Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama´s op budget..!

+65
Alex
Happydobby
Jezzie
Steep
Tiara
Supertalentje
iloverose
Lilypie
-Ieniemienie-
Jazzlyn
sonly
holaagirl
Mute_
chipa
Roodkapje
Pussycat
TukTuk
maiadebij
pindaatje
Coco
Sophiee
studiebol
Liadan
*Troela*
_Lana_
smooch
mauwmauw
Monnie
Fearie
PiP
Lejow
Star007
pippeloentje
Rush
Lousanne
*Lookie*
Caroow
liesje
Tania
koNijntje
Laced
strawberry
CCC
blondje1313
Puggle
Gympie
Twellie
Purpleflower
Flower_L
Flip Fluitketel
Stuiterbal
Annie24
Parisienne
vlinder-19
Urban Naked
Printje
Fiwen
kwak
Darius
Viva
Mida4you
Mamsie
Aimee
Paper Crown
Parel
69 plaatsers

Pagina 14 van 26 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 6:42

Eigenlijk moet ik het gewoon omdraaien. Één maand niets extra's een dan aan het eind van de maand, van het geld dat ik over heb, een bedrag verbrassen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel di 11 sep 2012 - 6:47

Sunprincess schreef:Eigenlijk moet ik het gewoon omdraaien. Één maand niets extra's een dan aan het eind van de maand, van het geld dat ik over heb, een bedrag verbrassen.

Ja ook wel een goeie! Betekend wel dat je nu een hele maand voorlopig niks mag Laughing

Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda di 11 sep 2012 - 6:48

Sunprincess schreef:Eigenlijk moet ik het gewoon omdraaien. Één maand niets extra's een dan aan het eind van de maand, van het geld dat ik over heb, een bedrag verbrassen.

Ja, theoretisch gezien zou dat beter zijn. Ik vind het alleen zo moeilijk. Dat geld dat jeukt zo, haha.


In de winkel koop ik nooit kleding voor dochter. Ik bestel alles online. Maar dan vind ik het zonde om verzendkosten te betalen, dus dan bestel ik maar extra veel. laughcry
Ik wil echt niet weten wat ik aan kleding voor haar uitgeef...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  woezel di 11 sep 2012 - 7:04

Hier is het ook puzzelen om het voor het bedrag te redden. Ga gewoon 12o pinnen en proberen 10 euro over te houden zodat die mee kan naar de week erop, pin ik dan 110.
Luiers heb ik momenteel een voorraadje. Momenteel krijgen we geregeld groente uit de tuin van mijn schoonvader, scheelt ook weer.
Heb gister voor 70 euro boodschappen gedaan. En daarnaast 9 euro aan 3 puzzels alvast voor 5 dec. Morgen even naar de action voor oa wasgel. Dan zaterdag kijken wat we nog nodig hebben qua eten. En de koffie was in de aanbieding, dus van wat over is wil ik extra koffie halen.

Kleding haal ik hier meestal ook met boel te gelijk, maar goed moet ook voor 3 shoppen, maar doe dat meeste vd kinderbijslag. Ik bestel toch wel veel online, maar als ik dan denk aan de benzine en parkeerkosten compeseert het de verzendkosten wel weer.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  pindaatje di 11 sep 2012 - 7:26

Lana: die reiskosten van mijn werk zijn echt een lachtertje, als je bedenkt dat ik voor ongeveer 120 euro per maand moet tanken en slechts 35 euro reiskosten per maand krijg.
Mijn man krijgt iets van 120 euro reiskosten, en tankt voor ongeveer 180 euro per maand.

Hier tot nu toe nog geen moeilijke momenten gehad...
Scheelt ook dat ik met 2 kleintjes niet zo snel de deur uitga naar de winkels, en dus niet zoveel uitgeef op die manier...

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ di 11 sep 2012 - 9:03

Linda schreef:
Sunprincess schreef:Eigenlijk moet ik het gewoon omdraaien. Één maand niets extra's een dan aan het eind van de maand, van het geld dat ik over heb, een bedrag verbrassen.

Ja, theoretisch gezien zou dat beter zijn. Ik vind het alleen zo moeilijk. Dat geld dat jeukt zo, haha.


In de winkel koop ik nooit kleding voor dochter. Ik bestel alles online. Maar dan vind ik het zonde om verzendkosten te betalen, dus dan bestel ik maar extra veel. Mama´s op budget..! - Pagina 14 394967
Ik wil echt niet weten wat ik aan kleding voor haar uitgeef...

Haha dat is zoooo herkenbaar.
Dan wil ik 1 kledingstuk bestellen en dan denk ik, goh dat is ook zonde van de verzendkosten, dus dan gaat het mandje weer vol Mama´s op budget..! - Pagina 14 394967.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda di 11 sep 2012 - 9:10

Haha ja erg hè!? Ik vind zo'n doos uitpakken ook altijd zo leuk.
Als de postbode voor de deur staat met en pakketje dan zegt dochter al "openn, messs!!" en dan rent ze naar de keuken. Erg hè?! Laughing

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PiP di 11 sep 2012 - 9:18

Linda schreef:Haha ja erg hè!? Ik vind zo'n doos uitpakken ook altijd zo leuk.
Als de postbode voor de deur staat met en pakketje dan zegt dochter al "openn, messs!!" en dan rent ze naar de keuken. Erg hè?! Laughing

Hier net zo! En meestal bestel ik bij kleertjes.com of Humbee en daar zitten vaak cadeautjes bij. Ze wil ook alles meteen passen Mama´s op budget..! - Pagina 14 561177
Alleen er komen ook nog wel eens andere pakketjes binnen en dan denkt ze ook dat het voor haar is!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel di 11 sep 2012 - 9:30

Hier zegt de postbode altijd (oudere man) Ha lieverd! Kijk eens, mooi pakketje weer! Hier is je bestelpremie, en dan geeft ie snoepjes gerelateerd aan het seizoen haha, met Sinterklaas krijgen we wat chocolademuntjes en met kerst van die kerstmanlollies haha

Mama´s op budget..! - Pagina 14 281626781 Mama´s op budget..! - Pagina 14 281626781 Mama´s op budget..! - Pagina 14 281626781
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ di 11 sep 2012 - 9:33

Linda schreef:Haha ja erg hè!? Ik vind zo'n doos uitpakken ook altijd zo leuk.
Als de postbode voor de deur staat met en pakketje dan zegt dochter al "openn, messs!!" en dan rent ze naar de keuken. Erg hè?! Laughing

Hahahaha Laughing.... Hier kennen de postbodes de weg ook goed Wink, vanmiddag kwamen ze met een pakket voor mijn man en ik was zwaar teleurgesteld Mama´s op budget..! - Pagina 14 394967, want ik werd al blij dat ik zijn bus de straat in zag komen rijden, haha.

Parel: Wat leuk!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  strawberry wo 12 sep 2012 - 0:27

Ik ga toch maar proberen mee te doen.. Ik ben bang dat het me niet zal gaan lukken, zo wel dan kan ik trots op mezelf wezen.

Voor tanken hebben we een budget van 300 euro.
Voor de boodschappen wil ik een budget stellen van 75 euro per week (excl luiers en voeding, wel incl wasmiddel, shampoo en doucheschuim)
Kleding voor onze zoon 100 euro per maand.
Kleding voor ons zelf hebben we geen budget voor de ene maand koop ik zomaar ineens voor 400 euro kleding en dan weer gerust 3 maanden niks.

Ben vanaf maandag gestart en deze week moet het gaan lukken, de teller staat nu namelijk op 4,90 wat ik aan boodschappen heb moeten doen. M'n diepvries ligt namelijk vol vlees en de kast vol met potjes groente. Oh, zo is het ook met het wasmiddel, ik heb net even gekeken 2 flessen voor de witte was, 1 voor de zwarte, 1 voor de fijne was, en 3 voor de gekleurde was en 4 volle flessen wasverzachter. Douchegel en shampoo ook nog voor zeker 2 maanden op voorraad.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel wo 12 sep 2012 - 1:42

Lekker straw!
Mocht ik zonder zitten (zonder geld en zonder eten, wasmiddel, douchegel..) dan kom ik het even halen!

Vooral dat tanken is bij jullie zo`n flinke kostenpost!
Ik vind 100 euro best chill qua kledingbudget voor M.
En Y.? Heeft die geen budget?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Monnie wo 12 sep 2012 - 1:53

Die benzine in bij ons ook zo'n grote kostenpost. Wij zitten ook wel zeker aan 300,- euro per maand.
Maar met het boodschappengeld ga ik het denk ik redden deze week. Ik heb nu nog 10 euro over, maar heb al eten voor de rest van de week in huis. Gaat goed dus!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  strawberry wo 12 sep 2012 - 2:13

Parel schreef:Lekker straw!
Mocht ik zonder zitten (zonder geld en zonder eten, wasmiddel, douchegel..) dan kom ik het even halen!

Vooral dat tanken is bij jullie zo`n flinke kostenpost!
Ik vind 100 euro best chill qua kledingbudget voor M.
En Y.? Heeft die geen budget?

Ja voor Y hetzelfde, maar dat deel ik met der vader. Ik ga het voor M hetzelfde doen als dat ik voor Y altijd heb gedaan. Kinderbijslag aanvullen tot 300 euro en daar haal ik dan voor dat seizoen kleding voor. Meestal lukte dat gewoon, tenzij die voeten in eens in razend tempo groeien, Y heeft eens in 1 winter 3 verschillende maten winter laarsjes nodig gehad.. Toen was die 300 euro dus al op.
Dus eigenlijk heb ik gewoon ons 3 maandelijkse budget gedeeld.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel wo 12 sep 2012 - 2:19

O ja, gebruikte jij nou die ene rekening daarvoor? Van hem?
Wel makkelijk! Vind het wel slim bedacht! Overzichtelijk iig!

Monnie Mama´s op budget..! - Pagina 14 281626781
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel wo 12 sep 2012 - 10:23

Leuk, dat budget shoppen, maar zie nu allemaal lekkere, goedkope (een reep chocolade voor 39 cent!!) 'oh jaaaaa!' boodschappen.. Niet goed voor de lijn en uiteindelijk neem ik toch meer mee dan de bedoeling was..

Hoe gaat het hier?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PapillonRose wo 12 sep 2012 - 20:46

Hier gaat het nog steeds goed! Heb niet veel meer over, maar ook nog steeds niks nodig.

En mijn budget is uitgebreid deze week, maar dat hou ik denk ik voorlopig apart voor leuke dingen (nog geen idee wat). Heb A's skipak van vorig jaar verkocht en 2 nieuwe bandana's die ze niet wilde dragen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 3:32

Ik start morgen, deze week ben ik 'iets' over mijn budget heengegaan laughcry (Understatement)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PapillonRose vr 14 sep 2012 - 5:40

Haha, ik heb het ook niet gered hoor Stofzuiger!

Het geld wat ik verdiend heb met verkopen is weer op + 10 euro van het budget van volgende week.. Ik kon me niet inhouden en heb voor A. nog wat dingetjes bij Z8 besteld Embarassed

Nu ga ik wel netjes die 10 euro eraf houden volgende week en eens kijken wat er dan van terecht gaat komen :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Flower_L vr 14 sep 2012 - 5:47

Ik ga ook eens een poging wagen, maar meer om te zien wat ik uitgeef, en creatiever te worden met dingen....dan echt besparen omdat het moet. Ben ook niet zo uitgeverig als ik jullie posts lees, dus ben benieuwd.

Volgende week is hier een kledingmarkt voor kinderen in de wijk, en daar doe ik deel naartoe....hopelijk levert het wat op. En ga dan ook naar die markt om wat voor l te zoeken.

Verder wil ik voor hele week eetlijst maken en alleen die dingen kopen. Plus brood beleg melk etc.

Zondag ga ik eens nadenken over budget voor alles, en kooplijst opstellen.
Vind altijd wel leuk om er sport van te maken om dingen zo goedkoop mogelijk te krijgen.
Wat over is doe ik dan in er spaarpot, daarvan gaan we over tijdje iets leuks doen met gezin.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  koNijntje vr 14 sep 2012 - 6:00

Flower_L schreef:Volgende week is hier een kledingmarkt voor kinderen in de wijk, en daar doe ik deel naartoe....hopelijk levert het wat op. En ga dan ook naar die markt om wat voor l te zoeken.

wie, wat, waar, wanneer?
kun je daar kleding kopen en verkopen? misschien eens kijken!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda vr 14 sep 2012 - 6:06

Hier gaat het goed!! Ik heb nog 4 van de 80 euro boodschappengeld over. Morgen alleen nog even wat lekkers en een mango halen, moet lukken!

Zondag gaan we naar ouwehands dierenpark. De kaarten hadden we een tijd geleden al gekocht. We zullen alleen nog wat te eten halen in het park en een parkeerkaartje, maar dat gaat van een ander budget af.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Flower_L vr 14 sep 2012 - 6:07

Konijntje, ik stuur je zo zoekterm van site door via pm. Zit op mobiel en dan gaan linkjes niet zo 123 smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Darius vr 14 sep 2012 - 6:42

Linda schreef:

Zondag gaan we naar ouwehands dierenpark. De kaarten hadden we een tijd geleden al gekocht. We zullen alleen nog wat te eten halen in het park en een parkeerkaartje, maar dat gaat van een ander budget af.

Als je ergens op kunt besparen, dan is het wel op eten in een pretpark of dierentuin. Wink
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Flower_L vr 14 sep 2012 - 6:45

Darius schreef:
Linda schreef:

Zondag gaan we naar ouwehands dierenpark. De kaarten hadden we een tijd geleden al gekocht. We zullen alleen nog wat te eten halen in het park en een parkeerkaartje, maar dat gaat van een ander budget af.

Als je ergens op kunt besparen, dan is het wel op eten in een pretpark of dierentuin. Wink

Haha, idd smile
Gister op safari geweeest en dacht...laat ik een keer niet broodjes etc meenemen (normaal echte hollanders en tas vol eten en drinken van huis mee)
Maar volgende keer gaat de tas gewoon weer goed gevuld mee. Pfff...zonde geld.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 14 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 26 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum