Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger worden na miskraam.

+20
Annemoontje
yes1984
Flip Fluitketel
Amber-
mystery mom
Snoes
Sofie
nillis
Happydobby
mzcharlotte
Linnie1985
Jasmine
Weegschaal
Muppetje
Makamba
Sweet33
Muis
Tummy
Filoria
Twellie
24 plaatsers

Pagina 8 van 17 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  nillis do 8 nov 2012 - 21:00

@ weegschaal, wat fijn dat je zo'n goede dag hebt. Een salarisverhoging is altijd fijn en ook super dat de ha wil beginnen met de b12 injecties. Hopelijk heeft het z'n uitwerking. En wat super naar NY. Wil ik ook wel. Ik wil nog niet zoveel uitspreken maar ik heb allerlei klachten en dat kan wijzen op ongesteldheid of zwangerschap, lees verder bij all, maar wil mezelf nog niet blij maken.

@ Sofie, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat je gelijk bij je gyn terecht kon en dat hij IUI wil proberen. Veel succes.

@ all. Nou hier gisteren weer gewerkt en de agressie was weer fijn aanwezig, maar uiteindelijk iedereen goed naar bed en was toch nog redelijk op tijd thuis. Hier last van allerlei kwaaltjes en dan ga je je ook van alles in je hoofd halen. Ik ben moe, heb 's avonds een opgezette buik, wat last van buikpijn en heb weer grotere borsten en gisteren was de ovutest positief. Ik dacht laat ik daar eens mee testen. Maar ja deze klachten kunnen ook op ongesteldheid wijzen, dus wil nog even afwachten en wel vandaag nog een ovutest doen. ik wil sowieso pas volgende week een keer testen, maar misschien ben ik dan al wel ongesteld. We zullen zien.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Flip Fluitketel do 8 nov 2012 - 21:07

Nillis Een ovutest kan ook positief bij een evt zwangerschap. Was bij mij ook zo. Hopelijk is het van een zwangerschap...

Voor iedereen nogmaals hug . Regelmatig denk ik nog aan jullie en hoop voor jullie dat het gauw 'raak' mag zijn.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Jasmine vr 9 nov 2012 - 0:49

Weegschaal: Wat goed dat de huisarts gelijk instemde met die injecties! En geniet van je cadeau, maar dat komt vast goed.

Nillis: zoals Flip al zegt, een ovutest kan ook positief zijn als je zwanger bent. Misschien toch maar testen?

Flip: dank je!


Ik ben nog steeds niet zo actief in de zwanger-worden-topics. Ik kan het gewoon even niet opbrengen. We zijn nu al anderhalf jaar verder en nog steeds niks. Zitten weer in die tijd van hopen, afwachten, spanning enz. En ondertussen blijven mensen positief testen. Ik kan de gedachte dat ik nu wel eens aan de beurt ben niet altijd even goed meer onderdrukken. Ja, ik word zwanger, maar wat heb ik daaraan als het toch steeds mis gaat. Ik heb geen zin meer aan wachten en geduld hebben. Wil gewoon zwanger zijn van een kindje dat wel blijft plakken. En wel nu. Hebben de condooms alweer afgezworen, zijn ook niet voorzichtig meer, we zien het wel. Maar de lol is er wel af nu. Ben er gewoon zo klaar mee, maar de wens voor nog een kindje zit zó diep, dat ik het nog niet op wil geven. Al vraag ik me wel eens af hoeveel ellende ik me met deze instelling nog op de hals ga halen. Ook al ben ik op zich wel positief dat het een volgende keer wel goed gaat. Laten we het er maar op houden dat ik gewoon een beetje (lees: behoorlijk) ongeduldig ben.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Happydobby vr 9 nov 2012 - 1:21

@Jasmine hug

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Flip Fluitketel vr 9 nov 2012 - 1:59

Jasmine Als je iets heel graag wilt, wil je dit het liefst z.s.m. en dat is denk ik heel begrijpelijk. Zeker in de situatie waar in jullie je bevinden. Eens en ik hoop heel gauw voor jullie is het jullie ook 'gegund'. hug
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  mzcharlotte vr 9 nov 2012 - 7:15

@ Sofie: Wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Ben je blij dat ze met IUI willen starten?

@ Weegschaal: Leuke verrassingen allemaal! En dan ook nog eens naar NY. Ik vind het echt leuk voor je.

Nou Nillis, ik ben benieuwd! Ik hoop op goed nieuws volgende week!

@ Jasmine: Ik schrijf ook niet mee in het zwanger-worden topic of topics. Ik begrijp je gevoel wel. Ik heb ook het idee dat ik me daar een beetje laat opfokken. Ik wil ook wel graag, heel graag zelfs, misschien ben ik ook wel ongeduldig, maar ik kies er heel bewust voor om me rustig te houden. Jij bent al veel langer bezig en al meerdere miskramen verder, als ik in jouw positie zat, zou ik me ook zo voelen. Ik vind dat ik er nog niet echt over mee kan praten t.o.v. jou (w belevenissen). Ik voel me toch meer thuis hier, in dit topic. Het gaat langzamer allemaal en ik heb het gevoel dat er meer "gericht" over dingen wordt gesproken.



Ik ben nog steeds niet ongesteld en voelde tot vanavond ook niks. Nu beginnen er lichte krampen te komen, dus ik ga ervan uit dat ik dit weekend ongesteld word. Dus dan zou de teller op 34 of 35 dagen staan. Stel dat dit niet het geval is, wanneer bel je de dokter voor een verwijzing? Of 'moet' je meerdere keren een (te) lange cyclus hebben?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  nillis za 10 nov 2012 - 2:11

@ Jasmine Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 699888. Ik wil zeker nog tot volgend weekend wachten met testen. Ik heb het gevoel mezelf gewoon gek te maken en da er niets aan de hand is. Ik schrijf ik ook niet zoveel in het andere topic. heb toch geen nieuws, zolang ik niet ongesteld wordt.

@ mzcharlotte, heb je heel vaak een alnge cyclus? Volgens mij doen ze niet zoveel bij een lange cyclus, maar meer bij geen cyclus.

@ all, hier weer een slaapdienst erop zitten. Was een lekker rustig dienstje. Vanavond nog een feestje en dan morgen weer werken. Ben nog steeds niet ongesteld. Wil in ieder geval tot volgend weekend wachten met testen, maar m'n klachten zijn ook wel weer minder. Ik maak mezelf lekker gek. Verder geen nieuws.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  mzcharlotte za 10 nov 2012 - 4:25

@ nillis: dat van jezelf gek maken herken ik als geen ander. Ik heb nog steeds niet echt klachten die ergens op lijken. Ik heb voor de zekerheid weer een test gedaan. Weer negatief.

Ik vind het erg verwarrend allemaal. Zoals gezegd is mijn cyclus na de miskraam een beetje van slag, namelijk 28-31-34-29-?. Ook al is het niet zo regelmatig als dat ik zou wensen, ben ik dus wel tussen de 4 en 5 weken met een cyclus bezig, wat op zich volgens mij best netjes is. Ik weet niet wat erg gebeurt als ik buiten "mijn" regelmaat treedt. Ik neem aan dat ik pas volgend jaar bij de huisarts terecht kan, wanneer we meer dan een jaar aan het proberen zijn. Moet je dan ook al hebben getemperatuurd en alles (daar zie ik dus echt tegen op)?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Weegschaal za 10 nov 2012 - 11:12

@ Nillis; Een positieve ovulatietest kan idd ook door een zwangerschap komen. Maar kan me voorstellen dat je jezelf een beetje wilt beschermen. Dikke Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 699888 voor de onzekerheid.

@ Jasmine; Ik herken het zo. Waarom lijkt bijna ierdereen maar zo zwanger te worden, soms al zo snel van een volgend kindje, en zijn wij zo lang bezig met alle verdriet en onzekerheid. Maar ik ben er van overtuigd dat onze tijd nog komen gaat! Hele dikke Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 699888

@ Sofie; Ik hoop ook zo dat deze laatste ronde voor jullie raak mag zijn!! Zou goed kunnen dat het moeilijker zwanger worden te maken heeft met je verwijderde eierstok, aangezien het eerder gemakkelijker ging. Ik ga nog harder duimen voor deze ronde!!

@ mzcharlotte; Ben je al ongesteld of is er nog een kans? Als je naar de huisarts gaat is het slim om al een tijdje getemperatuurd te hebben. Maar als je een fijne huisarts treft stuurt die je gelijk door naar een gyn.

Mijn vruchtbare dagen zijn duidelijk aangebroken, we maken er weer werk van Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  mzcharlotte zo 11 nov 2012 - 4:17

Ik vind het nu al spannend Weegschaal. Ik ben benieuwd of je dadelijk zwanger blijkt te zijn. Jij hebt dan een vroege eisprong?

Nou we hebben de investering van wel vier hele euro's erin gegooid. Ik ga vanaf morgen beginnen met temperaturen om maar gewoon eens inzicht te krijgen in wat er bij mij gebeurd. Er is geen kans dat ik toch zwanger blijk te zijn. Nu kondigt het zich langzaam aan. Ik ben er wel bij mee, betekent dat we 'verder' kunnen. Maar toch heb ik het de laatste twee dagen wel moeilijk met alles. Ik droomde vannacht dat ik 3 positieve testen in handen had en dan is het dubbel zo rot om wakker te worden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Weegschaal zo 11 nov 2012 - 23:56

@ Mzcharlotte; Hele dikke Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 699888 Zekerheid is fijn, maar je ziet natuurlijk liever iets anders. Goed dat je gaat temperaturen, krijg je misschien wat meer inzicht in je cyclus. En als je dan naar een huisarts gaat, kan je dit al laten zien.

Na mijn miskraam en curettage heb ik na 4 weken een eisprong. Dit voel en merk ik en is de vorige keer ook gezien op de echo. Ik word dan na de eisprong pas na 3 weken ongesteld, een week later dan normaal. Maar mijn eisprong blijft wel regelmatig en komt dan na een week. Ik heb 2 keer eerder op dag 21 positief getest en toen ik de laatste keer moest wachten vanwege onderzoeken werd ik na 21 dagen ongesteld. Best apart, mijn strakke cyclus wijkt dan af, maar blijft wel regelmatig.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  nillis ma 12 nov 2012 - 2:47

@MzCharlotte, veel succes met temperaturen. Had je ovulatietesten al eens gebruikt. Die geven mij veel rust en zijn heel duidelijk. Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 699888

@ weegschaal, hier nogmaals ben ik aan het duimen dat je niet meer ongesteld wordt de komende 9 maand.
Hier nog steeds weinig nieuws.

@ all, wanneer zouden jullie de gyn bellen. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld geworden. het is woensdag 9 weken na curettage. Ik zit zelf te denken om het weekend te testen en bij een negatieve test volgende week de gyn eens te bellen. Wat zouden jullie doen?
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Sofie ma 12 nov 2012 - 7:11

De IUI gaat het (voorlopig) waarschijnlijk niet worden. Wij willen het spontaan proberen en vermoeden dat als er een eisprong aan de kant komt waar mijn eileider nog zit dat het gewoon moet lukken. Denk ook niet dat IUI zal helpen als ik een eisprong aan de verkeerde kant heb. Weet niet of er dan nog verder hulp komt vanuit het ziekenhuis, of ze nog follikelmetingen willen doen. Aanstaande maandag heb ik weer een follikelmeting, maar wéér bij een andere gynaecoloog, die ik niet ken, zij werkt er sinds deze week. Als ik deze maand niet zwanger ben maak ik wel een afspraak bij een gynaecoloog waar ik vaker ben geweest.


Nillis: Was je ovulatietest weer positief?
Bij mij zeiden ze na de miskramen dat ik na 6 weken contact op moest nemen als ik nog niet ongesteld was geworden. Ik zou de gynaecoloog idd. even bellen mocht je van de week nog niet ongesteld zijn.

Jasmine: Herken je gevoel helemaal. hug

Mzcharlotte: Hou je je temperatuur ook ergens bij? Ik gebruik fertility friend en dat is wel erg handig. Mocht je iets willen weten over temperaturen, dan hoor ik het wel.

Weegschaal: Dank je wel! Ik duim ook heel hard voor jou!
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Snoes ma 12 nov 2012 - 20:18

Weegschaal, geniet van je cadeau meis. Fijn om te lezen dat je er blij mee bent, jij en L. hebben dit wel verdiend!

Jasmine, hug

Nillis, ik zou ook eerst even een zwangerschapstest doen en pas daarna de gynaecoloog bellen..

Sofie, ik las al in een ander topic dat IUI het voorlopig (nog) niet gaat worden, hopelijk slaat dan deze ronde Clomid goed aan of lukt het alsnog spontaan.

MzCharlotte, je cyclus is inderdaad wel nog netjes. Nouja, ik bedoel maar, ik denk dat een huisarts/gynaecoloog ook niets verontrustend zou zien in je cyclus, omdat deze inderdaad altijd tussen de 4-5 weken ligt. Maar goed, het feit dat jullie nu alweer een tijdje bezig zijn en je nog altijd niet (opnieuw) zwanger bent, zou voor mij wel een reden kunnen zijn om naar de huisarts te gaan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  mystery mom di 13 nov 2012 - 1:46

Hier ben ik weer. Ik lees hier wel mee maar omdat ik zelf niet veel te melden heb schrijf ik niet zo vaak. Vind t ook niet handig op de tablet/ telefoon en heb niet altijd zin en tijd om aan de computer te gaan zitten. Mijn nod komt er weer aan een deze dagen. Zit nu op dag 28. Mijn vorige cyclus was 30 dus daar ga ik nu ook even vanuit. Heb niks wat ergens op lijkt. Af en toe menstruatie krampjes maar dat kan 2 dingen betekenen en verder heb ik geen aanwijzingen. Afwachten dus. Ik heb ook maar even een avatar en onderschrift aangemaakt. Hoopte dit account maar even te hoeven gebruiken en had het daarom niet gedaan maar helaas liep t net even wat anders..

@ Nillis; Ik zou eerste een test doen en als die negatief is de gyn bellen. Mocht je vanwege de verzekering een doorverwijzing nodig hebben dan kun je altijd nog de ha bellen hiervoor (zou dit even navragen bij de gyn anders moet je het misschien zelf betalen).

@ Sofie: 'Mooi' dat jullie het zelf willen proberen. Sta je er zelf ook achter? Uit een ander topic dacht ik te lezen dat dit was wat je vriend wilde. Ik snap zijn/ jullie keuze wel. Zoals ik het lees zou het idd gewoon moeten kunnen lukken. Misschien een domme vraag, maar is het elke maand afgewisseld welke kant de eisprong heeft? Dan links en dan rechts, of kan het ook 3x links en 1x rechts zijn ofzo (volg je me?)? Vervelend dat je wéér een andere gyn krijgt!

@ Mz Charlotte: Fijn dat je zekerheid hebt en niet meer in onzekerheid zit, nu kun je verder in deze ronde! Succes met temperaturen, hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid!
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Weegschaal wo 14 nov 2012 - 8:35

@ Nillis; Ik zou het doen zoals je het zelf nu gepland hebt!

@ Sofie; Als jullie gevoel zo is, en ik vind het best logisch klinken, kan ik me voorstellen dat jullie het eerst nog een tijdje willen proberen. Heb jij zonder clomid wel een eisprong? Maar misschien is deze laatste ronde wel DE ronde!

@ Snoes; Nogmaals bedankt, vind het echt heel lief! Heb je een leuke verjaardag gehad? En is alles klaar voor de komst van de kleine?

@ Mystery mom; Spannend weer, wanneer ga je testen? Hoop echt dat je dit account snel niet meer hoeft te gebruiken.

@ Jasmine; Hoe is het met je? Heb je de bloeduitslagen al binnen?

Ik ga, na een tip te hebben gekregen van iemand van hier, meedoen aan een onderzoek in het LUMC. Het is een onderzoek naar de rol van het immuunsysteem bij 3 miskramen of meer bij een leeftijd <35 jaar. Ze vergelijken ook dingen bij mijn man of mij, om te kijken of de oorzaak daar ligt. We hebben er persoonlijk nu niks aan, maar als er uit het totale onderzoek iets komt waar ze mee verder gaan kan het ons in de toekomst ook nog helpen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Jasmine wo 14 nov 2012 - 9:00

Lief dat je het vraagt weegschaal.

Heb nog geen uitslagen binnen, ook niet achteraan gebeld verder. We wachten wel af. Zit nu in de wachtweken, zijn toch iets serieuzer bezig gegaan dan gepland, maar ach. Heb nu al dagen gevoelige borsten, vanochtend last van duizelingen: kortom, mijn lichaam speelt alweer een leuk spelletje met me.

MM: is er bij jou al nieuws?

Nillis: ik zou dan maandag gewoon de gynaecoloog bellen. Heb je al wel een nacontrole gehad?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Weegschaal wo 14 nov 2012 - 9:08

Spannend weer Jasmine. Hoop dat je lichaam geen spelletje speelt, maar het gewoon zo is Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Jasmine wo 14 nov 2012 - 9:52

Heej, je hebt een avatar Very Happy

Maar idd. hoop het ook. Zou een héél leuk Sintcadeau zijn.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Snoes wo 14 nov 2012 - 21:27

Ik ga weer lekker hard voor jullie duimen, Jasmine en Weegschaal!
(en inderdaad weegschaal, wat leuk dat je een avatar hebt! Very Happy)

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  nillis do 15 nov 2012 - 1:48

@ Jasmine, spannend weer hoor, wanneer zou je nod zijn en gewoon omdat het soms fijn is om te geven een dikke Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 699888

@ weegschaal, weet nog niet goed wanneer ik zou testen ben nu vrij t/m zondag en ben zo bang voor een teleurstelling, terwijl ik helemaal niet van een zwangerschap wil uitgaan. Kan morgen bellen en hoe de test ook uitvalt de gyn bellen of toch zondag testen en dan maandag de gyn bellen. Als ik toch zwanger ben dan is het namelijk handig om de gyn te bellen, mag daar namelijk al vroeg de eerste echo laten maken en aangezien ik dan totaal niet weet hoe lang ik zwanger ben.

all, zie weegschaal verder weinig nieuws
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Jasmine do 15 nov 2012 - 2:27

Nillis: dank je, voor jou ook hug

Ik snap je gevoel wel. Als je een test doet, hoop je toch op die tweede streep. Natuurlijk is het een teleurstelling als die tweede streep wegblijft, maar dan heb je wel de zekerheid dat je in elk geval niet zwanger bent.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  mystery mom do 15 nov 2012 - 10:40

@ nillis: ik snap je helemaal. Eigenlijk wil je gewoon zekerheid maar eigenlijk alleen als t positief is :-) Heb je zelf t gevoel weer zwanger te zijn? Ik zit even met t zelfde probleem. Zit nu op dag 31, heb nog geen tekenen van een aandienende menstruatie en sinds gister enorm gevoelige borsten, dat heb ik anders nooit. Wel bij mn eerste zwangerschap. Het zou dus goed kunnen zijn dat t gelukt is deze ronde maar ik blijf t testen maar uitstellen...ik heb besloten dit zaterdagmorgen toch te doen als t nog nodig is. We hebben savonds een feestje en ik wil weten of ik wat mag drinken dan.

Wat trouwens wel een voordeel is van een negatieve test is dat je je menstruatie dan niet meer onbewust 'tegenhoudt'.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  mystery mom do 15 nov 2012 - 19:35

Waaahhh...ik kon toch niet meer wachten met testen tot morgen omdat ik gister met sporten echt last had van mn borsten...er staan 2 hele mooi streepjes op mn test!!! Nu heel hard duimen dat t deze keer goed gaat!!
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Jasmine do 15 nov 2012 - 20:20

Jaaaaaa MM! Gefeliciteerd!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 8 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 17 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum