Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
+22
Japje
TNMN
Caroow
Pannetoet
Susan
Lotus
girli
Snoopy
Serena
Sweety
Rumble
TGR
VeryCherry
Suus
Inge
Jeanette
Zininzon
Phileine
Merai
Yzma
Beachgirl
Lady4
26 plaatsers
Pagina 8 van 8
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
Isabella schreef:Ik denk trouwens aan Marin als ik bij de AH XL boodschappen doe bij haar in de buurt
Doe jij wel eens boodschappen bij mijn supermarkt?! Aaah dan komen we elkaar misschien wel een keer tegen! Ik dacht vanochtend nog aan jou tijdens m'n rijles omdat we beetje richting jouw buurtje gingen.
Gast- Gast
Marin schreef:Isabella schreef:Ik denk trouwens aan Marin als ik bij de AH XL boodschappen doe bij haar in de buurt
Doe jij wel eens boodschappen bij mijn supermarkt?! Aaah dan komen we elkaar misschien wel een keer tegen! Ik dacht vanochtend nog aan jou tijdens m'n rijles omdat we beetje richting jouw buurtje gingen.
Ja, altijd de 'grote' boodschappen haal ik daar, superfijne winkel. En elke keer denk ik dat ik je misschien tegen kom! Haha, misschien kom je wel een keer bijna langs, dan moet je maar even zwaaien
Gast- Gast
Ik dacht vandaag ook aan Marin, puur vanwege het feit dat ik vandaag in "haar stad" ben wezen winkelen. Was de eerste keer shoppen daar. Mijn moeder keek wel haar ogen uit! Ik vroeg me wel af wie er nog meer woonde!
Gast- Gast
Nee, ik denk daar niet aan in het dagelijks leven en ik ben ook niet zo actief hier.
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Ik dacht vandaag ook aan Marin, puur vanwege het feit dat ik vandaag in "haar stad" ben wezen winkelen. Was de eerste keer shoppen daar. Mijn moeder keek wel haar ogen uit! Ik vroeg me wel af wie er nog meer woonde!
waarom keek je moeder haar ogen uit in de stad?
Gast- Gast
Marin schreef:SunnyScience schreef:Ik dacht vandaag ook aan Marin, puur vanwege het feit dat ik vandaag in "haar stad" ben wezen winkelen. Was de eerste keer shoppen daar. Mijn moeder keek wel haar ogen uit! Ik vroeg me wel af wie er nog meer woonde!
Misschien droeg ze klompen en kende ze geen trams?
Gast- Gast
Trisha schreef:Marin schreef:SunnyScience schreef:Ik dacht vandaag ook aan Marin, puur vanwege het feit dat ik vandaag in "haar stad" ben wezen winkelen. Was de eerste keer shoppen daar. Mijn moeder keek wel haar ogen uit! Ik vroeg me wel af wie er nog meer woonde!
Misschien droeg ze klompen en kende ze geen trams?
Ze was nog nooit in Den Haag geweest en het was behoorlijk druk (Chinees Nieuwjaar), meestal vermijdt ze enorm drukke plekken want daar houdt ze niet zo van. Verder keek ze wel op van hoe vaak bepaalde winkels er wel niet zaten, meestal winkelen we in kleine winkelcentra en niet zo massaal als dit. Mijn zusje vond het wel een walhalla hoor!
Een tram is heel normaal hier in de omgeving, dus dat was niet zo gek. We zijn ook gewoon met het OV gekomen, eerst open dag van de hogeschool bezocht.
Gast- Gast
Haha ik vind de stad van DH namelijk echt bagger. Behoorlijk standaard. Alleen de Haagse Bluf is wel leuk.
Gast- Gast
Ohh, ik heb er nog wel eentje: Volgens mij werkt(e) de vader van Isabella (?? ik geloof dat zij het was?) in mijn woonplaats. Ze heeft ooit wel eens laten vallen wáár precies, en ik fiets eigenlijk bijna dagelijks langs dat gebouw. Soms moet ik daar ineens wel even aan denken.
En er is een forumster geweest wiens opa bij mij in de buurt woont/woonde, zijn huis stond tussen een kerk en een begraafplaats in, hier. Ook daat fiets/loop ik geregeld langs, en dan moet ik daar geregeld even aan denken. Ik weet alleen niet meer welke forumster dat was en of ze hier nog wel komt.
En er is een forumster geweest wiens opa bij mij in de buurt woont/woonde, zijn huis stond tussen een kerk en een begraafplaats in, hier. Ook daat fiets/loop ik geregeld langs, en dan moet ik daar geregeld even aan denken. Ik weet alleen niet meer welke forumster dat was en of ze hier nog wel komt.
Gast- Gast
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Denken jullie dit weleens?
» Wat denken jullie?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Wat denken jullie hiervan?
» Hebben jullie dat ook weleens?
» Wat denken jullie?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Wat denken jullie hiervan?
» Hebben jullie dat ook weleens?