Zwanger worden na miskraam.
+20
Annemoontje
yes1984
Flip Fluitketel
Amber-
mystery mom
Snoes
Sofie
nillis
Happydobby
mzcharlotte
Linnie1985
Jasmine
Weegschaal
Muppetje
Makamba
Sweet33
Muis
Tummy
Filoria
Twellie
24 plaatsers
Pagina 16 van 17
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Re: Zwanger worden na miskraam.
Wat heftig Yes. Ik hoop dat er een relatief gunstige diagnose voor je komt, met een behandelplan waar ruimte is voor een eventuele zwangerschap. Mocht je na de miskraam ook niet meer zwanger worden hierdoor? Lief dat je er zo open over bent, ik realiseer me nu pas dat ik wel heel direct was met mijn vraag Als je ergens niet op wilt antwoorden, dan begrijp ik dat wel hoor. Ik hoop echt, echt het allerbeste voor je.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Het meest gunstige is littekenweefsel. Dan zou ik nog een operatie moeten, maar dan is het wel klaar. De andere twee zijn chronisch. Daarnaast zijn er nog biopten op kweek gezet. Maar aan zo'n uitslag wil ik niet denken.mzcharlotte schreef:Wat heftig Yes. Ik hoop dat er een relatief gunstige diagnose voor je komt, met een behandelplan waar ruimte is voor een eventuele zwangerschap. Mocht je na de miskraam ook niet meer zwanger worden hierdoor? Lief dat je er zo open over bent, ik realiseer me nu pas dat ik wel heel direct was met mijn vraag Als je ergens niet op wilt antwoorden, dan begrijp ik dat wel hoor. Ik hoop echt, echt het allerbeste voor je.
Ik mocht opzich wel zwanger worden. De gynocoloog had wel gezegd om twee cyclussen te wachten. Ik had nogal wat bloed verloren. En door mijn darmklachten moest ik even weer op krachten komen. We hebben zelf besloten de uitslag van morgen af te wachten. Ik ben hier vrij open over. Het is iets waar ik zelf geen invloed op heb en waar ik me niet voor schaam. Wanneer het te persoonlijk wordt, stuur ik je gewoon een PM ;-)
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Ga ik ook wat persoonlijk naar jou worden. Je geeft aan dat het redelijk met je gaat. Nog met ups en downs. Voor ons is het al weer langer geleden. Maar ik heb er ook af en toe een k*tdag tussen zitten.
Zoals ik het lees proberen jullie meteen weer om zwanger te raken? En denk je dat je gewicht invloed heeft op het zwanger raken? M.a.w. hebben jullie lang op je vorige zwangerschap moeten wachten?
Zoals ik het lees proberen jullie meteen weer om zwanger te raken? En denk je dat je gewicht invloed heeft op het zwanger raken? M.a.w. hebben jullie lang op je vorige zwangerschap moeten wachten?
yes1984- Prater
Ja en nee. Eigenlijk hoef ik niet direct zwanger te worden, vind het wel prettig om even weer op adem te komen. De gynaecologe gaf aan dat het enige waar ik invloed op uit kan oefenen is mijn gewicht, om een nog positievere kans op zwangerschap te krijgen. Je moet je voorstellen dat ik 100+ kilo weeg. Ik heb mij toevallig vandaag aangemeld voor Weight Watchers, dus ik ben benieuwd. De eerste keer was ik na 2 maanden zwanger, de tweede keer na 7 maanden. Dus op zich zit daar niet zoveel moeilijkheid in. Mijn man heeft nu alleen een soort van last van euh,... plankenkoorts. Het heeft hem zeker veel gedaan, vooral om mij met zoveel pijn (fysiek en mentaal) te zien.
mzcharlotte- Ratel
Ik had voor J. ook flink overgewicht. Ben toch twee keer heel snel zwanger geraakt. (1e miskraam, en de zwangerschap van J.) Na zijn bevalling ben ik ruim 20 kilo afgevallen die er nu nog af is. En de laatste zwangerschap was het (ongepland) raak. Ik denk dat het niet alleen gewichtsafhankelijk is... Daarom kan gezond leven natuurlijk geen kwaad. Maar pin je niet op die weegschaal vast.
Ik begrijp je vriend wel. Zelf zit ik af en toe ook wat met dat dillema. Stel dat ik weer zwanger raak. Is de kans op een derde miskraam ook aanwezig. En ik vind dat ik daar zelf wel sterk genoeg voor moet zijn om dat nogmaals aan te kunnen. We hebben best een pittige 1.5 jaar achter de rug (vooral op gezondheidsgebied van J. en mij). Daarom heeft mijn vriend vlak na de miskraam maatschappelijk werk ingeschakeld. Hier heeft hij wel baat bij.
Ik begrijp je vriend wel. Zelf zit ik af en toe ook wat met dat dillema. Stel dat ik weer zwanger raak. Is de kans op een derde miskraam ook aanwezig. En ik vind dat ik daar zelf wel sterk genoeg voor moet zijn om dat nogmaals aan te kunnen. We hebben best een pittige 1.5 jaar achter de rug (vooral op gezondheidsgebied van J. en mij). Daarom heeft mijn vriend vlak na de miskraam maatschappelijk werk ingeschakeld. Hier heeft hij wel baat bij.
yes1984- Prater
Ik heb inderdaad ook op 26 februari een afspraak met een hulpverlener. Ik weet dat ik sterk ben, maar ik heb even begeleiding nodig om alles een juiste plek te geven. Mijn man is daar een beetje schuchter in. Hij slaapt bijvoorbeeld ook slecht, maar wilt niet naar de dokter ermee.
Ik geloof ook niet dat het per se gewichtsafhankelijk is, maar ik kan er wel iets aan proberen te doen. Bovendien is het weer een goede in het lijstje voor Mrs. Doelstelling hahaha! Ik moet zeggen dat ik qua voedsel best al wel goed zit, dus het ligt bij mij te meer aan de beweging.
Een miskraam is echt een lastig onderwerp om mee om te gaan, vind je niet? Jullie zijn al aardig goed bezig zo te lezen, medisch (fysiek) en mentaal. Het komt vast helemaal goed.
Ik geloof ook niet dat het per se gewichtsafhankelijk is, maar ik kan er wel iets aan proberen te doen. Bovendien is het weer een goede in het lijstje voor Mrs. Doelstelling hahaha! Ik moet zeggen dat ik qua voedsel best al wel goed zit, dus het ligt bij mij te meer aan de beweging.
Een miskraam is echt een lastig onderwerp om mee om te gaan, vind je niet? Jullie zijn al aardig goed bezig zo te lezen, medisch (fysiek) en mentaal. Het komt vast helemaal goed.
mzcharlotte- Ratel
Goed van je dat je hulp hebt ingeschakeld omdat je denkt het nodig te hebben. Zo iemand hoort je hele verhaal aan en geeft een frisse blik. Je kunt even lekker van je af praten. Ik hoop dat het je goed gaat doen!
Ik heb het idee dat ik het zo wel red. Mijn vriend heeft dit even nodig. En ik vind het alleen maar goed dat hij hier zelf mee kwam.
Ik heb ook het idee dat we alles weer aardig op de rit hebben. Maar het blijft lastig inderdaad. Een bepaalde opmerking kan je zo weer van slag brengen. En mensen om me heen gaan er ook heel verschillend mee om... Sommige mensen zijn flink hard.
Ik heb het idee dat ik het zo wel red. Mijn vriend heeft dit even nodig. En ik vind het alleen maar goed dat hij hier zelf mee kwam.
Ik heb ook het idee dat we alles weer aardig op de rit hebben. Maar het blijft lastig inderdaad. Een bepaalde opmerking kan je zo weer van slag brengen. En mensen om me heen gaan er ook heel verschillend mee om... Sommige mensen zijn flink hard.
yes1984- Prater
Even een korte reactie..
Ik was ook 100 + en ik gezonde zoon.
Dus het kan gewoon.
Vandaag weer aan het werk.. Heerlijk!
Ik was ook 100 + en ik gezonde zoon.
Dus het kan gewoon.
Vandaag weer aan het werk.. Heerlijk!
firda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11
@ Yes, spannend hoor, ben benieuwd naar de uitslag. Veel succes
@ mzcharlotte en weegschaal, ik snap heel goed hoe het voelt dat iedereen maar verder gaat en jullie nog met het verdriet zitten. Ik had dat ook heel erg en bij ons wist ook bijna niemand van mk dus kon ook niet aangeven hoe het met me ging. Veel sterkte
@ Mzcharlotte, wat goed dat je je hebt aangemeld voor de weight watchers, veel succes en ook straks bij het gesprek bij de hulpverlener.
@ weegschaal, veel succes bij de nacontrole?
@ all, hier gaat alles goed. heb nog veel last van mijn darmen maar mag gelukkig nu mijn zakjes weer gebruiken. Verder hebben we de 28e intake en echo en vind het nu wel weer spannend worden. Van mij mag deze week wel snel voorbij gaan.
@ mzcharlotte en weegschaal, ik snap heel goed hoe het voelt dat iedereen maar verder gaat en jullie nog met het verdriet zitten. Ik had dat ook heel erg en bij ons wist ook bijna niemand van mk dus kon ook niet aangeven hoe het met me ging. Veel sterkte
@ Mzcharlotte, wat goed dat je je hebt aangemeld voor de weight watchers, veel succes en ook straks bij het gesprek bij de hulpverlener.
@ weegschaal, veel succes bij de nacontrole?
@ all, hier gaat alles goed. heb nog veel last van mijn darmen maar mag gelukkig nu mijn zakjes weer gebruiken. Verder hebben we de 28e intake en echo en vind het nu wel weer spannend worden. Van mij mag deze week wel snel voorbij gaan.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@ yes1984; Ben heel benieuwd naar de uitslag die je gekregen hebt!
@ mzcharlotte; Jij hebt me wel aan het denken gezet over hulp zoeken. Mijn mijn situatie kan ik nog wel omgaan, maar ikmerk heel veel moeite te hebben met alle zwangeren (dicht) om me heen. Ik wil een onafhankelijk iemand tegen wie ik kan spuien, maar die me ook handvaten geeft hoe met mijn gevoelens om te gaan. Ik wil zelf volgende week aan mijn gyn vragen of er iemand vanuit de fertiliteit is. Ik heb de behoefte aan iemand met ervaring rondom dit thema. Heb jij het via de huisarts geregeld?
@ firda; Hoe ging het werken?
@ Nillis; Dat deze week maar om mag vliegen!!
Ik had vanmorgen, 3 weken na de curettage, een negatieve zwangerschapstest Nog nooit zo snel gehad, de andere keren pas na 4-5 weken. Ik dacht 1,5 week geleden al een eisprong te voelen. En dat kan best zo zijn geweest, want ik heb sinds net bloedverlies. Volgende week de controle echo, dan hoop ik te weten te komen of het een menstruatie of tussentijdse bloeding is.
Mijn lichaam doet nu dus anders als de vorige 4 keren, toen zat er iedere keer hetzelfde patroon in. Ben beniewd hoe het deze keer zal gaan.
@ mzcharlotte; Jij hebt me wel aan het denken gezet over hulp zoeken. Mijn mijn situatie kan ik nog wel omgaan, maar ikmerk heel veel moeite te hebben met alle zwangeren (dicht) om me heen. Ik wil een onafhankelijk iemand tegen wie ik kan spuien, maar die me ook handvaten geeft hoe met mijn gevoelens om te gaan. Ik wil zelf volgende week aan mijn gyn vragen of er iemand vanuit de fertiliteit is. Ik heb de behoefte aan iemand met ervaring rondom dit thema. Heb jij het via de huisarts geregeld?
@ firda; Hoe ging het werken?
@ Nillis; Dat deze week maar om mag vliegen!!
Ik had vanmorgen, 3 weken na de curettage, een negatieve zwangerschapstest Nog nooit zo snel gehad, de andere keren pas na 4-5 weken. Ik dacht 1,5 week geleden al een eisprong te voelen. En dat kan best zo zijn geweest, want ik heb sinds net bloedverlies. Volgende week de controle echo, dan hoop ik te weten te komen of het een menstruatie of tussentijdse bloeding is.
Mijn lichaam doet nu dus anders als de vorige 4 keren, toen zat er iedere keer hetzelfde patroon in. Ben beniewd hoe het deze keer zal gaan.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Wat goed Weegschaal. Ik ga inderdaad eerst naar de praktijkbegeleider (volgens mij heet dat zo) van mijn huisartsenpraktijk. Dat is gratis en daarna ga ik kijken naar of hij/zij de juiste persoon voor mij is, of dat ik misschien naar een andere hulpverlener moet die meer bij mijn situatie past. Ik ben ervan overtuigd dat als ik met mijn psyche en fysieke aan de slag ga en dat probeer in orde te krijgen, dat het in ieder geval gunstig is voor het geheel.
mzcharlotte- Ratel
Vandaag heeft de vk gebelt. Ze heeft verder geen advies gegeven, dat moesten we van de gyn krijgen.
Met hem heb ik een bel afspraak staan. Helaas moet ik dan werken, dus hopelijk kan ik normaal met hem praten.
Verder heb ik hier nog wel wat pijn bij het plassen, of als er druk op komt. Maar dat hoord er allemaal bij..
Het werken gaat ook weer goed, en ben blij dat alles achter de rug is.
Met hem heb ik een bel afspraak staan. Helaas moet ik dan werken, dus hopelijk kan ik normaal met hem praten.
Verder heb ik hier nog wel wat pijn bij het plassen, of als er druk op komt. Maar dat hoord er allemaal bij..
Het werken gaat ook weer goed, en ben blij dat alles achter de rug is.
firda- Fluisteraar
Hoe gaat het met iedereen? Firda, heb je nog met de gyn kunnen praten?
Ik heb geloof ik mijn eisprong weer gehad en volgens calculatie heb ik een nette cyclus van 31 of 32 dagen. Op zich gaat het goed. Naar mijn gevoel te goed. Het is pas 3 weken geleden allemaal, maar voor mijn idee zijn we alweer een half jaar verder ofzo. Ik heb het idee dat ik niet voldoende erbij stil heb gestaan. Kijken wat de hulpverlener dinsdag zegt.
Ondertussen ben ik met Weight Watchers gestart. Ik ben benieuwd of het echt resultaat gaat geven. Ik ben er heel trouw in en vind het zelfs leuk om te plannen. De andere kant van het verhaal is dat mijn hele focus nu daar ligt.
Ik heb geloof ik mijn eisprong weer gehad en volgens calculatie heb ik een nette cyclus van 31 of 32 dagen. Op zich gaat het goed. Naar mijn gevoel te goed. Het is pas 3 weken geleden allemaal, maar voor mijn idee zijn we alweer een half jaar verder ofzo. Ik heb het idee dat ik niet voldoende erbij stil heb gestaan. Kijken wat de hulpverlener dinsdag zegt.
Ondertussen ben ik met Weight Watchers gestart. Ik ben benieuwd of het echt resultaat gaat geven. Ik ben er heel trouw in en vind het zelfs leuk om te plannen. De andere kant van het verhaal is dat mijn hele focus nu daar ligt.
mzcharlotte- Ratel
MzCharlotte, fijn dat je je eisprong gehad hebt, heb je toch snel weer een mooie cyclus. Hopelijk derde keer goede keer bij jou!
Ik ben ook benieuwd hoe het nu met Sofie gaat?
Ik ben ook benieuwd hoe het nu met Sofie gaat?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik verlies bloed... sinds gisteren avond.
Het is niet veel, maar dit wel meeste wat ik verloren heb met de curretage.
Ik twijfel de vk te bellen. Ik heb verder geen buik pijn..
Het is niet veel, maar dit wel meeste wat ik verloren heb met de curretage.
Ik twijfel de vk te bellen. Ik heb verder geen buik pijn..
firda- Fluisteraar
Ik geloof dat het niet geheel vreemd is firda, maar als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even bellen.
Snoes, bedankt voor je knuffel en ik hoop het ook heel erg ja.
Snoes, bedankt voor je knuffel en ik hoop het ook heel erg ja.
mzcharlotte- Ratel
@ Firda, bij mij was het bloedverlies soms over en dan kwam het ineens weer terug, maar als je het niet vertrouwt zou ik bellen.
@ mzcharlotte, fijn dat je cyclus weer goed lijkt te gaan lopen. Hopelijk snel weer raak en heel veel succes met de weight watchers.
@ mzcharlotte, fijn dat je cyclus weer goed lijkt te gaan lopen. Hopelijk snel weer raak en heel veel succes met de weight watchers.
nillis- Kletskop
Hier weer eens een berichtje van mij.
Firda: hoe gaat het nu met je?
Mzcharlotte: en hoe gaat het nu met jou? Ik heb zelf ook het gevoel alsof mijn miskraam al jaren geleden is, raar is dat he! En bevalt weight watchers?
Sorry dat ik een hele tijd niet heb gereageerd, ik kon mij er niet toe zetten om te schrijven maar heb wel meegelezen. Blijkbaar dacht ik van als ik er niet teveel aan denk is het niet gebeurd ofzo, geen idee. Ik wilde er gewoon niet aan denken.
Maar vandaag zou ik ongesteld moeten worden, maar ik had al een paar dagen wat kwaaltjes, dus kon het niet laten en heb getest en ik ben weer zwanger! Ik heb nu een totaal ander gevoel over deze zwangerschap, beter dan de eerste keer. Ik denk dat het ook komt omdat we nu even wat meer rust in ons leven hebben. Toch voel ik soms weer de angst dat het nog een keer gebeurd, maar ik moet vertrouwen hebben, kans dat het goed gaat is groter.
Firda: hoe gaat het nu met je?
Mzcharlotte: en hoe gaat het nu met jou? Ik heb zelf ook het gevoel alsof mijn miskraam al jaren geleden is, raar is dat he! En bevalt weight watchers?
Sorry dat ik een hele tijd niet heb gereageerd, ik kon mij er niet toe zetten om te schrijven maar heb wel meegelezen. Blijkbaar dacht ik van als ik er niet teveel aan denk is het niet gebeurd ofzo, geen idee. Ik wilde er gewoon niet aan denken.
Maar vandaag zou ik ongesteld moeten worden, maar ik had al een paar dagen wat kwaaltjes, dus kon het niet laten en heb getest en ik ben weer zwanger! Ik heb nu een totaal ander gevoel over deze zwangerschap, beter dan de eerste keer. Ik denk dat het ook komt omdat we nu even wat meer rust in ons leven hebben. Toch voel ik soms weer de angst dat het nog een keer gebeurd, maar ik moet vertrouwen hebben, kans dat het goed gaat is groter.
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Gefeliciteerd Miss G! Nu hopen dat ie blijft plakken!
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
@ firda; Ik heb na een curettage heel vaak wat tussentijds bloedverlies. Het is dan niet veel en voelt niet als een menstruatie, maar het is normaal. Ik heb het van de week ook weer gehad.
@ mzcharlotte; Wat fijn dat je al weer een eisprong hebt gehad, altijd goed om te weten dat je lichaam weer herstelt is! Gaan jullie er nu ook al weer voor?
@ Miss G; Gefeliciteerd!! De kans dat het goed gaat is idd veel groter, dus het moet gewoon goed gaan. Heb je nu ook sneller een echo?
Ik het de afgelopen weken niet makkelijk gehad, zit er een beetje doorheen. Waar ik eerder heel veel aan het opzoeken en het piekeren was, was ik daar de laatste dagen niet meer mee bezig maar wel heel down. Een zwangerschap ging bij mij ook voor alles, als er bijv een uitje of vakantie gepland stond werd dat wel weer geannuleerd als ik een miskraam had. Ik heb nu door dat ik dit niet vol ga houden, heb ook leuke dingen nodig om naar uit te kijken. Dus we nemen even een pauze tot begin april, zodat we half april lekker op vakantie kunnen gaan. Ik heb dinsdag controle bij mijn gyn, over 2,5 week de intake in Gent en half april de controleafspraak in Leiden over de uitslag van het vruchtje. Misschien ook maar beter om dat allemaal even af te wachten!
Het bloedverlies van afgelopen week was tussentijds bloedverlies, het was echt veel te kort en minimaal voor een menstruatie. Theoretisch zou het ook nog een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar die kans is klein.
@ mzcharlotte; Wat fijn dat je al weer een eisprong hebt gehad, altijd goed om te weten dat je lichaam weer herstelt is! Gaan jullie er nu ook al weer voor?
@ Miss G; Gefeliciteerd!! De kans dat het goed gaat is idd veel groter, dus het moet gewoon goed gaan. Heb je nu ook sneller een echo?
Ik het de afgelopen weken niet makkelijk gehad, zit er een beetje doorheen. Waar ik eerder heel veel aan het opzoeken en het piekeren was, was ik daar de laatste dagen niet meer mee bezig maar wel heel down. Een zwangerschap ging bij mij ook voor alles, als er bijv een uitje of vakantie gepland stond werd dat wel weer geannuleerd als ik een miskraam had. Ik heb nu door dat ik dit niet vol ga houden, heb ook leuke dingen nodig om naar uit te kijken. Dus we nemen even een pauze tot begin april, zodat we half april lekker op vakantie kunnen gaan. Ik heb dinsdag controle bij mijn gyn, over 2,5 week de intake in Gent en half april de controleafspraak in Leiden over de uitslag van het vruchtje. Misschien ook maar beter om dat allemaal even af te wachten!
Het bloedverlies van afgelopen week was tussentijds bloedverlies, het was echt veel te kort en minimaal voor een menstruatie. Theoretisch zou het ook nog een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar die kans is klein.
Weegschaal- Kletskop
Dank jullie meiden! Hoewel het wel heel raar voelt om gefeliciteerd te worden wanneer je onzeker bent haha.
Weegschaal: Begrijpelijk dat je het moeilijk hebt. Hopelijk komt er wat uit het onderzoek van het vruchtje. En ik vind het knap dat jullie een pauze nemen. Lijkt me wel moeilijk vooral omdat je er, misschien ook gedeeltelijk onbewust, er zoveel mee bezig bent. Ik hoop dat wanneer het weer raak is bij jullie, het ook blijft plakken. Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, heb ook het gevoel dat ik vaag overkom haha. Maar ik denk vaak aan je!
Verder mag ik kiezen voor een vroege echo, ze hebben aangegeven 6 en een halve week. Maar ik vraag me af of dat niet te vroeg is. Ik zat zelf te denken aan rond de 7 of 7 en een halve week, dan ben ik verder dan de eerste keer, en hopelijk zie ik dan al een kloppend hartje.
Heb wel gelijk vannochtend mijn moeder gebeld om het te vertellen. Zij had al een vermoeden omdat ik gister bij het zien van leverworst helemaal bleek en misselijk werd, en ik een hele slechte huid heb nu.
Weegschaal: Begrijpelijk dat je het moeilijk hebt. Hopelijk komt er wat uit het onderzoek van het vruchtje. En ik vind het knap dat jullie een pauze nemen. Lijkt me wel moeilijk vooral omdat je er, misschien ook gedeeltelijk onbewust, er zoveel mee bezig bent. Ik hoop dat wanneer het weer raak is bij jullie, het ook blijft plakken. Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, heb ook het gevoel dat ik vaag overkom haha. Maar ik denk vaak aan je!
Verder mag ik kiezen voor een vroege echo, ze hebben aangegeven 6 en een halve week. Maar ik vraag me af of dat niet te vroeg is. Ik zat zelf te denken aan rond de 7 of 7 en een halve week, dan ben ik verder dan de eerste keer, en hopelijk zie ik dan al een kloppend hartje.
Heb wel gelijk vannochtend mijn moeder gebeld om het te vertellen. Zij had al een vermoeden omdat ik gister bij het zien van leverworst helemaal bleek en misselijk werd, en ik een hele slechte huid heb nu.
Miss G- Fluisteraar
Gefeliciteerd Miss G, wat fijn! Hoe ver ben je nu? Gefeliciteerd.
@ Weegschaal: Ga je nou ook nog met iemand praten? Ik denk dat ik sowieso hulp ga zoeken, gewoon even om alles op een rijtje te krijgen. We gaan er niet volop tegen aan, maar we zien wel weer hoe het loopt. Hij heeft ook een beetje plankenkoorts.
Weight Watchers gaat prima. Ik ben in 1 week meer dan 2kg kwijt!! Dus ik ben hartstikke trots op mijzelf en wil dit doorzetten.
@ Weegschaal: Ga je nou ook nog met iemand praten? Ik denk dat ik sowieso hulp ga zoeken, gewoon even om alles op een rijtje te krijgen. We gaan er niet volop tegen aan, maar we zien wel weer hoe het loopt. Hij heeft ook een beetje plankenkoorts.
Weight Watchers gaat prima. Ik ben in 1 week meer dan 2kg kwijt!! Dus ik ben hartstikke trots op mijzelf en wil dit doorzetten.
mzcharlotte- Ratel
Wow meer dan 2kg, wat goed! vind je het ook makkelijk om vol te houden? Ik heb het ook een hele tijd gedaan, en ben ook afgevallen en ik vond het wel goed te doen. Je mag eigenlijk alles eten, maar met mate.
Als ik vanaf de eerste dag van het bloedverlies reken, zou ik vandaag 4.1 zijn. Zwangerschapstest was dit keer veel duidelijker dan de vorige keer toen ik testte met 4.5. Vraag me af of het toeval is.
Als ik vanaf de eerste dag van het bloedverlies reken, zou ik vandaag 4.1 zijn. Zwangerschapstest was dit keer veel duidelijker dan de vorige keer toen ik testte met 4.5. Vraag me af of het toeval is.
Miss G- Fluisteraar
Mis G, gefeliciteerd Ik had deze keer ook gelijk een hele goede test.
nillis- Kletskop
@ Miss G; Dankjewel voor je lieve berichtje. Vind je niet vaag hoor, snap je helemaal. Ik zou zelf ook de echo met 7 weken doen, dan moet je zeker een kloppend hartje zien.
@ mzcharlotte; Wat goed dat je al gelijk zo goed begint met afvallen! Dat geeft meer zin en moed om door te zetten.
Ik ben er nog niet uit over de mentale ondersteuning. Merk dat meer openheid naar anderen en zeer regelmatig goede gesprekken me ook al goed doen. Ga wel informatie inwinnen bij mn gyn.
@ mzcharlotte; Wat goed dat je al gelijk zo goed begint met afvallen! Dat geeft meer zin en moed om door te zetten.
Ik ben er nog niet uit over de mentale ondersteuning. Merk dat meer openheid naar anderen en zeer regelmatig goede gesprekken me ook al goed doen. Ga wel informatie inwinnen bij mn gyn.
Weegschaal- Kletskop
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger worden na miskraam.
» Zwanger na een miskraam..
» zwanger na een miskraam
» Hoelang na miskraam weer zwanger?
» zwanger worden na ks
» Zwanger na een miskraam..