Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger worden na miskraam.

+20
Annemoontje
yes1984
Flip Fluitketel
Amber-
mystery mom
Snoes
Sofie
nillis
Happydobby
mzcharlotte
Linnie1985
Jasmine
Weegschaal
Muppetje
Makamba
Sweet33
Muis
Tummy
Filoria
Twellie
24 plaatsers

Pagina 13 van 17 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 13 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Weegschaal zo 27 jan 2013 - 5:53

Het is ook goed dat je er een beetje rekening mee houdt, dat deed ik ook altijd. Maar ik vind het vooral positief dat je gevoel goed is. Dus ik hoop jou hier echt niet meer te zien.
Je moeder zal wel helemaal overdonderd zijn door je verhaal! Wel fijn dat je hun steun nu ook hebt en zij je dan ook weer een vergelijkbaar verhaal kan vertellen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  firda zo 27 jan 2013 - 6:02

Vrijdag hebben wij te horen gekregen dat het niet goed is.
Zelf voel ik me nog zwanger. Ik heb ook nog teken van een miskraam.
Zelf weet ik ook niet wat me over komt. Tegen een curretage zie ik helemaal op.

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  mzcharlotte zo 27 jan 2013 - 6:16

Wat naar firda! Ik heb geen ervaring met curretage dus ik zou je ook absoluut niet gerust kunnen stellen. Zwanger worden na miskraam. - Pagina 13 699888
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Annemoontje zo 27 jan 2013 - 6:18

@ Weegschaal Veel sterkte morgen met de curretage! Hopelijk worden jullie in Belgie wat wijzer.
Het kriebelt hier weer sinds twee weken om er voor te gaan. Toch zegt mijn verstand even te wachten. Over iets meer dan een maand krijg ik veel betere werktijden en dus ook veel minder stress en mijn verstand zegt dat het beter is om dat even af te wachten.

@ firda Rot is dat he dat je je nog zwanger voelt. Helaas blijft dat ook nog even tot na de miskraam. Ik snap dat je opziet tegen een eventuele curretage, ik zag daar ook tegenop (gelukkig was het bij mijn niet nodig). Echt rot dat het niet zelf opgang komt tot nu toe. Heb je ook nog geen menstruatiekrampen of iets?
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Miss G zo 27 jan 2013 - 7:15

Mzcharlotte: ik ben het met Weegschaal eens dat we jou hier niet terug gaan zien Zwanger worden na miskraam. - Pagina 13 561177. Hoe gaat het nu met je? Ik had gelezen dat je weer een beetje bloedverlies had?

Weegschaal: sterkte morgen met je curretage. En ik ga ook duimen dat Belgie voor jullie de uitkomst is. Ik wil trouwens ook even zeggen dat ik heel veel bewondering voor je heb. Zwanger worden na miskraam. - Pagina 13 699888

Firda: dat lijkt me ook rot, dat je jezelf nog helemaal zwanger voelt.. sterkte!

Annemoontje & Yes: ook voor jullie ga ik duimen dat jullie weer snel zwanger mogen zijn, en het belangrijkste natuurlijk dat alles goed blijft gaan.

Hier gaat het... tja... wel redelijk? Met vlagen heb ik heel veel verdriet, om een moment later mezelf weer heel "normaal" te voelen. Sinds ik zwanger was, waren mijn gevoelens best afgevlakt om het zo maar te zeggen. Ik vond dit zelf heel handig omdat mijn leven sinds begin deze maand net een soap lijkt, overigens wel een hele slechte. Zwanger worden na miskraam. - Pagina 13 394967
Vanmiddag heb ik mijn verloskundige toch maar even gebeld, om te zeggen dat ik nu gewoon zekerheid wil en gewoon morgen een echo wil. Morgenochtend gaat ze me hierover terug bellen, dus hopelijk kan ik morgenochtend al terecht. Ik heb ook tegen haar gezegd dat ik totaal geen hoop meer heb, maar dat ik het gewoon wil laten controleren of het al schoon is en zodat ik het gewoon echt een plekje kan geven.. Klinkt heel stom, maar soms heb ik nog hoop, terwijl het bloeden nog niet is gestopt.

Net wel naar de bios gegaan met mijn man, die wilde eigenlijk liever niet met mij de deur uit, hij vond dat een eng idee. Maar ik wilde gewoon even wat afleiding, en dat is gedeeltelijk gelukt. Zwanger worden na miskraam. - Pagina 13 561177

Nog even een vraag, ik dacht juist altijd dat je direct na een miskraam weer mocht proberen om zwanger te worden, maar ik zie jullie schrijven na de eerste menstruatie. Dat duurt dus nog 4 weken, als het niet nog langer is.. Neutral Ik zal het morgen ook nog aan de verloskundige vragen.

Voor jullie allemaal: Zwanger worden na miskraam. - Pagina 13 699888
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  yes1984 zo 27 jan 2013 - 7:20

Weegschaal schreef:@ Yes1984; Wat vervelend dat je dat onderzoek moet ondergaan! Maar nog maar 4 weken, dat gaat al opschieten. Hoe gaat het emotioneel gezien met je?

Ik ga morgen voor curettage, moet me 12 uur melden. En dan verder met traject Belgie, hebben over 7 weken de intake.

Ik had het onderzoek eigenlijk moeten ondergaan op de dag dat de miskraam doorzetten. De dag ervoor hadden we gehoord dat het niet goed zat. Dus ik kon het emotioneel even niet aan. Vandaar dus over 1.5 week. En dan nog wachten op de uitslag. Morgen zit ik op de 28e dag van deze cyclus, dus ik hoop heel binnenkort weer voor de 2e keer ongesteld te worden. Emotioneel gezien ben ik alweer vrij sterk. Mijn vriend heeft gesprekken met maatschappelijk werk (het zit ons de laatste 1.5 jaar echt niet mee) en dat gaat ook beter.

Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de curretage. Ik heb nu 2 miskramen gehad. 5 lijkt me echt ondragelijk. Een hele dikke knuffel van mij.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  yes1984 zo 27 jan 2013 - 7:22

firda schreef:Vrijdag hebben wij te horen gekregen dat het niet goed is.
Zelf voel ik me nog zwanger. Ik heb ook nog teken van een miskraam.
Zelf weet ik ook niet wat me over komt. Tegen een curretage zie ik helemaal op.

Hallo Firda,

Wat naar! Wanneer heb je een curretage? Helaas heb ik ervaring. Wanneer je vragen hebt, mag je me altijd een PM sturen. Helaas heb ik tot 1.5 week na de curretage zwangerschapsklachten gehad (gevoelige borsten en ochtend misselijkheid) ik vond dat erg confronterend! Ik wens je heel veel sterkte toe!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Weegschaal zo 27 jan 2013 - 8:04

@ Firda; Dat je nog geen klachten hebt lijkt mij ook heel verwarrend, dat je misschien toch weer wat hoop krijgt. Was het op de echo overduidelijk dat het mis was, doordat het vruchtje te klein was? Die zwangerschapskwalen houden helaas nog wel even aan, maakt het ook weer zo onwerkelijk...
Ik ga morgen voor de 4e keer een curettage krijgen. Het klinkt misschien vreemd, maar het bevalt mij altijd goed. De narcose is kort waardoor ik er geen last van heb, na afloop wat menstruatiepijn wat veel beter te doen is dan de heftige krampen tijdens mijn spontane miskraam en het herstel is niet anders als na een spontane miskraam. Je vloeit nog een aantal dagen licht na en bent er dan vanaf. Het laat ook absoluut geen littekens na, de kans op complicaties is klein. En ook hierna mag je gelijk, of na 1 menstruatie, weer zwanger worden. Is er bij jou anders niet gesproken over tabletjes om een miskraam op te wekken, die moet je dan vaginaal opbrengen. Er is wel kans dat er een rest achterblijft, maar veel meiden op het forum kiezen hiervoor. Heb je nog een afspraak gepland staan voor een echo of iets?

@ Annemoontje; Stress is ook zeker niet goed, dus het klinkt wel heel verstandig. Maar wint je verstand het ook van je gevoel Wink

@ Miss G; Dankjewel voor je lieve woorden! Kan me voorstellen dat je zekerheid wilt, het blijft vaak toch kriebelen dat er nog een klein kansje is... Fijn dat je nu morgen kan komen! Ik ga af en toe ook gewoon het huis uit, ondanks de flinke bloedingen. Is idd even fijn om wat afleiding te hebben. Je mag er wel gelijk weer voor gaan, maar om duidelijkheid te hebben over een laatste menstruatiedatum qua termijn van de nieuwe zwangerschap is het handig te wachten. Je weet niet precies wanneer het hcg hormoon uit je lichaam is en je weer een nieuwe eisprong hebt. Ik heb het de eerste twee keren gewoon gelijk weer geprobeerd, maar zwanger werd ik niet. Mijn lichaam was er dan in mijn ogen nog niet klaar voor. Maar de keus is aan jezelf, er zijn er genoeg die gelijk weer zwanger waren.

@ yes1984; Kan me voorstellend dat je dat onderzoek er dan echt niet bij kon hebben! En fijn dat je weer sterker voelt en je man ook wat opkrabbelt. Het aantal miskramen is voor mij te ondergaan als ik maar zekerheid had dat het ooit goed zal gaan, die onzekerheid vind ik het moeilijkste. Maar hoop doet leven!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muurvlindertje zo 27 jan 2013 - 10:05

.

Laatst aangepast door Muurvlindertje op do 25 apr 2013 - 3:54; in totaal 1 keer bewerkt
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  nillis ma 28 jan 2013 - 1:31

@ Muurvlindertje, wat een verhaal zeg. Ik heb dat volgens mij helemaal niet zo meegekregen. Veel sterkte met alles een plekje te geven.

@ Firda, wat een naar bericht. Ik heb in sept een curettage gehad, nadat het vruchtje met 5 weken al was gestopt en wij hier met 9 weken achter kwamen. Ik vond de curettage meevallen. Geen pijn gehad en weinig bloedverlies. duurde alleen 10 weken voordat ik weer ongesteld werd, maar daarna ook weer twee nette cyclussen gehad en nu als het goed is zwanger.

@ MZcharlotte, wat zal je moeder hebben opgekeken. Hier weet niemand behalve, mijn zus, het werk en een vriendin van de zwangerschap en ik ben blij dat we volgende week woensdag een echo hebben, dan weet je toch iets meer. Hoe gaat het verder bij jou? Nog weer bloedverlies gehad. Ik ga duimen dat het gewoon goed is hoor.

@ Weegschaal, hoe gaat het bij jou?

@ all, hier weinig klachten van zwangerschap en dat maakt wel onzeker, maar we zullen zien. Volgende week woensdag hebben we een echo bij de gyn en als die goed is maak ik een afspraak bij de vk en als die niet goed is ben ik in ieder geval gelijk op de goede plek. We zullen zien. Mijn gevoel is wel positiever als de vorige keer, maar ja kan niet in mijn buik kijken.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jasmine ma 28 jan 2013 - 2:55

Hoe is het gegaan vandaag Weegschaal?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  firda ma 28 jan 2013 - 7:45

Vandaag heeft de vk gebeld, ze heeft het één en ander uitgelegd over de miskraam.
Vrijdag moet ik nog langs komen voor en echo maar dat is meer om de onrustige baarmoeder.
Misschien dat mijn baarmoeder aan het inkrimpen is of er zitten vleesbomen.

Verder staat er nog niks gepland, omdat eerst wil wachten tot vrijdag.
En praten we wel verder over een vervolg..

Nee ik heb nog geen tekens tot een miskraam!

@ weegschaal hoe is het?

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  firda ma 28 jan 2013 - 7:46

firda schreef:Vandaag heeft de vk gebeld, ze heeft het één en ander uitgelegd over de miskraam.
Vrijdag moet ik nog langs komen voor en echo maar dat is meer om de onrustige baarmoeder.
Misschien dat mijn baarmoeder aan het inkrimpen is of er zitten vleesbomen.

Verder staat er nog niks gepland, omdat eerst wil wachten tot vrijdag.
En praten we wel verder hoelang ik nog wel wachten..

Nee ik heb nog geen tekens tot een miskraam!

@ weegschaal hoe is het?

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal ma 28 jan 2013 - 8:28

Het is goed gegaan. Wel wat pijn, maar goed te doen met pijnstillers. Ben ontzettend moe, is natuurlijk al de 4e narcose in een jaar tijd. Het was nog even spannend of ik het opgevangen miskraamweefsel naar leiden mocht brengen, was opeens alleen voor eigen patienten. Maar na mijn smeekbede mag ik het morgen toch brengen. Ben heel benieuwd naar de uitslag!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal ma 28 jan 2013 - 16:34

@ firda; Hoop dat je vrijdag duidelijkheid krijgt! Lijkt me zo vreemd om het te beseffen als je nog helemaal geen tekenen van een miskraam te hebt. Heb je zelf dan ook nog wel eens hoop dat ze het toch verkeerd gezien hebben?

@ Nillis; Vervelend dat het je toch weer een beetje onzeker maakt Zwanger worden na miskraam. - Pagina 13 699888 Maar ik duim ontzettend voor een goede echo volgende week woensdag, meerdere miskramen achter elkaar komen echt niet zo vaak voor, dus we gaan er gewoon vanuit dat het goed is!

@ Muurvlindertje; Wat heftig, zo'n nasleep na je miskraam. Wel fijn dat je ondertussen weer ongesteld bent geweest en nu dan lichamelijk herstelt bent. Emotioneel heeft het ook zeker de tijd nodig!

Ik heb weer een ticker gemaakt, omdat we deze keer geen redenen hebben om nog te wachten met een volgende zwangerschap. De laatste 2 keren moest ik wachten met zwanger worden ivm onderzoeken. De eerste cyclus na mijn miskramen werd steeds langer; 37-42-44-47. Ga nu dus maar uit van 49. Alleen een beetje jammer dan mijn man waarschijnlijk een week op vakantie is tijdens mijn vruchtbare dagen Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  firda ma 28 jan 2013 - 21:06

Weegschaal schreef:@ firda; Hoop dat je vrijdag duidelijkheid krijgt! Lijkt me zo vreemd om het te beseffen als je nog helemaal geen tekenen van een miskraam te hebt. Heb je zelf dan ook nog wel eens hoop dat ze het toch verkeerd gezien hebben?

Nee omdat we eigenlijk niks konden zien op de echo.
Ze heeft wel iets opgemeten maar dat was maar 0.6 cm.

Succes met verder klussen..

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Miss G wo 30 jan 2013 - 7:13

Hier even snel een berichtje van mijn telefoon.
Maandag heb ik dus een echo gehad, en er was helemaal niets meer te zien. Ik had dit natuurlijk al wel verwacht maar toch blijf je hoop houden. En vooral die hoop deed pijn. Later heb ik nog even met de verloskundige gesproken en die vroeg of ik nu opgelucht was maar toch ook verdrietig, en inderdaad zo voelde ik me ook. Vooral de opluchting had ik niet verwacht, de opluchting dat ik dit nu af kan sluiten en niet meer in onzekerheid hoef te zitten.

We hebben besloten om gewoon te kijken hoe het loopt deze maand, we weten dus niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en ik ga hier ook geen rekening mee houden. De schrik zit er wel goed in, en ik vind het wel een eng idee om weer zwanger te worden en dat het dan weer mis kan gaan.. maar daar moet ik doorheen. Ik probeer positief te blijven smile
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  firda wo 30 jan 2013 - 7:17

Miss G, ik ben ook bang voor harde knal vrijdag.
Want door de zwangerschaps kwaalen krijg ik gewoon hoop.
De kwaalen lijken ook wel erger te worden.

Maar diep in mijn hart weet ik dat niet kan.

Vrijdag maken we een plan, of een curretage of pillen?? Ik weet het niet!Zwanger worden na miskraam. - Pagina 13 1371890812

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sofie wo 30 jan 2013 - 7:21

Weegschaal schreef:@ Sofie; Ben heel benieuwd hoe het met je is!
Lief dat je het vraagt!

Ik heb even afstand genomen van het forum, maar was nu wel heel benieuwd hoe het met jou zou gaan en kwam even kijken. Wat een k*t nieuws zeg. hug En lees het net ook van Mzcharlotte. Ook een voor jou hug. Beide heel veel sterkte!
Zelf heb ik helaas geen beter nieuws. Ook ik heb weer een miskraam gehad. Sad Dat was nummer 6 naast mijn EUG. En dan al die zwangerschappen in mijn omgeving en dat vind ik steeds moeilijker worden. En ook die vragen of het geen tijd wordt voor een tweede kindje, terwijl ze weten wat er allemaal gebeurd is.

Ook sterkte voor de meiden die pas een miskraam hebben gekregen. Zag er helaas al een paar voorbij komen.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362

Bericht  Muppetje wo 30 jan 2013 - 7:24

Jeetje Sofie wat ontzettend naar Sad
knuffel! hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Sofie wo 30 jan 2013 - 7:25

Muppetje schreef:Jeetje Sofie wat ontzettend naar Sad
knuffel! hug
Dank je wel!
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362

Bericht  Miss G wo 30 jan 2013 - 7:27

Firda: raar gevoel is dat he, de hoop terwijl je weet dat het niet kan. Ik had al niet echt zwangerschapskwalen behalve zere borsten en misselijk, maar bij mij was dit heel snel over toen ik begon te bloeden. Lijkt me voor jou heel moeilijk dat jij je nog echt zwanger voelt. hug

Lijkt me moeilijk de keuze curretage of pillen. Wat zegt je gevoel?
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Miss G wo 30 jan 2013 - 7:28

Sofie: 6e miskraam? Jeetje zeg.. heb er even geen woorden voor hug
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Twellie wo 30 jan 2013 - 7:29

Wat erg Sofie!

Is dat dan weer heel recent geweest? Is het elke keer rond dezelfde termijn of verschillend?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  firda wo 30 jan 2013 - 7:35

Wat erg Sofie 6 miskramen.. Sterkte!

@ miss, ik denk pillen omdat ik onder narcose niet zie zitten.
Maar als er wel vleesbomen zijn dan zullen die ook weg moeten.
Geen idee hoe dat in zijn werk gaan. Maar misschien dat we dan 2 in 1 kunnen doen?

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 17 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: