Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama´s op budget..!

+65
Alex
Happydobby
Jezzie
Steep
Tiara
Supertalentje
iloverose
Lilypie
-Ieniemienie-
Jazzlyn
sonly
holaagirl
Mute_
chipa
Roodkapje
Pussycat
TukTuk
maiadebij
pindaatje
Coco
Sophiee
studiebol
Liadan
*Troela*
_Lana_
smooch
mauwmauw
Monnie
Fearie
PiP
Lejow
Star007
pippeloentje
Rush
Lousanne
*Lookie*
Caroow
liesje
Tania
koNijntje
Laced
strawberry
CCC
blondje1313
Puggle
Gympie
Twellie
Purpleflower
Flower_L
Flip Fluitketel
Stuiterbal
Annie24
Parisienne
vlinder-19
Urban Naked
Printje
Fiwen
kwak
Darius
Viva
Mida4you
Mamsie
Aimee
Paper Crown
Parel
69 plaatsers

Pagina 16 van 26 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda za 22 sep 2012 - 1:04

_Lana_ schreef:
Linda schreef:Ik gok dat wij rond de 150 euro per maand aan kleding kwijt zijn voor ons drieën. Maar wij kopen niet maandelijks iets. Ik geef een paar honderd euro in 1 keer uit en dan weer een tijd niets. Voor dochter bestel ik ook altijd grote hoeveelheden in 1 keer.

Ik denk dat wij ook niet meer dan 150 euro kwijt zijn per maand. Misschien dat ik 200 euro doe, dan neem ik het ruim en dan ga ik het even bijhouden.

Goh, wat zullen we een geld overhouden zeg Wink haha.

Als dat gewoon kan dan is dat wel handig. Geld overhouden zou wel lekker zijn!

Hier houden we denk ik niet zoveel over. Het is echt bittere noodzaak. We hebben best lang ver boven onze stand geleefd, heel stom natuurlijk, maar het kostte even tijd om te wennen aan hogere woonlasten en lagere inkomsten. Gelukkig hebben we wel een aardige spaarbuffer, dus dat is een prettig idee.

Ik vind het overigens wel goed om zo bewust bezig te zijn met geld. We gaven het zo makkelijk uit. Ik gooide zoveel nutteloze dingen in m'n boodschappenmandje. En nu geven we een stuk minder uit, maar eten nog steeds gevarieerd en gezond.

Ik ga trouwens m'n boodschappengeld verlagen van 80 naar 70 euro. Dan bestel ik 1 keer in de 2 maanden voor rond de 100 euro scharrelvlees. We hadden nu vaker goedkoper vlees gehaald, maar dat voelt toch niet goed. Ik eet liever scharrel of biologisch vlees.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  woezel za 22 sep 2012 - 1:38

Zo te lezen lukt het aardig bij iedereen.
Hier geen budget voor kleren. Ben wat dat betreft niet zo,n shopper vergeleken met andere hier Very Happy. Binnenkort eerst maar eens de kasten omgooien en kijken wat ze nog nodig heb voor ze.
Wel op de markt hier schoentjes gekocht voor E, afgeprijst voor 25 euro en een blousje van. Name it voor 5 euro.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Darius za 22 sep 2012 - 6:57

Wat betreft een kledingbudget: ik lees dat veel meiden hier in 1 keer veel shoppen. Je zou dan toch kunnen afspreken dat je dit met het geld van de kinderbijslag doet? Dus dan kun je lekker vier keer per jaar flink shoppen!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  studiebol za 22 sep 2012 - 7:21

Darius schreef:Wat betreft een kledingbudget: ik lees dat veel meiden hier in 1 keer veel shoppen. Je zou dan toch kunnen afspreken dat je dit met het geld van de kinderbijslag doet? Dus dan kun je lekker vier keer per jaar flink shoppen!

Oooh dat zou ik niet kunnen, zie tussendoor dan echt nog wel hele leuke dingetjes!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PapillonRose za 22 sep 2012 - 7:22

studiebol schreef:
Darius schreef:Wat betreft een kledingbudget: ik lees dat veel meiden hier in 1 keer veel shoppen. Je zou dan toch kunnen afspreken dat je dit met het geld van de kinderbijslag doet? Dus dan kun je lekker vier keer per jaar flink shoppen!

Oooh dat zou ik niet kunnen, zie tussendoor dan echt nog wel hele leuke dingetjes!
+ 1 Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Darius za 22 sep 2012 - 7:25

studiebol schreef:
Darius schreef:Wat betreft een kledingbudget: ik lees dat veel meiden hier in 1 keer veel shoppen. Je zou dan toch kunnen afspreken dat je dit met het geld van de kinderbijslag doet? Dus dan kun je lekker vier keer per jaar flink shoppen!

Oooh dat zou ik niet kunnen, zie tussendoor dan echt nog wel hele leuke dingetjes!

Ja, das waar, vaak heb je ook nog wel weer wat extra's nodig, als je kind weer eens met z'n knieeen op de grond valt en er een broek sneuvelt.

Ik koop meestal ook wel flink wat kleding in 1 keer, met name bij webshops. Scheelt weer in de verzendkosten natuurlijk. Maar kb is toch 180 per kwartaal ongeveer? Meer geef ik eerlijk gezegd ook niet uit hoor. Net een bestelling bij de H&M gedaan voor rond de 100 euro, en dan zijn we echt al heel ver. Scheelt natuurlijk dat ik geen winterjassen hoef dit keer en voor schoenen heb ik dus nog 80 euro per kind over. (en dat ga ik never nooit uitgeven, 50 euro vind ik wel de max hoor, voor schoenen)

Edit, en wat je over houdt van de kb, dat mag je dan nog uitgeven voor dingetjes tussendoor.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel za 22 sep 2012 - 7:26

Je kan natuurlijk wel het kinderbijslag geld pinnen en in een potje doen, of op een andere rekening en daar van shoppen?

Hier is het toch een budget per maand geworden haha
Al heb ik vandaag boodschappen voor volgende week gedaan, tot zaterdag, voor 42 euro!
Vond ik toch netjes!

Volgende week zaterdag is het national glamour day, 20% korting bij heel veel winkels, oa de Hema, dus dan zal het budget wel de spuigaten uitlopen Laughing voornamelijk voor mezelf trouwens! Als je dan de glamour van deze maand meeneemt naar de winkels, krijg je de korting!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  studiebol za 22 sep 2012 - 7:34

Parel schreef:Je kan natuurlijk wel het kinderbijslag geld pinnen en in een potje doen, of op een andere rekening en daar van shoppen?

Hier is het toch een budget per maand geworden haha
Al heb ik vandaag boodschappen voor volgende week gedaan, tot zaterdag, voor 42 euro!
Vond ik toch netjes!

Volgende week zaterdag is het national glamour day, 20% korting bij heel veel winkels, oa de Hema, dus dan zal het budget wel de spuigaten uitlopen Laughing voornamelijk voor mezelf trouwens! Als je dan de glamour van deze maand meeneemt naar de winkels, krijg je de korting!

Parel wat eet jij dan de hele week.. ik wil ook goedkoper boodschappen doen maar krijg het nog niet voor elkaar.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  studiebol za 22 sep 2012 - 7:36

Darius schreef:
studiebol schreef:
Darius schreef:Wat betreft een kledingbudget: ik lees dat veel meiden hier in 1 keer veel shoppen. Je zou dan toch kunnen afspreken dat je dit met het geld van de kinderbijslag doet? Dus dan kun je lekker vier keer per jaar flink shoppen!

Oooh dat zou ik niet kunnen, zie tussendoor dan echt nog wel hele leuke dingetjes!

Ja, das waar, vaak heb je ook nog wel weer wat extra's nodig, als je kind weer eens met z'n knieeen op de grond valt en er een broek sneuvelt.

Ik koop meestal ook wel flink wat kleding in 1 keer, met name bij webshops. Scheelt weer in de verzendkosten natuurlijk. Maar kb is toch 180 per kwartaal ongeveer? Meer geef ik eerlijk gezegd ook niet uit hoor. Net een bestelling bij de H&M gedaan voor rond de 100 euro, en dan zijn we echt al heel ver. Scheelt natuurlijk dat ik geen winterjassen hoef dit keer en voor schoenen heb ik dus nog 80 euro per kind over. (en dat ga ik never nooit uitgeven, 50 euro vind ik wel de max hoor, voor schoenen)

Edit, en wat je over houdt van de kb, dat mag je dan nog uitgeven voor dingetjes tussendoor.

In theorie klinkt dit heel goed, haha maaaaar.. ik denk niet dat ik het kan Mama´s op budget..! - Pagina 16 561177

Over schoenen gesproken liep toevallig gister met mijn moeder in de schoenenwinkel en keek voor de grap bij schoenen maar van die dood simpele van shoesme kosten al 50 euro, ik schrok er van. Vind goede schoenen heel belangrijk maar toch schrok ik behoorlijk van dat bedrag.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Roodkapje za 22 sep 2012 - 7:38

studiebol schreef:
Parel schreef:Je kan natuurlijk wel het kinderbijslag geld pinnen en in een potje doen, of op een andere rekening en daar van shoppen?

Hier is het toch een budget per maand geworden haha
Al heb ik vandaag boodschappen voor volgende week gedaan, tot zaterdag, voor 42 euro!
Vond ik toch netjes!

Volgende week zaterdag is het national glamour day, 20% korting bij heel veel winkels, oa de Hema, dus dan zal het budget wel de spuigaten uitlopen Laughing voornamelijk voor mezelf trouwens! Als je dan de glamour van deze maand meeneemt naar de winkels, krijg je de korting!

Parel wat eet jij dan de hele week.. ik wil ook goedkoper boodschappen doen maar krijg het nog niet voor elkaar.

Dat word je bon overtypen want ik ben ook zeer benieuwd smile Nu leven wij met zijn 6en dus die 42 euro gaik niet halen met 2 kids in de luiers ook. Maar moet ook bezuinigd worden hier ( typ ik nu ik vanmorgen Rotterdam weer heb leeggekocht)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Twellie za 22 sep 2012 - 7:41

Nou, da's echt weinig! Ik ben al blij als het onder de 100 euro blijft.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel za 22 sep 2012 - 7:47

Haha, o jee, dit is voor ons ook héél weinig hoor! Moet sowieso even het bedrag aanpassen, brood haal ik bij de bakker dus in totaal is het 50 euro geworden.

We hadden nog allemaal drinken, dus niet nodig, en veel vlees in de vriezer.. Voor de rest ziet ons schema er zo uit qua eten (gewaarschuwd, wij eten veel te weinig groente)
zondag .. broodje kip met sla of shoarma
maandag .. spaghetti
dinsdag .. tartaar met aardappelen en bloemkool
woensdag .. vriend kippetjes met gebakken aardappelen (zelf gesneden) en ik wraps met kip en kruidenroomkaas en sla
donderdag .. aardappelen, pepersteak en bonen
vrijdag .. pizza

Voor de rest hadden we nog wel fruit, en hadden we dus nog beleg, nutriton en kattenvoer nodig bijv. Het was deze week dus ook een boel wat we nog in voorraad hadden, volgende week bijv. hebben we weer frisdrank, fruit, flesvoeding, potjes, vlees nodig!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  chipa za 22 sep 2012 - 7:48

studiebol schreef:
Darius schreef:
studiebol schreef:
Darius schreef:Wat betreft een kledingbudget: ik lees dat veel meiden hier in 1 keer veel shoppen. Je zou dan toch kunnen afspreken dat je dit met het geld van de kinderbijslag doet? Dus dan kun je lekker vier keer per jaar flink shoppen!

Oooh dat zou ik niet kunnen, zie tussendoor dan echt nog wel hele leuke dingetjes!

Ja, das waar, vaak heb je ook nog wel weer wat extra's nodig, als je kind weer eens met z'n knieeen op de grond valt en er een broek sneuvelt.

Ik koop meestal ook wel flink wat kleding in 1 keer, met name bij webshops. Scheelt weer in de verzendkosten natuurlijk. Maar kb is toch 180 per kwartaal ongeveer? Meer geef ik eerlijk gezegd ook niet uit hoor. Net een bestelling bij de H&M gedaan voor rond de 100 euro, en dan zijn we echt al heel ver. Scheelt natuurlijk dat ik geen winterjassen hoef dit keer en voor schoenen heb ik dus nog 80 euro per kind over. (en dat ga ik never nooit uitgeven, 50 euro vind ik wel de max hoor, voor schoenen)

Edit, en wat je over houdt van de kb, dat mag je dan nog uitgeven voor dingetjes tussendoor.

In theorie klinkt dit heel goed, haha maaaaar.. ik denk niet dat ik het kan Mama´s op budget..! - Pagina 16 561177

Over schoenen gesproken liep toevallig gister met mijn moeder in de schoenenwinkel en keek voor de grap bij schoenen maar van die dood simpele van shoesme kosten al 50 euro, ik schrok er van. Vind goede schoenen heel belangrijk maar toch schrok ik behoorlijk van dat bedrag.

Ondanks dat f nog niet echt loopt hebben wij wel al schoentjes. Shoes me idd 60 euro maar nu ook clarcks via scapino. Was nu 20 euro kwijt. Flexibele zool en echt voor de eerste stappen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel za 22 sep 2012 - 7:49

Haha, ik voel me nu echt schuldig! Volgende week ga ik de 80 euro heus ook wel weer aantikken!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Fearie za 22 sep 2012 - 7:50

Darius schreef:Wat betreft een kledingbudget: ik lees dat veel meiden hier in 1 keer veel shoppen. Je zou dan toch kunnen afspreken dat je dit met het geld van de kinderbijslag doet? Dus dan kun je lekker vier keer per jaar flink shoppen!

Ik probeer het wel, maar niet met de volledige kindebijslag. Heb nu voor D een paar setjes bij de primark gekocht en via hier een heel kledingpakket overgenomen. Moet alleen nog 2/3 spijkerbroeken erbij hebben. Ik moet ook eerlijk zeggen dat D niet enorm veel kleding heeft, maar wel genoeg. Wij hebben zelf ook niet veel kleding, kopen ook niet veel.

Qua boodschappen zitten we op 60 Euro per week, excl luiers. Heb laatst weer ff ingeslagen, als de pampers op zijn gaan we voor de aldi luiers. Pampers gebruiken we dan alleen savonds.
We hadden altijd 70 euro per week, maar sinds mijn vriend maagoperatie eet hij niet meer zoveel en kan er bespaard worden.
Uitjes, dierentuin en uit eten doen we wel, maar vaak via die dagaanbiedingen of vakantieveilingen.nl

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  studiebol za 22 sep 2012 - 7:51

Parel schreef:Haha, o jee, dit is voor ons ook héél weinig hoor! Moet sowieso even het bedrag aanpassen, brood haal ik bij de bakker dus in totaal is het 50 euro geworden.

We hadden nog allemaal drinken, dus niet nodig, en veel vlees in de vriezer.. Voor de rest ziet ons schema er zo uit qua eten (gewaarschuwd, wij eten veel te weinig groente)
zondag .. broodje kip met sla of shoarma
maandag .. spaghetti
dinsdag .. tartaar met aardappelen en bloemkool
woensdag .. vriend kippetjes met gebakken aardappelen (zelf gesneden) en ik wraps met kip en kruidenroomkaas en sla
donderdag .. aardappelen, pepersteak en bonen
vrijdag .. pizza

Voor de rest hadden we nog wel fruit, en hadden we dus nog beleg, nutriton en kattenvoer nodig bijv. Het was deze week dus ook een boel wat we nog in voorraad hadden, volgende week bijv. hebben we weer frisdrank, fruit, flesvoeding, potjes, vlees nodig!

Oke, L eet dus nog niet echt met jullie mee? Bedoel bijv het broodje shoarma of lust ze dat al welMama´s op budget..! - Pagina 16 561177
En waar heb je boodschappen gedaan, want op zich heb je wel gevarieerd eten enzo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel za 22 sep 2012 - 7:53

Nee, echt mee-eten doet ze nog niet, behalve als we een prak eten ofzo (dus deze week wel 2x iig, als er over blijft dan vriezen we in). Ik ben een luie, slechte moeder he, ik geef potjes (voornamelijk ook omdat ze vaak al om half 5 eet en rond 6 uur half 7 gaat slapen).. Heb de boodschappen gedaan bij de Plus.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PiP za 22 sep 2012 - 7:57

Ik had ook in gedacht om straks van de kinderbijslag de kleding voor de kids te doen. Dat is dan wel inclusief jassen en schoenen denk ik.
Deze maand gaat de kinderbijslag even naar de opvang, maar als we de KOT van november hebben moet F nog laarsjes hebben en S wel weer wat kleding in een maatje groter gok ik :O Denk dat ik voor S ook even geen Noppies etc meer haal, F zat echt 2/3 maand in elke maat en vond ik het niet erg om duurdere kleertjes ala bfc en Noppies te kopen.
Wat ik dan nog over heb van de bijslag bewaar ik voor als ze tussendoor wat nodig hebben, wil ook nog snowboots voor F bijvoorbeeld. Afhankelijk van het weer vind ik dat ook nog wel een leuk en nuttig Sinterklaascadeautje.

Dacht trouwens dat de bijslag rond de €200,- is? Heb eigenlijk geen idee, het komt binnen op de rekening van mijn man en wij doen er niks speciaals mee. We kopen spullen voor ze wanneer dat nodig is.

Boodschappen waren we vandaag 35,- kwijt. Moet dan nog wel avondeten voor volgende week kopen, maar dat doe ik maandag. Vlees en aardappelen zijn wel grotendeels al in huis, gaat dus om de groenten.
Wij gaan nu zoveel mogelijk van de A-merken af, behalve als het in de aanbieding goedkoper is. Vandaag spaghettie van de C1000 gegeten, vind Honig wat meer smaak hebben, maar dat is met kruiden ook weer op te lossen!

Verder ben ik best wel een hamsteraar, qua verzorging en luiers moet het wel goedkomen deze maand. Alleen mijn dagcreme is bijna op, die kosten bij elkaar 80,- dacht ik. Krijg dat wel vergoed van de verzekering, maar moet het toch eerst voorschieten... 2 weken terug ben ik ook geweest en de printer had kuren, zouden me de factuur opsturen en die heb ik nog steeds niet. Ja na een 2e mailtje heb ik nu een digitale versie en is de originele onderweg, toch €100,-.
Heb van de creme nog wel 4 proefmonstertjes, dus hoop dat ik het nog een maand red, maar de creme die daaronder gaat niet. Dan doen we die maar een paar weekjes niet. Ben ook sinds een week weer aan de medicijnen voor de acne en de pil, hopen dat dat ook snel aanslaat.


Laatst aangepast door PiP op za 22 sep 2012 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  studiebol za 22 sep 2012 - 7:58

Parel schreef:Nee, echt mee-eten doet ze nog niet, behalve als we een prak eten ofzo (dus deze week wel 2x iig, als er over blijft dan vriezen we in). Ik ben een luie, slechte moeder he, ik geef potjes (voornamelijk ook omdat ze vaak al om half 5 eet en rond 6 uur half 7 gaat slapen).. Heb de boodschappen gedaan bij de Plus.

Nee hoor vind je niet lui of slecht echt niet!

En dat eerder eten enzo daar zit ik nu ook mee, maar ja heb ook geen zin om de hele avond met eten en opruimen bezig te zijn dus ik eet met ze mee. Ik probeer heel erg rekening met het eten te houden maar ik wil ook wel is makkelijk doen zeg maar. Dus vandaag hadden ze goed gegeten en ik had over dus ik heb ingevroren voor als ik makkelijk wil doen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ za 22 sep 2012 - 8:02

Wij ( mijn man ) heeft vandaag voor 45 euro aan boodschappen gedaan. En we hadden nog wat statiegeld, dus hij was maar 27 euro kwijt! :-)
We hebben echt voor bijna de hele week groente, fruit en karnemelk enz. Verder hebben we geen voeding hoeven kopen voor de kids en we drinken geen frisdrank of vruchtensap enz, alleen thee, limonade en water.
We hebben voor vanavond best wat duur eten gekocht voor in de tajine en eten echt niet heel sober ofzo.
We zullen vast nog wel wat kleine dingetjes bij moeten halen hoor trouwens.

Bedankt voor de tip van de kinderbijslag, maar ik koop ook liever af en toe iets voor de kids, dan in 1x veel.
En we zijn van plan om de kinderbijslag op de spaarrekening van de kinderen te zetten.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ za 22 sep 2012 - 8:04

Oh ik hoor net dat hij geen vlees heeft gehaald, omdat we de vriezer eens leeg gaan halen.
Dat scheelt natuurlijk ook in de kosten.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel za 22 sep 2012 - 8:07

Haha, dank je! Wij eten zo ongevarieerd, dat ik blij ben dat ze toch nog wat groentes binnen krijgt dan. Overigens schuift ze vaak ook nog wel bij ons aan, dan eet ze nog wat mee, alleseter. Wij kunnen ook niet eerder gaan eten, omdat mijn vriend dan nog niet thuis is, maar in jouw geval snap ik het zeker!

Pip, heb je zo`n slechte huid dan? Ik vind het nogal een bedrag aan je dagcreme zeg! Wel heel erg fijn dat je het vergoed krijgt!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel za 22 sep 2012 - 8:09

Lana, `wat` statiegeld? Haha, hoeveel kratjes had ie Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  studiebol za 22 sep 2012 - 8:12

Parel fijn dat L nog een alles eter is.. dat waren ze hier ook.. maar helaas. Al gaat het bij L nu al weer 2 dagen goed Mama´s op budget..! - Pagina 16 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PiP za 22 sep 2012 - 8:16

Op het moment wel Mama´s op budget..! - Pagina 16 1270000679 .
Kan het aardig onderdrukken met medicijnen en de pil, dat werkt alleen niet samen met een kinderwens en een zwangerschap.
Krijg per jaar 600,- vergoed van de verzekering voor behandelingen en de daarbijhorende producten. Ben alleen wel snel door dat bedrag heen met die producten... Volgens mij ben ik er ook doorheen na de cremes. Moet wel zeggen dat je wel echt lang er mee doet. De lotion en reiniging had ik bijvoorbeeld in December gekocht en die waren 3 weken terug pas op. De cremes doe ik zo`n 5 maand mee.


Meteen even een bezuinigstip!
Als je creme in een tube op is, knip hem dan halverwege overmidden. Je zal verbaast zijn wat er nog in zit!
Na gebruik de 2 helfden goed over elkaar schuiven!
Ik kan er dan soms nog wel 2 weken mee doen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 16 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 26 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum