Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
+22
Japje
TNMN
Caroow
Pannetoet
Susan
Lotus
girli
Snoopy
Serena
Sweety
Rumble
TGR
VeryCherry
Suus
Inge
Jeanette
Zininzon
Phileine
Merai
Yzma
Beachgirl
Lady4
26 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
:affraid: Ongelooflijk zeg, d'r gaat hier ook ff een lampje branden...Hazeltje schreef:Suus schreef:Haha, het kwartje valt bij mij ook eindelijkIsabella schreef:_Donnaa schreef:Ik had gelezen dat ze eerst iemand met een B was en ik weet nog steeds de naam niet, maar ik weet nu wel wie het is haha..June schreef:_Donnaa schreef:Zooooooooooooo, valt er even heel hard een kwartje hierCKC schreef:Ik laat trouwens ook babyfoto's van jullie aan mijn vriend zien.
Hij vind ****** van Hazeltje 't einde! Haha.. Want die laat ik ook via hyves de foto's zien.
Ha! Ik ben dus NIET de laatste! Ik kwam er gisteren al achter
Iets met ons buurland.
Jemig, als ik al die kwartjes krijg word ik nog rijk
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, ik dacht serieus dat ik binnen no time herkend zou zijn
Maar het valt echt reuze mee.
Terwijl ik al een paar keer foto's van H geplaatst heb en laatst in een namen topic ook verteld heb wat haar naam is
Terwijl ik al een paar keer foto's van H geplaatst heb en laatst in een namen topic ook verteld heb wat haar naam is
Gast- Gast
Ik denk ook regelmatig aan meiden van het forum Sowieso aan degenen die ik regelmatig zie, maar ook wel aan meiden die ik alleen van het forum ken. (bijv. uit het datetopic, maar kan verder van alles zijn) Ik droom ook wel eens over het forum.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Maple schreef:
Bij de Starbucks moet ik aan Marin denken, bij mijn nichtje trouwens ook, die ziet nog op de middelbare en woont in het dorp waar Marin werkt (alleen zit ze op school in een ander dorp). Bij Amerika moet ik aan Marin denken en bij Leiden denk ik aan Susan.
Hahaa leuk:) Bij die Starbucks in Leiden moet ik ook aan jou denken. We gaan daar echt een keer afspreken. Alleen dan niet van te voren melden op het forum, want anders krijg je ramptoerisme
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Hahaha, ik dacht serieus dat ik binnen no time herkend zou zijn
Ik kijk maar af en toe in de zwangerschapspijler, dus als je dat allemaal daar plaatst mis ik gewoon alles
Gast- Gast
Zou dat een ramp worden dan, als wij afspreken?Marin schreef:Maple schreef:
Bij de Starbucks moet ik aan Marin denken, bij mijn nichtje trouwens ook, die ziet nog op de middelbare en woont in het dorp waar Marin werkt (alleen zit ze op school in een ander dorp). Bij Amerika moet ik aan Marin denken en bij Leiden denk ik aan Susan.
Hahaa leuk:) Bij die Starbucks in Leiden moet ik ook aan jou denken. We gaan daar echt een keer afspreken. Alleen dan niet van te voren melden op het forum, want anders krijg je ramptoerisme
Laatst aangepast door Maple op wo 2 feb 2011 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik moet elke keer aan Susan denken als ik haar boek zie die in mijn kast staat. Ik moet aan Maple denken als mijn vriend weer Rocky Roads maakt (het is een wonder dat wij nog geen tientonners zijn..) en wanneer ik Maple Treeway speel op Mario Kart Wii.
Gast- Gast
Auxo schreef:Hazeltje schreef:Hahaha, ik dacht serieus dat ik binnen no time herkend zou zijn
Ik kijk maar af en toe in de zwangerschapspijler, dus als je dat allemaal daar plaatst mis ik gewoon alles
Hahahaha, ja ik kan H haar foto moeilijk tussen lovely Ryan plaatsen
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Auxo schreef:Hazeltje schreef:Hahaha, ik dacht serieus dat ik binnen no time herkend zou zijn
Hahahaha, ja ik kan H haar foto moeilijk tussen lovely Ryan plaatsen
Nouja, ik neem aan dat je dochter ook gewoon hartstikke knap is?
Gast- Gast
Maple schreef:Zou dat een ramp worden dan, als wij afspreken?Marin schreef:Maple schreef:
Haha ja want dan zijn we allebei zo nerveus dat we alle koffie over de tafel gooien.
Gast- Gast
Haha oh, dat zou zomaar kunnen Maar dat ik nerveus voor een (mini)meeting zou zijn vind ik wel logisch, maar jij hebt inmiddels al zoveel forummers gemeet... zou je nog steeds nerveus zijn, dan?Marin schreef:Maple schreef:Zou dat een ramp worden dan, als wij afspreken?Marin schreef:Maple schreef:
Haha ja want dan zijn we allebei zo nerveus dat we alle koffie over de tafel gooien.
Gast- Gast
Ja want ik ben heel erg bang voor 1 op 1 contact, dat vind ik veel enger dan in een grote groep.
Gast- Gast
Haha, ik vind het allebei doodeng. Maar in een groep denk ik nog wel even een paar graadjes enger.
Gast- Gast
Ik heb niet alles gelezen maar wel dat veel mannen dus weten dat jullie hier kletsen. Ben je dan niet bang dat ie ook eens gaat kijken? Of vertellen jullie hier geen dingen over relatie en andere privé zaken die hij niet mag weten?
Gast- Gast
Hij mag hier van mij lezen..
Laatst aangepast door Dolcis_ op do 3 feb 2011 - 0:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik denk wel eens aan Donnaa, Storm, Yzam en ABE.
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, is dat zo, doe jij je boodschappen ook in 't winkelcentrum met de H? Die andere de R, is toch dichter bij jou in de buurt? En je weet vast wel hoe ik eruit zie, je hebt me op hyves Al zou ik jou zo één, twee drie ook niet herkennen, ondanks je foto's op hyves.Nucia schreef:Ik denk altijd aan Maple als ik boodschappen doe, of ik haar kan tegenkomen. Geen idee hoe ze eruitziet maar ik weet dat ze soms ook wel eens in het kleine winkelcentrumpje loopt waar ik ook boodschappen doe en dat ze daar vlakbij woont.
Dus ik denk altijd bij iedereen; zou dat 'r zijn?Slaat helemaal nergens op ik weet het.
Jaaa! Ik vind het winkelcentrum met de R. niet zo leuk dus ik ga altijd naar H.
Ik voel me op de één of andere manier niet zo prettig in de R.
Jaaa ik heb je wel op hyves maar aan de foto's van je poezen ga ik je niet herkennen hoor en die anderen zijn een beetje ver weg haha.Ik dacht je één keer te zien maar toen dacht ik; ja, ik ga ook niet iemand op d'r schouder tikken om te vragen of zij het echt is hahaha. Ik had me rotgeschaamd als je het niet was
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Als ik hier in het dorp in het centrum loop vraag ik me wel eens af of ik Inge tegen zal komen.
En ik rijd wel een paar keer per maand door het dorp(dacht dat het een dorp was) waar Liva woont en dan vraag ik me altijd af waar ze woont Maar als ik dat denk denk eigenlijk altijd aan haar oude forum naam.
En ik rijd wel een paar keer per maand door het dorp(dacht dat het een dorp was) waar Liva woont en dan vraag ik me altijd af waar ze woont Maar als ik dat denk denk eigenlijk altijd aan haar oude forum naam.
Laatst aangepast door studiebol op wo 2 feb 2011 - 20:00; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Grappig, weet je nog wat 'ik' aanhad? Qua jas? En qua haar enzo?Nucia schreef:Maple schreef:Haha, is dat zo, doe jij je boodschappen ook in 't winkelcentrum met de H? Die andere de R, is toch dichter bij jou in de buurt? En je weet vast wel hoe ik eruit zie, je hebt me op hyves Al zou ik jou zo één, twee drie ook niet herkennen, ondanks je foto's op hyves.Nucia schreef:Ik denk altijd aan Maple als ik boodschappen doe, of ik haar kan tegenkomen. Geen idee hoe ze eruitziet maar ik weet dat ze soms ook wel eens in het kleine winkelcentrumpje loopt waar ik ook boodschappen doe en dat ze daar vlakbij woont.
Dus ik denk altijd bij iedereen; zou dat 'r zijn?Slaat helemaal nergens op ik weet het.
Jaaa! Ik vind het winkelcentrum met de R. niet zo leuk dus ik ga altijd naar H.
Ik voel me op de één of andere manier niet zo prettig in de R.
Jaaa ik heb je wel op hyves maar aan de foto's van je poezen ga ik je niet herkennen hoor en die anderen zijn een beetje ver weg haha.Ik dacht je één keer te zien maar toen dacht ik; ja, ik ga ook niet iemand op d'r schouder tikken om te vragen of zij het echt is hahaha. Ik had me rotgeschaamd als je het niet was
Sommige foto's van mezelf vind ik trouwens wel redelijk herkenbaar op hyves, 't is niet dat álles van veraf is genomen. In het Canada-album staan nog wel een paar foto's van redelijk dichtbij. Maar ik zal eens opletten of ik jou ook zie. Als ik in de H ben, dan is het meestal op zaterdag of op maandag en héél soms op vrijdagavond. Andere dagen ben ik ana het werk
Gast- Gast
Maple schreef:Grappig, weet je nog wat 'ik' aanhad? Qua jas? En qua haar enzo?Nucia schreef:Maple schreef:Nucia schreef:
Sommige foto's van mezelf vind ik trouwens wel redelijk herkenbaar op hyves, 't is niet dat álles van veraf is genomen. In het Canada-album staan nog wel een paar foto's van redelijk dichtbij. Maar ik zal eens opletten of ik jou ook zie. Als ik in de H ben, dan is het meestal op zaterdag of op maandag en héél soms op vrijdagavond. Andere dagen ben ik ana het werk
Ojee....nee dat weet ik echt niet meer. Je liep bij de Albert Heijn in elk geval en volgensmij was het een keer op een avond of kom je er ook wel eens op zondagmiddag? Op zaterdag doen wij meestal grote boodschappen bij de Hoogvliet nl. dus dat zal het niet zijn.
Er woont trouwens nog een meisje van het forum hier in A. die ook zwanger is en haar kindje in K&Z op een KDV gaat doen, dus dan heb je er nog één.
Rumble- Prater
Echt waar? Wie?!?! De kans is dan wel heulll groot dat dat dan op mijn werk isNucia schreef:
Er woont trouwens nog een meisje van het forum hier in A. die ook zwanger is en haar kindje in K&Z op een KDV gaat doen, dus dan heb je er nog één.
Gast- Gast
Mijn vriend weet ook dat ik op 2 fora kom en hij vindt het niet raar ofzo hoor. Hij vindt het prima
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Maple schreef:Echt waar? Wie?!?! De kans is dan wel heulll groot dat dat dan op mijn werk isNucia schreef:
Ik weet niet of ik dat hier zomaar neer mag zetten, maar ik zal haar even vragen of het goed is als jij het weet. Ze post hier niet zo vaak, dus misschien weet je niet eens wie het is
Rumble- Prater
Is goed. Jammer dat het geen 'vaste' forumster is. Lijkt me wel grappig, een forumkindje op de groep. Hoewel het me ook wel een aparte gewaarwording lijkt, hier op het forum zet ik ook al sneller dingen neer over mezelf die ik met een ouder nooit zou bespreken, best dubbel als er dan ineens een ouder óók op dit forum blijkt te komen.
Maargoed, in KZ zitten drie kdv's van ons, waarvan die waar ik werk wel de grootste is, dat wel. En dan nog hangt het er natuurlijk van af op welke groep de baby geplaatst wordt, dat hoeft nog niet per defenitie bij mij op de groep te zijn natuurlijk.
Maargoed, in KZ zitten drie kdv's van ons, waarvan die waar ik werk wel de grootste is, dat wel. En dan nog hangt het er natuurlijk van af op welke groep de baby geplaatst wordt, dat hoeft nog niet per defenitie bij mij op de groep te zijn natuurlijk.
Gast- Gast
En jullie denken niet al de hele winter aan mij???
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Denken jullie dit weleens?
» Wat denken jullie?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Wat denken jullie hiervan?
» Hebben jullie dat ook weleens?
» Wat denken jullie?