Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

+20
Caro
Raindrop
Beachgirl
mzcharlotte
GeKKiE
Effie_O
Inge
Atelier Madame
Travelgurly
Winegum
Snoopy
Prosecco
Zonnetje
Zora
TNMN
Diesel
Sterre
Polly
rapa nui
ekiaam87
24 plaatsers

Pagina 10 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 10 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 23:49

Maar heb je tips of ik via hier kan doen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kunnen jullie al die reizen betalen? - Pagina 10 Empty Re: Hoe kunnen jullie al die reizen betalen?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 23:51

Caribbeanlover schreef:
Maar heb je tips of ik via hier kan doen?
Nope, helaas.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 23:56

Dit is trouwens een leuke, goede webcam op Times Square.

Leuk om te zien! Het is nu 6 uur 's ochtends en toch zijn er best een aantal mensen en taxi's.

Webcam

Je kunt op meerder camera's klikken voor verschillende viewpoints.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 23:58

Haha wat grappig Marin. Ik zal een mongool zijn, maar als ik op die andere klik dan beweegt er niks. Oh ik zie het al. Zo vroeg en dan staat er al een rij ergens.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 7 feb 2011 - 0:02; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 0:00

Dan klik je waarschijnlijk op een screenshot en niet op een camera. Die staan daar onder volgens mij.

Die zijn erg klein en er staat Cam 1, Cam 2 etc

Hee en als je op Cam 7 klinkt, dan doet ie het niet echt goed (sloom), maar zie je wel de TKTS office, met die rode letters, onder de rode tribune. Daar kan je je musical kaartjes kopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 0:10

Marin schreef:Dan klik je waarschijnlijk op een screenshot en niet op een camera. Die staan daar onder volgens mij.

Die zijn erg klein en er staat Cam 1, Cam 2 etc

Hee en als je op Cam 7 klinkt, dan doet ie het niet echt goed (sloom), maar zie je wel de TKTS office, met die rode letters, onder de rode tribune. Daar kan je je musical kaartjes kopen.

Ik zie het en ook dat mensen al zo vroeg in de ochtend ergens in de rij staan waar ''iced coffee'' op de ramen staat (lekker koud zo vroeg om dat te drinken als ze dat willen).
Het is wel druk valt me op zo vroeg.
Ze zijn allemaal wel sloom en bewegen vaak geen eens.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 0:11

Het is ook niet voor niets the city that never sleeps Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 0:13

Marin schreef:Het is ook niet voor niets the city that never sleeps Wink
Nou!!! Dat wilde ik al zeggen :-(

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 0:14

Hahaha ja idd dat klopt.

Arghh word gek van dat gezoek, ben het een beetje zat aan het worden. Zoveel hotels dat ik geen keuze kan maken.
Ik wil er sowieso en centraal gelegen en met ontbijt erbij in, want heb geen zin om daarvoor de deur uit te gaan. Een appartement is misschien wel fijner.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:58

Marin schreef:Jeeej gaaf zvb! Ga je de stad uberhaupt nog in of ga je direct door?

Ja we gaan eerst nog naar de stad. Dat heb ik wijs geruild tegen het winkelen in een andere stad Very Happy. Adam wil perse NYC zien (hij is al eens geweest en vind het geweldig). Vriendin die in NY State woont is ooit maar 5 uurtjes in die stad geweest dus zij komt ook. Dan blijven we dus een paar dagen daar en gaan we de staat door (met de auto van mijn vriendin), richting Canada om daar Canada Day te vieren. Ergens onderweg wil ik dus nog een dagje winkelen want dat vind ik daar echt zo leuk! Verder staat er weinig vast. Oh ja, we gaan natuurlijk wel wine tasting doen bij de Finger Lakes haha. Al hoop ik stiekem dat ik dan geen wijn mag drinken Wink. Volgens mij gaan we ook 4th of July vieren bij de Finger Lakes.

En bedankt CL maar ik zit niet echt te wachten op tips van hier. Ik wilde het ticket gister al boeken. Het is precies een ticket voor mij, qua luchtvaartmaatschappij, qua overstap, qua prijs. I'm happy Very Happy.

Oh en qua fooi. Natuurlijk mag je het uiteindelijk zelf weten maar weet wel dat het als een belediging wordt opgevat als je niets of heel weinig geeft. Het is echt heel anders dan hier.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 7:58

Zvb, sorry wilde alleen maar helpen. Het klinkt alsof je boos bent ofzo omdat je zegt ''en bedankt'' maak ik dat daar op uit.

Ik zit telkens hotels te zoeken van 19 t/m 26-09 en heel erg veel zitten al vol voor die periode. Iets ervoor of erna ook wel dus betwijfel ik of het wel slim is om eerst het ticket te boeken en pas (veel) later het hotel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:12

Dan moet je het hotel ook gauw boeken.
angel

Als je boekt via booking.com kan je vaak nog kosteloos annuleren tot 24 uur van te voren, dus mocht je later toch iets anders vinden, kan dat nog.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:16

Aangezien jij zei dat er nog zat keuze is qua hotels dacht ik dat het niet uitmaakte en ik dus eerst het ticket kan boeken.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:18

Caribbeanlover schreef:Zvb, sorry wilde alleen maar helpen. Het klinkt alsof je boos bent ofzo omdat je zegt ''en bedankt'' maak ik dat daar op uit.

Ik zit telkens hotels te zoeken van 19 t/m 26-09 en heel erg veel zitten al vol voor die periode. Iets ervoor of erna ook wel dus betwijfel ik of het wel slim is om eerst het ticket te boeken en pas (veel) later het hotel.

Haha nee joh, ik ben niet boos Very Happy. Ik bedankte je juist om je aanbod maar ik zoek dit soort dingen liever zelf uit zodat ik ook met persoonlijke voorkeuren rekening kan houden Very Happy. Daarnaast ben ik ook echt van het 'nu zie ik iets, dus nu boek ik'. Ik kan dan echt niet wachten op tips van forummers :P.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:20

Oh ja, hotel... Goed dat jullie het erover hebben! Ik moet nog een hotel boeken voor Berlijn Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:20

Iemand hier trouwens ervaring met http://www.hotwire.com/ ?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:22

Aha oke dan is het goed, maar het kwam boos over Twisted Evil .
Ik bedoelde het goed en wie weet heb je ooit wat aan die organisaties die ik een paar pagina's terug heb genoemd.
Het zijn wel vluchten met stops dus moet je ook maar willen he.

Marin, ga je daar ook forummen? Nee toch, want je hebt wel wat beters te doen neem ik aan. :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:33

Caribbeanlover schreef:Aha oke dan is het goed, maar het kwam boos over Twisted Evil .
Ik bedoelde het goed en wie weet heb je ooit wat aan die organisaties die ik een paar pagina's terug heb genoemd.
Het zijn wel vluchten met stops dus moet je ook maar willen he.

Marin, ga je daar ook forummen? Nee toch, want je hebt wel wat beters te doen neem ik aan. :-)

Ik vind een stop niet erg. Heb zelfs een vlucht gehad met twee stops dus ik weet dat ik het kan :P. Ik wil alleen geen stopover in Oostenrijk als ik naar Amerika vlieg. Oostenrijk ligt nogal de andere kant op nl. Dan kan het goedkoper zijn wellicht maar dan bespaar ik liever mijn tijd haha. Sowieso ga ik in een wat duurdere tijd dus ik ben wel redelijk overtuigd dat dit een van de goedkopere tickets zijn die ik nu heb gekocht.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:43

De stop zou dan in Zurich zijn van die vluchten waar ik het over had.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:45

Caribbeanlover schreef:De stop zou dan in Zurich zijn van die vluchten waar ik het over had.

Zurich... Zelfde kant op Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:47

Da's waar

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 9:00

Zelf geen ervaringen met hotwire, maar het wordt erg aangeprezen op m'n Amerika forum. als je wilt kan ik je wel een linkje van een topic daar geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 9:56

Ik denk toch echt dat een pakketreis het best voor ons zou zijn. Als ik hotel en vlucht los boek, dan ben ik net zoveel kwijt heb ik al gezien.

Gast
Gast

Bericht  nina ma 7 feb 2011 - 10:13

Marin schreef:Zelf geen ervaringen met hotwire, maar het wordt erg aangeprezen op m'n Amerika forum. als je wilt kan ik je wel een linkje van een topic daar geven.
Ik heb alleen de eerste twee pagina's van dit topic gelezen.
En het viel me op dat jij, Marin, zegt dat je flexibel moet wezen voor goedkope deals.

Ik dacht altijd dat je juist niet flexibel bent als je in het onderwijs werkt, omdat je altijd vaste vakanties hebt.

Maar jij weet het echt goed te regelen, merk ik wel! Leuk!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 11:48

Marin schreef:Zelf geen ervaringen met hotwire, maar het wordt erg aangeprezen op m'n Amerika forum. als je wilt kan ik je wel een linkje van een topic daar geven.

Graag! Mijn vriend was er eerst enthousiast over maar toen ik hem er gister naar vroeg zei hij dat hij al had gezegd het niets te vinden haha, volgens mij is hij zichzelf een beetje kwijt :P. Ik wil er dus iets meer over weten, of ik het uberhaupt wel wil of dat ik gewoon zelf veilig iets uitzoek smile.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: