Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama´s op budget..!

+65
Alex
Happydobby
Jezzie
Steep
Tiara
Supertalentje
iloverose
Lilypie
-Ieniemienie-
Jazzlyn
sonly
holaagirl
Mute_
chipa
Roodkapje
Pussycat
TukTuk
maiadebij
pindaatje
Coco
Sophiee
studiebol
Liadan
*Troela*
_Lana_
smooch
mauwmauw
Monnie
Fearie
PiP
Lejow
Star007
pippeloentje
Rush
Lousanne
*Lookie*
Caroow
liesje
Tania
koNijntje
Laced
strawberry
CCC
blondje1313
Puggle
Gympie
Twellie
Purpleflower
Flower_L
Flip Fluitketel
Stuiterbal
Annie24
Parisienne
vlinder-19
Urban Naked
Printje
Fiwen
kwak
Darius
Viva
Mida4you
Mamsie
Aimee
Paper Crown
Parel
69 plaatsers

Pagina 9 van 26 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  vlinder-19 wo 5 sep 2012 - 7:23

Anniej_S schreef:Het is ook niet helemaal waar die kiloverpakking dat het goedkoper is, wij kopen ook vaak losse stukjes vlees, kip of 100gram gehakt etc en zijn dan vaak ook nog goedkoper uit als je zo'n groot verpakking koopt. Loop gerust met mijn telefoon in de handen door de winkel om het een en ander trouwens uit te rekenen.

De kiloprijs staat er altijd op hoor...bij grote en kleine verpakkingen. En een grootverpakking is eigenlijk altijd goedkoper. De kiloprijs ligt dan net wat lager. Ik heb nog nooit in een supermarkt gezien dat een verpakking van 200 gram naar verhouding goedkoper was dan een kiloverpakking. Of het moest al een aanbieding zijn die alleen geld op de kleine verpakkingen en niet is doorberekend bij de kilo verpakkingen.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel wo 5 sep 2012 - 7:23

Anniej_S schreef:Het is ook niet helemaal waar die kiloverpakking dat het goedkoper is, wij kopen ook vaak losse stukjes vlees, kip of 100gram gehakt etc en zijn dan vaak ook nog goedkoper uit als je zo'n groot verpakking koopt. Loop gerust met mijn telefoon in de handen door de winkel om het een en ander trouwens uit te rekenen.

Wel in de aanbieding halen dan he! VOORDEELverpakkingen haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PiP wo 5 sep 2012 - 7:23

Anniej_S schreef:Het is ook niet helemaal waar die kiloverpakking dat het goedkoper is, wij kopen ook vaak losse stukjes vlees, kip of 100gram gehakt etc en zijn dan vaak ook nog goedkoper uit als je zo'n groot verpakking koopt. Loop gerust met mijn telefoon in de handen door de winkel om het een en ander trouwens uit te rekenen.

Misschien wist je het al, maar op bijna alle prijskaartjes in de supermarkt en drogisten staan stuks/kiloprijzen.
Erg handig om te vergelijken!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Darius wo 5 sep 2012 - 7:24

Linda schreef:
Parel schreef:En veel water drinken, gehakt in voordeelverpakking en kipfilet in voordeelverpakking, dan kan je al heel wat!

En dat is dus hetgeen waardoor wij zoveel aan boodschappen kwijt zijn. Die kiloknallers koop ik liever niet. Al die zooi die ze daar in spuiten...
Omdat we nu strakker op budget zitten heb ik van de week goedkope kipfilet gekocht bij de AH, maar het smaakt en voelt niet goed..

Eens. Ik hou niet van kiloknallers, volgens mij zijn die ook enorm dieronvriendelijk.

Ik kwam ergens hier in dit topic de opmerking tegen: 'Ik ga niet bezuinigen op eten, dat moet ook goed zijn'. Ik vind dat je prima kunt bezuinigen op eten, door gewoon 1 of 2 keer per week geen vlees te eten. En verder maken we vaak op dinsdag een grote portie bami/nasi/spagetti, wat we woensdag alleen maar op hoeven te bakken. Ideaal, snel klaar en ook weer goedkoop natuurlijk!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 7:24

Anniej_S schreef:Het is ook niet helemaal waar die kiloverpakking dat het goedkoper is, wij kopen ook vaak losse stukjes vlees, kip of 100gram gehakt etc en zijn dan vaak ook nog goedkoper uit als je zo'n groot verpakking koopt. Loop gerust met mijn telefoon in de handen door de winkel om het een en ander trouwens uit te rekenen.

als je terug rekent naar kiloprijzen niet. Kleine verpakkingen zijn in 99% van de gevallen in verhouding duurder dan grootverpakkingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Fearie wo 5 sep 2012 - 7:28

Ik doe ook mee, al ben ik (vind ik zelf) al redelijk prijsbewust bezig. In het begin nadat D geboren was, kocht ik best veel. Maar nu toch wat zuiniger aandoen smile Ik maak nu goed gebruikt van de V&A pijler hier en van MP.
Ook de boodschappen worden bij de Aldi gedaan, aanbiedingen bij de AH. En de pampers in de aanbieding met de LIHL bonnen, anders wissel ik ook nog wel af met de Aldi luiers.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Lejow wo 5 sep 2012 - 7:32

vlinder-19 schreef:
Lejow schreef:Ik meld me ook!!
Wij doen denk ik voor zo'n 40 euro in de week boodschappen. Dit is even zonder de luiers.
Vanwege B's vermoedelijke koemelk allergie krijgt ze speciale voeding, en die wordt vergoed door de verzekering. Dat scheelt ook zomaar een bak met geld.
We doen met 2 pakken luiers net wel/net geen maand. Dus dat is bovenop de 120 euro boodschappen nog eens 28 euro per maand (we hebben KV luiers).
Deo en shampoo kopen we in de aanbieding, maar ik zag vandaag dat de action ook gewoon rexona en axe verkoopt (en dan voor net zo duur als het meestal in de aanbieding is voor KV, 3 voor 2 euro ofzo), dus dat neem ik voortaan daar mee.
Kleertjes heb ik echt veel te veel gekocht voor B, ze heeft echt dingen in de kast die ze nooit/1 x keer aan heeft gehad. Daar wil ik nu dus ook op gaan letten.

We drinken geen frisdrank en eten ook niet veel bijzonders (wel gewoon aardappels en groente (uit blik) en een stukje vlees, in het weekend vaak wat anders).

Volgend jaar willen we een nieuwe keuken en daar zijn we nu weer keihard voor aan het sparen. Net zoals we met de auto gedaan hebben.

Krijg je dit vergoed zonder dat er een voedselprovocatie ed is gedaan? F.ay heeft ook een tijd nutramigen gehad en dit moesten we zelf betalen ( duuuurrrr!!) en zouden we pas vergoed krijgen als het bewezen was door een voedselprovocatie dat ze kma had. Dit is natuurlijk al wel weer ruim 3,5jr geleden. Alleen maar fijn dat je het vergoed krijgt. Die kleine blikken voeding gingen er snel door samen met een hoop geld haha.

Nee, de KA heeft een machtiging uitgeschreven toen het vermoeden er was.
Maar duur he.. potje voor een dag of 3, en ze kosten 23 euro per stuk ofzo?
Voelde me de laatste tijd zo belazerd door mijn verzekering, had het idee bijna alles alsnog zelf te moeten betalen, dus vond dit wel gerechtigheid whaha laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda wo 5 sep 2012 - 7:34

Darius schreef:
Linda schreef:
Parel schreef:En veel water drinken, gehakt in voordeelverpakking en kipfilet in voordeelverpakking, dan kan je al heel wat!

En dat is dus hetgeen waardoor wij zoveel aan boodschappen kwijt zijn. Die kiloknallers koop ik liever niet. Al die zooi die ze daar in spuiten...
Omdat we nu strakker op budget zitten heb ik van de week goedkope kipfilet gekocht bij de AH, maar het smaakt en voelt niet goed..

Eens. Ik hou niet van kiloknallers, volgens mij zijn die ook enorm dieronvriendelijk.

Ik kwam ergens hier in dit topic de opmerking tegen: 'Ik ga niet bezuinigen op eten, dat moet ook goed zijn'. Ik vind dat je prima kunt bezuinigen op eten, door gewoon 1 of 2 keer per week geen vlees te eten. En verder maken we vaak op dinsdag een grote portie bami/nasi/spagetti, wat we woensdag alleen maar op hoeven te bakken. Ideaal, snel klaar en ook weer goedkoop natuurlijk!

Ja, daar heb je gelijk in. Ik heb ook een tijd geprobeerd om vaker vegetarisch te koken, maar m'n dochter heeft een melk, ei en soja allergie. En dan is vegetarisch koken best lastig. Heb regelmatig recepten gezocht, maar doordat die dingen ook afvallen is dat echt moeilijk.

Wel eten we minder vlees per keer. Waar ik eerst rustig 500 gram gehakt door de pasta gooide, doe ik het nu met 250 gram. En dan gewoon lekker veel groente, dan merk je er niets van.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Lejow wo 5 sep 2012 - 7:51

Darius schreef:
Linda schreef:
Parel schreef:En veel water drinken, gehakt in voordeelverpakking en kipfilet in voordeelverpakking, dan kan je al heel wat!

En dat is dus hetgeen waardoor wij zoveel aan boodschappen kwijt zijn. Die kiloknallers koop ik liever niet. Al die zooi die ze daar in spuiten...
Omdat we nu strakker op budget zitten heb ik van de week goedkope kipfilet gekocht bij de AH, maar het smaakt en voelt niet goed..

Eens. Ik hou niet van kiloknallers, volgens mij zijn die ook enorm dieronvriendelijk.

Ik kwam ergens hier in dit topic de opmerking tegen: 'Ik ga niet bezuinigen op eten, dat moet ook goed zijn'. Ik vind dat je prima kunt bezuinigen op eten, door gewoon 1 of 2 keer per week geen vlees te eten. En verder maken we vaak op dinsdag een grote portie bami/nasi/spagetti, wat we woensdag alleen maar op hoeven te bakken. Ideaal, snel klaar en ook weer goedkoop natuurlijk!

Dat doe ik ook. Mijn vriend moet twee koopavonden werken, de ene avond eet ik vaak met B bij mijn vader, en de andere avond eet ik iets uit de vriezer (eten we in het weekend spaghetti, nasi, roerbakmie enz enz en daar maak ik dan extra veel van, zodat ik 1/2 porties kan invriezen). Of op zondag een enorme pan soep maken, en dan eet ik maandag het restje met stokbrood en wat kruidenboter.

En de aanbiedingen in de gaten houden. Ik ga ook niet van supermarkt naar supermarkt, maar bij de c1000 kom ik ook al een heel end. Ik maak fruit en groente vers voor B en ik koop gewoon hetgeen wat die week in de aanbieding is!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Fearie wo 5 sep 2012 - 7:58

Wij kopen 1x in de 2/3 maanden veel kip in rechtstreeks bij de fabriek in W.ezep. Dat scheelt soms meer als de helft van de prijs ten opzichte van wat je in de winkel betaald.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Monnie wo 5 sep 2012 - 8:42

Ik moet ook echt wat meer gaan bezuinigen, helemaal nu met 2 kindjes op het kdv. Ik koop ook echt te veel kleding. Ik heb al geprobeerd om een bedrag per maand apart te houden voor kleding, maar dat werkte niet. Ik denk dat ik het ook maar eens met een weekbudget ga proberen. Ik doe wel 1 keer per week alle grote boodschappen, bij de Lidl, maar daarnaast nog te vaak tussendoor naar de winkel en vaak overbodige dingen meenemen. Blijf dat toch lastig vinden!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  CCC wo 5 sep 2012 - 8:45

Wij halen trouwens kip en biefstuk bij de Halal slager hier om de hoek tegenwoordig... Scheelt enorm en is echt goed vlees. Misschien een tip voor de mensen hier?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Lejow wo 5 sep 2012 - 8:50

Woon dan wel in Rdam, maar die zit hier niet in de buurt nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  CCC wo 5 sep 2012 - 8:57

Oooh das echt jammer... Echt heel toevallig hoor, deze winkel opende denk ik anderhalve maand terug... en dacht toch eens proberen en hoor veel goede verhalen erover. Dacht dat we iets van een kilo kipfilet voor 4 euro hadden en 2 kilo biefstuk voor 13 euro... Viel me dus heel egr mee!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  mauwmauw wo 5 sep 2012 - 8:59

ik meld me ook,
wij hebben op moment wat financiële problemen door omstandigheden.
We proberen 100 euro per week te besteden aan de boodschappen,helaas is mijn vriend er nog niet van overtuigd dat er goedkopere supermarkten zijn dan de ah.Hij is eerder klaar met werken en doet dus de boodschappen.
We zijn al wel overgestapt op goedkopere luiers voor V.
Ik ben vorige maand begonnen met 25 euro per maand weg te leggen voor kleding voor V.helaas ben ik daar ook meteen de mist mee in gegaan.Dus ik mag deze maand van mezelf geen geld weg leggen voor kleding.Gelukkig heeft V nog heel veel kleding wat hij aan kan van de winter.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  smooch wo 5 sep 2012 - 9:01

Lejow schreef:Woon dan wel in Rdam, maar die zit hier niet in de buurt nerd

Je woont toch bij Alexandrium in de buurt?
In het rijtje waar de schoenenreus zit heb je een halal slager. Of het veel goedkoper is weet ik niet maar je kan het proberen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ wo 5 sep 2012 - 9:05

Printje schreef:
Urban Naked schreef:Mijn arme kleine zoontje draagt alleen Hema en H&M. Ik geef m'n geld liever uit aan kleding die ik zelf draag eigenlijk, hij past z'n broekies gemiddeld een maand.



Hier nog zo'n arm kind hoor, zelfs soms vd Zeeman :shock: Hahaha ik vind het juist 'raar' om zoveel geld uit te geven aan een maatje 56/62/68 etc waar ze binnen een maand uitgegroeid zijn.

Nou mijn dochter heeft 6 maanden in maatje 56 gezeten hoor Wink, haha. En nog past ze het.
Wij hoeven niet te bezuinigen. Maar we leven gerust wel bewust.
Zo halen we bijvoorbeeld alleen wasmiddel in de aanbieding en als er een hele goede aanbieding is, slaan we heel veel in. Zo ook met luiers. Zoals de actie bij de Wehkamp Laughing, we hebben flink wat pakken op zolder staan.
Bepaalde dingen halen we B- merk, maar we houden ook van lekker eten.

Ik koop voor de kids vaak wel duurdere kleding ( in de aanbieding ) en heb liever een paar duurdere setjes, gecombineerd met goedkopere . En ik koop het eigenlijk altijd in de aanbieding. Dan is het echt allemaal niet zo duur.
Eerlijk is eerlijk, duurdere merken blijft na het wassen gewoon wel mooier.
Dan koop ik liever minder.
Ik koop trouwens ook bij Zeeman en Wibra hoor, als ik iets leuks zie, het is echt niet dat ik merkkleding wil.
Het is net wat ik vind.

En uiteten gaan of een dagje sauna, doen we ook regelmatig. Sinds de kinderen er zijn, is het wel minder geworden, maar ik ben blij dat dat evengoed allemaal nog kan.

En bepaalde dingen vind ik weer belachelijk duur, ookal kunnen we het ons veroorloven, ik ga echt geen 30 euro voor een jurkje neertellen. Ik heb gewoon maximum bedragen voor een kledingstuk in mijn hoofd.

Nou ja, verder niet echt tips dus, haha.
Al wil ik ook wel eens gaan bijhouden hoeveel ik uitgeef aan bepaalde dingen, want ik zou het nu eerlijk gezegd niet weten Embarassed.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ wo 5 sep 2012 - 9:10

Watermeloen schreef:Ik doe niet mee Mama´s op budget..! - Pagina 9 394967

Haha, is beter van niet! Laughing

Ik merk trouwens dat iedereen zich gaat verontschuldgen, zowel de mensen die veel uitgeven als de mensen die weinig uitgeven. Dat is toch nergens voor nodig?
De een heeft nu eenmaal meer te besteden dan de ander. En de een heeft gewoon meer geld voor kleding over dan de ander.
Dat is toch prima? Ieder heeft een ander uitgavenpatroon.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ wo 5 sep 2012 - 9:38

Anniej_S schreef:
pippeloentje schreef:
Anniej_S schreef:
pippeloentje schreef:
Anniej_S schreef:
pippeloentje schreef:Annie: Het komt vast allemaal goed bij jullie,en liefde is het allerbelangrijkste wat je je kindjes kunt geven.
Natuurlijk moet je je kindjes kunnen onderhouden,maar luxe extra's zijn niet noodzakelijk toch?

Nee hoor absoluut niet. We proberen alles wat op ons pad komt aan te nemen qua hulp enz zonder dat we er naar vragen of bedelen, en ach, dan maar niet op vakantie etc. Maar het zou soms wel gewoon fijn zijn om even een maand niet of dag je niet druk te hoeven maken met o jeej wat vandaag weer?!

Dat kan ik me indenken,dat je soms denk en nu moet het even klaar zijn.

Er is niks mis,met het aannemen van dingen die b.v je ouders jullie willen geven.

Nou ik zeg soms wel eens en nu is het klaar hoor hahahaha maar goed...neem het maar voor lief..

Ach hier krijgt onze dochter ook geregeld wat van mijn ouders....leuk toch?
Als ik ga winkelen met mijn moeder,pakt ze het vaak af en gaat het dan snel afrekenen Wink


Klopt doet mijn moeder ook, nu wil ze weer een winterjas voor dr kopen, terwijl ze er nog 2 van vorig jaar heeft.......en voor de baby had ik ook nog liggen (nieuwe) maarja...ik heb me er maar bij neergelegd Mama´s op budget..! - Pagina 9 1578173417

Maar had ze dan niet beter wat anders kunnen kopen, of het op jullie rekening kunnen storten?
Je hebt toch niets aan 3 winterjassen?

Ik denk trouwens dat het 'wij' en / jullie' ( in de zin van wij, die het slecht hebben en jullie die het rijk hebben ) sommige mensen een beetje triggert.
Wij ( waar je over spreekt ), kunnen namelijk niets doen aan jullie financiele situatie.
Verder vind ik dat je je helemaal niet hoeft te verantwoorden en snap ik dat je er een naar gevoel van krijgt.
Hopelijk vind je na je bevalling snel een nieuwe baan en hebben jullie het weer wat breder.

_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel do 6 sep 2012 - 6:38

Z8 koop ik of in de sale, of via mp, en het is nog wel redelijk te verkopen! alwiliknunieuwecollectiebestellen,maarNEENEENENENEEEmagniet

Die halal slager gebruikt mijn schoonmoeder idd ook voor kippenvleugeltjes enzo, dat scheelt echt! En turks brood is eigenlijk lekkerder dan gewoon stokbrood, vind ik.

Ik probeer dingen als wasmiddel, luiers, billendoekjes, scheermesjes, shampoo ook allemaal in de aanbieding te kopen. Als je goed zoekt, is het altijd wel ergens in de aanbieding.

Ik vraag overigens voor verjaardagen ook vaak geld of bonnen, dat is wel lekker shoppen altijd haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 6:47

@lana, dat wil mijn moeder dus niet, die wil geen geld geven, kado bonnen etc. Ze vind iets tasbaars leuker. Ik kan eeuwen met haar in discussie enz gaan, ze "vertikt" het gewoon. En bovendien denk ik dat ze het principe van de jas(sen) wel duidelijk is, en dat ze dus nu wel op zoek naar iets anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Star007 do 6 sep 2012 - 7:10

Vandaag op pad geweest voor het leuke fietsje van de kruidvat, ze hebben hem niet meer hier Cry . Morgen maar even bij de kruidvat in het dorp waar ik werk kijken.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel do 6 sep 2012 - 7:59

Star, kom ik hem tegen nog dan laat ik het je weten!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Star007 do 6 sep 2012 - 8:00

Parel schreef:Star, kom ik hem tegen nog dan laat ik het je weten!

Thanks alvast Wink
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 8:07

Parel, ik zal de volgende keer geen foto meer plaatsen op FB ok?
Zodra de rest op voorraad is zal ik het ook niét laten weten aan je Mama´s op budget..! - Pagina 9 1578173417

Z8 verkoopt via MP echt heel erg goed.
Net zoals Name It en Lief!, daarom vind ik het ook niet erg om daar meer geld voor uit te geven.

Anniej: Wij hebben dat probleem ook heel lang met mijn schoonmoeder gehad. Stapels en stapels kleding gekregen waarvan 90% totaal niet mijn/onze smaak is. We konden dat 100x tegen haar zeggen maar het drong gewoon niet tot haar door.
Jammer dan, ik blijf het deuntje niet herhalen, huppakee op MP ermee en voor dat geld kocht ik wat ik wel leuk vond.
Ik bereid me nu alvast voor op Sinterklaas... Vorig jaar was A. nog niet geboren en hij had al een jutezak met cadeau;s en H had twee jute zakken, een grote plastic draagtas en een stapel dozen (poppen, manege, blokken etc)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 9 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 26 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum