Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
+22
Japje
TNMN
Caroow
Pannetoet
Susan
Lotus
girli
Snoopy
Serena
Sweety
Rumble
TGR
VeryCherry
Suus
Inge
Jeanette
Zininzon
Phileine
Merai
Yzma
Beachgirl
Lady4
26 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
Purple schreef:Ik denk wel eens aan Donnaa, Storm, Yzam en ABE.
En waarom?
Gast- Gast
Klopt hoor, maar mijn studie zit in het UMCG. Dus 2 dagen per drie weken ben ik daar te vinden.ABE schreef:Lady4 schreef:IElke keer als ik in Groningen ben moet ik aan Marin, ABE en Guattari denken.
Afgelopen zaterdag heb ik nog aan jou gedacht. Ik liep in het UMCG en dacht:"Ze werkt toch in haar eigen stad? Ze ging toch altijd op de fiets naar het werk? Ja, toch?"
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Niet eensAuxo schreef:Als ik Ajax kijk, moet ik aan Inge denken. Kijk dan ook altijd of ik haar toevallig zie in het stadion, maar dat is nog nooit gebeurd natuurlijk.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Lady4 schreef:Klopt hoor, maar mijn studie zit in het UMCG. Dus 2 dagen per drie weken ben ik daar te vinden.ABE schreef:Lady4 schreef:IElke keer als ik in Groningen ben moet ik aan Marin, ABE en Guattari denken.
Afgelopen zaterdag heb ik nog aan jou gedacht. Ik liep in het UMCG en dacht:"Ze werkt toch in haar eigen stad? Ze ging toch altijd op de fiets naar het werk? Ja, toch?"
Gelukkig kom ik er niet te vaak. Maar misschien spot ik je ooit nog wel een keer. Al hoop ik je liever ergens anders te spotten.
Gast- Gast
Guattari schreef:Wat grappig Lady4 en ABE dat jullie o.a. mij nog met Groningen associëren, terwijl ik er al 8 maanden niet meer parttime woon.;-) Werd zelfs laatst aangesproken door een kassière in Utrecht die klaarblijkelijk in de supermarkt had gewerkt waar ik in Groningen boodschappen deed en ze herkende me dus ook nog van die periode.
Ik denk wel aan forummers die ik buiten het forum om ook spreek en ook wel aan Lady4 wanneer mijn date naar zijn ouders gaat, want die wonen in dezelfde stad als Lady4 en soms vraag ik me dan af of ze hem misschien van naam kent.:-)
Oooeh, nou word ik wel heel nieuwschierig! Je mag me altijd pm-en.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik denk wel eens aan forummers, maar meer aan dingen die hier besproken zijn. Bedacht me laatst wel dat ik nerdchic eigenlijk maar 1x op school ben tegengekomen.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Inge schreef:Niet eensAuxo schreef:Als ik Ajax kijk, moet ik aan Inge denken. Kijk dan ook altijd of ik haar toevallig zie in het stadion, maar dat is nog nooit gebeurd natuurlijk.
Misschien 3 maart
Gast- Gast
Als mensen Nick & Simon zien zullen ze misschien aan mij denken, maar ik zou zo geen andere reden kunnen bedenken waardoor iemand van hier aan mij denkt :-)
Ik las in dit topic dat mensen ook regelmatig tegen hun vriend of familie/vrienden iets vertellen wat ze op het forum hebben gelezen, dat doe ik ook
Ik las in dit topic dat mensen ook regelmatig tegen hun vriend of familie/vrienden iets vertellen wat ze op het forum hebben gelezen, dat doe ik ook
Gast- Gast
McD, je woonplaats, als ik je forumnaam of echte naam tegenkom, genoegBirgit schreef:Als mensen Nick & Simon zien zullen ze misschien aan mij denken, maar ik zou zo geen andere reden kunnen bedenken waardoor iemand van hier aan mij denkt :-)
Gast- Gast
Heel stom, maar ik denk altijd dat mensen dat soort dingen helemaal niet onthouden (werk en woonplaats)
Gast- Gast
Ik moet vaak aan jou denken als ik langs de artiesteningang van het theater hier kom.Birgit schreef:Heel stom, maar ik denk altijd dat mensen dat soort dingen helemaal niet onthouden (werk en woonplaats)
Gast- Gast
Apart, want ik sta nooit bij een artiesteningang.
Ik weet nooit waar die dingen zijn en ga er ook niet naar op zoek
Gast- Gast
Ik dacht vandaag aan RR, omdat ik heel lang achter een auto reed met RR in het kenteken.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
NBirgit schreef:Apart, want ik sta nooit bij een artiesteningang.
Ja, ik dacht eigenlijk al dat ik je verwarde met iemand anders, maar op de één of andere manier denk ik daarbij als eerste aan jou
Gast- Gast
Elodie schreef:Ik heb niet alles gelezen maar wel dat veel mannen dus weten dat jullie hier kletsen. Ben je dan niet bang dat ie ook eens gaat kijken? Of vertellen jullie hier geen dingen over relatie en andere privé zaken die hij niet mag weten?
Mijn man weet dat ik hier schrijf, weet hoe ik heet, en ik schrijf nooit iets wat hij niet mag weten. Ik bespreek met hem echt alles. Daarbij: hij zou nóóit, maar dan ook nooit in iets gaan snuffelen wat hij als privé beschouwt. Mijn dagboek ligt hier ook altijd open en bloot, kijkt hij ook echt niet in.
Gast- Gast
De afgelopen tijd heb ik een paar colleges gehad over Lilith van Marcellus Emants en dan dacht ik wel aan Lilith.
Bij Friesland denk ik automatisch ook aan Donnaa.
Daarnaast vraag ik me regelmatig af hoe het met Smikkell en Toetje gaat.
Ach.. en er zijn nog wel meer toevalligheden waarbij ik aan forummers denk.
Bij Friesland denk ik automatisch ook aan Donnaa.
Daarnaast vraag ik me regelmatig af hoe het met Smikkell en Toetje gaat.
Ach.. en er zijn nog wel meer toevalligheden waarbij ik aan forummers denk.
Gast- Gast
+1Lilith schreef:Elodie schreef:Ik heb niet alles gelezen maar wel dat veel mannen dus weten dat jullie hier kletsen. Ben je dan niet bang dat ie ook eens gaat kijken? Of vertellen jullie hier geen dingen over relatie en andere privé zaken die hij niet mag weten?
Mijn man weet dat ik hier schrijf, weet hoe ik heet, en ik schrijf nooit iets wat hij niet mag weten. Ik bespreek met hem echt alles. Daarbij: hij zou nóóit, maar dan ook nooit in iets gaan snuffelen wat hij als privé beschouwt. Mijn dagboek ligt hier ook altijd open en bloot, kijkt hij ook echt niet in.
Gast- Gast
Ik denk trouwens aan Marin als ik bij de AH XL boodschappen doe bij haar in de buurt, aan CKC als ik langs een winkel kom waar ze vele UGGS verkopen, aan Darcy als ik met mijn schoonvader aan het praten ben, aan Dolores als ik over afvallen lees en dat soort dingen, dat je er ineens aan denkt
Gast- Gast
Wie weetstudiebol schreef:Als ik hier in het dorp in het centrum loop vraag ik me wel eens af of ik Inge tegen zal komen.
Grappig, dat wist ik helemaal niet
Inge- Ratel
Inge schreef:Wie weetstudiebol schreef:Als ik hier in het dorp in het centrum loop vraag ik me wel eens af of ik Inge tegen zal komen.
Niet? Oh ik dacht dat je dat wel wist!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Nou misschien ook wel Dan was ik het even kwijtstudiebol schreef:Inge schreef:Wie weetstudiebol schreef:Als ik hier in het dorp in het centrum loop vraag ik me wel eens af of ik Inge tegen zal komen.
Niet? Oh ik dacht dat je dat wel wist!
Inge- Ratel
Storm schreef:+1Lilith schreef:Elodie schreef:Ik heb niet alles gelezen maar wel dat veel mannen dus weten dat jullie hier kletsen. Ben je dan niet bang dat ie ook eens gaat kijken? Of vertellen jullie hier geen dingen over relatie en andere privé zaken die hij niet mag weten?
+1. Daarnaast kan mijn vriend toch geen Nederlands lezen, dus mocht hij ooit de behoefte hebben alles willen te lezen mag hij het lekker zelf gaan vertalen
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik liep pas langs de Coffee-star in Leiden en toen moest ik aan Susan denken.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Caroow schreef:Ik denk bij de grote rotonde ook aan Donnaa, en als ik langs het huis van Youandi kom, denk ik wel eens aan haar. Niet altijd, ik kom daar minstens twee keer per dag, maar meestal vaker, langs, dus dan wordt het wel heel veel denken
En als ik de tn.t-jongen zie, denk ik aan Anousch, of eigenlijk aan haar vriend, die jongen is een look-a-like of de vriend van Anousch werkt echt bij de tn.t.
Mijn vriend zit zelf ook op een forum, over zijn grote hobby, dus hij vindt mij niet heel raar.
hahaha ik lees dit nu pas! maar wat grappig!
Hij werkt niet bij de tn.t hoor haha
Gast- Gast
Oh ik denk trouwens ook heel vaak aan Marietje, omdat ik bijna elke dag wel langs haar huis rijd
Gast- Gast
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Denken jullie dit weleens?
» Wat denken jullie?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Wat denken jullie hiervan?
» Hebben jullie dat ook weleens?
» Wat denken jullie?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Wat denken jullie hiervan?
» Hebben jullie dat ook weleens?