Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama´s op budget..!

+65
Alex
Happydobby
Jezzie
Steep
Tiara
Supertalentje
iloverose
Lilypie
-Ieniemienie-
Jazzlyn
sonly
holaagirl
Mute_
chipa
Roodkapje
Pussycat
TukTuk
maiadebij
pindaatje
Coco
Sophiee
studiebol
Liadan
*Troela*
_Lana_
smooch
mauwmauw
Monnie
Fearie
PiP
Lejow
Star007
pippeloentje
Rush
Lousanne
*Lookie*
Caroow
liesje
Tania
koNijntje
Laced
strawberry
CCC
blondje1313
Puggle
Gympie
Twellie
Purpleflower
Flower_L
Flip Fluitketel
Stuiterbal
Annie24
Parisienne
vlinder-19
Urban Naked
Printje
Fiwen
kwak
Darius
Viva
Mida4you
Mamsie
Aimee
Paper Crown
Parel
69 plaatsers

Pagina 15 van 26 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda vr 14 sep 2012 - 7:02

Darius schreef:
Linda schreef:

Zondag gaan we naar ouwehands dierenpark. De kaarten hadden we een tijd geleden al gekocht. We zullen alleen nog wat te eten halen in het park en een parkeerkaartje, maar dat gaat van een ander budget af.

Als je ergens op kunt besparen, dan is het wel op eten in een pretpark of dierentuin. Wink

Ja, ik weet het. Maar we doen dat maar héél zelden, dus als we dan een keer naar zo iets gaan, dan wil ik gewoon een patatje halen en niet zeulen met tassen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  pindaatje vr 14 sep 2012 - 7:06

Hier is de week ook goed gegaan!

Van de week nog luiers gekocht (p.ampers), en gisteren 2 truitjes en een vest voor dochter.
Morgen begint onze nieuwe week, en we hebben nog 37,50 euro over!!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel vr 14 sep 2012 - 7:08

pindaatje schreef:Hier is de week ook goed gegaan!

Van de week nog luiers gekocht (p.ampers), en gisteren 2 truitjes en een vest voor dochter.
Morgen begint onze nieuwe week, en we hebben nog 37,50 euro over!!

goed zeg!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 3:08

Nou dit weekend hebben we jammerlijk gefaald Sad
We kregen vrienden langs om te gourmetten, dus hebben even de andere rekening gepakt!
Maar... Vanaf donderdag beginnen wij officieel en echt met het budget, dus dan gaan we er wel echt voor!

Hoe is het bij de rest?

Had trouwens nog gekeken bij de kruidvat (meerdere geweest) voor die driewielers maar ze hadden ze niet meer!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:15

Ik ben gister begonnen met nieuwe week en nog geen cent uitgegeven, er is hoop voor deze week Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PapillonRose zo 16 sep 2012 - 6:17

Ik heb ook gefaald, nog verder dan van de week. Al heb ik wel nog meer spulletjes verkocht, dus de schade is beperkt gebleven. Maar gisteren ben ik nog naar een kindermarkt geweest hier om de hoek en heb toch weer wat dingen voor A. gekocht laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 6:22

Hahaha, slecht slecht!
Wij zijn echt veels te goed voor onze kindjes Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  pindaatje zo 16 sep 2012 - 6:26

Wij zijn gisteren ook begonnen met de nieuwe week, en meteen veel uitgegeven, haha..
Groente en fruit op de markt gehaald, 3 pakken p.ampers (dagaanbieding bij drogist) en daarna boodschappen gedaan. Denk dat we woensdag nog wat boodschapjes moeten hebben voor de rest van de week (dus woe-do-vrij)...

Wat doen jullie trouwens met het geld wat jullie overhouden van het budget??
(misschien is deze vraag al geweest hoor, maar had even geen zin om alles terug te lezen Razz )

Wij hebben van het geld wat we afgelopen week over hadden gisteren voor dochter een pyama, hempjes en onderbroekjes bijgekocht, en voor zoon een vestje met lange mouwen (had gedacht dat hij al in de volgende maat zou zitten, daar heeft hij kleertjes met lange mouwen genoeg in, maar dat is dus nog niet zo, dus moet nu het een en ander bij halen met lange mouwen)

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 6:29

Als we geld overhouden hebben we de week erna een goede week, of we zetten het opzij! Alvoelikhetgelddanweerbrandeninmijnzakengeefikhettochuit..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Puggle zo 16 sep 2012 - 7:02

Hier is de week helaas ook gefaald. Ach morgen weer een nieuwe poging, al denk ik dat dat hem ook niet word. Hebben nu samen 2 weken vakantie en gaan deze week ook 3 dagen naar Antwerpen en Brussel en je maakt dan toch meer op als normaal.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 7:07

Je moet jezelf ook niet te veel op budget stellen als je lekker weg gaat, Puggle!



Wij hebben in oktober een week vrij samen, heerlijk I love you
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  woezel zo 16 sep 2012 - 7:17

Hier is het netjes gegaan. Had iets meer als 20 euro en daar heb ik een voorraad koffie van gehaald die in de aanbieding was. Binnenkort weer allemaal verjaardagen dus zijn we zo weer door heen.
Dus had verder nog wat kleingeld over, dat gaat in de spaarpot, voor de vakantie volgend jaar. Hou ik 5 euro of meer over dan pin ik voor de week erop minder. Begin dan wel weer met 120.
Ik heb wel winterassociares gehaald voor E, maar dat gaat van een ander potje.
Nu raakt het qua eten wel leeg, maar heb nog genoeg voor morgen en dan dinsdag weer de weekboodschappen.
Vandaag ook netjes zelf patat gebakken ipv gehaald.

Puggle gewoon lekker genieten van je paar daagjes weg. En dan daarna met frisse moed verder.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Puggle zo 16 sep 2012 - 8:01

Ach ik ga gewoon even genieten van de vakantie en ik zie idd wel waar het budget strand Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  *Lookie* zo 16 sep 2012 - 22:28

Ik wil ook een budget gaan vaststellen. Volgende maand weten we wat mijn vriend netto gaat verdienen vanaf nu (loonsverhoging Very Happy , we weten het brutobedrag wel maar netto is even afwachten omdat er ook bijtelling af gaat). Dan maar even kijken wat we maandelijks overhouden en wat het budget moet worden. Ik ben zelf nog op zoek naar werk, want mijn seizoenswerk is nu weer afgelopen, het zou wel lekker zijn als ik ook weer wat geld van mezelf om handen heb. Maar eerst zolang maar even kijken wat mijn vriend op de en/of moet storten.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PapillonRose vr 21 sep 2012 - 6:27

Hoe gaat het hier met iedereen?

Ik moet nog 1 dag met mijn budget en heb nog 5 euro. Verwacht morgen niet bij winkels of wat dan ook in de buurt te komen, dus ik ben blij smile Scheelde denk ik ook dat ik deze week minder boodschappen had dan over het algemeen (had nog wat voorraad die ook eens op moest). Kon ik mooi wat meer leuke dingetjes doen / kopen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda vr 21 sep 2012 - 7:08

Vorige week was het schoon opgegaan. Deze week heb ik nog 35 euro over, erg netjes dus!
Zondag gaan we naar blijdorp, maar m'n moeder trakteert, dus dat kost geen geld (vorige week hadden wij haar op ouwehands dierenpark getrakteerd).

Man z'n nieuwe sport: zo voordelig mogelijk kaartjes van pretparken of dierentuinen scoren. Van de week had hij 4 kaarten van beekse bergen voor 20 euro (entree kost normaal 21 pp). Dus dat zijn leuke dagjes uit!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel vr 21 sep 2012 - 7:21

Dierentuin-gek Linda? Laughing

Goed dat jullie nog geld over hadden!
Ik had wat kleding geshopt, dus dat moest betaald worden. Per week uitrekenen is dan wel lastig je budget! Maar daar tegenover staat dat ik wel alles heel goed bijhoud, bonnen bewaar, steeds de nieuwe 'stand' uitreken en zo heel goed overzicht hou! Ook koop ik nik meer zonder overleg met mijn vriend (online dan) en dat scheelt ook echt veel! Belachelijk eigenlijk haha

Ik ben meer boodschappen bij de Lidl gaan doen, nu ook het wasmiddel en de snoetenpoetsers daar meegenomen. Let meer op aanbiedingen weer enz. Scheelt echt als ik alleen maar nadenk voordat ik wat uit het schap pak.

Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PiP vr 21 sep 2012 - 8:48

Ok, ik moet per direct verplicht op budget....
Ik heb te laat de KOT gewijzigd voor F en aangevraagd voor S.
Had gedacht nog wel optijd te zijn, maar eigen schuld, dikke bult...
Hebben deze maand een eigen bijdrage van zo`n €1700,- :O

Mijn man weet het nog niet, die is geld aan het uitgeven Mama´s op budget..! - Pagina 15 394967
Zondag er maar eens voor gaan zitten, kijken wat er uitgaat en binnenkomt aan vaste lasten en wat dan het budget zal zijn.
Hebben volgend weekend ook nog eens de verjaardag van mijn man.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel vr 21 sep 2012 - 8:53

Zo dan!!!
Dat is flink wat zeg!
Krijg je toch nog wel met terugwerkende kracht terug, of niet?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Flower_L vr 21 sep 2012 - 8:55

Van vijftig euro heb ik veertig opgemaakt aan boodschappen. Morgen gaat nieuwe week ik en dan weer vijftig budget. Haal dan bij Aldi in 1 keer zoveel mogelijk voor hele week, en dan ma of di nog verse groente fruit etc visie ah.
Ben benieuwd.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PiP vr 21 sep 2012 - 9:06

Jaa gelukkig wel!

Het overzicht:

September €690 €314
Oktober €1379 €314
November €1379
December €1379

Eerste bedrag is wat ik hoor te krijgen krijgen, 2e wat ik ontvangen heb.
Volgens mij krijg je dan in November het bedrag gestort dat je in totaal nog moet krijgen in 2012 gedeeld door het aantal maanden.
Als het goed is krijg ik dan de komende 2 maanden 2100,-.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  *Lookie* vr 21 sep 2012 - 23:11

Hier net even een herberekening gemaakt van onze vaste lasten. Toch weer omhoog gegaan sinds we een kindje hebben (logisch natuurlijk). Vooral de boodschappen moeten wel wat goedkoper kunnen zie ik. Ik moet nu alleen nog gaan bedenken wat het budget wordt voor kleding voor mijn zoontje en mezelf. Ik koop meestal in een keer best veel, en dan tussendoor niet echt vaak wat. Geen idee hoeveel dat per maand is... Straks maar even met mijn vriend bespreken wat voor budget we daarvoor aanhouden. Winterjas hebben we al, dat scheelt. We zullen straks nog wel om goede schoenen voor mijn zoontje moeten kijken dus dat moet ik wel incalculeren. Wat is een normaal kleding budget vinden jullie?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ vr 21 sep 2012 - 23:34

*Lookie* schreef:Hier net even een herberekening gemaakt van onze vaste lasten. Toch weer omhoog gegaan sinds we een kindje hebben (logisch natuurlijk). Vooral de boodschappen moeten wel wat goedkoper kunnen zie ik. Ik moet nu alleen nog gaan bedenken wat het budget wordt voor kleding voor mijn zoontje en mezelf. Ik koop meestal in een keer best veel, en dan tussendoor niet echt vaak wat. Geen idee hoeveel dat per maand is... Straks maar even met mijn vriend bespreken wat voor budget we daarvoor aanhouden. Winterjas hebben we al, dat scheelt. We zullen straks nog wel om goede schoenen voor mijn zoontje moeten kijken dus dat moet ik wel incalculeren. Wat is een normaal kleding budget vinden jullie?

Daar zit ik ook nog aan te denken.
Ik heb echt geen idee hoeveel ik aan kleding uitgeef per maand.
En hoeveel een beetje gemiddeld is. Het gaat om mij en 2 kinderen, mijn man koopt ongeveer 2x per jaar veel in 1 keer.
Is 200 euro wat??

Met het budget van deze week is het heel goed gegaan. Ik maak een bedrag over naar een andere rekening, voor boodschappen en dingetjes tussendoor, zoals een broodje of iets. En ook de verzorgingsproducten + luiers en voeding voor de kinderen.

En.... deze week had ik 22,50 euro over en ik heb er zelfs nog een jas ( 39,95 euro ) voor mezelf van gekocht Very Happy .
Luiers en voeding kopen we vaak groter in, dus dat heb ik niet nodig gehad.
We hebben ook nog zoveel pakken op zolder liggen ( lang leve de Wehkamp, haha ).

Die 22,50 heb ik overgemaakt naar een andere 'spaarrekening' en die kunnen we weer gebruiken als we weer wat duurdere aankopen moeten doen.

Binnenkort ga ik nog even een excellijstje maken, met alle vaste lasten en inkomsten.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda vr 21 sep 2012 - 23:38

Ik gok dat wij rond de 150 euro per maand aan kleding kwijt zijn voor ons drieën. Maar wij kopen niet maandelijks iets. Ik geef een paar honderd euro in 1 keer uit en dan weer een tijd niets. Voor dochter bestel ik ook altijd grote hoeveelheden in 1 keer.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ vr 21 sep 2012 - 23:58

Linda schreef:Ik gok dat wij rond de 150 euro per maand aan kleding kwijt zijn voor ons drieën. Maar wij kopen niet maandelijks iets. Ik geef een paar honderd euro in 1 keer uit en dan weer een tijd niets. Voor dochter bestel ik ook altijd grote hoeveelheden in 1 keer.

Ik denk dat wij ook niet meer dan 150 euro kwijt zijn per maand. Misschien dat ik 200 euro doe, dan neem ik het ruim en dan ga ik het even bijhouden.

Goh, wat zullen we een geld overhouden zeg Wink haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 15 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 26 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum