Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama´s op budget..!

+65
Alex
Happydobby
Jezzie
Steep
Tiara
Supertalentje
iloverose
Lilypie
-Ieniemienie-
Jazzlyn
sonly
holaagirl
Mute_
chipa
Roodkapje
Pussycat
TukTuk
maiadebij
pindaatje
Coco
Sophiee
studiebol
Liadan
*Troela*
_Lana_
smooch
mauwmauw
Monnie
Fearie
PiP
Lejow
Star007
pippeloentje
Rush
Lousanne
*Lookie*
Caroow
liesje
Tania
koNijntje
Laced
strawberry
CCC
blondje1313
Puggle
Gympie
Twellie
Purpleflower
Flower_L
Flip Fluitketel
Stuiterbal
Annie24
Parisienne
vlinder-19
Urban Naked
Printje
Fiwen
kwak
Darius
Viva
Mida4you
Mamsie
Aimee
Paper Crown
Parel
69 plaatsers

Pagina 8 van 26 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 17 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 0:56

Rejoy. schreef:ik vind het trouwens niet vreemd dat je er vragen over krijgt. Je kiest ervoor om het uitgebreid op een forum te zetten. Ik vind het vrij logisch dat op dit soort bijzondere situaties vragen komen en mensen er iets over zeggen. Er werden slechts een aantal kritische vragen gesteld. Als je dat niet wilt, is het misschien verstandig om dit soort gevoelige info niet online te zetten.

Ben ik met je eens, maar ik zal er bijv GEEN bedragen bij zetten. Maar ik wou gewoon mijn verhaal doen toen het topic werd geopend, dat er dan vragen komen wist ik, maar sommige vind ik gewoon te ver gaan in de zin van Parel dat ik me er altijd maar op reken dat mijn ouders het kopen. Of over het feit om wel of niet voor een 2e kindje te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Annie24 wo 5 sep 2012 - 1:00

Anniej_S schreef:Ik probeer het me ook niet aan te trekken, maar vind wel dat de mensen hard zijn. Het enige wat ik er nog over kwijt wil, is als volgt;

Mochten jullie ook ooit in zo'n situatie ons terecht komen, praat je wel anders over geld, dan ga je dingen ook wel anders in zien, voor nu succes met jullie uitgaven en ik zal me ook nu niet meer hier verder op reageren, vind het gewoon jammer dat het mij nu gewoon even zo hoog zit en me zelf moet gaan lopen verdedigen.

Helaas is de hele maatschappij hard meis Sad
Soms gebeuren dingen gewoon en kan je de keuze ja/nee niet (meer) maken. Door zo'n gebeurtenis kan alles anders worden dan hoe je het voor je zag.

hug
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel wo 5 sep 2012 - 5:16

Het was echt niet mijn bedoeling om je verdrietig te maken Anniej, maar voor wat ik me kan herinneren wist je dat de kans meer dan ruim was dat je contract niet verlengd zou worden. Dat heb je toen meerdere malen gezegd in een topic. Natuurlijk heeft een kind bovenal liefde nodig en ik geloof ook echt dat jullie dat meer dan kunnen geven, maar ik had niet bewust kunnen kiezen voor een 2de (mijn vriend had me denk ik sowieso tegen gehouden en zonder hem wordt het niks haha).

Het is absoluut lief van je ouders, ik zou dat waarschijnlijk ook doen voor L., maar ik zou het niet fijn vinden, gevoelsmatig. Maar ik ben juist zo ontzettend verpest met geld en verwennerij in mijn jeugd wat uiteindelijk zoveel gezeik heeft veroorzaakt dat ik er heel huiverig voor ben.

Maar als het je verdriet heeft gedaan, wat begrijpelijk is als zoiets direct wordt gezegd, dan mijn excuses, maar beter dit dan achter je rug om. Laten we nu dan weer lekker doorgaan waar het topic voor bedoeld is!

Ik doe 1x pw de grote boodschappen met lijstje en dan haal ik af en toe nog wat vers, 1 à 2 keer per week.

Linda, ik werk in de kinderopvang, dat is ook absoluut geen vetpot! Ik snap waar je vandaan komt, wij mogen ons in ons geval gelukkig prijzen met een man met goede baan en vast contract.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 5:28

Ik heb ook geen zin meer om er over door te praten vind het wel best zo, ik kijk in het vervolg wel uit wat ik zeg. Succes met je bespaar plan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel wo 5 sep 2012 - 5:59

In dat geval, bedankt!

Ik heb me gelijk alweer schuldig gemaakt aan 'zondigen'.
Twee shirts voor L. bij de Wibra, en een driewieler met duwstang van 40 euro naar 15! Nog mooi roze ook Laughing al gaat die naar zolder voor 5 december.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 6:04

Parel schreef:In dat geval, bedankt!

Ik heb me gelijk alweer schuldig gemaakt aan 'zondigen'.
Twee shirts voor L. bij de Wibra, en een driewieler met duwstang van 40 euro naar 15! Nog mooi roze ook Laughing al gaat die naar zolder voor 5 december.

Gat in je hand? lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel wo 5 sep 2012 - 6:07

Anniej_S schreef:
Parel schreef:In dat geval, bedankt!

Ik heb me gelijk alweer schuldig gemaakt aan 'zondigen'.
Twee shirts voor L. bij de Wibra, en een driewieler met duwstang van 40 euro naar 15! Nog mooi roze ook Laughing al gaat die naar zolder voor 5 december.

Gat in je hand? lol!

Slim shoppen noem je dat! Het was wel echt een koopje die fiets!
Maar hee, allemaal perfect binnen budget!

Mama´s op budget..! - Pagina 8 39de7b8a


Laatst aangepast door Parel op wo 5 sep 2012 - 6:09; in totaal 1 keer bewerkt
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 6:07

Parel schreef:
Anniej_S schreef:
Parel schreef:In dat geval, bedankt!

Ik heb me gelijk alweer schuldig gemaakt aan 'zondigen'.
Twee shirts voor L. bij de Wibra, en een driewieler met duwstang van 40 euro naar 15! Nog mooi roze ook Laughing al gaat die naar zolder voor 5 december.

Gat in je hand? lol!

Slim shoppen noem je dat! Het was wel echt een koopje die fiets!
Maar hee, allemaal perfect binnen budget!

Ow dat zeker wel, dat probeer ik ook wel te doen, dan bezuinig ik gewoon ergens anders op hoor als ik zoiets zou tegen komen :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Flower_L wo 5 sep 2012 - 6:23

Beste is om weinig vrije tijd te hebben. Dan ook weinig tijd om iets te kopen. Tijdens verlof van l. Liep ik vaak even naar winkelcentrum....dat is funest. Weken zoals nu dat ik vier dagen werk, koop ik niet...geen tijd en puf voor.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Annie24 wo 5 sep 2012 - 6:25

Flower_L schreef:Beste is om weinig vrije tijd te hebben. Dan ook weinig tijd om iets te kopen. Tijdens verlof van l. Liep ik vaak even naar winkelcentrum....dat is funest. Weken zoals nu dat ik vier dagen werk, koop ik niet...geen tijd en puf voor.

Ik werk ook 4 dagen (4x9 uur) maar shop dan gewoon 's avonds online Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Flower_L wo 5 sep 2012 - 6:27

Annie24 schreef:
Flower_L schreef:Beste is om weinig vrije tijd te hebben. Dan ook weinig tijd om iets te kopen. Tijdens verlof van l. Liep ik vaak even naar winkelcentrum....dat is funest. Weken zoals nu dat ik vier dagen werk, koop ik niet...geen tijd en puf voor.

Ik werk ook 4 dagen (4x9 uur) maar shop dan gewoon 's avonds online Laughing

Tja....dat noemen ze gewoon verslaafd Cool Laughing

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Annie24 wo 5 sep 2012 - 6:30

Flower_L schreef:
Annie24 schreef:
Flower_L schreef:Beste is om weinig vrije tijd te hebben. Dan ook weinig tijd om iets te kopen. Tijdens verlof van l. Liep ik vaak even naar winkelcentrum....dat is funest. Weken zoals nu dat ik vier dagen werk, koop ik niet...geen tijd en puf voor.

Ik werk ook 4 dagen (4x9 uur) maar shop dan gewoon 's avonds online Laughing

Tja....dat noemen ze gewoon verslaafd Cool Laughing

oooooooooooooooooooooooow nu snap ik eindelijk wat mijn vriend bedoeld als hij zegt dat ik verslaafd ben Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 6:30

lol! Mama´s op budget..! - Pagina 8 3711883763

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PapillonRose wo 5 sep 2012 - 6:31

Goede deal Parel, die fiets!

Hier een geslaagd dagje, als je aan het werk bent kun je ook niet shoppen Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Puggle wo 5 sep 2012 - 6:34

Leuk dat fietsje! Maar gaat wat te ver om die nu al te kopen voor L. Wink ik hou me dus in.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Star007 wo 5 sep 2012 - 6:41

Parel waar heb je dat fietsje gekocht? Ik wil ook zo'n fiets met duwstang voor haar verjaardag met nog iets erbij. Deze is wel erg goedkoop, dat is helemaal goed Laughing

Ik doe ook mee met zuunig aan doen Mama´s op budget..! - Pagina 8 394967
Het is hard nodig ( zeker deze maand i.v.m. onverwachte kosten van eindafrekening energie Mama´s op budget..! - Pagina 8 1371890812 van ons oude huis). Deze maand hebben we nog 70 p week incl. babyspulletjes, gelukkig hebben we luiers en billendoekjes nog meer dan voldoende!

Ik wil vanaf volgende maand ook envelopjes per week gaan maken. Wij zitten samen aan een bedrag van 130 euro te denken ( boodschappen, Hondenbrokken, wasmiddel , toiletartikelen, kleding voor D., luiers en leuke dingen doen) Kleding voor ons zelf doen we daar niet van, dat gaan we gewoon echt niet redden, want we hebben allebei nog een nieuwe winterjas en schoenen nodig.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Purpleflower wo 5 sep 2012 - 6:49

Ik heb die fiets ook gekocht. Tijdje geleden al voor 20 euro.
Bij de kruidvat in de opruiming
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Star007 wo 5 sep 2012 - 6:52

Purpleflower schreef:Ik heb die fiets ook gekocht. Tijdje geleden al voor 20 euro.
Bij de kruidvat in de opruiming

Kruidvat dus, dan ga ik daar morgen eens kijken! Gelukkig hebben wij er hier 3 in de buurt Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel wo 5 sep 2012 - 6:55

Inderdaad Kruidvat!

Daar heb je gelijk in hoor, Flower! Al vind ik online ook echt heel erg funest haha
Mijn schoonzusje heeft verlof en die geeft echt baaaakken geld uit, ze geeft het zelf ook toe, het is echt belachelijk haha

Star, vervelend he, die naheffingen van oude huizen!
130 klinkt als een prima budget hoor, wij zitten ongeveer ook zo idd, winterjas en laarzen bijv voor mij is echt niet te doen ook nog van dat budget.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Star007 wo 5 sep 2012 - 6:59

Parel schreef:Inderdaad Kruidvat!

Daar heb je gelijk in hoor, Flower! Al vind ik online ook echt heel erg funest haha
Mijn schoonzusje heeft verlof en die geeft echt baaaakken geld uit, ze geeft het zelf ook toe, het is echt belachelijk haha

Star, vervelend he, die naheffingen van oude huizen!
130 klinkt als een prima budget hoor, wij zitten ongeveer ook zo idd, winterjas en laarzen bijv voor mij is echt niet te doen ook nog van dat budget.

Nee hier dus ook niet. Schoenen van mijn vriend kosten alleen al rond de 80 euro. Mijn winterjas waarschijnlijk ook wel rond de 60 euro en die van hem ook, dus ja..Qua schoenen ben ik niet zo duur eigenlijk, ik koop liever 4 paar van 30 euro bij wijze van, dan 1 x hele dure.
Maar deze maand moeten we dus echt even creatief gaan zijn aangezien wij echt gewend zijn minimaal al rond de 100-120 per week uit te geven aan alleen eten en drinken :O . Maar dat is eigenlijk een kwestie van prijsbewust gaan winkelen ( met een lijstje!).
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel wo 5 sep 2012 - 7:11

En veel water drinken, gehakt in voordeelverpakking en kipfilet in voordeelverpakking, dan kan je al heel wat!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Lejow wo 5 sep 2012 - 7:14

Ik meld me ook!!
Wij doen denk ik voor zo'n 40 euro in de week boodschappen. Dit is even zonder de luiers.
Vanwege B's vermoedelijke koemelk allergie krijgt ze speciale voeding, en die wordt vergoed door de verzekering. Dat scheelt ook zomaar een bak met geld.
We doen met 2 pakken luiers net wel/net geen maand. Dus dat is bovenop de 120 euro boodschappen nog eens 28 euro per maand (we hebben KV luiers).
Deo en shampoo kopen we in de aanbieding, maar ik zag vandaag dat de action ook gewoon rexona en axe verkoopt (en dan voor net zo duur als het meestal in de aanbieding is voor KV, 3 voor 2 euro ofzo), dus dat neem ik voortaan daar mee.
Kleertjes heb ik echt veel te veel gekocht voor B, ze heeft echt dingen in de kast die ze nooit/1 x keer aan heeft gehad. Daar wil ik nu dus ook op gaan letten.

We drinken geen frisdrank en eten ook niet veel bijzonders (wel gewoon aardappels en groente (uit blik) en een stukje vlees, in het weekend vaak wat anders).

Volgend jaar willen we een nieuwe keuken en daar zijn we nu weer keihard voor aan het sparen. Net zoals we met de auto gedaan hebben.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda wo 5 sep 2012 - 7:15

Parel schreef:En veel water drinken, gehakt in voordeelverpakking en kipfilet in voordeelverpakking, dan kan je al heel wat!

En dat is dus hetgeen waardoor wij zoveel aan boodschappen kwijt zijn. Die kiloknallers koop ik liever niet. Al die zooi die ze daar in spuiten...
Omdat we nu strakker op budget zitten heb ik van de week goedkope kipfilet gekocht bij de AH, maar het smaakt en voelt niet goed..

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 7:19

Het is ook niet helemaal waar die kiloverpakking dat het goedkoper is, wij kopen ook vaak losse stukjes vlees, kip of 100gram gehakt etc en zijn dan vaak ook nog goedkoper uit als je zo'n groot verpakking koopt. Loop gerust met mijn telefoon in de handen door de winkel om het een en ander trouwens uit te rekenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  vlinder-19 wo 5 sep 2012 - 7:21

Lejow schreef:Ik meld me ook!!
Wij doen denk ik voor zo'n 40 euro in de week boodschappen. Dit is even zonder de luiers.
Vanwege B's vermoedelijke koemelk allergie krijgt ze speciale voeding, en die wordt vergoed door de verzekering. Dat scheelt ook zomaar een bak met geld.
We doen met 2 pakken luiers net wel/net geen maand. Dus dat is bovenop de 120 euro boodschappen nog eens 28 euro per maand (we hebben KV luiers).
Deo en shampoo kopen we in de aanbieding, maar ik zag vandaag dat de action ook gewoon rexona en axe verkoopt (en dan voor net zo duur als het meestal in de aanbieding is voor KV, 3 voor 2 euro ofzo), dus dat neem ik voortaan daar mee.
Kleertjes heb ik echt veel te veel gekocht voor B, ze heeft echt dingen in de kast die ze nooit/1 x keer aan heeft gehad. Daar wil ik nu dus ook op gaan letten.

We drinken geen frisdrank en eten ook niet veel bijzonders (wel gewoon aardappels en groente (uit blik) en een stukje vlees, in het weekend vaak wat anders).

Volgend jaar willen we een nieuwe keuken en daar zijn we nu weer keihard voor aan het sparen. Net zoals we met de auto gedaan hebben.

Krijg je dit vergoed zonder dat er een voedselprovocatie ed is gedaan? F.ay heeft ook een tijd nutramigen gehad en dit moesten we zelf betalen ( duuuurrrr!!) en zouden we pas vergoed krijgen als het bewezen was door een voedselprovocatie dat ze kma had. Dit is natuurlijk al wel weer ruim 3,5jr geleden. Alleen maar fijn dat je het vergoed krijgt. Die kleine blikken voeding gingen er snel door samen met een hoop geld haha.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 8 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 26 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 17 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum