Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme opmerkingen

+55
girli
Parisienne
Susan
Bimbam
bolus26
Lady Starstruck
Rush
Lynn_
Mizz_S
Printje
Truttebol
Esperanza
Slakje
Arwyn
Ibbeltje
nina
Monte
TukTuk
Bliss
Lenthe
Lejow
Angela_1986
M_as
Middleme
Highway
Mute_
Evalynn
SuzieQ
ThinkPink
Phileine
Yare
Inge
June
Kowalski
Magenta
Sterre
madam
SoGood
Bazinga
SuperGrover
Caroow
loura
Jeanette
luisa
RYW
Poubelle
Marin
RioolSpook
Lousanne
Burn
Atelier Madame
Toet
Paper Crown
Elliot
Blond
59 plaatsers

Pagina 3 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Stomme opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Sterre do 18 okt 2012 - 0:32

Chance schreef:
Atelier Madame schreef:
Paper Crown schreef:Haha, sorry Chance, ik zeg dat ook wel eens tegen mensen. Stomme opmerkingen - Pagina 3 253468018

+1 Stomme opmerkingen - Pagina 3 1578173417

En van jullie mensen die wel heel bruin kunnen worden kan ik het al helemaal niet hebben Wink

+ een heleboel!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SoGood do 18 okt 2012 - 0:42

Oooh, ja "WAT KIJK JE BOOS"

Als ik ergens boos van word. SJONGE WAT EEN GEZEIK! Laat me kijken zoals ik wil. Zo zit mijn gezicht lekker.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 0:43

Eucalypta schreef:'Kijk niet zo boos'

Als ik even niet lach, en mijn gezicht staat neutraal kijk ik kennelijk boos (ik noem het zelf meer filosofisch)

Ik ben een heks, zo kijk ik nou eenmaal, wén er maar aan.

Och, deze krijg ik ook vaak te horen, erg vermoeiend :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 0:45

Sogood schreef:Oooh, ja "WAT KIJK JE BOOS"

Als ik ergens boos van word. SJONGE WAT EEN GEZEIK! Laat me kijken zoals ik wil. Zo zit mijn gezicht lekker.

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 0:45

Zelda schreef:Haha zoals jouw avatar.

Haha ja precies!

Gast
Gast

Bericht  Magenta do 18 okt 2012 - 3:08

'Gaat het nog lang duren met je teen?' Antwoord: 'Ja'
Oké, geen domme opmerking. Maar het is al drie weken een hot item op het werk, tot en met de directie aan toe. Dus ik ben het gezever wel een beetje zat erover.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 3:12

Magenta schreef:'Gaat het nog lang duren met je teen?' Antwoord: 'Ja'
Oké, geen domme opmerking. Maar het is al drie weken een hot item op het werk, tot en met de directie aan toe. Dus ik ben het gezever wel een beetje zat erover.
scratch

Gast
Gast

Bericht  Kowalski do 18 okt 2012 - 3:22

Ooo ja! Dat hoor ik zo vaak! Inderdaad, zo kijk ik nu eenmaal :shock: Deal with it!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 3:31

Jeanette schreef:'Nou jij bent ook niet bruin geworden hé op vakantie!'

Die opmerking krijg ik ook altijd. Nou en bedankt.. :nopompom:

Ik zeg dan altijd.. Vervelend zeg.. Is dat jouw enigste doel op vakantie..?

Gast
Gast

Bericht  June do 18 okt 2012 - 3:32

Ja of "Waarom ben je chagrijnig?" "Ik ben niet chagrijnig." "Wel, ik zie toch hoe boos je kijkt." "Oké, nu ben ik wel chagrijnig."

Ik vind dat zo irritant. Ja ik kijk boos als ik neutraal kijk, get over it. Bovendien hoef ik toch ook niet vrolijk te kijken als ik in de rij voor de toiletten sta bijvoorbeeld?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Kowalski do 18 okt 2012 - 3:35

June schreef:

Ja of "Waarom ben je chagrijnig?" "Ik ben niet chagrijnig." "Wel, ik zie toch hoe boos je kijkt." "Oké, nu ben ik wel chagrijnig."

Ik vind dat zo irritant. Ja ik kijk boos als ik neutraal kijk, get over it. Bovendien hoef ik toch ook niet vrolijk te kijken als ik in de rij voor de toiletten sta bijvoorbeeld?

Inderdaad, beter neutraal dan een neplach! En als dat neutraal dan toevallig voor een ander chagrijnig is/lijkt/overkomt, so be it!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 3:35

Marin schreef:
Zelda schreef:
Chipp schreef:
Marin schreef:"Ja, jij lijkt echt zo op je zus. Dezelfde dikke spekbeentjes"

"Zijis wel wat smaller he?" Nee, echt Stomme opmerkingen - Pagina 3 1270000679
Gelukkig heb ik die opmerking nog nooit gekregen, terwijl mijn zus toch echt maatje 34 heeft en ik een stukje voller ben.

Ik had het in dit voorbeeld over m'n kleine zevenjarige zusje. Maar over m'n 24 jarige zus wil ik 't al helemaaal niet hebben. Echt elke mannelijke vriend van me die haar ontmoet, kan het niet laten daar een opmerking over te maken in de trant van 'goh, jouw zus is ook wel echt heel erg knap he'

Stom. Is ze ook. Maar stom.

Dit doet mij denken aan een opmerking van de vriend van mijn zus.. Het ging over de sauna en ik zei dat ik daar nog nooit geweest was.. En niet omdat ik onzeker was over mijn eigen lichaam maar meer het feit dat ik dan tegen allemaal piemels aankijk.. (Ik bedoel of je nu kijkt of niet.. je ziet ze toch Wink )

Toen zei hij iets van.. 'Ik begrijp ook wel dat je niet gaat hoor.. Jij die naakt huppelt door de sauna, al die mannen moeten een handoekje over hun schoot leggen' ..... Eeeuuuhh Say whaat :shock: .. Hij zei het ook waar mijn zus bij was.. Ik vond dat echt super ongemakkelijk en lachte het maar een beetje weg.. Maar ik vraag er vanaf mijn kant ook niet om laughcry (of blijkbaar wel als ik in mijn blote bil door de sauna hobbel)

Gast
Gast

Bericht  Blond do 18 okt 2012 - 3:41

Punk'd schreef:

Die opmerking krijg ik ook altijd. Nou en bedankt.. Stomme opmerkingen - Pagina 3 1270000679

Ik zeg dan altijd.. Vervelend zeg.. Is dat jouw enigste doel op vakantie..?

Die ga ik onthouden Very Happy.

Ik kreeg dat serieus te horen van zo'n nerd die boven me werkt. Zo'n kerel die thuis komt, zijn computer aanzet en gaat gamen. Die echt nooit zonlicht ziet (en ook in- en in wit is). Kijkt zo'n mafketel zelf dan niet in de spiegel?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Inge do 18 okt 2012 - 3:47

Ook hier vaak de opmerking "wat kijk je boos"
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  June do 18 okt 2012 - 3:49

Chance schreef:
Punk'd schreef:

Die opmerking krijg ik ook altijd. Nou en bedankt.. Stomme opmerkingen - Pagina 3 1270000679

Ik zeg dan altijd.. Vervelend zeg.. Is dat jouw enige doel op vakantie..?

Die ga ik onthouden Very Happy.

Ik kreeg dat serieus te horen van zo'n nerd die boven me werkt. Zo'n kerel die thuis komt, zijn computer aanzet en gaat gamen. Die echt nooit zonlicht ziet (en ook in- en in wit is). Kijkt zo'n mafketel zelf dan niet in de spiegel?

Ik vind het ook altijd een irritante opmerking en vooral onnodig. Alsof ik dat zelf nog niet gezien had.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  June do 18 okt 2012 - 3:53

Wat kom ik leuk over Very Happy. Een wit lijk dat altijd chagrijnig kijkt Stomme opmerkingen - Pagina 3 394967.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 3:57

Bazinga schreef:Ik krijg op bijna dagelijkse basis te horen of ik me wel goed voel, omdat ik zo wit ben :/ (Voordeel dáárvan is wel weer; één dagje zon en mensen vragen of ik op zonvakantie ben geweest Very Happy )

Verder vind ik opmerkingen dom als de situatie overduidelijk is; sta ik met een Dekamarkt tas vol boodschappen en zak aardappelen (HAHA ik type aarsappelen Very Happy ) in m'n armen in de lift, komen de buren 'Zo meisje, boodschappen gedaan?' Joh..

En doet me denken aan mijn overgrootopa, die was met z'n brommer gevallen toen 't heel glad was, járen geleden en toen vroeg iemand 'Bent u gevallen??' En toen antwoordde opa 'Nee ik lig bramen te plukken' Very Happy
Ik moet stiekem wel lachen om je overgrootopa Laughing

Dezelfde soort vragen; ben je op de motor? (Als je de klas in stapt in je leren motorpak, motorlaarzen aan, helm en handschoenen in je hand)
Neuh, ik vertrouw de buschauffeur niet, dit is extra bescherming laughcry

Gast
Gast

Bericht  Yare do 18 okt 2012 - 3:58

ik woon sinds een week weer op mezelf en er hebben al verschillende mensen gezegd die bij mij komen kijken: goh wat is het klein........ja duhh wat heb je nodig in je eentje, ik kan in ieder geval de opmerking niet meer horenStomme opmerkingen - Pagina 3 1270000679
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Bericht  Kowalski do 18 okt 2012 - 4:48

June schreef:Wat kom ik leuk over Very Happy. Een wit lijk dat altijd chagrijnig kijkt Stomme opmerkingen - Pagina 3 394967.

cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Phileine do 18 okt 2012 - 4:53

June schreef:Wat kom ik leuk over Very Happy. Een wit lijk dat altijd chagrijnig kijkt Stomme opmerkingen - Pagina 3 394967.

Very Happy Ik schijn ook vaak boos te kijken. Mwah, ik denk eerder neutraal...ik heb geen instant smile op mijn gezicht (ah instant smile op mijn face klinkt grappiger fouter)
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Bliss do 18 okt 2012 - 5:00

Mijn neutrale blik is ook nogal nors geloof ik, tja, lekker boeiend. Tijdens het stappen heb ik dus idd ook vaak dingen gehoord als "wel blijven lachen hè?", of mannen die zo'n mondhoek-omhoog-trekgebaartje maken Evil or Very Mad Heel irritant!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  ThinkPink do 18 okt 2012 - 5:01

"Jij bent ook niet bruin geworden op vakantie!" vind ik heel irritant. Ik heb zonne-allergie dus ik word nooit bruin. En dan nog, ik ga niet op vakantie om bruin te worden Rolling Eyes

Mijn vriend zegt ook wel eens '"Wat kijk je chagrijnig" en dan zeg ik ook altijd "Zo kijk ik altijd, dat is mijn dagelijkse gezicht" Laughing

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SuzieQ do 18 okt 2012 - 5:01

Als mensen naar mijn leeftijd vragen en dan bij het antwoord zo vreselijk overdreven geschokt reageren. WAAAAAAAAAAAATT?? nee dat kan niet hoor, je bent hoogstens 24. Best vervelend. Leuk als je er jonger uitziet, maar dat kun je toch ook normaal zeggen. Ik hoor liever "goh, dat zou je niet zeggen." ofzo.

Andere stomme opmerking: ik was eens aan het wandelen met het zoontje van mijn zus. Hij was toen 1 en ik was 29. Lopen er 2 dames langs, hoor ik ze zeggen "ah wat zielig, zo'n tienermoeder". :O Ik was even zo flabbergasted, dat ik niks kon zeggen.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 5:06

Jij mag nog een stuk taart, dat kun jij makkkkkelijk hebben! (en ja dat wil ik graag zo houden!)

Ik zeg soms zelf weleens wat stoms... Dan vraagt de caissière of ik een tasje wil en dan antwoord ik met 'ja, als je die hebt?' elke keer denk ik dan..ja duh, anders biedt ze deze ook niet aan.

Gast
Gast

Bericht  Evalynn do 18 okt 2012 - 5:07

Bliss schreef:Mijn neutrale blik is ook nogal nors geloof ik, tja, lekker boeiend. Tijdens het stappen heb ik dus idd ook vaak dingen gehoord als "wel blijven lachen hè?", of mannen die zo'n mondhoek-omhoog-trekgebaartje maken Evil or Very Mad Heel irritant!
Oh ja, zó herkenbaar. "Heb je het wel naar je zin?".

Oh, en iedereen denkt altijd dat ik ziek ben, omdat ik nogal bleek zie. En hoe vaak ik het ook blijf zeggen, NEE IK BEN GEWOON WIT EN NEE IK WORD NIET BRUIN. Toch iedere keer vragen ze weer of ik me wel lekker voel, en dat als ik me echt niet goed voel, ik gewoon naar huis moet gaan. Wat wel heel makkelijk is voor als ik een keer écht ergens geen zin in heb. Heb het op de middelbare school ongelofelijk vaak als excuus gebruikt om te 'spijbelen' wat dus officieel niet eens als spijbelen werd gezien haha. Toen was het nog leuk.

... Nog eentje. Alle bejaarden op mijn werk en stage; "Je ziet er wel jonger uit dan je bent hè! Als je had gezegd dat je een jaar of 15/16 was had ik het ook geloofd!". Sorry mevrouw, u zit er toch een paar jaartjes naast.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud