Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
+22
Japje
TNMN
Caroow
Pannetoet
Susan
Lotus
girli
Snoopy
Serena
Sweety
Rumble
TGR
VeryCherry
Suus
Inge
Jeanette
Zininzon
Phileine
Merai
Yzma
Beachgirl
Lady4
26 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
Donnaa, voel je je al gestalked?
Bren, wat cool Let me know hoe 't ging
Ik denk ook wel 's aan forummers, vooral omdat een aantal m'n vriendinnen zijn geworden en ook omdat ik meer aandacht aan m'n leven zou moeten besteden ipv zovaak online zijn op 't forum
Bren, wat cool Let me know hoe 't ging
Ik denk ook wel 's aan forummers, vooral omdat een aantal m'n vriendinnen zijn geworden en ook omdat ik meer aandacht aan m'n leven zou moeten besteden ipv zovaak online zijn op 't forum
Gast- Gast
Moet weleens aan sommige forummers denken, als ik iets tegenkom of ergens ben, waar ik net op het forum iets over gelezen heb.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik kom zelfs al niet eens meer bij de MAC.. Om herkenning te voorkomenTrisha schreef:Donnaa, voel je je al gestalked?
Gast- Gast
Donnaa als ik een bepaald busje zie rijden met de achternaam van Donnaa erop
Smikkell hoe het met haar ging/gaat
en zo nog wel vaker dat forummers iets gepost hadden dat ik daar wel eens aan dacht
Smikkell hoe het met haar ging/gaat
en zo nog wel vaker dat forummers iets gepost hadden dat ik daar wel eens aan dacht
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Serieus, dit is grappig.. Ik kwam vandaag dus voor het eerst een busje tegen met m`n achternaam erop.. Ik wist niet eens dat we die haddenInge schreef:Donnaa als ik een bepaald busje zie rijden met de achternaam van Donnaa erop
Echt erg haha..
Nee dames, ik heet geen DHL of UPS van de achternaam
Gast- Gast
haha oke ik ben al paar keer zo'n busje tegen gekomen :p
TNT toch?
TNT toch?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ja grappig.. Die zullen wel in bepaalde delen van het land rijden, denk ik..
Gast- Gast
Ja, soms wel. Inderdaad als ik langs die grote rotonde rij, denk ik even aan Donnaa En elke keer als ik in Den Haag ben kijk ik even om me heen of ik een van de Den Haag meiden zie, omdat ik daar wel vaak foto's van gezien heb, maar ik zie ze natuurlijk nooit
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
_Donnaa schreef:
Oh en CherrieLola als ik iets met roze panterprintje zie..
Whahahaha, is mijn verslaving dan zo opvallend
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Aan joyceb weleens. Maar die komt hier niet.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Wat grappig Lady4 en ABE dat jullie o.a. mij nog met Groningen associëren, terwijl ik er al 8 maanden niet meer parttime woon.;-) Werd zelfs laatst aangesproken door een kassière in Utrecht die klaarblijkelijk in de supermarkt had gewerkt waar ik in Groningen boodschappen deed en ze herkende me dus ook nog van die periode.
Ik denk wel aan forummers die ik buiten het forum om ook spreek en ook wel aan Lady4 wanneer mijn date naar zijn ouders gaat, want die wonen in dezelfde stad als Lady4 en soms vraag ik me dan af of ze hem misschien van naam kent.:-)
Ik denk wel aan forummers die ik buiten het forum om ook spreek en ook wel aan Lady4 wanneer mijn date naar zijn ouders gaat, want die wonen in dezelfde stad als Lady4 en soms vraag ik me dan af of ze hem misschien van naam kent.:-)
Gast- Gast
Ja als ik iets tegenkom waardoor ik aan ze moet denken. En sinds gister moet ik steeds aan Kabouter denken omdat ik zo met haar meeleef.
edit: echt de meiden die ik op msn spreek en in het echt die noem ik gewoon bij naam maar vaak denk ik ook aan een forumnaam. Maar soms is zo'n forumnaam ook echt vergroeid met iemand haha, zo noemde ik Yzma vaak in mijn hoofd bij haar oude forumnaam, ook al ken ik haar in het echt en weet ik heus wel hoe ze heet En Snoes noem ik ook gewoon eigenlijk altijd Snoes.
edit: echt de meiden die ik op msn spreek en in het echt die noem ik gewoon bij naam maar vaak denk ik ook aan een forumnaam. Maar soms is zo'n forumnaam ook echt vergroeid met iemand haha, zo noemde ik Yzma vaak in mijn hoofd bij haar oude forumnaam, ook al ken ik haar in het echt en weet ik heus wel hoe ze heet En Snoes noem ik ook gewoon eigenlijk altijd Snoes.
Laatst aangepast door Darcy op di 1 feb 2011 - 22:12; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh ja, ik zat laatst naar een serie te kijken en daar kwam de plaats Marin in voor. 3x raden aan wie ik toen dacht
Gast- Gast
Donna, wat was er bij de Stripheldenbuurt?
Gast- Gast
Ik denk altijd aan Maple als ik boodschappen doe, of ik haar kan tegenkomen. Geen idee hoe ze eruitziet maar ik weet dat ze soms ook wel eens in het kleine winkelcentrumpje loopt waar ik ook boodschappen doe en dat ze daar vlakbij woont.
Dus ik denk altijd bij iedereen; zou dat 'r zijn?Slaat helemaal nergens op ik weet het.
Dus ik denk altijd bij iedereen; zou dat 'r zijn?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Meisje van 7 verkracht door een gozer van 15.CKC schreef:Donna, wat was er bij de Stripheldenbuurt?
Gast- Gast
Een aantal forummers (die hier komen en andere die op het oude forum kwamen) die ik nu in het echt ook ken. Daar denk ik regelmatig aan.
Maar ook aan CKC.
Als ik in mijn oude woonplaats ben denk ik altijd even aan Darcy (Maar dan wel met je oude forumnaam )
Maar ook aan CKC.
Als ik in mijn oude woonplaats ben denk ik altijd even aan Darcy (Maar dan wel met je oude forumnaam )
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Meisje van 7 verkracht door een gozer van 15.CKC schreef:Donna, wat was er bij de Stripheldenbuurt?
DUUDEE!!
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Een aantal forummers (die hier komen en andere die op het oude forum kwamen) die ik nu in het echt ook ken. Daar denk ik regelmatig aan.
Maar ook aan CKC.
Haha lief, dat heb ik ook bij jou! En Socali
Gast- Gast
Ja ik denk weleens aan Smikkell hoe het gaat met het slapen en met haar zelf.
Als ik langs het reisbureau loop denk ik aan ZvB.
En ik denk aan RR en haar buurman/vriend.
Als ik het over een weekend weg heb dan denk ik aan SugarFall.
Denk aan Bliss of ze al wat heeft gehoord van haar date.
Verder denk ik aan de meiden uit het date-topic. ( als ik bv zelf een date heb )
Als ik langs het reisbureau loop denk ik aan ZvB.
En ik denk aan RR en haar buurman/vriend.
Als ik het over een weekend weg heb dan denk ik aan SugarFall.
Denk aan Bliss of ze al wat heeft gehoord van haar date.
Verder denk ik aan de meiden uit het date-topic. ( als ik bv zelf een date heb )
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk aan Donnaa als ik daar in het dorp ben.. En ja dat is bijna iedere week.
Gast- Gast
Darcy schreef:Hazeltje schreef:Een aantal forummers (die hier komen en andere die op het oude forum kwamen) die ik nu in het echt ook ken. Daar denk ik regelmatig aan.
Maar ook aan CKC.
Haha lief, dat heb ik ook bij jou! En Socali
Komt Socali ook daar vandaan??
Gast- Gast
Jep, anders moet je even haar topic opzoeken in wonen van haar nieuwe appartement. Je herkent vast het uitzicht wel
Gast- Gast
Ja verschrikkelijk.. Maar die shit gebeurt overal, helaas..CKC schreef:_Donnaa schreef:Meisje van 7 verkracht door een gozer van 15.CKC schreef:Donna, wat was er bij de Stripheldenbuurt?
DUUDEE!!
Gast- Gast
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Denken jullie dit weleens?
» Wat denken jullie?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Wat denken jullie hiervan?
» Hebben jullie dat ook weleens?
» Wat denken jullie?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Wat denken jullie hiervan?