Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama´s op budget..!

+65
Alex
Happydobby
Jezzie
Steep
Tiara
Supertalentje
iloverose
Lilypie
-Ieniemienie-
Jazzlyn
sonly
holaagirl
Mute_
chipa
Roodkapje
Pussycat
TukTuk
maiadebij
pindaatje
Coco
Sophiee
studiebol
Liadan
*Troela*
_Lana_
smooch
mauwmauw
Monnie
Fearie
PiP
Lejow
Star007
pippeloentje
Rush
Lousanne
*Lookie*
Caroow
liesje
Tania
koNijntje
Laced
strawberry
CCC
blondje1313
Puggle
Gympie
Twellie
Purpleflower
Flower_L
Flip Fluitketel
Stuiterbal
Annie24
Parisienne
vlinder-19
Urban Naked
Printje
Fiwen
kwak
Darius
Viva
Mida4you
Mamsie
Aimee
Paper Crown
Parel
69 plaatsers

Pagina 13 van 26 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  pindaatje ma 10 sep 2012 - 8:16

Wat hebben sommigen weinig benzine kosten! Hier zitten we toch wel bijna aan de 300 euro per maand voor benzine gok ik (nu met deze torenhoge prijzen dan). Wij hebben 2 auto's, waarvan er de ene 2x per maand moet tanken en de andere 1x, soms ook 2x..

Parel: aan de ene kant kost dochter idd wat meer nu ze ouder word, maar anderzijds ook weer niet eigenlijk smile .. Momenteel hebben we voor haar niet heel veel kosten eigenlijk.. Ze past haar winterjassen en skipak van vorig jaar nog, dus dat scheelt al een hoop geld voor haar dit seizoen. Broeken, truien en schoenen heeft ze dan wel weer nodig....

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel ma 10 sep 2012 - 8:17

Is het geen optie om dat tanken dan van een andere rekening te doen? Niet bij je budget in bijv? Ik kan me voorstellen dat het namelijk nogal eens verschilt per maand wat je tankt, kan je zo 80 euro uit je budget schelen!

Ik heb nu in plaats van 2 (gezamenlijke pas en mijn pas-boodschappenrekening) passen, alleen nog de boodschappenpas in mijn portemonnee.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  pindaatje ma 10 sep 2012 - 8:27

Wij tanken ook niet van ons weekbudget hoor... want als beide auto's in 1 week moeten tanken, is het budget al zo goed als op!

Wij pinnen het weekbudget elke week op zaterdag, en doen dit in een aparte portemonnee, die we meenemen als we boodschappen gaan doen, of iets anders moeten halen.
1 van ons beide heeft dan ook nog wel een pinpas bij zich, gewoon voor het geval dat...

We hebben nu nog 99 euro precies, om mee te doen tot zaterdagmorgen. Hier moeten we nog 1x wat boodschappen van halen.
Verder kom ik deze week ook nergens meer qua winkels ivm werk (geen tijd dus), dus ik gok zo maar dat het een goede eerste week gaat worden Very Happy

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Fiwen ma 10 sep 2012 - 8:28

Ik wil niet eens weten voor hoeveel we per maand tanken met twee auto's... Dat is bij ons echt de grootste kostenpost maar dat kan niet anders. We hebben al 2 zuinige auto's en beide voor ons werk gewoon dagelijks de auto nodig.
Manlief rijdt dagelijks naar zijn werk op en neer en moet bijna dagelijks J.uul wegbrengen en ophalen bij de (schoon)ouders. Hij tankt volgens mij 1x per week (30 liter). En ik cross minimaal 3 dagen per week heel de stad door als ik dienst heb en de rest van de week naar de praktijk op en neer en naar de (schoon)ouders. (ik moet nu echt minimaal 1x per week 40 liter tanken, gelukkig Diesel).
Volgens mij zijn wij tussen de 350 en 400 euro per maand kwijt aan tanken :shock:
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 8:29

Ik ga ook meedoen. Wij moeten echt geld over kunnen houden per maand. Ik heb zojuist uitgerekend dat onze vase lasten 1400 euro zijn en dat er 2500 binnen komt. Er verdwijnt dus zo'n 1100 per maand:oops: En dat vind ik echt zonde.

Vrijdag heb ik boodschappen gedaan voor 60 euro t/m woensdag. Het streven moet 100 euro per week worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parisienne ma 10 sep 2012 - 8:34

Ik ga na onze vakantie op budget! Wink De komende twee dagen eten we alle restjes hier in huis op, dus verwacht niet veel kwijt te zijn. Alleen komen er dan altijd weer andere 'ik-ga-op-vakantie-en-moet-nog-even-snel-dit-kopen-dingen' Sad Nog even een zonnebrand, nog even dit, nog even dat..
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 8:58

Soms moet je ook gewoon creatief doen. Heb vorige week alle restjes bij elkaar in een grote pan gemikt en er met een zakje soep en vlees stoofpotje van gemaakt. 2 dagen van gegeten en het was toch lekker (zo zag het er overigens niet uit) Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel ma 10 sep 2012 - 9:00

Stofzuiger schreef:Soms moet je ook gewoon creatief doen. Heb vorige week alle restjes bij elkaar in een grote pan gemikt en er met een zakje soep en vlees stoofpotje van gemaakt. 2 dagen van gegeten en het was toch lekker (zo zag het er overigens niet uit) Laughing

Haha, daar gaat het hier altijd mis! Als ik zoiets doe, dan ziet het er én niet uit én het is niet te vreten!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Printje ma 10 sep 2012 - 9:01

Parel schreef:
Stofzuiger schreef:Soms moet je ook gewoon creatief doen. Heb vorige week alle restjes bij elkaar in een grote pan gemikt en er met een zakje soep en vlees stoofpotje van gemaakt. 2 dagen van gegeten en het was toch lekker (zo zag het er overigens niet uit) Laughing

Haha, daar gaat het hier altijd mis! Als ik zoiets doe, dan ziet het er én niet uit én het is niet te vreten!

hahaha hier hetzelfde... het smaakt dan echt totaal nergens meer naar....waardoor we het weggooien en naar de friettent oid gaan Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Puggle ma 10 sep 2012 - 9:02

Wij hebben 1 auto, een citroen c1. Is erg zuinig. Gaat prima met 15,- per week aan benzine. Wij gaan op de fiets naar ons werk dus gebruiken hem ook niet zo veel.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 9:02

Parel schreef:
Stofzuiger schreef:Soms moet je ook gewoon creatief doen. Heb vorige week alle restjes bij elkaar in een grote pan gemikt en er met een zakje soep en vlees stoofpotje van gemaakt. 2 dagen van gegeten en het was toch lekker (zo zag het er overigens niet uit) Laughing

Haha, daar gaat het hier altijd mis! Als ik zoiets doe, dan ziet het er én niet uit én het is niet te vreten!
Hier was het echt heerlijk, alleen dat lukt geen 2e keer aangezien er geen recept is met ingrediënten en hoeveelheden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 9:11

Hier hebben we ons ook op budget gezet door gelijk met het binnen komen van het salaris 200 extra naar de spaar te doen zodat we daar 'niet' aan kunnen komen!

Hebben zo'n 400 euro per maand aan boodschappen,douche spullen luiers ect.

Daarbij heb ik niet een vast budget voor kleding maar gemiddeld zal dat uitkomen op 250 euro per maand voor ons 4en. De ene maand hebben we 500 euro weg omdat we allemaal schoenen hebben of nieuwe winterjassen en de andere maand heb ik maar 100 euro uitgegeven aan wat shirtjes ect.

Houd het via internetbankieren altijd wel in de gaten en kijk elke zondag even hoe het ervoor staat zodat we inzicht houden. Hier zijn we ook ontzettend veel kwijt aan auto's,, S.ander tankt elke week voor ruim 90 euro en ik voor 40/50 dus aan de autos gaat zo 800 euro per maand heen (incl verzekeringen ed) :O *zondeeeee*

En als laatste de uitjes, geen vast budget maar zal zo'n 100 euro per maand zijn. In de zomer wat minder want zijn we vaak in het bos of aan het strand te vinden en eten we alleen een ijsje terwijl we in de winter nog wat vaker uit eten gaan bijvoorbeeld!

Er ging bij ons altijd zoveel de deur uit aan even een broodje bij de bakker, een nagelakje,poetst spul voor de auto,planten voor in de tuin terwijl dat op dat moment niet echt nodig was.. Prima natuurlijk alleen willen we momenteel liever meer sparen zodat we onze buffer groter wordt en dat kan geen kwaad met de hele politiek Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  _Lana_ ma 10 sep 2012 - 9:37

Ik denk trouwens dat ik voor de kleding een maandbudget ga doen. Dat vind ik makkelijker, omdat dat ( normaal gesproken Embarassed ) geen vaste wekelijkse uitgavenpost is. En voor boodschappen een weekbudget. Dat pin ik dan aan het begin van de week.
Ik weet niet hoeveel we straks kunnen sparen ( nu heb ik de afgelopen maanden geen loon gehad en de komende weer fulltime ivm ouderschapsverlof wat ik heb opgenomen ), maar een dag voordat we loon krijgen, gaat alles naar de spaarrekening wat er nog op staat.

Voor de mensen die zoveel moeten tanken, krijgen jullie wel reiskostenvergoeding?
Anders is het echt een hele grote uitgavenpost.
Wij hebben de auto niet nodig voor ons werk, we gaan altijd op de fiets. En nog een besparing Wink : Wij gaan voor kleine stukken echt nooit met de auto. Altijd met de fiets of lopend.

Die app ga ik vanavond even downloaden. Handig!
Parel: Haha, daar heb ik de Rabofoon voor Razz .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel ma 10 sep 2012 - 10:29

Maandbudget voor kleding is misschien ook wel handiger hoor lana!
Ik heb echt mijn kasboek nodig om me straks binnen die 125 euro te houden haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda ma 10 sep 2012 - 19:06

1 weekbudget voor alles lijkt mij ook niet praktisch.
Iedere 1e van de maand wordt er automatisch 800 euro van de lopende naar de boodschappenrekening gestort. Dan pin ik in 1 keer 320 of 400 euro, afhankelijk van of de maand 4 of 5 weken heeft. Dat verdeel ik in envelopjes van 80 euro per envelop. Dat is dan puur voor de boodschappen. Dan blijft er tussen de 400 en 480 euro op de rekening staan. Daar gaat ongeveer 200 euro van naar benzine. Dus tussen de 200 en 280 euro is er over voor leuke dingen en/of kleding.
Best erg eigenlijk dat dit nog geen enkele maand is gelukt, als ik dit zo beschrijf. Theoretisch gezien zou het toch mogelijk moeten zijn.
Voorheen gaven we dus veel meer geld uit aan de boodschappen. Dat met de envelopjes doen we nu 2 weken, dus hopelijk gaat het nu wel echt lukken.


Lana, ik ga altijd met het openbaar vervoer naar mijn werk. Dat kost zo'n 13 euro per dag, maar gelukkig krijg ik dat 100% vergoed.
Man gaat met de auto naar zijn werk. Hij brengt dan eerst dochter naar schoonmoeder. Hij is schilder en krijgt alleen reiskostenvergoeding als hij een eind uit de buurt zit. In de plaatjes rondom onze woonplaats niet. Dus dat kost ons best veel eigen geld.
Eind van de maand krijgt hij een vast contact. Ik heb al tegen hem gezegd dat het nu tijd wordt om naar een eigen busje te vragen. Met zo'n beroep vind ik dat niet meer dan normaal. Helaas denken ze daar anders over.

Stofzuiger, dat werkt inderdaad ook goed. Restjes op maken. Een pan soep maken van overgebleven groente is ook handig.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 19:52

_Lana_ schreef:Ik denk trouwens dat ik voor de kleding een maandbudget ga doen. Dat vind ik makkelijker, omdat dat ( normaal gesproken Embarassed ) geen vaste wekelijkse uitgavenpost is. En voor boodschappen een weekbudget. Dat pin ik dan aan het begin van de week.
Ik weet niet hoeveel we straks kunnen sparen ( nu heb ik de afgelopen maanden geen loon gehad en de komende weer fulltime ivm ouderschapsverlof wat ik heb opgenomen ), maar een dag voordat we loon krijgen, gaat alles naar de spaarrekening wat er nog op staat.

Voor de mensen die zoveel moeten tanken, krijgen jullie wel reiskostenvergoeding?Hier krijgen we samen zo'n 180 euro reiskosten vergoeding per maand,, dus alsnog honderden euro's zelf bekostigen.
Anders is het echt een hele grote uitgavenpost.
Wij hebben de auto niet nodig voor ons werk, we gaan altijd op de fiets. En nog een besparing Wink : Wij gaan voor kleine stukken echt nooit met de auto. Altijd met de fiets of lopend.

Die app ga ik vanavond even downloaden. Handig!
Parel: Haha, daar heb ik de Rabofoon voor Mama´s op budget..! - Pagina 13 1578173417 .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PapillonRose ma 10 sep 2012 - 23:16

Pfff... mijn budget is er al weer bijna doorheen laughcry Gisteren de weekboodschappen en vandaag even langs de action geweest.. Nog een paar euro over. Heb verder ook eigenlijk niets meer nodig, dus het moet goedkomen. Maar toch verbaas ik me erover hoe snel het er al doorheen is.

Qua benzine ben ik trouwens ook altijd vrij goedkoop uit, ik tank voor ongeveer 15 euro per week. Als ik verder geen lange afstanden hoef te rijden dan red ik het daar makkelijk mee. Familie woont dichtbij en werk en kdv zijn ook allemaal op een paar kilometer afstand.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 23:22

PapillonRose schreef:Pfff... mijn budget is er al weer bijna doorheen laughcry Gisteren de weekboodschappen en vandaag even langs de action geweest.. Nog een paar euro over. Heb verder ook eigenlijk niets meer nodig, dus het moet goedkomen. Maar toch verbaas ik me erover hoe snel het er al doorheen is.

Qua benzine ben ik trouwens ook altijd vrij goedkoop uit, ik tank voor ongeveer 15 euro per week. Als ik verder geen lange afstanden hoef te rijden dan red ik het daar makkelijk mee. Familie woont dichtbij en werk en kdv zijn ook allemaal op een paar kilometer afstand.

Dat vind ik altijd erg moeilijk, geen geld meer in mijn portemonnee en dus ook niets meer uit mogen geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PapillonRose ma 10 sep 2012 - 23:25

Sunprincess schreef:
PapillonRose schreef:Pfff... mijn budget is er al weer bijna doorheen laughcry Gisteren de weekboodschappen en vandaag even langs de action geweest.. Nog een paar euro over. Heb verder ook eigenlijk niets meer nodig, dus het moet goedkomen. Maar toch verbaas ik me erover hoe snel het er al doorheen is.

Qua benzine ben ik trouwens ook altijd vrij goedkoop uit, ik tank voor ongeveer 15 euro per week. Als ik verder geen lange afstanden hoef te rijden dan red ik het daar makkelijk mee. Familie woont dichtbij en werk en kdv zijn ook allemaal op een paar kilometer afstand.

Dat vind ik altijd erg moeilijk, geen geld meer in mijn portemonnee en dus ook niets meer uit mogen geven.
Ik ook, merk ik nu! En het stomme is dat ik nu ook echt niks nodig heb, maar dat het toch zo vervelend voelt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel di 11 sep 2012 - 1:11

Mijn probleem is dat ik vaak geen maat kan houden, als ik weer nieuw geld krijg leef ik als god in Frankrijk, en zit dan de rest van de week of maand op de blaren haha. Hier moet ik dus echt discipline voor opbouwen.

Het is ook schandalig hoe makkelijk we het geld erdoorheen brassen, niet echt verantwoordelijk soms maar ja..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  woezel di 11 sep 2012 - 1:23

Ik wil ook mee doen.
Hier gaat de kinderbijslag apart, voor de kleding en kado's enz.
Heb voor mezelf een budget van 120 per week. Daar haal ik de boodschappen van, luiers, shampoo enz, kado's enz en ook af en toe een kleding stuk. Maar pak inderdaad ook nog te gauw de pas erbij. En omdat ook wij nu echt even op moeten passen met de uitgaven moet het eigenlijk echt wel vd 120 liefs 110. Het kleingeld wat ik elke week overhou gaat in de spaarpot voor de vakantie, die is nu dus leeg.
Momenteel tanken we ong 1x per maand. Maar binnenkort zijn we de leasauto kwijt, dus dan zal het tankbedrag aardig tegen vallen.
Ik pin elke week het bedrag.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 1:24

Parel schreef:Mijn probleem is dat ik vaak geen maat kan houden, als ik weer nieuw geld krijg leef ik als god in Frankrijk, en zit dan de rest van de week of maand op de blaren haha. Hier moet ik dus echt discipline voor opbouwen.

Het is ook schandalig hoe makkelijk we het geld erdoorheen brassen, niet echt verantwoordelijk soms maar ja..
Dat heb ik dus ook. Terwijl het me een heerlijk gevoel lijkt om aan het eind van de maand over te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel di 11 sep 2012 - 2:21

Sunprincess schreef:
Parel schreef:Mijn probleem is dat ik vaak geen maat kan houden, als ik weer nieuw geld krijg leef ik als god in Frankrijk, en zit dan de rest van de week of maand op de blaren haha. Hier moet ik dus echt discipline voor opbouwen.

Het is ook schandalig hoe makkelijk we het geld erdoorheen brassen, niet echt verantwoordelijk soms maar ja..
Dat heb ik dus ook. Terwijl het me een heerlijk gevoel lijkt om aan het eind van de maand over te houden.

Ja, ons `budgetwerken` gaat pas ècht de 20ste in (lonen weer gestort), dus we moeten het nu met wat minder doen, maar als ik het hiervan red (wat prima gaat) ben ik echt trots op mezelf haha. Beetje net zoals lijnen, als ik resultaat zie voel ik echt een soort trots haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel di 11 sep 2012 - 2:22

Oh, en Woezel, welkom!
Knap hoor, als je dat kan van 110 euro met 5 personen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  studiebol di 11 sep 2012 - 2:37

Parel schreef:Mijn probleem is dat ik vaak geen maat kan houden, als ik weer nieuw geld krijg leef ik als god in Frankrijk, en zit dan de rest van de week of maand op de blaren haha. Hier moet ik dus echt discipline voor opbouwen.

Het is ook schandalig hoe makkelijk we het geld erdoorheen brassen, niet echt verantwoordelijk soms maar ja..

Dit heb ik dus ook... net ook weer 'ff" voor de meiden geshopt.. en elke keer schrik ik toch bij de kassa, terwijl ik wel op de prijs van de kleertjes let maar ja keer 2...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 13 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 26 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum