsjeblieft Stomme opmerkingen - Pagina 4 1270000679

Haha dat laatste doe ik dus ook iedere keer! Het is zo'n automatisme om te zeggen, nadat de cassiere het bedrag heeft genoemd, 'pinnen alsjeblieft!' Stomme opmerkingen - Pagina 4 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 6:02

Inderdaad, haha.. Ik heb hem maar niet aangekeken, want ik voelde me echt even dom Yes

Gast
Gast

Bericht  M_as do 18 okt 2012 - 6:02

"Wanneer is jullie huisje af? - Antwoord. - Ohhh dus dan kunnen de kinderen komen!" Juist, wie zegt dat ik dat wil of kan...

"Kijk niet zo chagrijnig" Sorry, ik heb gewoon erg donkere ogen en wenkbrauwen, ik kijk dus neutraal..
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  RYW do 18 okt 2012 - 6:05

Youandi schreef:'Zo, jij bent wit!' (terwijl ik dan voor mijn doen best bruin ben)

'Jij kunt het wel hebben, je bent nog jong en slank' (ja, maar dat betekent niet dat ik alles wat vet en zoet is op(vr)eet!)

'Kun je echt op zulke hoge hakken lopen?' (duhh, anders liep ik hier nu niet)

'Je bent getrouwd, hebt een huis, een goede baan, tijd voor een kindje?' (niet mee bezig, maar misschien lukt het wel helemaal niet?)

'Jij als juf hebt vrije tijd genoeg met al die vakanties' (juist ja, daar werk ik dan ook tig uur voor over. Ruilen?)

Eerlijk? Graag... Ik snap best dat het niet allemaal vrijheid blijheid is, maar na ervaring in verschillende sectoren (ook voor de klas) zou ik qua vrije tijd wel willen ruilen, ja, inclusief het overwerk. Sorry Wink

Ik krijg altijd lichtelijk jeuk van:
- wij zijn zwanger
- 'vind je het nou niet erg om 30 te zijn?' nou nee, blij dat ik het gehaald heb en ik voel me prima Wink

En de ergste:
- 'wij vrouwen' silent

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caroow do 18 okt 2012 - 6:07

Ik vraag op mijn werk ook wel eens "kan ik u helpen?". Natuurlijk, waarom staat diegene anders aan mijn kassa Rolling Eyes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Angela_1986 do 18 okt 2012 - 6:07

Highway schreef:
_MamaRosa_ schreef:

Mijn broertje heeft wel eens oliebollen verkocht, in een kraam. Hij had met zijn collega ook altijd heel veel lol omdat mensen dan dus inderdaad vragen stellen waar het antwoord erg voor de hand liggend van is, zoals: 'Hebt u oliebollen?' terwijl de hele vitrine vol ligt Laughing De eerste paar x konden ze daar wel serieus op reageren maar dag in, dag uit van dit soort vragen zorgde er toch voor dat ze melig werden en dan maakte ze er maar wat van: 'Zeg X, denk je dat wij nog oliebollen hebben voor deze mw.?', 'Dat weet ik eigenlijk niet Y, ik zal eens even kijken...' en dan heel erg overdreven in de toonbank kijken, 'Ja Y, we hebben er nog wel een paar!'. Héél erg flauw! Maar gelukkig konden de meeste klanten er wel om lachen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 6:08

' Wat heb je lekkere stevige armen' :nopompom:

'Heb je het warm?' (Rode wangen door eczeem)

Of mijn moeder als ik iets lekkers pak: ' Zou je dat nou wel doen?'

Gast
Gast

Bericht  Bazinga do 18 okt 2012 - 6:08

Oh mijn broertje is zoo leuk Very Happy Hij zei dat-ie te laat was, omdat -ie nog 'ff moest schijten' en hij weet dat ik een hekel heb aan zulke taal. Dus hij kijkt me aan en zegt "Oh ja, sorry, ik zat nog even op het trottoir Stomme opmerkingen - Pagina 4 Flowdesingn_talk2thehand "

Duuus. Ik kon 'm alleen maar aankijken en me afvragen hoe vaak we 'm nou precies hebben laten vallen vroeger Very Happy Helemaal omdat-ie week daarop had gekookt en ik zei dat 't lekker rook. "Jaa zus, ik kan wel koken hoor, allemaal haute couture!"
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 6:13

Confusion schreef:

Nou, lekker subtiel. Daar krijg je ook instant een minderwaardigheidscomplex van.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 6:13

Bazinga schreef:Duuus. Ik kon 'm alleen maar aankijken en me afvragen hoe vaak we 'm nou precies hebben laten vallen vroeger Very Happy

lol! soms ben jij echt zo grappig.

Gast
Gast

Bericht  Mute_ do 18 okt 2012 - 6:15

Caroow schreef:Ik vraag op mijn werk ook wel eens "kan ik u helpen?". Natuurlijk, waarom staat diegene anders aan mijn kassa Rolling Eyes

Dat vind ik geen stomme opmerking hoor, dat vind ik gewoon beleefd Stomme opmerkingen - Pagina 4 561177.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 6:21

Zelda schreef:
Confusion schreef:

Nou, lekker subtiel. Daar krijg je ook instant een minderwaardigheidscomplex van.

Idd. De rest van de dag is voor mij ook verpest na zo'n opmerking. Ik ben verdorie 13 kilo afgevallen en ja ik ben nog wel iets te zwaar maar blijkbaar ben ik nog steeds niet goed genoeg.

*Zo, frustratiemodus weer uit*

Gast
Gast

Bericht  Poubelle do 18 okt 2012 - 6:23

Toen ik nog in de horeca werkte werd ik gek van de opmerking 'Doe mij maar een lekker biertje'.
Dan had ik altijd de neiging om te zeggen 'sorry meneer, wij schenken alleen vies bier'.

En ook als iemand zei 'kan ik pinnen?' Was mijn standaard opmerking 'Dat weet ik niet. U mag het wel proberen?'
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Bliss do 18 okt 2012 - 6:31

Youandi schreef:
'Jij als juf hebt vrije tijd genoeg met al die vakanties' (juist ja, daar werk ik dan ook tig uur voor over. Ruilen?)

Idd ja, zéér frustrerend!! Die vakantietijd halen we in de overige werkdagen wel in hoor!

*zo, en nu nog één dagje werken en dan fijn een week herfstvakantie* Stomme opmerkingen - Pagina 4 2474380249

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SoGood do 18 okt 2012 - 6:31

Pixie schreef:

En ook als iemand zei 'kan ik pinnen?' Was mijn standaard opmerking 'Dat weet ik niet. U mag het wel proberen?'

Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  RYW do 18 okt 2012 - 6:32

Pixie schreef:Toen ik nog in de horeca werkte werd ik gek van de opmerking 'Doe mij maar een lekker biertje'.
Dan had ik altijd de neiging om te zeggen 'sorry meneer, wij schenken alleen vies bier'.

Haha, oh ja. Dat heb ik met mensen die zeggen 'ik hou van lekker eten'. Dan denk ik altijd 'oh, ik lust alleen maar goor eten' Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SoGood do 18 okt 2012 - 6:35

Moet je eens opletten hoe vaak er in reclames dingen gezegd worden als "Met echte stukjes walnoten!" Ik verwacht ook niet dat ze er stukken hout in gemikt hadden ofzo..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud