Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama´s op budget..!

+65
Alex
Happydobby
Jezzie
Steep
Tiara
Supertalentje
iloverose
Lilypie
-Ieniemienie-
Jazzlyn
sonly
holaagirl
Mute_
chipa
Roodkapje
Pussycat
TukTuk
maiadebij
pindaatje
Coco
Sophiee
studiebol
Liadan
*Troela*
_Lana_
smooch
mauwmauw
Monnie
Fearie
PiP
Lejow
Star007
pippeloentje
Rush
Lousanne
*Lookie*
Caroow
liesje
Tania
koNijntje
Laced
strawberry
CCC
blondje1313
Puggle
Gympie
Twellie
Purpleflower
Flower_L
Flip Fluitketel
Stuiterbal
Annie24
Parisienne
vlinder-19
Urban Naked
Printje
Fiwen
kwak
Darius
Viva
Mida4you
Mamsie
Aimee
Paper Crown
Parel
69 plaatsers

Pagina 21 van 26 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  studiebol di 2 okt 2012 - 6:15

Mute heel herkenbaar, de luiers haal ik ook van het boodschappen geld af, maar gisteren bij de kruidvat had ik ook ff een klein kado;tje gehaald. Was maar 3 euro maar toch.. ik ga dat niet apart afrekenen dus die gaat dan wel weer van mijn boodschappen geld af. Dat vind ik ook wel lastig.

En heb vandaag weer boodschappen gedaan. Was 40 euro kwijt en volgens mij heb ik dan wel alles voor de rest van de week, het moest wat snel snel dus misshien ben ik wel iets vergeten. Maar als ik dan afreken en het is 40 euro denk ik oooh das best netjes.Maar toch is het geld wel op, ik geef het te makkelijk uit aan andere kleine dingetjes heb ik het idee.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda za 13 okt 2012 - 22:51

Hoe gaat het hier met jullie?

Het gaat hier goed! We houden ons netjes aan het budget. En we hebben zelfs nog voldoende over voor de rest van de maand.
Ook het weekbudget van de boodschappen gaat goed. Het gaat schoon op, dat wel, maar dat geeft niet.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ za 13 okt 2012 - 23:13

Wat goed Linda!

Hier gaat het qua boodschappen wel heel goed. We doen nu boodschappen voor de hele week of een paar dagen en dit scheelt gewoon enorm.
Alleen heb ik de afgelopen week écht teveel uitgegeven aan andere 'onzin'dingetjes.

Maar goed, dat was een weekje, nu weer snel de draad oppakken.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel vr 19 okt 2012 - 1:32

Hoi hoi!

Na een slechte maand met veel up's en down's qua álles eigenlijk, gaan we weer met een schone lei beginnen! We gaan eens even kijken hoe we het er deze maand weer vanaf gaan brengen ..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel vr 19 okt 2012 - 1:33

Oh, en Linda Mama´s op budget..! - Pagina 21 281626781Mama´s op budget..! - Pagina 21 281626781Mama´s op budget..! - Pagina 21 281626781 wat houden jullie het goed vol zeg!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Aimee vr 19 okt 2012 - 1:35

Succes Parel!

Wij zijn nu ook twee weken bezig met een weekbudget. Ik heb 100 euro pw. Gister is onze nieuwe week ingegaan, en hebben we in het restaurant van mijn vriend zijn oom gegeten(gratissss) en vanavond bij mijn schoonouders(gratissss). Haha gaat lekker zo met bezuinigen! Helaas moet ik wel weer vaatwastabletten hebben, koffie en wasmiddel, dus dat zal wel een beetje op het budget gaan drukken.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel vr 19 okt 2012 - 1:44

Oh, Aimee, dat uit eten is èrg lekker!
Ik heb tegenwoordig wasmiddel (en wasverzachter) van de Lidl, en ècht het ruikt zoooo lekker! En de vaatwastabletten komen ook als beste uit de test. Ik heb zo`n grote fles met vloeibaar wasmiddel voor 40 wassen (8,99 geloof ik), een in kleur en een in wit. En dan nog een fles wasverzachter (2,00) en ik kan er eeuwen mee wassen, vindt het echt prima bevallen! Wij hebben ook vaatwastabletten nodig dus die ga ik daar halen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PiP vr 19 okt 2012 - 2:15

Parel schreef:Oh, Aimee, dat uit eten is èrg lekker!
Ik heb tegenwoordig wasmiddel (en wasverzachter) van de Lidl, en ècht het ruikt zoooo lekker! En de vaatwastabletten komen ook als beste uit de test. Ik heb zo`n grote fles met vloeibaar wasmiddel voor 40 wassen (8,99 geloof ik), een in kleur en een in wit. En dan nog een fles wasverzachter (2,00) en ik kan er eeuwen mee wassen, vindt het echt prima bevallen! Wij hebben ook vaatwastabletten nodig dus die ga ik daar halen.
Ik vind dit volgens mij niet eens zo goedkoop!?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Viva vr 19 okt 2012 - 2:29

Wat wasmiddel betreft, ik koop dan zo'n reuze verpakking van Ariel, niet vloeibaar, kan ik 130 wassen mee doen volgens de verpakking, en kost mij geloof ik 18 euro. (Bij de Makro vandaan)

Dus in dat opzicht is het inderdaad niet heel goedkoop Parel :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PiP vr 19 okt 2012 - 3:00

Nu even de handen vrij, maar volgens mij als je de merken in de aanbieding koopt ben je goedkoper uit.
Ook staat er onderin het schap met wasmiddel een grootverpakking Robijn wasverzachter, weet zo de prijs niet, maar volgens mij is dat ook goedkoper.
Iig goedkoper dan C1000 eigenmerk!

Ga nu boodschappen doen, zal eens kijken smile

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel vr 19 okt 2012 - 3:07

Volgens mij is poeder sowieso goedkoper!
Kan trouwens heel goed hoor dat het niet een van de goedkoopste is!

Ik ben iig weer even voorzien, vaak krijg je ook bij de kruidvat bij bepaalde actieproducten een verpakking gratis, of dat nou Robijn of Ariel is.

Ik weet de preciese prijzen ook niet meer van het wasmiddel, zal morgen eens kijken!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda vr 19 okt 2012 - 3:08

Bij die op=op voordeelshop is wasmiddel enzo ook goedkoop.
Ik spaar altijd bij de supermarkt zegels voor gratis artikelen, wasmiddel en vaatwastabletten hoef ik daarom nooit te kopen.

Man is bezig geweest met flink geld uit te geven. Hij heeft voor 300 euro duplo besteld! :shock: Gelukkig krijgen we 100 euro aan kadogeld terug.
Hij heeft nu wat meer klusjes, dus dat levert weer wat extra geld op. Dat scheelt veel.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Viva vr 19 okt 2012 - 3:22

Jeutje, 300 euro aan duplo, alleen voor sinterklaas of ook verjaardagen?
Niet dat het mij overigens ook maar iets aangaat.
Ik vind alleen dat je veel ziet dat mensen vrij dure cadeau's geven met sinterklaas, wij doen dit zelf niet omdat onze dochter er een maand na jarig is, en deze hummel straks iets van een maand ervoor... Vandaar mijn jeutje..

Parel, klopt, vloeibaar is sowieso al duurder dan poeder.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  woezel vr 19 okt 2012 - 4:35

Iedereen weer met frisse moed verder.
Hier gaat het ook aardig. Wel een hoop verjaardagen gehad enz, dus dat tikt aan.
Hier ben ik trouwens vorig jaar begonnen om zo min mogelijk de droger aan te zetten, en dat loont zeker. Kreeg dit jaar 470 terug, terwijl we vorig jaar nog bij moesten betalen. Dus nu voor 20 euro een extra droogrek gekocht en ik ga zo verder.

Hier woensdag de verjaardag en sintkado's gehaald. Dus dat ligt ook klaar. Alleen tegen die tijd nog wat voor in de schoentjes. Hier zijn de jongens ook in dec en jan jarig dus dure periode. Maar de kinderbijslag is weer besteedt dus. Voor mezelf de kerststal van little people gekocht. Wou ik vorig jaar al, geef hem nu mezelf wel voor sint Very Happy

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PiP vr 19 okt 2012 - 4:39

Hier was het budget 25 per kind voor Sinterklaas, maar dat is 30,- geworden.
Waarschijnlijk komt er ook nog wel een kleinigheidje bij (voor F, S krijgt er nog niks van mee) omdat we het 2x vieren.
Hebben voor beide samen een Duplo trein gekocht van 60,-. Hij was nu zo goedkoop, vandaar een uitschieter!

F is ook jarig in december, maar ik wil dat zij daardoor niet minder hoeft te krijgen met Sinterklaas dan een ander/haar broertje.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Viva vr 19 okt 2012 - 5:22

PiP schreef:Hier was het budget 25 per kind voor Sinterklaas, maar dat is 30,- geworden.
Waarschijnlijk komt er ook nog wel een kleinigheidje bij (voor F, S krijgt er nog niks van mee) omdat we het 2x vieren.
Hebben voor beide samen een Duplo trein gekocht van 60,-. Hij was nu zo goedkoop, vandaar een uitschieter!

F is ook jarig in december, maar ik wil dat zij daardoor niet minder hoeft te krijgen met Sinterklaas dan een ander/haar broertje.

Nee dit snap ik ook volkomen, en dat zal bij ons ook echt niet gebeuren.
Meer, ik kan er wel inkomen dat als je kind in juni bijvoorbeeld jarig is, je met sinterklaas eerder een duurder cadeau geeft dan als je kinderen rond sinterklaas jarig zijn. In ons geval in ieder geval, toch een duurdere tijd dan even. Maar bij ons is deze baby straks net voor sinterklaas jarig, en onze dochter een maand na sinterklaas, dus beiden rond sinterklaas.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda vr 19 okt 2012 - 5:35

Viva schreef:Jeutje, 300 euro aan duplo, alleen voor sinterklaas of ook verjaardagen?
Niet dat het mij overigens ook maar iets aangaat.
Ik vind alleen dat je veel ziet dat mensen vrij dure cadeau's geven met sinterklaas, wij doen dit zelf niet omdat onze dochter er een maand na jarig is, en deze hummel straks iets van een maand ervoor... Vandaar mijn jeutje..

Parel, klopt, vloeibaar is sowieso al duurder dan poeder.

De duplo was nu met 32% korting, dus dat scheelt wel heel veel. Bij oma speelt ze er ook graag mee en dikke kans dat ze er nog jaren mee zal spelen.
Ze is eind november jarig, dan Sinterklaas en dan kerst, dus kadootjes genoeg, haha.

Ik vind het ook veel geld hoor, maar nu met de extra klusjes van man kunnen we het goed missen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PapillonRose vr 19 okt 2012 - 6:07

Hier gaat het ook best aardig. Niet elke week, maar dat had ik ook wel verwacht laughcry Het gaat me er vooral om dat ik de boodschappen en de benzine binnen een bepaald bedrag doe, en dat lukt prima. Wat ik verder dan nog uitgeef verschilt, maar zolang ik het kan missen en mezelf dwing in elk geval voldoende te sparen dan vind ik het prima.

Wat wasmiddel betreft, ik heb altijd wasmiddel van de action, de goedkoopste vloeibare. Iets van 1,69 voor 20 wasbeurten. Ruikt prima en ik doe er best lang mee. Scheelt zoveel met andere merken heb ik gezien!

Hier trouwens wel een aandachtspuntje, ik moest bijbetalen aan de waterrekening. Maar 6,50 hoor, maar ons verbruik is dus wel gestegen. Ik ga nu niet ineens veel minder gebruiken, maar wil wel een beetje beter gaan opletten. En nu afwachten tot de energierekening komt, ben benieuwd! Maar daar krijg ik vrijwel altijd van terug, omdat ik en niet zo enorm veel verbruik en ik laat het termijnbedrag altijd iets te hoog zetten voor het geval ik toch meer zou gaan verbruiken.

Jeetje Linda, wat een bedrag aan Duplo! Duplo is wel leuk speelgoed trouwens smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel vr 19 okt 2012 - 6:14

Zeker aardig bedrag aan duplo!! Maar er komt nog een kindje aan, dus je zit voorlopig gebakken!

PR, de action bij jullie is echt heel fijn, netjes en opgeruimd. Evenals de Lidl die ernaast zit. En de Jumbo in het winkelcentrum vind ik ook heel fijn! Misschien kan ik voortaan beter mijn boodschappen daar gaan doen haha

Viva, onze dochter is idd ook eind november jarig, en wij proberen toch te doseren, het zijn meerdere kleine cadeautjes, zowel voor haar verjaardag als voor Sinterklaas. Dan krijgt ze in de zomer bijv wel een zandbak of iets nog.

Ik ga morgen boodschappen doen, de kasten zijn hier ook echt gigantisch leeg, hou dus mijn hart vast. Moet iig naar de kruidvat, Lidl, plus, dierenwinkel..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel vr 19 okt 2012 - 6:15

Oh, de energierekening krijgen wij hoogstwaarschijnlijk ook wel wat van terug, die komt volgende maand! En wij zitten bij Eneco, mijn vriend vertelde gisteren dat die de prijzen gaan verlagen en dat dat zo'n 80 euro in het jaar kan gaan schelen..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda vr 19 okt 2012 - 6:29

PapillonRose schreef:

Jeetje Linda, wat een bedrag aan Duplo! Duplo is wel leuk speelgoed trouwens smile

Heb je m'n foto op Facebook gezien? laughcry
En dan komen er morgen nog 2 doosjes. Embarassed

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parisienne vr 19 okt 2012 - 6:36

Ik zag het op Facebook Linda.. jeumig! :O
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PapillonRose vr 19 okt 2012 - 6:43

ja, ik zie het net! Wat een lading Razz
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  studiebol vr 19 okt 2012 - 6:47

Hier ging het met het boodschappen geld heel goed, ik red het qua eten en drinken echt prima. Ben me bewust wat ik koop en wat ik nodig heb. Dat is sowieso al een verbetering.

Het zit hem bij mij echt in de kleine dingetjes daar gaat het mis, ik moet daar nog beter op letten.

Deze week zit ik trouwens ruim over het budget heen, maar ja verjaardag en ik wil dat de mensen die komen wel wat lekkers te eten en te drinken krijgen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda vr 19 okt 2012 - 7:05

Parisienne schreef:Ik zag het op Facebook Linda.. jeumig! :O

Man z'n schuld hè?!
Hij heeft zelfs voor zijn eigen verjaardag duplo gevraagd aan zijn ouders en mijn moeder. Hij zegt dat tie alles al heeft en het liever aan dochter geeft, is ook wel weer schattig toch.
En de rest is z'n eigen klusgeld. Stiekem vind ik het ook wel leuk. smile

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 21 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 26 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum