Stomme opmerkingen
+55
girli
Parisienne
Susan
Bimbam
bolus26
Lady Starstruck
Rush
Lynn_
Mizz_S
Printje
Truttebol
Esperanza
Slakje
Arwyn
Ibbeltje
nina
Monte
TukTuk
Bliss
Lenthe
Lejow
Angela_1986
M_as
Middleme
Highway
Mute_
Evalynn
SuzieQ
ThinkPink
Phileine
Yare
Inge
June
Kowalski
Magenta
Sterre
madam
SoGood
Bazinga
SuperGrover
Caroow
loura
Jeanette
luisa
RYW
Poubelle
Marin
RioolSpook
Lousanne
Burn
Atelier Madame
Toet
Paper Crown
Elliot
Blond
59 plaatsers
Pagina 12 van 13
Pagina 12 van 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Re: Stomme opmerkingen
Ik kreeg vandaag 2 keer de vraag of mijn zoon soms mijn broertje was......ik weet dat het puur onwetendheid is, en dat mensen mij 19/20 schatten (en mijn zoon is al 3, dus mensen kijken daar raar van op) maar toch word ik er een beetje verdrietig van.
Op het moment zelf antwoord ik met een grote glimlach dat het toch echt mijn kindje is, maar ik denk dan echt godsamme...kun je dat niet zien ofzo?
Op het moment zelf antwoord ik met een grote glimlach dat het toch echt mijn kindje is, maar ik denk dan echt godsamme...kun je dat niet zien ofzo?
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik kreeg vandaag 2 keer de vraag of mijn zoon soms mijn broertje was......ik weet dat het puur onwetendheid is, en dat mensen mij 19/20 schatten (en mijn zoon is al 3, dus mensen kijken daar raar van op) maar toch word ik er een beetje verdrietig van.
Al zou je 19 of 20 zijn, dan zou ik het denk ik nog waarschijnlijker vinden dat je zelf een zoontje hebt dan dat je op die leeftijd zo'n klein broertje hebt. Natuurlijk komt dat ook wel voor, maar toch...
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Zelda schreef:Ik kreeg vandaag 2 keer de vraag of mijn zoon soms mijn broertje was......ik weet dat het puur onwetendheid is, en dat mensen mij 19/20 schatten (en mijn zoon is al 3, dus mensen kijken daar raar van op) maar toch word ik er een beetje verdrietig van.
Al zou je 19 of 20 zijn, dan zou ik het denk ik nog waarschijnlijker vinden dat je zelf een zoontje hebt dan dat je op die leeftijd zo'n klein broertje hebt. Natuurlijk komt dat ook wel voor, maar toch...
Daarom vind ik het ook zo'n stomme opmerking eigenlijk, maar goed. Ik word er een beetje moe van dat mensen alsmaar vragen hoe oud ik dan ben, of het gepland was, etc. Ik snap het wel, maar het is vervelend om telkens die vragen te moeten beantwoorden met een big smile.
Gast- Gast
Oh, maar dat vroegen ze aan mij ook en ik was 27 en getrouwd toen ik zwanger raakte van de eerste. Kennelijk zien mensen dat tegenwoordig als een normale, gepaste vraag of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Aan de telefoon;
"Hoi, met Lissa"
"Hallo, is je vader of je moeder thuis?"
.................... GRR...
"U bedoelt mevrouw -achternaam-?"
"Ja?"
"Daar spreekt u mee."
"Hoi, met Lissa"
"Ja?"
"Daar spreekt u mee."
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Susan schreef:Oh, maar dat vroegen ze aan mij ook en ik was 27 en getrouwd toen ik zwanger raakte van de eerste. Kennelijk zien mensen dat tegenwoordig als een normale, gepaste vraag of zo.
+1
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Of mijn vader soms roest in de pijp had omdat ik rood/ rossig haar heb. Heel erg flauw
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Dat had ik zo'n twee jaar geleden toen ik mijn eigen voordeur opendeed mét baby in mijn armen..Lissa schreef:Aan de telefoon;
"Hoi, met Lissa"
"Ja?"
"Daar spreekt u mee."
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik werd gisteren gevraagd me te legitimeren in de supermarkt, toen ik een fles rosé stond af te rekenen.
Eigenlijk best grappig, ik word gewoon meer dan 10 jaar jonger geschat!!!
Gast- Gast
Parisienne schreef:Dat had ik zo'n twee jaar geleden toen ik mijn eigen voordeur opendeed mét baby in mijn armen..Lissa schreef:Aan de telefoon;
"Hoi, met Lissa"
"Ja?"
"Daar spreekt u mee."
Haha, ik ook, ik ook. Ik had alleen een 2 jarige rond huppelen en een zwangere buik. En dan nog vragen of mijn vader of moeder thuis was.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik werd gisteren gevraagd me te legitimeren in de supermarkt, toen ik een fles rosé stond af te rekenen.
Ik moet mezelf nog steeds legitimeren als ik sigaretten koop, erg irritant.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik werd gisteren gevraagd me te legitimeren in de supermarkt, toen ik een fles rosé stond af te rekenen.
Dat blijf ik dus ook houden! Soms vind ik het wel grappig, maar als ik het dan niet mee krijg en echt eerst naar huis moet om mijn legitimatie te gaan halen, dan vind ik het niet meer zo grappig
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pffff... ik kan me ook nog altijd enórm opwinden over de 'goh, wel een lekker baantje he, leerkracht, met al die vakanties'-achtige opmerkingen. Gelukkig is het me gelukt een switch te maken, maar man o man, respect voor mensen die het lukt om in het onderwijs te blijven in deze tijden!
Verder krijg ik ook jeuk van 'neem jij dat laatste stuk chocola maar, jij kan het hebben!'
En 'goh, al een jaar getrouwd, wanneer komt het eerste kind?'
Verder krijg ik ook jeuk van 'neem jij dat laatste stuk chocola maar, jij kan het hebben!'
En 'goh, al een jaar getrouwd, wanneer komt het eerste kind?'
Gast- Gast
Kenya schreef:Pffff... ik kan me ook nog altijd enórm opwinden over de 'goh, wel een lekker baantje he, leerkracht, met al die vakanties'-achtige opmerkingen.
'
Daarom reageren we er ook allemaal op hahaha. Het slaat ook gewoon nergens op, maar goed ik denk dan maar ze weten niet waar ze het over hebben.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hahah, geweldig toch! Zelf kan ik er wel om lachen, maar vond het zo zielig voor die jongen die daar stondLuce schreef:Parisienne schreef:Dat had ik zo'n twee jaar geleden toen ik mijn eigen voordeur opendeed mét baby in mijn armen..Lissa schreef:Aan de telefoon;
"Hoi, met Lissa"
"Ja?"
"Daar spreekt u mee."
Haha, ik ook, ik ook. Ik had alleen een 2 jarige rond huppelen en een zwangere buik. En dan nog vragen of mijn vader of moeder thuis was.
Parisienne- Ratel
Dit dus ook. Vervelend ja!Zelda schreef:Youandi schreef:Ik werd gisteren gevraagd me te legitimeren in de supermarkt, toen ik een fles rosé stond af te rekenen.
Ik moet mezelf nog steeds legitimeren als ik sigaretten koop, erg irritant.
Parisienne- Ratel
Ik had laatst zo'n verkoop flapdrol aan de deur staan die zijn rideltje begon over zijn geweldige energieprijzen.. Ik zeg nee dank u wel geen interesse zegt die **** kop; ik overleg dit liever met de heer des huizes..nou blaas hem ff heel snel op hahahaa
Maar goed sávonds kwam flapdrol idd terug en manlief doet open en zegt: tsja dat soort dingen mag ik niet beslissen daar gaat mijn vrouw over mmwahhahahahaaha
Maar goed sávonds kwam flapdrol idd terug en manlief doet open en zegt: tsja dat soort dingen mag ik niet beslissen daar gaat mijn vrouw over mmwahhahahahaaha
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Ik had laatst zo'n verkoop flapdrol aan de deur staan die zijn rideltje begon over zijn geweldige energieprijzen.. Ik zeg nee dank u wel geen interesse zegt die **** kop; ik overleg dit liever met de heer des huizes..nou blaas hem ff heel snel op hahahaa
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Printje schreef:Ik had laatst zo'n verkoop flapdrol aan de deur staan die zijn rideltje begon over zijn geweldige energieprijzen.. Ik zeg nee dank u wel geen interesse zegt die **** kop; ik overleg dit liever met de heer des huizes..nou blaas hem ff heel snel op hahahaa
Het gezicht van die man was nog veeeeeeeeeel leuker zelfs hahahaha hij wist niet waar hij moest kijken. Ik was echt zo pissig...tsss de heer des huizes..we leven niet in het jaar 0...
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Kenya schreef:Pffff... ik kan me ook nog altijd enórm opwinden over de 'goh, wel een lekker baantje he, leerkracht, met al die vakanties'-achtige opmerkingen.
'
Daarom reageren we er ook allemaal op hahaha. Het slaat ook gewoon nergens op, maar goed ik denk dan maar ze weten niet waar ze het over hebben.
Ja, ik schoot ook altijd in de verdediging. Maar dat had nooit veel zin. Veel mensen weten ook niet dat een fulltime werkweek van een leerkracht geen 40 uur, maar standaard 42,29 uur is. Dit júist vanwege de vakanties, leerkrachten moeten die 'verloren' uren in de rest van het jaar stoppen. Maargoed. Ik werk nu op een kantoor, en ook dat is wellicht niet mijn droombaan (misschien ook wel, weet ik nog niet), maar het is 100x relaxter, ik krijg meer waardering (gek genoeg), en ik heb weer het gevoel een leven náást mijn werk te hebben, dus .
Gast- Gast
Mijn vriend maakt er net een.
Ik heb goedkope AH sinas. Zitten heel weinig kcal in, volgens mij volgepompt met water. Evenals de cola daar zo Heel bijzonder maar goed. Die fles sinas is dus bijna leeg.
"Je moet daar niet zoveel van drinken, als je wilt afvallen. "
Ehm lieverd, ik ben net 20 kilo afgevallen, jou lukt het niet eens om 5 kilo af te vallen en jij gaat mij nu vertellen wat ik wel en niet moet doen?
*Zucht*
Ik heb goedkope AH sinas. Zitten heel weinig kcal in, volgens mij volgepompt met water. Evenals de cola daar zo Heel bijzonder maar goed. Die fles sinas is dus bijna leeg.
"Je moet daar niet zoveel van drinken, als je wilt afvallen. "
Ehm lieverd, ik ben net 20 kilo afgevallen, jou lukt het niet eens om 5 kilo af te vallen en jij gaat mij nu vertellen wat ik wel en niet moet doen?
*Zucht*
Gast- Gast
Printje schreef:girli schreef:Printje schreef:Ik had laatst zo'n verkoop flapdrol aan de deur staan die zijn rideltje begon over zijn geweldige energieprijzen.. Ik zeg nee dank u wel geen interesse zegt die **** kop; ik overleg dit liever met de heer des huizes..nou blaas hem ff heel snel op hahahaa
Het gezicht van die man was nog veeeeeeeeeel leuker zelfs hahahaha hij wist niet waar hij moest kijken. Ik was echt zo pissig...tsss de heer des huizes..we leven niet in het jaar 0...
Oh, walgelijk, de heer des huizes, gatver
Maar ja, jij moet ook gewoon je mond houden, gaan stofzuigen en 's avonds klaar liggen met je benen wijd, zoals het een braaf vrouwtje betaamt, en je vooral niet gaan bemoeien met grotemensenzaken, dat regelen de mannen wel. Snap jij trouwens toch niks van, als vrouw zijnde. Al die cijfertjes. Nee, de cijfers waar jij je mee moet bezighouden gaan niet verder dan bij welke supermarkt de sperziebonen het goedkoopste zijn. Vrouwmens.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Daar had ik wel een foto van willen zien Wist je man dat hij terug zou komen?Printje schreef:girli schreef:Printje schreef:Ik had laatst zo'n verkoop flapdrol aan de deur staan die zijn rideltje begon over zijn geweldige energieprijzen.. Ik zeg nee dank u wel geen interesse zegt die **** kop; ik overleg dit liever met de heer des huizes..nou blaas hem ff heel snel op hahahaa
Overigens vind ik het schandalig om gewoon terug te komen voor 'de heer des huizes'. Idd, we leven niet in het jaar 0.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
RYW schreef:Printje schreef:girli schreef:Printje schreef:Ik had laatst zo'n verkoop flapdrol aan de deur staan die zijn rideltje begon over zijn geweldige energieprijzen.. Ik zeg nee dank u wel geen interesse zegt die **** kop; ik overleg dit liever met de heer des huizes..nou blaas hem ff heel snel op hahahaa
Oh, walgelijk, de heer des huizes, gatver
Maar ja, jij moet ook gewoon je mond houden, gaan stofzuigen en 's avonds klaar liggen met je benen wijd, zoals het een braaf vrouwtje betaamt, en je vooral niet gaan bemoeien met grotemensenzaken, dat regelen de mannen wel. Snap jij trouwens toch niks van, als vrouw zijnde. Al die cijfertjes. Nee, de cijfers waar jij je mee moet bezighouden gaan niet verder dan bij welke supermarkt de sperziebonen het goedkoopste zijn. Vrouwmens.
zo kwam het idd over... manlief vond het eerst enorm grappig dat die man dat gezegd had en zei daarna we gaan hem terugpakken...
Printje- Lady Post-a-lot
girli schreef:Daar had ik wel een foto van willen zien Wist je man dat hij terug zou komen?Printje schreef:girli schreef:Printje schreef:Ik had laatst zo'n verkoop flapdrol aan de deur staan die zijn rideltje begon over zijn geweldige energieprijzen.. Ik zeg nee dank u wel geen interesse zegt die **** kop; ik overleg dit liever met de heer des huizes..nou blaas hem ff heel snel op hahahaa
Overigens vind ik het schandalig om gewoon terug te komen voor 'de heer des huizes'. Idd, we leven niet in het jaar 0.
Hij zei idd dan kom ik later wel terug.. ik zei prima u doet u best maar... (dacht eigenlijk dat ie niet meer zou komen maar jawel hoor Meneer flapdrol strak in het pak stond er uren later weer)
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 12 van 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Rare opmerkingen
» Stomme opmerkingen maken
» Stomme, stomme pepernoten!
» domme opmerkingen
» Eerlijke opmerkingen
» Stomme opmerkingen maken