Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
+22
Japje
TNMN
Caroow
Pannetoet
Susan
Lotus
girli
Snoopy
Serena
Sweety
Rumble
TGR
VeryCherry
Suus
Inge
Jeanette
Zininzon
Phileine
Merai
Yzma
Beachgirl
Lady4
26 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Denken jullie weleens aan forummers in je dagelijks leven?
Ja ik heb dat met een aantal forummers
Gast- Gast
Darcy schreef:Jep, anders moet je even haar topic opzoeken in wonen van haar nieuwe appartement. Je herkent vast het uitzicht wel
Aaaaah ja!
Wat grappig zeg!
Gast- Gast
ja soms wel
En een keer zag ik een klein meisje (3-4 jaar ofzo) in de stad helemaal in tijgerprint en toen moest ik ook aan Cherielola denken
En een keer zag ik een klein meisje (3-4 jaar ofzo) in de stad helemaal in tijgerprint en toen moest ik ook aan Cherielola denken
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Alex167 schreef:Oh ja, ik zat laatst naar een serie te kijken en daar kwam de plaats Marin in voor. 3x raden aan wie ik toen dacht
Een plaats? Waar was dat
Edit: Een provincie misschien? Daar is mijn naam van. Wat voor serie was het?
Gast- Gast
Ik moest ook laatst aan Marin denken toen ik in Spanje een winkel tegenkwam die Marin heette:D
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Marin schreef:Alex167 schreef:Oh ja, ik zat laatst naar een serie te kijken en daar kwam de plaats Marin in voor. 3x raden aan wie ik toen dacht
Een plaats? Waar was dat
Edit: Een provincie misschien? Daar is mijn naam van. Wat voor serie was het?
Ik zit al vanaf het moment dat ik mijn berichtje tikte na te denken waar ik het ook al weer zag ... Als ik het weet hoor je het!
Gast- Gast
Ik denk dag en nacht aan jullie!
Gast- Gast
CKC schreef:Ik denk dag en nacht aan jullie!
Ah wat lief. Ik denk ook dag en nacht aan jou hoor.
Gast- Gast
CKC schreef:Ik denk dag en nacht aan jullie!
Slijmbal
Hoe is het met je, trouwens? Voel je je goed? Geen vervelende kwaaltjes?
Gast- Gast
Alex167 schreef:CKC schreef:Ik denk dag en nacht aan jullie!
Slijmbal
Haha nee echt ben vaak bezig te bedenken wie waar woont en wie wat doet.
Enige kwaal tot nu: misselijk en vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeetbuien. Gisteren stiekem mijn man gelokt om even een stukje te wandelen. We wandelden wel, maar we wandelden naar de AH. Ik heb een mandje vol met lekkers gekocht. Kan 't niet weerstaan.
Dus: ik eet = misselijk
Dus: Het zakt af en ik denk ETEN!! en dan begint het opnieuw. Heb niet gekotst nog.
Gast- Gast
Dat doe ik ook hahaha. Ook woont een deel hier helemaal niet meer.Lady4 schreef:Ik heb dat weleens namelijk. Elke keer als ik in Groningen ben moet ik aan Marin, ABE en Guattari denken. En de laatste tijd denk ik altijd aan Maple als ik bij het fietsenhok van mijn werk kom. Omdat zij op zoek is naar een nieuwe fiets en ik zo'n leuke heb gespot in het fietsenhok. Ik kijk elke keer even voor haar of ik hem zie.
Hebben jullie dat ook wel, dat bepaalde dingen in je dagelijks leven je aan het forum of een forummer doen denken?
Ik wou eerst ook de reactie plaatsen dat niemand mij genoemd heeft, maar dat lijkt me ook logisch. Bijna niemand hier zal mij herkennen hahaha.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik denk wel regelmatig aan meiden van het forum.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
CKC schreef:Alex167 schreef:CKC schreef:Ik denk dag en nacht aan jullie!
Slijmbal
Enige kwaal tot nu: misselijk en vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeetbuien. Gisteren stiekem mijn man gelokt om even een stukje te wandelen. We wandelden wel, maar we wandelden naar de AH. Ik heb een mandje vol met lekkers gekocht. Kan 't niet weerstaan.
Dus: Het zakt af en ik denk ETEN!! en dan begint het opnieuw. Heb niet gekotst nog.
Hopen dat die misselijkheid minder wordt! Ik ben gelukkig niet misselijk geweest tijdens mijn zwangerschap, ik had wel vreetbuien. No wonder dat ik 22 kilo aan was gekomen
Hebben jullie het al aan familie/vrienden oid verteld? Of wachten jullie daar nog even mee?
Gast- Gast
Ja, dat had ik ook algirli schreef:Dat doe ik ook hahaha. Ook woont een deel hier helemaal niet meer.Lady4 schreef:Ik heb dat weleens namelijk. Elke keer als ik in Groningen ben moet ik aan Marin, ABE en Guattari denken. En de laatste tijd denk ik altijd aan Maple als ik bij het fietsenhok van mijn werk kom. Omdat zij op zoek is naar een nieuwe fiets en ik zo'n leuke heb gespot in het fietsenhok. Ik kijk elke keer even voor haar of ik hem zie.
Hebben jullie dat ook wel, dat bepaalde dingen in je dagelijks leven je aan het forum of een forummer doen denken?
Ik wou eerst ook de reactie plaatsen dat niemand mij genoemd heeft, maar dat lijkt me ook logisch. Bijna niemand hier zal mij herkennen hahaha.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Alex167 schreef:CKC schreef:Alex167 schreef:CKC schreef:Ik denk dag en nacht aan jullie!
Slijmbal
Hopen dat die misselijkheid minder wordt! Ik ben gelukkig niet misselijk geweest tijdens mijn zwangerschap, ik had wel vreetbuien. No wonder dat ik 22 kilo aan was gekomen
Hebben jullie het al aan familie/vrienden oid verteld? Of wachten jullie daar nog even mee?
Nee niemand weet het nog. Alleen wij tweeen. Ik wacht eerst even wat echo's af. Ik wil ze niet blij maken, om vervolgens slecht nieuws te brengen.
Gast- Gast
Ik heb wel aan Dion verteld dat CKC zwanger is. Ik zei: 'Je weet wel, die ene van wie de man op jouw werk heeft gewerkt...'
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
CKC schreef:
Nee niemand weet het nog. Alleen wij tweeen. Ik wacht eerst even wat echo's af. Ik wil ze niet blij maken, om vervolgens slecht nieuws te brengen.
En wij allemaal
Snap je gedachtegang idd, zeker na vorige keer.
Maar ik las ergens dat je nu vanaf het begin een beter gevoel erbij had? dat is fijn!
Hoeveel weekjes ben je nu? 6?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik denk eigenlijk best vaak aan forumsters!
CKC als ik over het museumplein loop op een doordeweekse dag, en dat is vaak:P. Darcy denk ik heel vaak aan maar dat komt omdat het inmiddels een vriendinnetje van mij is. Feline denk ik vaak aan hoe het met haar gaat..
Verder nog wel wat mensen. Marin als ik een mooie kleur blauw zie haha.
CKC als ik over het museumplein loop op een doordeweekse dag, en dat is vaak:P. Darcy denk ik heel vaak aan maar dat komt omdat het inmiddels een vriendinnetje van mij is. Feline denk ik vaak aan hoe het met haar gaat..
Verder nog wel wat mensen. Marin als ik een mooie kleur blauw zie haha.
Gast- Gast
Ja hoor..ik denk geregeld aan meiden hier..
Om wat iedereen hier verteld en dan kan ik savonds zo spontaan bedenken: ''Oja dat had zij ook!'' Of als iemand hier met iets zit en om een oplossing vraagt
Om wat iedereen hier verteld en dan kan ik savonds zo spontaan bedenken: ''Oja dat had zij ook!'' Of als iemand hier met iets zit en om een oplossing vraagt
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik gebruik ook heel vaak informatie van het forum, dan vertel ik iets aan mijn vriend en vraagt hij "Hoe weet je dat nou weer?" Nou, ehm, van het yesforum
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Yooooooooo spuit elf, CKC ben je zwanger? Wat een idioot ben ik dat ik dat nog niet wist! Gefeliciteerd! Nu denk ik dus automatisch aan jou ;-)
Girli, als jij degene bent die dezelfde studie deed als m'n zusje denk ik wel af en toe aan je. Om die reden dus.
Ik denk vaak aan Maple als ik langs haar woonplaats kom.
Zelfde geldt voor Sushi.
Girli, als jij degene bent die dezelfde studie deed als m'n zusje denk ik wel af en toe aan je. Om die reden dus.
Ik denk vaak aan Maple als ik langs haar woonplaats kom.
Zelfde geldt voor Sushi.
Gast- Gast
Ik heb mijn vriend ook vertelt dat CKC zwanger is Ik zei jaaaa een meisje van het yesforum en van facebook die ik lief vind is zwanger hoeraaa! Vriend: ehhh, gefeliciteerd!
Gast- Gast
Suus schreef:Ik gebruik ook heel vaak informatie van het forum, dan vertel ik iets aan mijn vriend en vraagt hij "Hoe weet je dat nou weer?" Nou, ehm, van het yesforum
Haha dat doe ik ook heel vaak!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ja dat doe ik ook heel veel.
Ik moest vanochtend nog aan Chance denken trouwens want meiden in de trein hadden het over feesten in Sunny Beach.
Ik moest vanochtend nog aan Chance denken trouwens want meiden in de trein hadden het over feesten in Sunny Beach.
Gast- Gast
Inge schreef:CKC schreef:
En wij allemaal
Snap je gedachtegang idd, zeker na vorige keer.
Maar ik las ergens dat je nu vanaf het begin een beter gevoel erbij had? dat is fijn!
Hoeveel weekjes ben je nu? 6?
Ik weet dus niet precies. Ik weet niet wanneer ik na de miskraam vruchtbaar was. Ik heb de verloskundige gebeld en ik mag pas over 2 weken komen maar ach..
Gast- Gast
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Denken jullie dit weleens?
» Wat denken jullie?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Wat denken jullie hiervan?
» Hebben jullie dat ook weleens?
» Wat denken jullie?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Wat denken jullie hiervan?
» Hebben jullie dat ook weleens?