Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger worden na miskraam.

+20
Annemoontje
yes1984
Flip Fluitketel
Amber-
mystery mom
Snoes
Sofie
nillis
Happydobby
mzcharlotte
Linnie1985
Jasmine
Weegschaal
Muppetje
Makamba
Sweet33
Muis
Tummy
Filoria
Twellie
24 plaatsers

Pagina 1 van 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Weegschaal wo 12 sep 2012 - 21:04

@ Jasmine; Wat heftig om te horen dat jullie je kinderwens voor een tweede misschien opzij gaan zetten. Maar ik snap het toch ook wel een beetje, want wat een impact heeft dit op je leven!

@ Snoes; Wat een lieverd ben je ook dat je je dan opzij zet omdat jij wel zwanger ben. Ik kan heel oprecht zeggen dat ik absoluut geen moeite heb met de zwangere en net bevallen dames! Alleen de aankondigingen van nieuwe zwangerschappen zijn voor mij confronterend. Maar ook dit kan ik opzij zetten en wil ik niet laten merken. Ben zo bang dat mensen mij niet meer in durven te lichten en me gaan mijden.
Ik lees dat je ziek thuis zit en ik dus ook. Als je maandag nog geen plannen hebt kom ik je graag opzoeken, want ik zet het contact graag voort!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Snoes wo 12 sep 2012 - 21:22

Dat vind ik fijn om te lezen Weegschaal. Maar maandag ben ik (als het goed is) weer aan het werk. Ben nu al sinds maandag thuis en normaal ga ik maandag weer aan het werk. Ik ben bijv. wel 28 sept (op een vrijdag) de hele dag thuis, maar ik weet niet of jij dan kan?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  nillis wo 12 sep 2012 - 22:49

@ weegschaal, ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind jou elke keer zo positief en tuurlijk is het confronterend als er nu iemand in jullie omgeving een zwangerschap aankondigd. Ik hoop dat het jullie ook is gegund en dat de gyn jullie wil helpen met medicatie. Zal nu duimen dat het geen mola zwangerschap is. Heel veel sterkte. Zwanger worden na miskraam. 699888

@ Jasmine, ik vind het zo verdrietig. had zo gehoopt op goed nieuws en heb hier eigenlijk ook geen woorden voor. Ik vind 1x erg om mee te maken en jij het het nu al vaker gehad. En lees nu dat jullie een tweede kindje wel helemaal even opzij schuiven. Laat dit verdriet even bezinken en ga dan opnieuw samen in gesprek en samen met de gyn. Ik wil je heel veel sterkte wensen en een dikke Zwanger worden na miskraam. 699888

@ all, hier gaat het redelijk goed na de curettage van gisteren. Heb weinig pijn en weinig bloedverlies. Vind het alleen nu wel echt definitief en voel me leeg. Ben vandaag ook alleen thuis, dus dan heb ik je ook tijd om ervoer na te denken en op zich vind ik dat ook wel goed. heb ik twee dagen om het af te sluiten en dan weer door te gaan, want van het weekend hebben we weer allemaal feestjes. Verder vind ik het natuurlijk heel fijn om met jullie te praten. Jullie weten wat ik doormaak en welke stappen nu volgen.
Zo heb ik nog vragen wanneer jullie cyclus weer op gang kwam? en wanneer gingen jullie weer voor een nieuwe zwangerschap.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Sofie do 13 sep 2012 - 1:48

Nieuwe poging... Vanmorgen al een heel verhaal getypt en toen ik het plaatste kwam er een foutmelding. Nieuwe poging...

Weegschaal: Fijn dat jullie de volgende poging hulp krijgen en hopen dat dat het juiste is wat er nodig is voor een goede zwangerschap. Eerst het nieuws van de miskraam en dan misschien ook nog een mola zwangerschap. Ik duim heel hard dat het geen mola zwangerschap is. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. hug
Heel herkenbaar die zwangeren om je heen. Ben heel blij voor hun, maar af en toe is het best confronterend. En dan ook nog eens je zusje, dat is toch weer dichterbij.

Jasmine: Jij ook al van dat rot nieuws. Het is wel fijn dat er onderzoeken komen. Ik ben benieuwd of daar iets uit gaat komen. Weet je al wat voor onderzoeken het zullen zijn? hug

Nillis: Hoe reageerde je moeder op het nieuws? Of heb je het niet verteld?
Fijn dat je je goed voelt en je nog even niet hoeft te werken.
Bij mij varieert het van 35 dagen tot 3 maanden voordat ik weer ongesteld werd. Na mijn eerste miskraam zijn wij er meteen weer voor gegaan. Was meteen weer zwanger en dat werd weer een miskraam, daarna een ronde pauze. Die ronde duurde 3 maanden en daarna was ik zwanger van mijn dochter. Na de operatie van mijn BBZ mocht ik een ronde niet zwanger en daarna zijn wij er weer voor gegaan. Na de laatste miskraam zijn wij er ook meteen weer voor gegaan.


Hier niet veel nieuws. Het is afwachten tot maandag, dan moet ik weer naar de gynaecoloog voor een follikelmeting.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  nillis do 13 sep 2012 - 2:43

@ Sofie, we hebben het mijn ouders en schoonouders allebei verteld. Ze dachten allebei al dat ik zwanger was en vonden het jammer dat het miskraam was. Waren blij dat we het hadden verteld en maakten er gelukkig geen heel drama van. Alleen schoonmoeder is nu helemaal bezig met wie we het allemaal nog meer moeten vertellen en daar hebben we juist geen zin in, dus dat hebben we gisteren nog wel even duidelijk gemaakt, dus hopelijk houdt zij ook haar mond. Verder gebruiken we geen geen anticonceptie meer en zullen we wel zien waar het toe leidt en ben benieuwd wanneer de menstruatie weer komt. verlies nu eigenlijk helemaal geen bloed. Hadden jullie dat ook?
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Weegschaal do 13 sep 2012 - 8:01

@ Snoes; Dat moet ik werken, verdorie! Maar we blijven proberen, ik kom sowieso op kraamvisite Wink

@ Sofie; Spannend maandag!

@ Nillis; Fijn dat je je redelijk voelt. Zwanger worden na miskraam. 699888 voor het lege gevoel.
Bij mij duurde het iedere keer ruim 4 weken voordat het hcg uit mijn lichaam was. Dit controleerde ik door zwangerschapstesten te doen. Daarna had ik dan duidelijk mijn eisprong en werd ik uiteindelijk na 6-7 weken ongesteld. Wij gebruikten iedere keer, ondanks het advies van de gyn, geen voorbehoedsmiddelen. De gyn had dit liever niet omdat je anders niet precies weet of het een oude of nieuwe zwangerschap is en je de zwangerschapsduur niet goed vast kan stellen. Ondanks het proberen werd ik iedere keer pas na 1 keer ongesteld te zijn geweest weer zwanger, net of mijn lichaam er eerder niet klaar voor was.
Het bloedverlies na de curettage was bij mij ook niet veel, maar verspreid over langere tijd. Soms was het een aantal dagen of zelfs een week weg en kwam er dan weer wat. Ook had ik tot de eerste menstruatie wat bruinverlies na de seks.

Hier lijkt de miskraam spontaan op gang te komen. Heb flinke rugkrampen en buikpijn met veel bloed- en stolselverlies. Maar het kan ook weer stoppen, dus ben benieuwd. Ben er sowieso dinsdag vanaf! Verder krijg ik morgen de uitslag van de bloedafnames, dus weet ik dan of het een mola zwangerschap is. Vind het zo spannend!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Snoes do 13 sep 2012 - 8:22

Spannend weegschaal, ik blijf voor je duimen dat het geen molazwangerschap is. Komt het bij een mola ook spontaan op gang of weet je dat niet?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Makamba do 13 sep 2012 - 19:58

***


Laatst aangepast door Makamba op ma 17 sep 2012 - 8:08; in totaal 2 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Makamba do 13 sep 2012 - 20:01

nillis schreef: verlies nu eigenlijk helemaal geen bloed. Hadden jullie dat ook?

***


Laatst aangepast door Makamba op ma 17 sep 2012 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Weegschaal do 13 sep 2012 - 21:44

Snoes schreef:Spannend weegschaal, ik blijf voor je duimen dat het geen molazwangerschap is. Komt het bij een mola ook spontaan op gang of weet je dat niet?

Dan kan en mag ook spontaan komen. Maar als het zo blijkt te zijn zal ik eens navragen wat ik met het vruchtzakje moet doen, aangezien ze die moeten onderzoeken.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Weegschaal do 13 sep 2012 - 21:45

Ik vond jou situatie ook zeker heel erg verdrietig en vind absoluut dat je hier mag reageren hoor!


Laatst aangepast door Weegschaal op ma 17 sep 2012 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Flip Fluitketel vr 14 sep 2012 - 1:32

Meiden ook ik wil jullie even een hele dikke knuffel geven. Toen ik begin van het jaar een MK had gekregen vond ik het heel erg fijn om hier mijn ei kwijt te kunnen en met 'lotgenoten' te praten.

Ik hoop voor een ieder van jullie dat jullie kinderwens ooit nog eens vervuld mag worden.

hug hug
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Makamba vr 14 sep 2012 - 8:10

Weegschaal schreef:

Ik vond jou situatie ook zeker heel erg verdrietig en vind absoluut dat je hier mag reageren hoor!

***


Laatst aangepast door Makamba op ma 17 sep 2012 - 8:10; in totaal 2 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  mystery mom zo 16 sep 2012 - 7:24

Ik heb niet veel tijd...BZV begint zo! Maar even snel een reactie..ik ben vanmorgen ongesteld geworden dus ik loop voor niks rond met 'spagetti vlekken'. Jammer dat het deze ronde niet gelukt is maar ik ben wel heel blij met mijn regelmatige cyclus, precies 28 dgn.

Ik reageer snel weer op iedereen! X
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  nillis zo 16 sep 2012 - 19:59

@ Mysterymom, wat jammer hopelijk heb je toch snel een positieve test

@ Makamba, wat vervelend dat je je af en toe zo schuldig voelt. Je hebt toen een keuze moeten maken. Heel veel sterkte.

@ weegschaal, wat fijn dat het geen mola is. Veel sterkte de komende tijd.

@ Flip fluitketel, bedankt voor je reactie. Hoe gaat het bij jou?

@ all, hier heb ik ondertussen twee dagen wat meer bloedverlies gehad, maar is het nu weer wat minder. Verfder merk ik dat ik nog wel snel de energie op heb. Dan krijg ik ook buikpijn. Hadden jullie dat ook en hoelang hebben jullie in de ziektewet gezeten. Ik moet woensdag weer beginnen, maar zie er als een berg tegenop. Ik heb nog zo weinig energie en bij mij op het werk is het ook altijd druk en veel agressie en heb ook gelijk een slaapdienst. Zal straks mijn leidinggevende even bellen en overleggen wat te doen. Hoe hebben jullie dat gedaan?
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Weegschaal ma 17 sep 2012 - 1:29

@ Makamba; Zijn mensen in je omgeving op de hoogte van wat er toen gebeurd is? En kan je er ook met ze over praten.

@ Mysterymom; Ontzettend jammer! Maar wel fijn dat je een strakke cyclus hebt.

@ Nillis; Ik had na de eerste keer alleen een lichte menstruatiepijn die na twee dagen weg was. De tweede keer had ik veel last van onderen, alsof het allemaal flink opgerekt was. Fijn dat je gebeld hebt met je leidinggevende, je moet goed naar je lichaam en geest luisteren.

Ik verlies vrijwel geen bloed meer, al 2 dagen niet. Dus de curettage is morgen wel nodig. En dan mag ik over 2 weken al langs komen bij de gyn om over het vervolgtraject te praten. Dat vind ik wel erg fijn, weet ik ook waar ik aan toe ben. Ik zal over 6 weken wel weer ongesteld worden. En daarna wordt de scopie gepland, benieuwd of daar iets te zien is.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Sofie ma 17 sep 2012 - 6:16

Nillis: Kan mij voorstellen dat je het niet nog meer mensen wilt vertellen. Hoop dat je schoonmoeder haar mond kan houden. Die van mij kon het helaas niet.
Curretage heb ik geen ervaring mee. Na mijn eerste miskraam heb ik een week thuis gezeten. Had erg veel last van naweeën. Na de tweede gewoon gaan werken. Bij de andere miskramen en EUG was ik gewoon lekker thuis, want ik ben thuisblijfmama.
Hoe is het overleg met je leidinggevende gegaan?

MM: Jammer! Maar wel fijn dat je zo'n nette cyclus hebt.

Weegschaal: Heel veel succes morgen!!! Fijn dat je al zo snel weer langs mag komen.
Ben je inmiddels al weer aan het werk? Of is je vakantie nog niet voorbij?


Vanmiddag ben ik weer bij de gynaecoloog geweest. Baarmoederslijmvlies was 6 mm en dat was 2 mm dunner dan de vorige keren op CD 13. Links waren en wat kleine follikels van 8 mm en rechts minimaal 2 van 13 mm. Nu moet ik woensdag weer terug komen voor een follikelmeting. Helaas is de gynaecoloog er dan niet waar ik nu steeds was, hij schijnt alleen op maandag en vrijdag te werken. Vind het echt erg jammer. Nu wéér een andere, bij deze vrouw ben ik nog nooit geweest. Het is zo jammer dat iedere gynaecoloog weer wat anders zegt, ben benieuwd wat zij te zeggen heeft.


Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  nillis ma 17 sep 2012 - 7:11

@ Sofie, het contact met mijn leidinggevende is goed geweest. ik ga nu woensdag van 13.00 uur tot 21.00 uur werken, waarbij er constant een extra collega is om bij te springen als dat nodig mocht zijn, dan ga ik donderdag 2 uurtjes intervisie doen en dan vrijdag van 14.30-20.00 uur werken en dan heb ik alweer weekend en hoef ik pas de woensdag erna weer een slaapdienst, dus komt vast goed. Ze had er alle begrip voor en ze pland mijn andere uren wel anders, zodat ik geen min uren draai.

@ weegschaal, succes morgen
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Jasmine ma 17 sep 2012 - 7:33

Lieve Weegschaal, veel succes en sterkte morgen hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Amber- ma 17 sep 2012 - 7:34

Weegschaal sterkte morgen!
hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Muppetje ma 17 sep 2012 - 7:53

Sterkte morgen lieve Weegschaal

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Makamba ma 17 sep 2012 - 8:06

MM, fijn van je cyclus, maar wel jammer dat het deze ronde niet is gelukt.

Nillis, wat fijn dat het gesprek met je leidinggevende zo goed is verlopen. Dat gevoel zal denk ik ook altijd wel bijven. Het gaat wel al iets beter, maar het is nog steeds vaak en veel aanwezig.

Weegschaal, vriendinnen weten ervan af. Met hun praat ik wel eens, maar omdat ze zoiets nooit eerder hebben meegemaakt (godzijdank) of nog nooit zwanger zijn geweest is het soms moeilijk voor te stellen voor ze. De laatste tijd merk ik ook wel dat de gesprekken minder worden. Het komt er dus op neer dat ik niemand heb met wie ik er echt over kan praten, die weet hoe het voelt en hoe het is. Gun het niemand natuurlijk, en zou willen dat niemand het hoeft mee te maken... begrijp me niet verkeerd, maar soms voel ik me zo 'alleen' en onbegrepen. Héél veel sterkte morgen meid. Ik denk aan je. Zwanger worden na miskraam. 699888

Edit: Weegschaal.. zou je mijn stukje tekst dat je ge-quote hebt nog (een keer) weg kunnen halen? Alvast bedankt. Zwanger worden na miskraam. 561177
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Weegschaal ma 17 sep 2012 - 9:43

@ Nillis; Heb je nog bloedverlies?

@ Sofie; Spannend dan weer, de volgende echo! En jammer dat die gyn er niet was, ik heb ook iedere keer andere artsen gezien wat idd echt niet handig is. Ik had vanaf woensdag weer aan het werk gemoeten, maar zit nu 'ziek' thuis. Ben van plan vanaf vrijdag weer te gaan werken.

@ Makamba; Ik kan me voorstellen dat je je alleen voelt! Ik merk ook dat na een tijdje de aandacht van anderen weer afneemt. En dan hebben wij veel begrip en herkenning in dit topic. Daarom vind ik dat jij hier ook gewoon moet blijven meeschrijven!

@ Jasmine; Hoe is het met je? En hoe was het in disneyland? Moet je nu van de week nog naar de gyn om vervolgafspraken te maken?

@ Muppetje en Amber; Bedankt meiden, lief dat jullie altijd zo meeleven!

Ik moet me pas 's middags melden in het ziekenhuis. Hoop wel dat er geen spoedjes tussen komen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  nillis ma 17 sep 2012 - 19:59

@ Makamba, ik herken je gevoel wel een beetje. De curettage is nu bijna een week geleden en iedereen gaat gewoon verder, maar bij mij komt nu pas het besef dat ik toch voor mijn idee 10 weken zwanger was en nu is alles weg en kunnen we weer opnieuw beginnen. Daarom ben ik zo blij dat ik jullie hier heb en daarom moet jij ook gewoon hier blijven schrijven. Ik vind dat jij toen een onmenselijke keuze hebt moeten en dat jij daar heel goed mee om gaat en hopelijk wordt je verdriet elke keer een beetje minder en krijg je rust in de keuze die je hebt moeten maken. Zwanger worden na miskraam. 699888

@ weegschaal, heel veel sterkte. Ik moets mij vorige week om 11.30 uur melden en was om 13.30 uur aan de beurt. hoe laat moet jij je melden?

@ Sofie, jammer dat je weer bij een andere arts moet. Hopelijk hebben ze ook goede ideeën.

@ Jasmine, zijn jullie al naar Disneyland geweest. ik dacht dat dat nog moest gebeuren. Hoe gaat het nu met je en heb je nog een beetje kunnen genieten.

@ all, hier heb ik nog steeds wat last van buikpijn, maar bijna geen bloedverlies. Weet eigenlijk niet goed waar het wegkomt. Kunnen namelijk mijn darmen ook zijn. Volgende week moet ik voor controle en dan zal ik het wel bespreken. Hier verder weinig nieuws. vanmiddag komt nog een vriendin langs om even te kletsen en zij weet ook van de miskraam af, dus dat is wel fijn. Ga genieten van een laatste rustig dagje.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Snoes ma 17 sep 2012 - 22:04

Weegschaal, ik denk aan je!Zwanger worden na miskraam. 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum