Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama´s op budget..!

+65
Alex
Happydobby
Jezzie
Steep
Tiara
Supertalentje
iloverose
Lilypie
-Ieniemienie-
Jazzlyn
sonly
holaagirl
Mute_
chipa
Roodkapje
Pussycat
TukTuk
maiadebij
pindaatje
Coco
Sophiee
studiebol
Liadan
*Troela*
_Lana_
smooch
mauwmauw
Monnie
Fearie
PiP
Lejow
Star007
pippeloentje
Rush
Lousanne
*Lookie*
Caroow
liesje
Tania
koNijntje
Laced
strawberry
CCC
blondje1313
Puggle
Gympie
Twellie
Purpleflower
Flower_L
Flip Fluitketel
Stuiterbal
Annie24
Parisienne
vlinder-19
Urban Naked
Printje
Fiwen
kwak
Darius
Viva
Mida4you
Mamsie
Aimee
Paper Crown
Parel
69 plaatsers

Pagina 4 van 26 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Flower_L di 4 sep 2012 - 9:22

Printje schreef:Flower; ja dat heb ik al vaker gehoord idd. We moeten het gewoon eens goed gaan bekijken allemaal maar ik vind dat zo vreselijk saai Embarassed

Hier laat ik vriend doen Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel di 4 sep 2012 - 9:23

Voordeelmuis.nl is een handige site voor als je bepaalde merken gebruikt.
Bijv bier of cola.. Je kan ook 'tuinset' invullen dan krijg je een overzicht van die aanbiedingen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda di 4 sep 2012 - 9:23

Flower_L schreef:
Printje schreef:Flower; ja dat heb ik al vaker gehoord idd. We moeten het gewoon eens goed gaan bekijken allemaal maar ik vind dat zo vreselijk saai Embarassed

Hier laat ik vriend doen Cool

Handig! Hier ben ik degene die dat moet doen. En daar gaat het dus al mis... Laughing

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Printje di 4 sep 2012 - 9:23

Flower_L schreef:
Printje schreef:Flower; ja dat heb ik al vaker gehoord idd. We moeten het gewoon eens goed gaan bekijken allemaal maar ik vind dat zo vreselijk saai Embarassed

Hier laat ik partner doen Cool

hahaha dat wil ik ook maar manlief wil het 'samen' doen.... al heeft hij momenteel vrij weinig aan me, was toch altijd best 'slim' maar sinds mijn zwangerschap verander ik steeds meer in een lopende doos hahahaa dus hij hoeft echt niet op mij te vertrouwen nu Razz
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  kwak di 4 sep 2012 - 9:24

printje, misschien moet je een keer z'n verzekeringsmannetje laten komen die alles nakijkt.
Wij zijn nu voor alles bij de zelfde maatschappij verzekerd want dat scheelt weer geld.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:26

Ik zou wel bij een onhafhankelijke informeren.
Laatst had ik je over 1 verteld maar toen wilde je niet Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:26

Parel, ik houd wel van winkelen hoor, al doe ik het nu liever via de pc. Ok, eigenlijk nog slecht als je dan al die verzendkosten weer rekent? Maargoed, ga hier eens na de stad, parkeren of bus ben je tegenwoordig ook al 5,- voor kwijt en fietsen in mijn toestand doe ik niet eens meer.
En scheelt dat Y. Nu een groeistop heeft dus nu hoef ik voorlopig geen hele garderobes maar aan te schaffen dus ik hoop dat tot einde vh jaar nu niet zo veel meer hoef uit te geven.
Alleen schoenen voor y. Staan hoog op het lijstje. Gaat ook een sport worden, wil het liefst 2 paar voor 50,- dus ik ben al druk ant speuren en folders in de gaten houden zodat ik op 1okt gelijk mijn slag kan slaan hihihii

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Printje di 4 sep 2012 - 9:26

kwak schreef:printje, misschien moet je een keer z'n verzekeringsmannetje laten komen die alles nakijkt.
Wij zijn nu voor alles bij de zelfde maatschappij verzekerd want dat scheelt weer geld.

Ja dat willen we ook, ik vind het alleen zo saai allemaal dat ik het steeds uitstel Embarassed

Bovendien heb ik altijd moeite om zulke mensen te vertrouwen omdat ik het gevoel heb dat ze allemaal de boel belazeren.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Flower_L di 4 sep 2012 - 9:26

Wij hebben overlijdensrisico op huis, autoverzekering, doorlopende reisverzekering en zorgverzekering (switch ong elk jaar om voordeel te krijgen) That's it volgens mij.
Geen werkeloosheidsverzekering, geen uitvaartverzekering, geen telefoonverzekering.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:27

Brutale vraag, maar wie heeft er nu echt een heel handig excel overzicht waar ik misschien gebruik van kan en mag maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Printje di 4 sep 2012 - 9:27

Flower_L schreef:Wij hebben overlijdensrisico op huis, , doorlopende reisverzekering en zorgverzekering (switch ong elk jaar om voordeel te krijgen) That's it volgens mij.
Geen werkeloosheidsverzekering, geen uitvaartverzekering, geen telefoonverzekering.

Geen uitvaartverzekering? dat kan dan ooit wel in de kosten gaan lopen toch? Bovendien betaal ik voor mezelf en R nog geen 5 euro geloof ik, en dan is R nog extra hoog verzekerd ook nog.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda di 4 sep 2012 - 9:28

Flower_L schreef:Wij hebben overlijdensrisico op huis, autoverzekering, doorlopende reisverzekering en zorgverzekering (switch ong elk jaar om voordeel te krijgen) That's it volgens mij.
Geen werkeloosheidsverzekering, geen uitvaartverzekering, geen telefoonverzekering.

Overlijdensrisico is stukken voordeliger dan een levensverzekering toch? Maar wij waren verplicht om bij onze hypotheek een levensverzekering af te sluiten. Dat grapje kost ons al 300 euro per maand.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:28

Anniej: Bij Dolcis hebben ze goede en leuke schoenen en volgens mij hebben ze daar 1x per halfjaar de actie 2e paar halve prijs.
De prijzen liggen daar ook redelijk laag. Tenminste, voor H. hebben we toen in die actie 2 paar voor 70.- gehaald. Nieuwe collectie was dat 1x van Clarks en 1x van Hush Puppies maar misschein zijn er ook nog goedkopere.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:29

Printje schreef:
Flower_L schreef:Wij hebben overlijdensrisico op huis, , doorlopende reisverzekering en zorgverzekering (switch ong elk jaar om voordeel te krijgen) That's it volgens mij.
Geen werkeloosheidsverzekering, geen uitvaartverzekering, geen telefoonverzekering.

Geen uitvaartverzekering? dat kan dan ooit wel in de kosten gaan lopen toch? Bovendien betaal ik voor mezelf en R nog geen 5 euro geloof ik, en dan is R nog extra hoog verzekerd ook nog.

Wij hebben dat gelukkig wel; overlijdensverzekering. Voor 4 personen straks iets van 30,- in de maand? Telefoonverzekeringen en werkeloosheidsdingen ook niet. Wel bijv rechtsbijstand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda di 4 sep 2012 - 9:30

Anniej_S schreef:Brutale vraag, maar wie heeft er nu echt een heel handig excel overzicht waar ik misschien gebruik van kan en mag maken?

Ik heb deze destijds van internet gehaald:
http://www.stofzuigerzen.nl/wp-content/uploads/2012/01/Begroting.xls

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Annie24 di 4 sep 2012 - 9:31

Linda schreef:
Flower_L schreef:Wij hebben overlijdensrisico op huis, autoverzekering, doorlopende reisverzekering en zorgverzekering (switch ong elk jaar om voordeel te krijgen) That's it volgens mij.
Geen werkeloosheidsverzekering, geen uitvaartverzekering, geen telefoonverzekering.

Overlijdensrisico is stukken voordeliger dan een levensverzekering toch? Maar wij waren verplicht om bij onze hypotheek een levensverzekering af te sluiten. Dat grapje kost ons al 300 euro per maand.

wattes? :O

Hoe hoog is je hypotheek dan wel niet? Onze hypotheek is 160.000 en we betalen 44 euro per maand en dan roken we ook nog allebei, dus betaal je meer.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  kwak di 4 sep 2012 - 9:32

Printje schreef:
kwak schreef:printje, misschien moet je een keer z'n verzekeringsmannetje laten komen die alles nakijkt.
Wij zijn nu voor alles bij de zelfde maatschappij verzekerd want dat scheelt weer geld.

Ja dat willen we ook, ik vind het alleen zo saai allemaal dat ik het steeds uitstel Embarassed

Bovendien heb ik altijd moeite om zulke mensen te vertrouwen omdat ik het gevoel heb dat ze allemaal de boel belazeren.

haha, het ook rete saai maar daarvoor ben ik ook een man getrouwd Wink!
mijn man regelt alle bank/verzekerings zaken, ook de hypotheek van het huis heeft hij geregeld. Ik zou echt serieus niet weten hoe het met de rente/opbouw/af betaling ect zit en wat wij hebben.
het interesseert met helemaal niks! hij doet het geld ect en ik het huishouden Wink

wij hebben een mannetje die ook 1x in de zoveel tijd bij mijn vader komt, hij komt al een jaar of wat bij mijn ouders over de vloer en wij hebben hem daar van overgenomen, volgens mij heeft mijn vader dat nog geregeld voor ons. dus ik vertrouw die man wel.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:32

Linda schreef:
Flower_L schreef:Wij hebben overlijdensrisico op huis, autoverzekering, doorlopende reisverzekering en zorgverzekering (switch ong elk jaar om voordeel te krijgen) That's it volgens mij.
Geen werkeloosheidsverzekering, geen uitvaartverzekering, geen telefoonverzekering.

Overlijdensrisico is stukken voordeliger dan een levensverzekering toch? Maar wij waren verplicht om bij onze hypotheek een levensverzekering af te sluiten. Dat grapje kost ons al 300 euro per maand.

Zit dat bij de hypotheek in? Dat bedrag? Hebben wij ook, een levensverzekering maar zie niet dat dat word afgeschreven bijv. Maar het zijn wel 2 verschillende dingen he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda di 4 sep 2012 - 9:32

Annie24 schreef:
Linda schreef:
Flower_L schreef:Wij hebben overlijdensrisico op huis, autoverzekering, doorlopende reisverzekering en zorgverzekering (switch ong elk jaar om voordeel te krijgen) That's it volgens mij.
Geen werkeloosheidsverzekering, geen uitvaartverzekering, geen telefoonverzekering.

Overlijdensrisico is stukken voordeliger dan een levensverzekering toch? Maar wij waren verplicht om bij onze hypotheek een levensverzekering af te sluiten. Dat grapje kost ons al 300 euro per maand.

wattes? :O

Hoe hoog is je hypotheek dan wel niet? Onze hypotheek is 160.000 en we betalen 44 euro per maand en dan roken we ook nog allebei, dus betaal je meer.

Onze hypotheek is ongeveer 230.000. Bruto betalen we 1000 euro. Plus die 300 voor de levensverzekeringen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel di 4 sep 2012 - 9:34

Anniej_S schreef:Man werkt bij C1000 en het is idd erg jammer dat deze verdwijnt. Zijn winkel word Jumbo, maar of dat nou zo'n goedkope winkel is? En van de echte aanbiedingen daarvan moet ik het niet hebben, want wat heb ik aan zoveel voorraad met de bijv de 2 + 1 aanbiedingen.
Maar als goed is zullen er straks wel meer 1 + 1 komen bij jumbo dat is nu nog zo actief bij dat concern (hoorde ik van mijn man dan) en anders op zoek naar een andere winkel?

Coop, te duur, plus te ver weg en ook de eigen merk daarvan vind ik niet zo goed.
Ah is in mijn ogen gewoon ook te duur.. En de lidl en de aldi hebben ook niet alles, maargoed, hier in a. Hebben we nog tot volgend jaar dat de C1000 hier verdwijnt.

Jumbo vind ik heel fijn! Is ook echt wel goedkoper als ik daar de wekelijkse boodschappen haal, en het brood is heerlijk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Flower_L di 4 sep 2012 - 9:34

Nee, wij sparen zelf voor uitvaart. En nu hopen dat het nog langggggg niet nodig is:)
Vaak verzeker je je alleen voor de basis, en niet voor de extra's.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:35

Annie24 schreef:
Linda schreef:
Flower_L schreef:Wij hebben overlijdensrisico op huis, autoverzekering, doorlopende reisverzekering en zorgverzekering (switch ong elk jaar om voordeel te krijgen) That's it volgens mij.
Geen werkeloosheidsverzekering, geen uitvaartverzekering, geen telefoonverzekering.

Overlijdensrisico is stukken voordeliger dan een levensverzekering toch? Maar wij waren verplicht om bij onze hypotheek een levensverzekering af te sluiten. Dat grapje kost ons al 300 euro per maand.

wattes? :O

Hoe hoog is je hypotheek dan wel niet? Onze hypotheek is 160.000 en we betalen 44 euro per maand en dan roken we ook nog allebei, dus betaal je meer.

Wil onze hypo niet weten hihi das ook het grootste kosten plaatje per maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:36

Parel schreef:
Anniej_S schreef:Man werkt bij C1000 en het is idd erg jammer dat deze verdwijnt. Zijn winkel word Jumbo, maar of dat nou zo'n goedkope winkel is? En van de echte aanbiedingen daarvan moet ik het niet hebben, want wat heb ik aan zoveel voorraad met de bijv de 2 + 1 aanbiedingen.
Maar als goed is zullen er straks wel meer 1 + 1 komen bij jumbo dat is nu nog zo actief bij dat concern (hoorde ik van mijn man dan) en anders op zoek naar een andere winkel?

Coop, te duur, plus te ver weg en ook de eigen merk daarvan vind ik niet zo goed.
Ah is in mijn ogen gewoon ook te duur.. En de lidl en de aldi hebben ook niet alles, maargoed, hier in a. Hebben we nog tot volgend jaar dat de C1000 hier verdwijnt.

Jumbo vind ik heel fijn! Is ook echt wel goedkoper als ik daar de wekelijkse boodschappen haal, en het brood is heerlijk!

Kan ik pas volgend jaar over oordelen als man zijn winkel overgaat. Het ziet hier verder niet in de buurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:37

Wij zijn behoorlijk uitgebreid verzekerd bij de Dela en betalen daar echt nauwelijsk iets voor. Ik geloof dat de simpelste kist al 3000.- kost ofzo. Nou, daar kan ik niet ook nog tegenaan sparen.

Ik weet niet of de Jumbo filialen hun eigen brood bakken of dat het geleverd word maar hier is het écht niet te eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Flower_L di 4 sep 2012 - 9:37

20 euro overlijdensrisico p.m. hier totaal. Hebben bankspaarhypotheek, jullie zo te lezen niet Linda. Pffff....300

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 4 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 26 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum