Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwanger na een miskraam

3 plaatsers

Ga naar beneden

zwanger na een miskraam Empty zwanger na een miskraam

Bericht  kwak ma 7 mei 2012 - 6:24

omdat in het topic voor meiden met een miskraam al heel veel meiden zwanger zijn open ik maar een topic met "zwanger na een miskraam" topic.

voor alle vragen, onzekerheden, mooie en nare dingen!!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger na een miskraam Empty Re: zwanger na een miskraam

Bericht  Flip Fluitketel ma 7 mei 2012 - 7:21

Kwak--> En heb je nog contact gehad met je huisarts voor een evt. vroege echo?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger na een miskraam Empty Re: zwanger na een miskraam

Bericht  kwak ma 7 mei 2012 - 7:29

FF- ik heb de VK gebeld en die zegt dat ik 6 week ben. Ik heb heel dom gedaan gezegd dat mijn cyclus na de mk nog in de war was, en de laaste ongesteldheid was op 27 maart maar een heel klein beetje maar ze vond het niet nodig om een echo te maken. ik heb nu de 24ste een echo.
misschien dat ik de ha nog bel, maar ik weet dan niet wat ik moet zeggen...

en jij ?heb jij al iemand of iets gebeld?

ik vind het zo vervelend dat ik niet weet hoe ver ik ben, volgens de vk ben ik 6 week, volgens mezelf ben ik 4+6 en volgens een andere site ben ik nog maar 3 week. ik snap er niks van.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger na een miskraam Empty Re: zwanger na een miskraam

Bericht  Flip Fluitketel ma 7 mei 2012 - 7:42

Ja snap wat je bedoel dat je niet snap hoelang je zwanger bent als je verschillende berekeningen te horen krijgt. Ik zou persoonlijk ook niet weten wat ik tegen de huisarts zou moeten zeggen.

Ik ben van plan om einde van de week waarschijnlijk de VK te bellen. Even kijken wat zij zeggen over de echo's. Bij ons krijg je standaard voor de intake een echo (rond 8-9wkn). Maar wil het liefst z.s.m weten of het goed zit en anders bel ik gelijk het zkh voor een echoafspraak.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger na een miskraam Empty Re: zwanger na een miskraam

Bericht  Ayla ma 7 mei 2012 - 7:47

Kun je dan "zomaar" het zh bellen voor een vroege echo FF? Of loop je al bij de gyn?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger na een miskraam Empty Re: zwanger na een miskraam

Bericht  kwak ma 7 mei 2012 - 7:48

zou je ook gewoon het ziekenhuis kunnen bellen dan?
hier krijg je pas tussen 10-12 week een echo, helaas. nu hoop ik dat ik een bepaalde vk heb met de intake want er doet er maar 1 echo's dus dan moet ik tijdens de intake maar een beetje dom doen, alleen dan is mijn man er niet bij, beetje jammer maar dan film ik het wel Wink.
helaas wil mijn man geen pretecho.

hoe voel jij over deze zwangerschap? heb je bij de mk al een voorgevoel dat het niet goed zat?
ik heb nu echt een goed gevoel, ik heb me opgegeven voor MVM, en durf plannen te maken, iets wat ik bij de mk dus echt niet durfde en nu wel terwijl ik ook nog maar zokort zwanger ben.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger na een miskraam Empty Re: zwanger na een miskraam

Bericht  Flip Fluitketel ma 7 mei 2012 - 7:51

Ayla schreef:Kun je dan "zomaar" het zh bellen voor een vroege echo FF? Of loop je al bij de gyn?

Ik ben onder behandeling geweest van de gynaecoloog voor mijn MK omdat het niet vanzelf op gang kwam. En het i.o.m de gyn is opgewekt met medicatie en later heb ik nog een curretage ondergaan. En ik mocht het zkh bellen als ik weer zwanger was voor een echo rond de 6 á 7 wkn.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger na een miskraam Empty Re: zwanger na een miskraam

Bericht  Ayla ma 7 mei 2012 - 7:52

Oh dat vind ik fijn voor je! Hoop dat jij ook een vroegere echo kan krijgen Kwak!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger na een miskraam Empty Re: zwanger na een miskraam

Bericht  kwak ma 7 mei 2012 - 7:59

FF, ik had echt direct gebeld! Ik ben zo benieuwd!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger na een miskraam Empty Re: zwanger na een miskraam

Bericht  Flip Fluitketel ma 7 mei 2012 - 8:02

Kwak--> Bij de VK praktijk waar ik ben aangesloten krijg je standaard 4 echo's (rond de 9wknk, 12wkn, 20wkn en rond de 30wkn). Haha misschien had je actrice moeten worden...... Hmmm ik denk dat mijn man een pretecho in dit stadium ook niet echt 'goed' zou vinden.

Wat betreft gevoel.....Bij de MK heb ik het gevoel gehad dat het inderdaad niet goed zat. Ook al hadden we al rond de 9wkn een echo gehad en had ik echt alle zwangerschapskwalen die er waren volgens mij. Ik heb tot nu toe wel een redelijk goed gevoel bij deze zwangerschap. Op zich heb ik nog niet veel kwaaltjes o.i.d. wel last van mijn borsten en soms misselijk.

Opgeven voor MVM doe ik niet. Tijdens de MK zwangerschap heb ik meegedaan, maar ik vond het zo erg om me te moeten afmelden en de flessen terug te brengen na de MK. En ik wil nu 'genieten' van de zwangerschap en me niet druk maken om alsmaar die flessen vol te krijgen. Ook al weet ik dat het voor een goed doel is, maar luister op dit moment naar mijn gevoel en misschien dat ik erover een paar weken nog wel anders over denkt.

Plannen durf ik opzich wel te maken. Zo kan ik waarschijnlijk al aan een paar bijscholingen niet deelnemen ivm mogelijk zw.verlof en denk ik aan me verlof en niet te hoeven werken met kerst en oud en nieuw. En over zomervakantie...het liefst zouden we nog willen vliegen maar dan ben ik hopeijk ook rond de 22 wkn. We zien het wel....

En jij kwaaltjes?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger na een miskraam Empty Re: zwanger na een miskraam

Bericht  Flip Fluitketel ma 7 mei 2012 - 8:03

kwak schreef:FF, ik had echt direct gebeld! Ik ben zo benieuwd!

Ik zit ook echt heel erg te twijfelen hoor! Ook omdat mijn man alleen op dinsdag vrij is en moeilijk vrij kan krijgen van zijn werk.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger na een miskraam Empty Re: zwanger na een miskraam

Bericht  kwak ma 7 mei 2012 - 8:13

ja, ik kan me voorstellen dat je nu niet mee doet met mvm, zou ik ook niet doen als ik met mvm een mk zou hebben gehad. Ik heb met D. ook gedaan en dan doe ik weer wat goeds voor de wereld Wink

apart eigenlijk dat je een goed of slecht gevoel hebt tijdens een zwangerschap.
ik heb wel wat kwaaltjes, ben heel moe, af en toe misselijk, opgezette buik en ik ben gaan testen omdat ik geen zin in chips had haha! dat had ik met D. ook maar ik zit nu wel aan de chips maar echt lekker vind ik het niet Wink

ja, vrij met kerst en oud en nieuw! dat hebben we dan weer goed gepland als alles goed mag gaan Wink!
'kheb alleen net sinds 3 week een nieuwe baan, was met D. ook al zo maar goed, toen mocht ik ook blijven.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zwanger na een miskraam Empty Re: zwanger na een miskraam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum