Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
+22
Japje
TNMN
Caroow
Pannetoet
Susan
Lotus
girli
Snoopy
Serena
Sweety
Rumble
TGR
VeryCherry
Suus
Inge
Jeanette
Zininzon
Phileine
Merai
Yzma
Beachgirl
Lady4
26 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
Hahaha inderdaad..Nucia schreef:Suus schreef:Ik gebruik ook heel vaak informatie van het forum, dan vertel ik iets aan mijn vriend en vraagt hij "Hoe weet je dat nou weer?" Nou, ehm, van het yesforum
Haha dat doe ik ook heel vaak!
Gast- Gast
Susan schreef:Ik heb wel aan Dion verteld dat CKC zwanger is. Ik zei: 'Je weet wel, die ene van wie de man op jouw werk heeft gewerkt...'
Ahh wat schattig
Dat is lief..
J. heeft trouwens een nieuwe opdrachtgever vanaf april. En hij zei dat ze bij zijn vorige opdracht (dus waar Dion zit nu) ook weer mensen zoeken, maar dat wordt em niet.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik denk eigenlijk best vaak aan forumsters!
CKC als ik over het museumplein loop op een doordeweekse dag, en dat is vaak:P. Darcy denk ik heel vaak aan maar dat komt omdat het inmiddels een vriendinnetje van mij is. Feline denk ik vaak aan hoe het met haar gaat..
Verder nog wel wat mensen. Marin als ik een mooie kleur blauw zie haha.
Hahaha, ja ik ben ook altijd op de uitkijk voor jou. Maar ik zie je nooit meer..
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik heb mijn vriend ook vertelt dat CKC zwanger is Ik zei jaaaa een meisje van het yesforum en van facebook die ik lief vind is zwanger hoeraaa! Vriend: ehhh, gefeliciteerd!
Hahaha.. zoooo grappig!!
Ja, ssstttt mag nog niemand weten of FB. Mijn moeder onterft me gelijk als fb het eerder weet dan zij.
Gast- Gast
Nucia schreef:Suus schreef:Ik gebruik ook heel vaak informatie van het forum, dan vertel ik iets aan mijn vriend en vraagt hij "Hoe weet je dat nou weer?" Nou, ehm, van het yesforum
+1!
Gast- Gast
Marin schreef:Yooooooooo spuit elf, CKC ben je zwanger? Wat een idioot ben ik dat ik dat nog niet wist! Gefeliciteerd! Nu denk ik dus automatisch aan jou ;-)
Girli, als jij degene bent die dezelfde studie deed als m'n zusje denk ik wel af en toe aan je. Om die reden dus.
Ik denk vaak aan Maple als ik langs haar woonplaats kom.
Zelfde geldt voor Sushi.
I quoten!
Ja, ben zwanger Marin! Leuk he, een mini me..
Gast- Gast
Alex167 schreef:Nucia schreef:Suus schreef:Ik gebruik ook heel vaak informatie van het forum, dan vertel ik iets aan mijn vriend en vraagt hij "Hoe weet je dat nou weer?" Nou, ehm, van het yesforum
+1!
+1 haha mijn man zegt nu steevast: zeker van de yesmeiden?
Gast- Gast
Of een mini he..CKC schreef:Marin schreef:Yooooooooo spuit elf, CKC ben je zwanger? Wat een idioot ben ik dat ik dat nog niet wist! Gefeliciteerd! Nu denk ik dus automatisch aan jou ;-)
Girli, als jij degene bent die dezelfde studie deed als m'n zusje denk ik wel af en toe aan je. Om die reden dus.
Zelfde geldt voor Sushi.
I quoten!
Gast- Gast
Mijn man ook! Als ik hem iets vertel vraagt ie altijd: 'hoe weet je dat?' En net voor ik antwoord geef zegt ie: 'Oh nee, laat maar, zeker weer van het forum.'
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Of een mini he..CKC schreef:Marin schreef:Yooooooooo spuit elf, CKC ben je zwanger? Wat een idioot ben ik dat ik dat nog niet wist! Gefeliciteerd! Nu denk ik dus automatisch aan jou ;-)
Zelfde geldt voor Sushi.
I quoten!
Uhm nee.. dit is een meisje. Voel ik.
Gast- Gast
CKC schreef:Darcy schreef:Ik heb mijn vriend ook vertelt dat CKC zwanger is Ik zei jaaaa een meisje van het yesforum en van facebook die ik lief vind is zwanger hoeraaa! Vriend: ehhh, gefeliciteerd!
Hahaha.. zoooo grappig!!
Ja, ssstttt mag nog niemand weten of FB. Mijn moeder onterft me gelijk als fb het eerder weet dan zij.
Haha of course, zet het niet op fb
Gast- Gast
Mijn vriend wist tot voor kort niet eens wat een forum was..
Totdat ik tegen hem zei ; Je moet je auto verkopen op het VW forum' .. OMG, hij heeft het nergens anders meer over..
Totdat ik tegen hem zei ; Je moet je auto verkopen op het VW forum' .. OMG, hij heeft het nergens anders meer over..
Gast- Gast
Daar houden we nog wel eens een enquete over..CKC schreef:_Donnaa schreef:Of een mini he..CKC schreef:Marin schreef:Yooooooooo spuit elf, CKC ben je zwanger? Wat een idioot ben ik dat ik dat nog niet wist! Gefeliciteerd! Nu denk ik dus automatisch aan jou ;-)
Zelfde geldt voor Sushi.
I quoten!
Uhm nee.. dit is een meisje. Voel ik.
Gaat de man van CKC failliet
Ja
Nee
Gast- Gast
CKC schreef:Marin schreef:Yooooooooo spuit elf, CKC ben je zwanger? Wat een idioot ben ik dat ik dat nog niet wist! Gefeliciteerd! Nu denk ik dus automatisch aan jou ;-)
Zelfde geldt voor Sushi.
I quoten!
Ik wist het ook niet! Maar wat leuk om te horen dat je zwanger bent!
Gast- Gast
Ja ik denk regelmatig aan forummers! Ik heb vannacht zelfs over het forum gedroomd
Gast- Gast
hahaha! net als dat jij ook altijd op dit forum bent Gezellig!_Donnaa schreef:Mijn vriend wist tot voor kort niet eens wat een forum was..
Ik denk wel eens aan meiden van hier. Als ik in groningen ben bijv. Dan kijk ik om me heen en bedenk me ineens dat 1 van die meiden best 1 van de meiden van hier kan zijn!
Dat ik dus wel iemand in het echt heb gezien, zonder het besef te hebben dat het een meid van hier is.
Storm, ik heb ook wel eens over het forum gedroomd Een meeting tussen wat mama's. Het enge ervan was dat sommige dingen ook gewoon echt klopten.
Gast- Gast
Haha leuk CKC! We moeten gewoon een keer koffie gaan drinken..
Ik vind je nieuwe avatar trouwens echt hilarisch hahaha. Doet me ook aan SATC denken eigenlijk.. In de film hebben ze het over seks maar Lily is er bij en dan moeten ze van charlotte color zeggen ipv sex. En dan zegt Carrie op een gegeven moment: "But I will tell you this, when Big colors, he rarely stays between the lines." Oke, goed verhaal:P.
Ik vind je nieuwe avatar trouwens echt hilarisch hahaha. Doet me ook aan SATC denken eigenlijk.. In de film hebben ze het over seks maar Lily is er bij en dan moeten ze van charlotte color zeggen ipv sex. En dan zegt Carrie op een gegeven moment: "But I will tell you this, when Big colors, he rarely stays between the lines." Oke, goed verhaal:P.
Gast- Gast
Ik heb ook wel eens over een forummer gedroomd, dat ik aan het shoppen was met mijn grote liefde voor ons huisje. Echt grappig.
Gast- Gast
Heel herkenbaar!Alex167 schreef:Mijn man ook! Als ik hem iets vertel vraagt ie altijd: 'hoe weet je dat?' En net voor ik antwoord geef zegt ie: 'Oh nee, laat maar, zeker weer van het forum.'
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt voor de felicitaties meiden!
@Powerbabe, ik ging echt stuk toen ik het zag.. haha! Grappig he?
@Powerbabe, ik ging echt stuk toen ik het zag.. haha! Grappig he?
Gast- Gast
Ik vertel ook heel vaak aan mijn vriend dingen, hij, hoe weet je dat? Ik; ja van het forum En ik ging mijn vriend vertellen dat CKC zwanger was en dat ik het zo leuk voor haar vond zegt die, leuk voor haar
Gast- Gast
Ik vertelde tegen mijn date dat ik had afgesproken met wat meiden van het forum. Keek hij me aan zegt hij zit je op een forum? Volgens mij vond hij het maar een raar iets.
Maar daar kan ik niet mee zitten want ik vermaak me prima hier
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik laat trouwens ook babyfoto's van jullie aan mijn vriend zien.
Hij vind Hayley van Hazeltje 't einde! Haha.. Want die laat ik ook via hyves de foto's zien.
Hij vind Hayley van Hazeltje 't einde! Haha.. Want die laat ik ook via hyves de foto's zien.
Gast- Gast
Sweety schreef:Ik vertelde tegen mijn date dat ik had afgesproken met wat meiden van het forum. Keek hij me aan zegt hij zit je op een forum? Volgens mij vond hij het maar een raar iets.
Nou..mijn vriend vind het ook maar 'raar'..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom is dat nou weer raar? Mijn man vindt het wel best en als ik ergens mee zit zegt ie: 'Gooi het ff in de groep op het forum.' Toffe man heb ik, he?
Gast- Gast
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Denken jullie dit weleens?
» Wat denken jullie?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Wat denken jullie hiervan?
» Hebben jullie dat ook weleens?
» Wat denken jullie?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Wat denken jullie hiervan?
» Hebben jullie dat ook weleens?